abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71766757
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:56 schreef huuphuup het volgende:
meisje ligt heel diep ingedaald, verder dan dit kon ze nie volgens vk.
Jawel hoor! Gewoon buiten komen spelen!

Fijn dat alles goed was verder.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71766783
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:10 schreef oeke het volgende:

[..]

pi_71766865
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:10 schreef oeke het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was verder.
ja nou... weet je... mn lief is bezig met een offensief om dr naar buiten te krijgen hij s het wachten zat (hij wel ) en hij praat nu dagelijks tegen mn schaambeen ongeveer aan van jaaa nu naar buiten komen hoor, follow zeh voice! joehoe hierheen!!

en nu denkt ie dat het werkt dus als ik weinig post komende dagen dan word k als echoput gebruikt...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:15:30 #229
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71766880
Lol@Huup

Hier was het echt Roy zijn tijd, om naar buiten te komen.
toen ze de vliezen braken, had ik al bijna geen vruchtwater meer.
en de moederkoek was ook al bijna helemaal uitgewerkt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71766983
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou... weet je... mn lief is bezig met een offensief om dr naar buiten te krijgen hij s het wachten zat (hij wel ) en hij praat nu dagelijks tegen mn schaambeen ongeveer aan van jaaa nu naar buiten komen hoor, follow zeh voice! joehoe hierheen!!

en nu denkt ie dat het werkt dus als ik weinig post komende dagen dan word k als echoput gebruikt...
Haha, ik zei het zo voor me!
Maar ik vind dat ze ook buiten mag komen spelen hoor
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 18:20:28 #231
5428 crew  miss_sly
pi_71766986
huup, je staat bovenaan! fijn dat je weer goedgekeurd bent.

Duchess, goed dat je je weer beter voelt. voor jou ook niet lang meer.

Xenia, alles goed? al 31 weken weer? bijna verlof.

voor alle llm in het bijzonder en natuurlijk ook voor alle andere meiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71767044
quote:

[..]

Kobus rolde bijna van mijn buik, omdat ik zo moest lachen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71767094
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:20 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

ik denk dat het nog wel ff duurt t mag wel natuurlijk maar ik ga er nie vanuit
volgens de vk heb ik nog voldoende vruchtwater en heeft t meiske ook nog genoeg ruimte; ik zelf reken er nog steeds niet op dat t voor de 40 weken gebeurt.

Maar stiekem zit die datum toch in mn hoofd he, als ik ergens de 18e op zie staan (melkpak ofzo) denk k van

oeke voorzichtig!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71767141
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:20 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Eensch
Er zijn wel betere dingen die hij kan doen als hij haar naar buiten wil hebben
pi_71767165
quote:

[..]

pi_71767239
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Eensch
Er zijn wel betere dingen die hij kan doen als hij haar naar buiten wil hebben
ja je hoela, dat redt mn bed niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71767414
ah mooi, de lijstaanvoerder is ook weer goed gekeurd.
En nu maar wachten op dat kleine meiske.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71767486
"Echo put" omg hahaha!
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:47:18 #239
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71767604
net terug van de verloskundige......we zijn een beetje in de war
Alles was gelukkig goed, bloeddruk, hoogte baarmoeder, gewicht en de hartslag! Maar wat zegt die verloskundige ineens....weten jullie wat het geslacht gaat worden?? wij zo van ja? nou volgens haar werd het ..... en wij verschrikt, nee het wordt een......

ow ze meende het te merken aan de hartslag, dus snelle of trage hartslag
Nu zijn we helemaal aan het twijfelen en hopen dat de echoscopiste het gewoon goed had, dat denken we ook, maar toch hebben we nu in ons achterhoofd stel.....

we wilden geen pretecho laten maken, maar nu twijfelen om toch een extra gewone echo te laten maken...

echt irritant dit allemaal...
pi_71767639
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar bij ons op de praktijk doen ze standaard een liggings- en groeiecho bij de 34 weken, dus vandaar de echo, niets aan de hand.

Davina, ik ben zo al een aantal keer rechtgezet. Werveltje wat even uit de pas loopt (zo noemt mijn fysio het). Tis even pijnlijk, maar ik kon er daarna weer goed tegen. Oke, het kost je echt een dag of 2 pijn, maar daarna was het bij mij over. Ik hoop dat het voor jou ook zo werkt. En Ymme, niet te lang blijven lopen met rugklachten, soms kom je met een paar simpele oefeningen al een heel eind. Ik kreeg juist op mijn kop dat ik te laat kwam...

Huup, was het een mooi stickertje? Fijn dat je weer goedgekeurd bent!

En ik heb echt te vroeg gejuicht over de pijn. Net was ie er weer! Ik was naar het toilet geweest en het schiet erin, net boven mijn schaambotje en in mijn liezen. Wist van gekkigheid echt niet meer hoe ik zou gaan zitten, staan of liggen. Lief laten masseren en een kruik erop, leek helemaal niets te doen. En toen ik na 55 minuten dacht "nog 5 minuten, dan bel ik" verdween het eigenlijk ook weer net zo plotseling als het kwam. Morgen toch maar even vragen wat dat nou was, want tjemig, dit deed me iets te veel pijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71767813
Auwe Mefke Verstandig dat je het even navraagt!

Bucko: ik zou voorlopig uitgaan van de echo hoor Konden ze het goed zien daar?
pi_71767849
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:47 schreef Bucko het volgende:
net terug van de verloskundige......we zijn een beetje in de war
Alles was gelukkig goed, bloeddruk, hoogte baarmoeder, gewicht en de hartslag! Maar wat zegt die verloskundige ineens....weten jullie wat het geslacht gaat worden?? wij zo van ja? nou volgens haar werd het ..... en wij verschrikt, nee het wordt een......

ow ze meende het te merken aan de hartslag, dus snelle of trage hartslag
Nu zijn we helemaal aan het twijfelen en hopen dat de echoscopiste het gewoon goed had, dat denken we ook, maar toch hebben we nu in ons achterhoofd stel.....

we wilden geen pretecho laten maken, maar nu twijfelen om toch een extra gewone echo te laten maken...

echt irritant dit allemaal...
wat bizar dat ze dat zegt?!

hartslag schijnt een bakerpraatje te zijn. Hoewel er waarschijnlijk een kern van waarheid inzit in het hartslag verhaal maar om daar wat zinnigs over te zeggen zou je geloof ik een volle dag aan een ctg moeten hangen ofzo; luisteren met zo'n doptone heeft invloed op de hartslag van je kindje.

Ik zou van je echoscopiste uitgaan als ik jou was hoor...
maar mocht je het zeker-zeker willen weten en enkel voor het geslacht gaan, die echo's zijn niet zo gek duur, 40 euro ofzo voor een kwartiertje gluren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71767942
hmm ik zou een echo ook vertrouwen boven een bakerpraatje hoor.
Die bakerpraatjes over de hartslag kloppen niet altijd, dat is hier ook wel meerdere keren bewezen.
Het is inderdaad een momentopname die hartslag, en als je kindje net aan het origami-en is, ja dan kan de hartslag wel wat hoger uitvallen

Mefke, anders denk je de volgende keer meteen "over 5 min bel ik" misschien helpt dat.
Succes morgen bij de vk. Wel fijn dat je morgen heen mag nu je wat vraagjes hebt. Ik ben ook erg benieuwd wat ze zegt over dat blauwe plekken gevoel.

O ja ik heb de boom in het kinderkamertopic gezet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71768367
bucko, tuurlijk ga je uit van de echo!

het ene moment heeft het kindje een hartslag van 135 en de andere keer een van 158, echt hoor.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:16:30 #245
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71768405
Nou ja Bucko, wat een raar verhaal
Dan voor de zekerheid toch maar een extra echo? Is ook wel harstikke leuk hoor, lekker gluren!

Huup als echoput, geweldig
Zolang hij niet ook nog muntjes naar binnen gaat werpen he

Rugpijn (of wat voor pijn dan ook) is niet fijn, je kunt inderdaad maar beter zo snel mogelijk naar de fysio/chiropractor/osteopaat/vul maar in. Als je er op tijd bij bent kun je er tenminste nog wat mee, oefeningen enzo om erger te voorkomen. Een zwangerschap duurt al lang genoeg, chronisch pijn hebben maakt het er zeker niet fijner op

Hier al de hele middag een vervelend en strak gevoel in mijn buik. Niet echt pijn, maar bewegen en lopen gaat moeizaam. Er staat zoveel spanning op mijn buik, ik moet hem echt met 2 handen ondersteunen heb ik het idee.
En kleintje is aan het kontschuiven Bewegen doet hij vandaag erg weinig, maar heb vandaag al een paar keer zijn billen de ene keer links en dan weer rechts zitten. Gaat wel heel geleidelijk, ik voel er amper wat van.
.... met gevoel voor drama....
pi_71768489
Bucko, wij hebben nu 3 echo's gehad waarin werd gezegd dat het een meisje is dus daar vertrouw ik toch echt op. Als je op de hartslag afgaat bij de verloskundige zou het toch echt bijna altijd een jongen zijjn... Mijn verloskundige zegt dan ook dat het absolute onzin is, een echt bakerpraatje.

OOOhhhh en Innepin wat heb je een mooi meisje

Ik ga zo weer even naar de zwangerschapsgym! (nouja gym, we hebben welgeteld 1 keer wat bewogen, alle andere keren zijn we gewoon de hele tijd aan het lullen)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:20:34 #247
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71768512
Oh ja, nog een opvallend feitje: mijn borsten doen zeer . Voor het allereerst in de gehele zwangerschap!
.... met gevoel voor drama....
pi_71768676
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef leonieke het volgende:
Ligt dat nu eigenlijk aan mij of komen er gewoon heel weinig mensen bij? Ik heb zo een beetje de indruk dat maart een saaie maand zal worden volgend jaar Terwijl februari best een spannende F5-maand zal zijn.
Leo, ik zat hetzelfde te denken. Maar meestal komen er gedurende de maanden nog wel een aantal zwangeren bij. Het lijstje onderons blijft nog wel kort

Ik hoop op een invasie uit het 2e streepjes topic en het topic voor meiden waar het langer duurt. Zou geweldig zijn.

Hier ook wel bewust van de 'gevaren' van Mexicaanse griep maar als je de informatie leest, is niet 'gevaarlijker' dan een reguliere griep.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:29:16 #249
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71768788
Oooww, Innepin, wat heb jij een dótje gefabriceerd! Willow is echt mooi!

M.b.t. de mexicaanse griep was ik eigenlijk heerlijk oblivious (het zal mijn tijd wel duren) tot ik zaterdag bij een familie-BBQ zat en mijn nichtje, waar ik dus gewoon al bijna twéé uur naast zat, blij zat te vertellen dat ze vorig weekend een weekendje weg was geweest met wat vrienden en één van die meiden bleek nu de mexicaanse griep te hebben Zucht.. Nu heb ik ergens wel zo'n vaag "oh crap"-gevoel, maar nu is er toch al niks meer aan te doen (maar ik schrok me vanochtend wel ff flink rot toen lief tegen me zei dat hij een beetje last van zijn keel en neus had).

En ik vind het altijd wel interessant om te lezen wat voor iedereen persoonlijk de voors en tegens zijn van een thuisbevalling of juist in het ziekenhuis. Voor mij is het vanaf vér voor het begin al duidelijk geweest: geen haar op mijn hoofd dat denkt aan een thuisbevalling. Ik ben bang voor de bevalling en wil graag de mogelijkheid tot pijnbestrijding open hebben wanneer ik het gevoel heb dat ik het niet trek. Bovendien vind ik het niet fijn dat er hier 3 haarballen op pootjes rondlopen en ook niet dat ik 2 hoog achter woon zonder lift. Dat mensen het steeds meer als iets medisch gaan beschouwen valt volgens mij wel mee, maar ik denk dat er gewoon wel meer mensen gaan kiezen voor het ziekenhuis nu ziekenhuizen hun best doen om de sfeer daar ook fijn te maken. En bij bepaalde VK's had ik trouwens wél het gevoel dat een thuisbevalling min of meer de standaard was en dat je daar maar voor moest kiezen. Uitgaande van hun websites dan, ik heb er een aantal bestudeerd toen ik mijn VK uitzocht.

En dank jullie wel voor jullie lieve woorden en Xenia, voor het vragen hoe het met me is. Jullie zijn werkelijk schatten allemaal Ik voelde me vandaag nog steeds erg huilerig en heb op mijn werk ook echt 3 keer mijn tranen niet binnen kunnen houden. Ik heb ook superslecht geslapen vannacht; de momenten dát ik sliep moest ik stervende baby's redden met slechts een racefiets met twee lekke banden tot mijn beschikking om ze naar het ziekenhuis te krijgen. Niet cool.
Toen ik vervolgens in de middag, na een heel weekend redelijk klacht-loos te zijn geweest, wéér ouderwets last van mijn rug en been kreeg en een keer door mijn heup zakte was ik het ook echt goed zat en heb ik lekker een potje staan janken op het toilet.. En toen moest ik aan jullie allemaal denken en wist gewoon dat jullie me zouden zeggen dat het tijd werd om de VK maar eens te bellen om te overleggen.. En ze had nog precies 5 minuten telefonisch spreekuur, dus op grond van jullie denkbeeldige advies heb ik meteen maar gebeld, zijn jullie niet trots op me? Omdat ik pas over anderhalve week naar de Cesar-mevrouw kan en ik erg veel last heb vond ze dat ik anders voor nu maar minder moet gaan werken, halve dagen bijvoorbeeld.
Ennuhm, nouja, mijn leidinggevende en het afdelingshoofd waren eigenlijk beiden al bijna vrij en eigenlijk durfde ik het gewoon niet te zeggen, dus voor vandaag heb ik in elk geval gewoon maar mijn dag volgemaakt. Ik weet eigenlijk niet wat ik ermee moet nu, ik loop al die tijd te gillen dat ik het liefst nu al verlof had, maar nu ik te horen krijg dat ik minder moet gaan werken voel ik me er naar over en ben ik bang dat er gezegd wordt dat ik voor deze week maar een andere therapie moet gaan zoeken ofzo. Nouja, dankdankdank dat ik mijn verhaal ff bij jullie kwijtkan, ik zit er echt een beetje erg mee. Verder gaat het ok hoor, gisteren om mezelf op te vrolijken maar een nieuwe buikenfoto gemaakt (volgt nog wel) en daar zijn een paar hele leuke foto's uitgekomen (met, zoals altijd bij mij geloof ik, een gezellig katje dat de boel opleukt ).

Aoraki, wat bijzonder en wat gewéldig dat je oma zicht bewust is van je zwangerschap En wat is zo'n idioot op de weg dan ineens een grote tegenstelling, bah! Gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, maar ik kan me je tranen zó goed voorstellen..

Oh Kersjes, wat naar dat je oma's zo dement zijn en Devin nog nooit hebben gezien of weten dat je zwanger bent.. Da's verdrietig, en soms doet dat echt ff heel zeer..

Faja, zulke feestjes kosten altijd 3 x zo veel tijd aan voorbereiden en nawerk als het feestje zelf, dus snap best dat het druk was voor je! En ondanks je roze dromen dus een ventje! Lijkt me raar als je er zo ver naast zit qua gevoel, als wij een meisje hadden gehad zou ik het waarschijnlijk ook ff wennen vinden.. En een lege vruchtzak? Zou dat betekenen dat je heel in het begin een tweeling had? Of komt zoiets wel vaker voor? En dat is verder niet erg, begrijp ik?

Ymme, dat spullie in je tas stoppen, wat handig Daar heb ik nog nooit aan gedacht, dank voor de tip! En balen van je rugpijn, tijdig rust nemen he?

Davinia, wat irritant met die vergadering! Hadden ze het niet door ofzo? Da's sowieso echt een bizar lange vergadering zeg, of is dat bij jullie gebruikelijk? De enige vergaderingen die ik ooit meemaakte die in de buurt kwamen van zo veel tijd waren bij een vrijwilligersorganisatie waar niemand wist hoe 'ie moest vergaderen en dus alle onderwerpen standaard verzandden in eindeloze verhalen. Terecht dat je bent weggegaan, je hebt het duidelijk en tijdig aangegeven hoor!

Duchess, whaha! Vandaag vind ik het niet heel raar om zulke dingen te eten, maar mijn lijf vind het vandaag héél erg een patat-dag, dus ik heb net de oven maar weer uitgezet en de frituurpan aan

Mefke Da's wel flink zeg, wat die Driekus van jou allemaal aan het regelen is! voor de au!

Huuphuup, fijn dat je weer bent goedgekeurd, ennuhm, dat is een flink verschil qua bloeddruk zeg! (En ik PM je even na het eten denk ik, als ik mezelf dan tenminste losgebikt krijg van de nieuwe Lost-ep's die we gedownload hebben..) En je echoput, whahaha! Mens, you're killing me!

Bucko, wat gaaf dat jullie een goede echo hadden! Ben benieuwd wat het wordt

Happy, I second een invasie!

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 10-08-2009 19:38:33 ]
3!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:31:02 #250
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71768851
ik denk idd dat ik morgen even bel voor een extra echo...en dan geen pretecho maar een gewone.
anders blijven we in onzekerheid..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')