twinkly, de vlos heeft altijd een flesje zuurstof bij zich voor als het kind ademhalingsmoeilijkheden heeft. een totaalruptuur moet idd in het zkh gehecht worden.
en daarbij, in alle gevallen begin je thuis. op dat moment zelf kan je ook nog beslissen wat je wil doen.

ymme, je kan altijd een keer bij de fysio laten checken of je echt helemaal vast zit, en wat zij vinden. pijn is pas fijn tijdens de bevalling, niet ervoor

huup, wat een lage bloeddruk! netjes! dan ga je vast de komende dagen nog niet werpen

(tenminste, dat was de indicator bij mij. bij de eerste controle had ik een onderdruk van 45, daarne steeds tussen de 55 en 60, en bij 40w6d controle onderdruk van 75. met 41w is eli geboren. Als een kind bijna geboren wordt, gaat hij/zij adrenaline aanmaken om de bevalling door te komen. dit komt ook in jouw bloed, waardoor je bloeddruk wat stijgt. Das de logica

)
bucko, hebben jullie het niet gezien tijdens de 20-wk echo? of ben je nog niet zover?
was die hartslag niet ook een bakerpraatje?
maar een keer extra gluren is natuurlij altijd leuk

kan je niet de vlos nog even bellen? het geeft wel veel onrust zo!
mefke, dat klinkt echt naar!
is driekus dan aan het indalen of zo? dat-ie zich lekker tegen een zenuw aannestelt? brrr! 
ah, ja dus! irritant, zeg! balen van je inwensige blauwe plekken!
incantrix

o.b.v. ons denkbeeldig advies meteen de vlos gebeld!

als je nog zo kort moet tot je verlof, is het dan niet juist prettiger om dat nog even met halve dagen te doen? als je zo'n last hebt van je rug en zo? En nu dus ook andere dingen in je omgeving. gun jezelf lekker even wat rust!

Of kan je mss een paar halve dagen vakantie opnemen als je geen ziekverlof wil nemen?
en voor deze vergadering was de hele dag ingepland. we moesten een presentatie voor de klant afmaken, en dan heb je gewoon veel te bespreken.

normaal duurt een vergadering gewoon een uurtje of misschien twee

al heb ik vandaag dus wel weer meer last

baggerzooi...
kersjes, dat zou nog wat zijn! wodr je s ochtends wakker, heee, mn buik is leeg! waar is de baby dan? goh, hij ligt al helemaal aangekleed braaf te pitten in zn bedje!

heb je devin eigenljk al uitgelegd dat dat ene treintje de leukste en de stoerste van allemaal is?
lil, fijn dat alles goed is met je baby!

had je bij de eerste ook een voorliggende placenta? moet je nou vaker op controle, om te kijken hoe en of het verschuift?
hebben jullie ook wel dat het jeukt als je kindje trappelt? ik heb op een gegeven moment maar teruggeduwd, want ik werd echt gekieteld!

zo raar! inwendig gekieteld worden