abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71751541
Bar is bevallen, wat leuk! sorry, loop achter leuke foto ook.

En innepin dan toch eindelijk ook nog, van een meisje zelfs. Meisjes zijn zo leuk! Jongens vast ook.

Gefeliciteerd allebei.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 10 augustus 2009 @ 07:47:45 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71751616
Ca.ra! van de week zei je nog: wacht maar tot je de kleine voelt, dan wordt het leuk
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:10:48 #103
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71751764
Goedemorgen allemaal!

Innepin inmiddels ook bevallen, gefeliciteerd!!!

Ik hoef gewoon nog maar 2,5 week te werken, wat idioot ...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:20:53 #104
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71751840
Goedemorgen dames
Hier geen baby geboren vannacht, ik voel die van mij nog luid en duidelijk. En ja, als ik zelf totaal ontspannen ben (bijv. als ik wil gaan slapen) dan inderdaad het best
.... met gevoel voor drama....
pi_71752207
Ook goedemorgen! Ca.ra, Linda en Duch, precies wat jullie zeggen: het maakt niet uit hoe laat of hoe vroeg ik ga slapen, maar zodra ik lig denkt Driekus dat het tijd is om wakker te worden en flink te gaan bewegen. En Linda, een gezakte buik is geen garantie voor het wegblijven van maagzuur. Buik is hier toch echt lager dan een aantal weken terug, maar het maagzuur is er sinds een paar dagen weer. Driekus heeft volgens mij besloten dat het tijd werd om weer wat langer te worden. We zien het morgen wel.
Kersjes Baby aan boord nog. Wel minder last van de werkzaamheden bij jullie of slaap je nou gewoon ergens anders?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71752248
Icantrix wat vreselijk...

ik ben nu al ongeveer 12 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, maar volgens de verloskundige is het niet erg omdat ik aan de lichte kant was. Vooral aan het begin ben ik erg snel aangekomen, toen was het enige wat hielp tegen misselijkheid steeds kleine beetjes eten. Maar met borstvoeding zal het er vast weer snel afgaan
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

er zijn ook ziekenhuizen en kraamhotels waar badbevallingen een optie zijn he... ik weet niet hoe wijdverspreid die zijn want ik heb me er niet in verdiept verder maar ook in een ziekenhuis kan vaak best wel redelijk veel.

Misschien de moeite waard om dat uit te zoeken
Ik zal het eens uitzoeken inderdaad, ik had me juist voorgesteld dat in ziekenhuizen niet veel kan omdat ze alles goed willen kunnen zien, dus dat klinkt goed Er was bij ons in de buurt een paar jaar geleden een prachtig kraamhotel heb ik gehoord, maar het is na 2 jaar alweer gesloten omdat er helemaal geen belangstelling voor was Best jammer

Oh en ik wil die tips over hoe te overtuigen thuis te bevallen ook wel horen, dat het thuis net zo veilig is weet hij al. Belangrijkste reden dat ik misschien in het ziekenhuis wil bevallen is dat mijn lief dat veel fijner vindt omdat alles bij de hand is. Ik reageer heel sterk op zijn emoties dus wanneer hij dik in de stress zit tijdens de bevalling ben ik bang dat dat ook invloed heeft op mijn stressniveau.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71752457
Twinkly, wat bij ons geholpen heeft bij de keuze om het thuis te proberen is dat we maar 10 minuten van het ziekenhuis af wonen. Als het echt niet gaat, dan staan we binnen 10 minuten daar. En als daar geen plek is hebben we nog drie andere ziekenhuizen binnen een kwartier rijden. Dat gaf mij en ook het geruste gevoel om het gewoon te proberen en dan zien we wel.
pi_71752514
Goedemorgen!

Twinkly: de bevalling gaat vaak sneller en soepeler als je in een omgeving bent waar je je prettig voelt.
En serieus een uurtje na je bevalling onder je eigen douche vandaan stappen in je eigen schoon-opgemaakte bedje en nérgens meer heen hoeven is briljant

edit: oja, en geen mensen om je heen behalve je man en je verloskundige (de kraam was bij ons veel te laat, haha)
pi_71753563
Goedemorgen Dames,

Ben vandaag en morgen lekker vrij, nou ja lekker vanavond condeolance en morgen de crematie. Maar ja ik kan in ieder geval nog een beetje relaxen. Zit nu lekker op t balkon in t zonnetje en vanmiddag ga ik samen met een vriendin nog ff shoppen

Door al dat gepraat over de kilo's voel ik me een zeekoe, zit bij mij al zeker 15 kilo bij met 31 weken zwanger... maar heb ook zo'n honger iedere keer. Morgen weer naar de VK en dan wordt ik weer gewogen, we zien t wel. Mn lief gaat morgen ook weer eens mee, das wel fijn... de laaste keer dat hij er bij was met de 20 weken echo.

Mn vochtpootjes zijn gelukkig wat minder geworden. Heb gympen gekocht en probeer ze zolang mogelijk aan te houden... maar echt lekker zitten doet t niet... maar ja met steunzolen is toch een stuk beter voor mn rug en zo

Straks ook nog ff de boeken halen voor de geboorte kaartjes... eerst nog maar ff van t zonnetje genieten
pi_71753630
goodmorning!

BJ komt helemaal goed met t gewicht als k et zo lees hoor als k et inschat eet je keinetjes en keigezond en die kg's erbij is idd normaal bij die termijn, komt goed

En eh, verder weet k nie meer wat k wilde zeggen
vanmiddag om half 5 weer naar de vk, hoogtepunt van de dag
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71753640
Hoi
Ik heb een baggerinternetconnectie maar ik wilde toch even hoi zeggen met een fotootje erbij van mijn meisje met haar bolle toetje en hele hoop haar

Ze is nog een beetje misselijk van het groene vruchtwater dat ze op heeft gegeten, en heeft veel last van krampjes, maar verder doet ze het heel goed. Ik neem even afscheid van dit topic (maar blijf natuurlijk wel lurken voor de volgende baby's! )

Oh en Bar, wat een mooi ventje heb je gebakken!

p.s. ik moet eerlijk toegeven dat ik de naam oorspronkelijk ook uit buffy ken En Rika is naar beide oma's vernoemd - Hendrika en Andrika
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:25:46 #112
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71753664
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:
Ca.ra! van de week zei je nog: wacht maar tot je de kleine voelt, dan wordt het leuk
*tralalalalaaaa*
Ik loog niet hoor! ik heb alleen de 'maar' weggelaten.
Het is echt leuk als je de kleine begint te voelen. Dan is het allemaal zo 'echt' dat er een kindje in je buik groeit, niet alleen wanneer je bij de verloskundige naar het hartje mag luisteren of op de echo kijkt.
MAAR als die kleine eenmaal groot genoeg is om flinke ninjamoves uit te halen, en altijd precies belsuit om dat te doen als je wilt gaan slapen is het ineens een stukje minder grappig. Vooral niet als hij je maag uitzoekt als favoriete punchbag, wat in combo met juist het platliggen als je gaat slapen minder geniaal is.

En toch houd ik van 'm

*edit* oooooooh Innebeeb! hihihi. Willow
Wat een schattige foto, ze is echt mooi gaaf en roze en oooooh. En een geniaal pakje aan. Beeeestjes
Pfff ik wordt echt helemaal mushy van foto's van verse beebs!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71753666
Willow Rika, daar ben je! prachtig!
(wat een geweldig leuk rompertje ook!)
pi_71753713
Innepin, wat heb je een mooi meisje gemaakt! Geniet van elkaar en tot over een paar weken in het andere topic.
En Ca.ra, ik kon het niet beter samenvatten. Het voelen van je kindje maakt het veel echter, maar er zijn nu al momenten dat ik em achter het behang kan plakken. Dat belooft nog wat...
pi_71753801
Innepin, wat een mooierd
pi_71753917
Oohh Innepin, wat is Willow een mooi meisje!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71753949
Innepin wat een mooi meisje
pi_71754084
Innepin, wat een mooi meisje! Ik heb van dat rompertje dat ze aanheeft een slaapzakje voor mijn prinsesje. Ben er helemaal weg van.

Oh ja, hier ook nog maar even: mag mijn ticker ook in het lijstje bij mijn naam?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_71754107
Ooohh Willow Wat is ze schattig en mooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71754130
Oh Innepin, wat een mooi meisje zeg.
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:50:35 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71754219
óooh wat een beauty
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71754260
Ahw Innepin wat is ze mooi *smelt*zwijmel*smelt*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:53:51 #124
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71754284
Innepins! Wat een prachtig meisje, je dochter!
Nogmaals van harte, ik hoop op alle geluk van de wereld voor jullie. Je hebt een mooie naam gekozen ook <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71754365
Willow
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')