Eigenlijk is elke echo die niet medisch noodzakelijk is, een 'pretecho'. Maar Babyview bijvoorbeeld doet ook 2d echo's, en ik denk dat je dat bedoelt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:31 schreef Bucko het volgende:
ik denk idd dat ik morgen even bel voor een extra echo...en dan geen pretecho maar een gewone.
anders blijven we in onzekerheid..
ja ik bedoel idd 3D! Dan wil ik ook het kindje echt zien zeg maarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge![]()
morretje das lekker vlot al!
Kersjes
bucko doen! Het is zo leuk! Of bedoel je niet 3D?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef lily het volgende:Wat leuk !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat net ook helemaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:55 schreef Kersjes het volgende:
Oooohhh, Devin zit het Zandkasteel te kijken en het gaat vandaag over baby's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Davinia, het is niet eens een echte trein![]()
Maar we hebben nu wel een briljant kado dat Devin van de baby gaat krijgen, dat is wel weer heel speciaal..... met gevoel voor drama....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Davinia thnx voor je bloeddruk uitleg!wissiknie!
Mn bloeddruk schommelt heel erg, er zitten best wel wat verschillen tussen. De bovendruk schommelt tussen de 100 en de 140en de onderdruk zit volgens mn kaart anywhere tussen de 55 en de 95. Handig! Meestal slingert ie tussen de 60 en de 80, vorige week was het nog 140/80 ofzo of 85, vandaar dat ik verbaasd was over de daling weer. Geen idee waar het aan ligt en zolang het niet als zorgwekkend bestempeld wordt vind ik het wel best
![]()
Ik krijg een extra echo met 32 weken maar bij de eerste lag ik met 30 weken al in het ziekenhuis wegens flinke bloedingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef DaviniaHR het volgende:
lil, fijn dat alles goed is met je baby!![]()
had je bij de eerste ook een voorliggende placenta? moet je nou vaker op controle, om te kijken hoe en of het verschuift?
Ik zit vandaag op 23 weken al, ik heb met 18 weken de 20 weken echo gehad. En het geslacht hebben we op dvd. Gisteren nog even nagekeken en volgens mij is het gewoon wta de echoscopiste zei. De verloskudige krabbelde ook direct terug toen we er wat van zeiden. Ik vind gewoon dat ze niet zulke uitspraken moet doen...beetje een raar mens...verheug me nu al als ik haar bij de bevalling heb...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef DaviniaHR het volgende:
twinkly, de vlos heeft altijd een flesje zuurstof bij zich voor als het kind ademhalingsmoeilijkheden heeft. een totaalruptuur moet idd in het zkh gehecht worden.
en daarbij, in alle gevallen begin je thuis. op dat moment zelf kan je ook nog beslissen wat je wil doen.
ymme, je kan altijd een keer bij de fysio laten checken of je echt helemaal vast zit, en wat zij vinden. pijn is pas fijn tijdens de bevalling, niet ervoor
huup, wat een lage bloeddruk! netjes! dan ga je vast de komende dagen nog niet werpen
(tenminste, dat was de indicator bij mij. bij de eerste controle had ik een onderdruk van 45, daarne steeds tussen de 55 en 60, en bij 40w6d controle onderdruk van 75. met 41w is eli geboren. Als een kind bijna geboren wordt, gaat hij/zij adrenaline aanmaken om de bevalling door te komen. dit komt ook in jouw bloed, waardoor je bloeddruk wat stijgt. Das de logica)
bucko, hebben jullie het niet gezien tijdens de 20-wk echo? of ben je nog niet zover?
was die hartslag niet ook een bakerpraatje?
maar een keer extra gluren is natuurlij altijd leuk
kan je niet de vlos nog even bellen? het geeft wel veel onrust zo!
mefke, dat klinkt echt naar! is driekus dan aan het indalen of zo? dat-ie zich lekker tegen een zenuw aannestelt? brrr!
ah, ja dus! irritant, zeg! balen van je inwensige blauwe plekken!
incantrixo.b.v. ons denkbeeldig advies meteen de vlos gebeld!
als je nog zo kort moet tot je verlof, is het dan niet juist prettiger om dat nog even met halve dagen te doen? als je zo'n last hebt van je rug en zo? En nu dus ook andere dingen in je omgeving. gun jezelf lekker even wat rust!
Of kan je mss een paar halve dagen vakantie opnemen als je geen ziekverlof wil nemen?
en voor deze vergadering was de hele dag ingepland. we moesten een presentatie voor de klant afmaken, en dan heb je gewoon veel te bespreken.normaal duurt een vergadering gewoon een uurtje of misschien twee
al heb ik vandaag dus wel weer meer lastbaggerzooi...
kersjes, dat zou nog wat zijn! wodr je s ochtends wakker, heee, mn buik is leeg! waar is de baby dan? goh, hij ligt al helemaal aangekleed braaf te pitten in zn bedje!
heb je devin eigenljk al uitgelegd dat dat ene treintje de leukste en de stoerste van allemaal is?
lil, fijn dat alles goed is met je baby!![]()
had je bij de eerste ook een voorliggende placenta? moet je nou vaker op controle, om te kijken hoe en of het verschuift?
hebben jullie ook wel dat het jeukt als je kindje trappelt? ik heb op een gegeven moment maar teruggeduwd, want ik werd echt gekieteld!zo raar! inwendig gekieteld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |