quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:50 schreef ElizabethR het volgende:[..]
En ik kwam eigenlijk alleen maar kijken voor Duch....

Hou je taai meissie

Nog effies.
Aw Elies...dat vind ik hartstikke lief, wordt er zelfs beetje

van

Ben in ieder geval echt weer een stuk happie-er dan gister gelukkig

Faja, je krijgt een jongetje las ik?

En je hebt veel pijn...sterkte daarmee, ik hoop dat er iets aan te doen is en dat het snel voorbij is dan

Xenia alweer 31 weken?

Ik weet nog zo goed dat je je kwam melden...! Ja ik blijf het zeggen, wát gaat het hier supersnel!

En je kunt nog je gewone broeken aan ook...wauw dat met 31 weken

Wat betreft die Mexicaanse griep, ik vind het ook eng, maar na inlezen en het erover gehad te hebben met anderen denk ik dat het ook gehypt is. Ik blijf natuurlijk wel opletten, maar ben er niet meer zoveel mee bezig nu. En wat Ymme doet; een anti-bacteriële handcréme/handwasmiddel in je tas. Goed idee!
Over het bevallen in het ziekenhuis vs thuis, ik vind het zelf een eng idee, ik heb nl geen idee wat op mij afkomt bij een bevalling én voor mijn

geeft het veel meer rust en minder stress als ik in het ziekenhuis beval (ivm zijn ASS) dus hebben we daar voor gekozen

Wie weet, ooit bij een tweede wel thuis bevallen, en dan in een bad. Lijkt me erg fijn, ook voor den beeb.

Het kan helaas niet in mijn ziekenhuis, maar ik ga voor de baarkruk, lijkt me wel wat

Overigens, is het heel gek dat ik met dit weer een prei-ovenschotel ga eten?
Ik wilde op nog meer mensen reageren, maar ben het even kwijt, wil niet zeggen dat het niet belangrijk wordt gevonden door mij!
Oh ja schiet me weer te binnen, Davinia ging met de osteopaat bellen, hoe is dat afgelopen? Volgende week donderdag afspraak lees ik net. Ben je al ooit bij zo iemand geweest en welke behandeling past een osteopaat toe? Hoop echt dat het je goed zal doen Davinia.
En ik ben benieuwd hoe het met de buikpijn van Mefke is.
[ Bericht 29% gewijzigd door DuchessX op 10-08-2009 16:25:26 ]