abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:55:18 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71782537
Oooohhh, Devin zit het Zandkasteel te kijken en het gaat vandaag over baby's

Mefke, fijn dat je goedgekeurd bent!
.... met gevoel voor drama....
pi_71782657
mogguh allemaal.

Bucko wat stom van de vk! Zij zou toch ook beter moeten weten? Wekt niet echt vertrouwen ofzo. Nouja, een extra echo is nooit weg

Incantrix, wat een gedoe op je werk. Is niet fijn als je je al niet fijn voelt om ook nog op je werk op je tenen te moeten lopen... Gewoon met leidinggevenden gaan praten, dan is er vast veel mogelijk.

Kersjes, nog even...

Huup met je echoput

Nog even over de mexicaanse griep. Ik dacht dat ik me niet gek liet maken, maar nadat ze vorige week op het nieuws aankondigden dat het allemaal wel meeviel, behalve voor risicogroepen zoals vrouwen in de laatste 3 maanden van hun zwangerschap, kreeg ik het toch een klein beetje benauwd. Aan de ene kant kan je er toch weinig aan doen, want je hebt toch contact met zoveel mensen. Aan de andere kant heb ik wel de neiging om het niet op te zoeken, zoals naar feestjes etc. Nouja, we zullen wel zien. Echt heel veel kan je er toch niet aan veranderen. Alleen jammer dat er veel mensen op mijn werk workaholic zijn en nog komen werken tenzij ze half dood zijn... Mooie besmettingsbronnen
pi_71782689
goodmorning!!

Kers ook aan het nachtbraken hoop dat de bammetjes gesmaakt hebben
BJ werkse vandaag
Mefke goedgekeurd, fijn!
Morretje die 3d echo's zijn idd wel erg leuk wij hebben ze niet laten doen omdat we zoveel extra echo's kregen enzo maar bij een volgende zou ik het wel laten doen! En volgens mij staat op de meeste websites wel wanneer ze het beste zo'n echo maken.

Geen idee wat k verder nog wilde zeggen haha. Hier alles best, genachtbraakt maar daarna kort maar krachtig en heerlijk geslapen. Es kijken wat k vandaag allemaal ga doen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:06:09 #279
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71782756
Huup, "moet" je nog wat doen voor de kleine er is? Of heb je alles al klaar en in huis?
pi_71782877
neuh alles is klaar en gedaan en af enzo. Al een paar weken
het enige wat best nog es zou mogen is even een stofzuiger onder het bed door... stomme klossen

ik bedoelde meer doen als in, mezelf bezig houden ofzo. Ik ga het hier maar een beetje kraamvisite-proof maken denk ik. Beetje opruimen enzo. Maar eigk heb k daar helemaal geen zin in
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71782977
Gisteren 20 weken echo gehad.

Alles is goed
Een puntje van onzekerheid; de placenta ligt weer wat voor de uitgang
Nu weet ik dat dit vaker voorkomt maar ik heb hier niet bepaald goede ervaringen mee dus ik baal wel (en ben er bang van).
pi_71783009
Goeiemorgen...
voor alle nachtbrakers...
Mefke weer goedgekeurd!
En uhm ja, verder heb ik eigenlijk weinig te melden... het is echt komkommertijd op mijn werk, dus moet me inhouden niet steeds hier te kijken/F5-en... (maar als er nou een babytje in aantocht is?! )
Werkse of rust lekker uit allemaal!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:19:24 #283
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71783059
Lily, nog 20 weken te gaan, best kans dat die placenta nog gaat verschuiven. Maar ik kan me je angst wel voorstellen.
Weten jullie het geslacht trouwens??

Huup, doelloos luieren en niksdoen wanneer het jou uitkomt... Geniet ervan zolang het nog kan
pi_71783122
Ja, ik weet het Kersjes en ik hoop het (maar dat zeiden ze de eerste keer ook enzo). Nou ja, afwachten maar en geen problemen maken waar ze nog niet zijn (ben ik niet zo goed in )

huup, de broek uit het buiken topic is van noppies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:23:43 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71783135
twinkly, de vlos heeft altijd een flesje zuurstof bij zich voor als het kind ademhalingsmoeilijkheden heeft. een totaalruptuur moet idd in het zkh gehecht worden.
en daarbij, in alle gevallen begin je thuis. op dat moment zelf kan je ook nog beslissen wat je wil doen.

ymme, je kan altijd een keer bij de fysio laten checken of je echt helemaal vast zit, en wat zij vinden. pijn is pas fijn tijdens de bevalling, niet ervoor

huup, wat een lage bloeddruk! netjes! dan ga je vast de komende dagen nog niet werpen
(tenminste, dat was de indicator bij mij. bij de eerste controle had ik een onderdruk van 45, daarne steeds tussen de 55 en 60, en bij 40w6d controle onderdruk van 75. met 41w is eli geboren. Als een kind bijna geboren wordt, gaat hij/zij adrenaline aanmaken om de bevalling door te komen. dit komt ook in jouw bloed, waardoor je bloeddruk wat stijgt. Das de logica )

bucko, hebben jullie het niet gezien tijdens de 20-wk echo? of ben je nog niet zover?
was die hartslag niet ook een bakerpraatje?
maar een keer extra gluren is natuurlij altijd leuk
kan je niet de vlos nog even bellen? het geeft wel veel onrust zo!

mefke, dat klinkt echt naar! is driekus dan aan het indalen of zo? dat-ie zich lekker tegen een zenuw aannestelt? brrr!
ah, ja dus! irritant, zeg! balen van je inwensige blauwe plekken!

incantrix o.b.v. ons denkbeeldig advies meteen de vlos gebeld! als je nog zo kort moet tot je verlof, is het dan niet juist prettiger om dat nog even met halve dagen te doen? als je zo'n last hebt van je rug en zo? En nu dus ook andere dingen in je omgeving. gun jezelf lekker even wat rust! Of kan je mss een paar halve dagen vakantie opnemen als je geen ziekverlof wil nemen?
en voor deze vergadering was de hele dag ingepland. we moesten een presentatie voor de klant afmaken, en dan heb je gewoon veel te bespreken. normaal duurt een vergadering gewoon een uurtje of misschien twee
al heb ik vandaag dus wel weer meer last baggerzooi...

kersjes, dat zou nog wat zijn! wodr je s ochtends wakker, heee, mn buik is leeg! waar is de baby dan? goh, hij ligt al helemaal aangekleed braaf te pitten in zn bedje!
heb je devin eigenljk al uitgelegd dat dat ene treintje de leukste en de stoerste van allemaal is?

lil, fijn dat alles goed is met je baby! had je bij de eerste ook een voorliggende placenta? moet je nou vaker op controle, om te kijken hoe en of het verschuift?

hebben jullie ook wel dat het jeukt als je kindje trappelt? ik heb op een gegeven moment maar teruggeduwd, want ik werd echt gekieteld! zo raar! inwendig gekieteld worden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71783235
He lily dat is shit, zeker als je er al geen goede ervaringen mee hebt.
Lijnloos, komt me bekend voor dat fokken op werk, de laatste week was het er zoooo rustig dat ik ook meer hier te vinden was. En nou heb ik verlof, dus nou kan ik hier zo'n beetje de hele dag rondhangen...ook niet helemaal de bedoeling, maar toch.
Ik ga maar eens een nieuw kapsel zoeken, doe ik ook nog eens wat nuttigs.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71783246
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef lily het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk !!
pi_71783248
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:55 schreef Kersjes het volgende:
Oooohhh, Devin zit het Zandkasteel te kijken en het gaat vandaag over baby's
Ik zat net ook helemaal op de bank met Linde te kijken. Leuk he die hormonen En wat lastig al die nachtelijke spookuurtjes. Slaapt Devin nog overdag? Dan kan je dan misschien wat bijtanken? Trouwens wel erg flauw dat niemand even een baby voor je had klaargelegd

Mefke fijn dat alles goed was bij de verloskundige!

Bucko een pretecho is volgens mij altijd leuk! Gewoon doen dus!

Morretje spannend voor het eerst naar de verloskundige. Dat vond ik toch ook wel 1 van de leukste bezoekjes

Lily fijn dat alles goed was. We vervelend van de placenta maar misschien kan ie nog wat verschuiven? Of gebeurt dat nooit? Oh en ik zie nu pas je spoiler! Een meisje Wat leuk! Zal wel wennen zijn inderdaad in je mannengezin

Gisteren een beetje een baaldag gehad. Veel rug en buikkrampjes en een hele drukke baby. Gelukkig kwam mijn moeder om mte helpen want volgens mij ben ik amper de bank afgeweest Voor de zekerheid ook maar alvast de beschermende molton op bed gelegd. Is dat ook weer gedaan.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:30:26 #289
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71783260
Lily, wat leuk!
SPOILER
Davinia, het is niet eens een echte trein
Maar we hebben nu wel een briljant kado dat Devin van de baby gaat krijgen, dat is wel weer heel speciaal.
pi_71783297
Wat een hoop te lezen zeg, na een dagje in de trein!

Innepin, wat een vreselijk mooie meid heb je daar!

Mexicaanse griep maak ik me maar niet echt druk om. Misschien beetje kop in het zand, maar ik ga er maar gewoon van uit dat ik het niet krijg.

Ziekenhuisbevallingen zijn hier in Dld ook standaard. Ik kan dus bijv. ook m'n vk niet 's nachts bellen (niet dat ik daar behoefte aan heb hoor ). Ook hier blijf je een paar dagen in het ziekenhuis, omdat je geen kraamhulp hebt. Nu ben ik wel stronteigenwijs en wil gewoon naar huis, dus als alles meezit mag ik 4u na de bevalling weer lekker in mn eigen bedje liggen. Soort van compromis tussen mij en Lief omdat hij persé ziekenhuis wil en ik persé thuis

Hoop goedgekeurden bij de vk las is

En Bucko, wat raar van jouw vk. Die moet toch zelf ook weten dat zoiets als hartslag 0,0 betrouwbaar is?!

En nu weet ik het niet meer...

in ieder geval voor iedereen die er behoefte aan heeft
Lotte!
Noah!
pi_71783308
Fijn dat alles goed was met beeb Lily jammer van die placenta, kan me voorstellen dat je je nu een beetje ongerust maakt erover. Krijg je dankzij je voorgeschiedenis nu ook extra controles of iets dergelijks?

Ik heb gister nog aan je gedacht bij de vk daar hing zo'n tof geboortekaartje en toen moest k aan jou denken, t kaartje deed me aan je jongens denken op een of andere manier.
SPOILER
Davinia thnx voor je bloeddruk uitleg! wissiknie!
Mn bloeddruk schommelt heel erg, er zitten best wel wat verschillen tussen. De bovendruk schommelt tussen de 100 en de 140 en de onderdruk zit volgens mn kaart anywhere tussen de 55 en de 95. Handig! Meestal slingert ie tussen de 60 en de 80, vorige week was het nog 140/80 ofzo of 85, vandaar dat ik verbaasd was over de daling weer. Geen idee waar het aan ligt en zolang het niet als zorgwekkend bestempeld wordt vind ik het wel best
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71783317
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef DaviniaHR het volgende:
lil, fijn dat alles goed is met je baby! had je bij de eerste ook een voorliggende placenta? moet je nou vaker op controle, om te kijken hoe en of het verschuift?
Ik krijg een extra echo met 32 weken maar bij de eerste lag ik met 30 weken al in het ziekenhuis wegens flinke bloedingen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:37:08 #293
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71783389
Lily wat leuk!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:37:35 #294
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71783399
Ohh lily wow! Ik snap dat je daar aan moet wennen! Het idee van 3 zoons had jou toch altijd zo leuk geleken?
Het is zo vertederen, 2 grote knullen met hun kleine zusje
Zal ik nog eens ff een foto`tje op herhaling doen, spesjaal voor jou?
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:41:14 #295
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71783475
Taartjesfee, wat een geweldige foto
pi_71783513
dat jurkje bedoelde ik TF!

die foto is echt geweldig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71783797
Wat een heerlijke foto!

Echt leuk, Lily, een meisje met 2 grote broers, maar wel even wennen, denk ik.

Gelukkig iets koeler weer voor de LLMs
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:56:33 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71783821
Die blik van Saartje ook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:56:57 #299
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71783830
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef DaviniaHR het volgende:
twinkly, de vlos heeft altijd een flesje zuurstof bij zich voor als het kind ademhalingsmoeilijkheden heeft. een totaalruptuur moet idd in het zkh gehecht worden.
en daarbij, in alle gevallen begin je thuis. op dat moment zelf kan je ook nog beslissen wat je wil doen.

ymme, je kan altijd een keer bij de fysio laten checken of je echt helemaal vast zit, en wat zij vinden. pijn is pas fijn tijdens de bevalling, niet ervoor

huup, wat een lage bloeddruk! netjes! dan ga je vast de komende dagen nog niet werpen
(tenminste, dat was de indicator bij mij. bij de eerste controle had ik een onderdruk van 45, daarne steeds tussen de 55 en 60, en bij 40w6d controle onderdruk van 75. met 41w is eli geboren. Als een kind bijna geboren wordt, gaat hij/zij adrenaline aanmaken om de bevalling door te komen. dit komt ook in jouw bloed, waardoor je bloeddruk wat stijgt. Das de logica )

bucko, hebben jullie het niet gezien tijdens de 20-wk echo? of ben je nog niet zover?
was die hartslag niet ook een bakerpraatje?
maar een keer extra gluren is natuurlij altijd leuk
kan je niet de vlos nog even bellen? het geeft wel veel onrust zo!

mefke, dat klinkt echt naar! is driekus dan aan het indalen of zo? dat-ie zich lekker tegen een zenuw aannestelt? brrr!
ah, ja dus! irritant, zeg! balen van je inwensige blauwe plekken!

incantrix o.b.v. ons denkbeeldig advies meteen de vlos gebeld! als je nog zo kort moet tot je verlof, is het dan niet juist prettiger om dat nog even met halve dagen te doen? als je zo'n last hebt van je rug en zo? En nu dus ook andere dingen in je omgeving. gun jezelf lekker even wat rust! Of kan je mss een paar halve dagen vakantie opnemen als je geen ziekverlof wil nemen?
en voor deze vergadering was de hele dag ingepland. we moesten een presentatie voor de klant afmaken, en dan heb je gewoon veel te bespreken. normaal duurt een vergadering gewoon een uurtje of misschien twee
al heb ik vandaag dus wel weer meer last baggerzooi...

kersjes, dat zou nog wat zijn! wodr je s ochtends wakker, heee, mn buik is leeg! waar is de baby dan? goh, hij ligt al helemaal aangekleed braaf te pitten in zn bedje!
heb je devin eigenljk al uitgelegd dat dat ene treintje de leukste en de stoerste van allemaal is?

hebben jullie ook wel dat het jeukt als je kindje trappelt? ik heb op een gegeven moment maar teruggeduwd, want ik werd echt gekieteld! zo raar! inwendig gekieteld worden
Ik zit vandaag op 23 weken al, ik heb met 18 weken de 20 weken echo gehad. En het geslacht hebben we op dvd. Gisteren nog even nagekeken en volgens mij is het gewoon wta de echoscopiste zei. De verloskudige krabbelde ook direct terug toen we er wat van zeiden. Ik vind gewoon dat ze niet zulke uitspraken moet doen...beetje een raar mens...verheug me nu al als ik haar bij de bevalling heb...
pi_71784148
TF, wat lief

het is even wennen maar het komt wel goed hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')