abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71761439
hmm nog een paar LLM spoorloos?
BE???? waar ben je?
Poppedein???? joehoe!!!!

Innepin, ze was het wachten wel waard he, wat een schatje!

Aoraki, wat een mafketel die in die auto. Kan me voorstellen dat je daar even van ondersteboven bent hoor.

Babykleertjes hangen aan het waslijn....!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71761835
Ik leef hoor! Met beeb in den buuk Heb schoonmoeders weer te poetsen hier, dus maar ff mn kont achter delaptop weggehaald Ik ben geloof ik niet zo goed in melden dat er NIETS aan de hand is.. maar zodra er actie zou zijn kom ik dat vast direct melden... Ik ga er alleen vanuit dat dat nog wel een weekje of 3 zal duren

Wel lief dat jullie aan me denken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71761997
Ik ben verdorie een paar weken weinig online ... heeft iemand mij zomaar bij de bovenste 20 gezet!
pi_71762117
Ligt dat nu eigenlijk aan mij of komen er gewoon heel weinig mensen bij? Ik heb zo een beetje de indruk dat maart een saaie maand zal worden volgend jaar Terwijl februari best een spannende F5-maand zal zijn.

En heeft Webkim eigenlijk al een datum?
pi_71762351
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:24 schreef innepin het volgende:
Hoi
Ik heb een baggerinternetconnectie maar ik wilde toch even hoi zeggen met een fotootje erbij van mijn meisje met haar bolle toetje en hele hoop haar

[ afbeelding ]

Ze is nog een beetje misselijk van het groene vruchtwater dat ze op heeft gegeten, en heeft veel last van krampjes, maar verder doet ze het heel goed. Ik neem even afscheid van dit topic (maar blijf natuurlijk wel lurken voor de volgende baby's! )

Oh en Bar, wat een mooi ventje heb je gebakken!

p.s. ik moet eerlijk toegeven dat ik de naam oorspronkelijk ook uit buffy ken En Rika is naar beide oma's vernoemd - Hendrika en Andrika
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:24:49 #206
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71762358
Innepin, wat een mooi, gaaf meisje heb je afgebakken!
leo, in het begin was ik s avonds 4 cm dikker dan overdag. hoort erbij

vwb mexicaanse griep, ik ben idd wel bij dat ik pas eind december ben uitgerekend, dan zal het wel weer voorbij zijn. kind lekker veilig in mijn buikkie, prima!

volgende week donderdag naar de osteopaat. ben benieuwd

idd, poppedein, waar ben je?

hmpfff, vandaag vergadering op werk, vanaf 9 uur s ochtends. dus ik zeg om 13:30u, "ik ga zo weg, hoor! kunnen we mijn deel nu even snel doen, dan kan ik naar huis?" half uur later nog maar een keer geroepen, en om 14:30u ben ik gewwoon maar gaan inpakken
ja, sorry, hoor! ik blijf niet wachten tot er een geschikt moment komt?!

maar ze begrepen het wel, gelukkig
Dat scheelt alweer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71762719
Innepin, wat is ze mooi!!
ik heb een post van BE gezien in een ander topic.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71762930
BE doet gewoon expres hier niet posten!!!
beetje paniekzaaien is ook erg leuk af en toe toch?
En dan tegen de tijd dat het echt menens is zijn wij niet meer om BE aan het roepen natuurlijk

[ Bericht 16% gewijzigd door XXXKarinXXX op 10-08-2009 15:59:39 (paar smileys erbij hehe) ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:57:24 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71763231
ben thuis en ga zo direct door de tuin in ff relaxen.. misschien tukkie doen...

maar ff over die mexicaanse griep; wij hebben er weer een verdachte liggen....

en ik ben dr bewust veeeeeeeer bij uit de buurt gebleven haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71763502
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:50 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En ik kwam eigenlijk alleen maar kijken voor Duch....
Hou je taai meissie Nog effies.
Aw Elies...dat vind ik hartstikke lief, wordt er zelfs beetje van

Ben in ieder geval echt weer een stuk happie-er dan gister gelukkig

Faja, je krijgt een jongetje las ik? En je hebt veel pijn...sterkte daarmee, ik hoop dat er iets aan te doen is en dat het snel voorbij is dan

Xenia alweer 31 weken? Ik weet nog zo goed dat je je kwam melden...! Ja ik blijf het zeggen, wát gaat het hier supersnel! En je kunt nog je gewone broeken aan ook...wauw dat met 31 weken
Wat betreft die Mexicaanse griep, ik vind het ook eng, maar na inlezen en het erover gehad te hebben met anderen denk ik dat het ook gehypt is. Ik blijf natuurlijk wel opletten, maar ben er niet meer zoveel mee bezig nu. En wat Ymme doet; een anti-bacteriële handcréme/handwasmiddel in je tas. Goed idee!

Over het bevallen in het ziekenhuis vs thuis, ik vind het zelf een eng idee, ik heb nl geen idee wat op mij afkomt bij een bevalling én voor mijn geeft het veel meer rust en minder stress als ik in het ziekenhuis beval (ivm zijn ASS) dus hebben we daar voor gekozen
Wie weet, ooit bij een tweede wel thuis bevallen, en dan in een bad. Lijkt me erg fijn, ook voor den beeb.
Het kan helaas niet in mijn ziekenhuis, maar ik ga voor de baarkruk, lijkt me wel wat

Overigens, is het heel gek dat ik met dit weer een prei-ovenschotel ga eten?

Ik wilde op nog meer mensen reageren, maar ben het even kwijt, wil niet zeggen dat het niet belangrijk wordt gevonden door mij!

Oh ja schiet me weer te binnen, Davinia ging met de osteopaat bellen, hoe is dat afgelopen? Volgende week donderdag afspraak lees ik net. Ben je al ooit bij zo iemand geweest en welke behandeling past een osteopaat toe? Hoop echt dat het je goed zal doen Davinia.

En ik ben benieuwd hoe het met de buikpijn van Mefke is.

[ Bericht 29% gewijzigd door DuchessX op 10-08-2009 16:25:26 ]
#geen
pi_71763689
Duch! Fijn dat je weer wat blijer bent vandaag!
pi_71763929
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef mijsje het volgende:
Duch! Fijn dat je weer wat blijer bent vandaag!
Och meid ik ben zó blij dat ik me weer in een good mood bevind Ik zat mezelf gruwelijk in de weg gister, blegh.

Alles sal reg kom
#geen
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:38:19 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71764242
Gelukkig weer veelal blije mutsen hier!
Ow en ik was nog helemaal vergeten te reageren op de foto van Willow
En Aoraki, wat griezelig! Ik vraag me af of die huilbui veroorzaakt wordt door de hormonen ik heb een keer hetzelfde gehad en toen was ik verre van zwanger en ik was ook zo erg geschrokken dat ik ervan moest huilen hoor!
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef ymme het volgende:
Asyniur: Heb jij trouwens al een foto geplaats van je buik? In het daarvoor bestemde topic?
Ben wel benieuwd namelijk.
Ja heb ik al eens gedaan (onder een linkje). Maar ik moet nog een nieuwe maken maar dat vergeten we steeds
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef Ca.ra het volgende:
Nee weet ik ook nog niet zeker. Ik heb toevallig net vanochtend gemaild met mijn vk of zij iets weten van voorlichtingsmiddagen/avonden bij Orbis, omdat ik op de website niks kon vinden. Daarna op haar advies gebeld met de verloskamers, maar echt iets georganiseerds hebben ze niet. Ik kon later terugbellen als ik zelf tijd had en als het dan rustig was kon ik komen voor een rondleiding. Maar momenteel was het druk dus ze had ook geen tijd voor een lang telefoongesprek kreeg ik het gevoel, dus ik heb verder maar niks gevraagd.

Ik laat je wel wat weten als ik geweest ben, ok?
Dat zou fijn zijn!
ik zou het eigenlijk een beetje raar vinden als zij dat niet hadden. Het ziekenhuis is gloedje nieuw...
pi_71764449
Duchess, niet echt pijn meer. Wel het gevoel van twee inwendige blauwe plekken ter hoogte van ik denk de schouders. En die plekken zetten net op het punt waar je benen tegen je buik komen als je zit (volg je me nog?), dus dat levert af en toe een auw! op. En driekus is gewoon mijn buik aan het verbouwen, uitbouwen aan alle kanten, hij heeft het duidelijk krap daarbinnen. Morgen echo, dan weten we meer over de groei en de ligging. Zul je zien, ligt ie ineens met z'n koppie naar boven... Fijn dat jij je beter voelt!
Davina, gelijk heb je, ze kunnen toch wel rekening met je houden!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71764735
Fijn dat je je weer beter voelt Duchess!
Woensdag alweer 32 weken zelfs. De tijd vliegt inderdaad.
Ik kan nog maar 1 gewone broek aan hoor. En alleen omdat de rits aan de zijkant zit en ik hem dus open kan laten met een shirt erover

Leuk Mefke, morgen echo. Veel plezier alvast en hopelijk ligt Driekus netjes met hoofdje naar beneden

Wat is Huup trouwens stilletjes vanmiddag. Ze zit nu bij de vk als het goed is. Hoe ging het Huup?
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:59:01 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71764764
Duchess, fijn dat je je weer beter voelt vandaag.

Ik zou het werkelijk niet weten, wat hij gaat doen, eigenlijk tis een soort van manuele therapie, en de fysio heeft gezegd dat de pijn die ik heb niet meer komt door overtollige spierspanning in de rug, maar door iets vanuit de wervels... dus ik hoop dat die meneer me recht kan zetten, of anderszins de blokkade kan opheffen. if any...

tzou wel fijn zijn, namelijk. en dan de rest van de zwangerschap rustig aan blijven doen ivm harde buiken en zo, ook geen straf (meer)

en even een voor mn zussie, ze is weer goedgekeurd door de neuroloog, ze zou weer mogen gaan beginne met opbouwen van werk! (ze heeft/ had een hernia)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71764765
waarom heb je een echo mefke?
niks aan de hand hoop ik?
pi_71764898
Ik heb hele erge AUW aan mijn rug

Is dat een zwangerschapskwaal?
Als het niet over gaat, maar eens langs de HA of direct naar fisio.

*zeurmodus weer uit*
pi_71765439
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:04 schreef WupWup het volgende:

[..]

Wat wil hij precies bij de hand hebben in dat ziekenhuis dan? Je mag alleen thuisbevallen als zowel jij en de baby gezond zijn gebleken in de zwangerschap en de baby ook nog uit zichzelf op tijd wil komen. Niet lullig bedoeld, maar wat voor medische apparatuur denkt hij dus nodig te hebben?
Omdat je in het ziekenhuis alles bij de hand hebt qua medische apparatuur en personeel, mocht dat nodig zijn. Ik weet niet waar hij precies aan denkt maar ik kan me zo voorstellen: een kind dat niet wil ademen en zuurstofgebrek heeft, een kind dat vastzit, totaal ruptuur, etc.
Mjah en als hij zenuwachtig wordt en ik daar weer zenuwachtig van word is het hele idee van je thuis veilig voelen waardoor de ontsluiting lekker opschiet teniet gedaan lijkt mij.

Toen ik nog niet zwanger was en in het begin van de zwangerschap zei ik altijd: thuisbevalling!! Maar nu denk ook ik steeds meer aan de complicaties, terwijl ik wel weet dat de kans daarop niet zo groot is. Zal wel iets hormonaals zijn

Wij wonen trouwens ook ongeveer 10 minuten van het ziekenhuis af, in de spits wat langer.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71765504
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef ymme het volgende:
Ik heb hele erge AUW aan mijn rug

Is dat een zwangerschapskwaal?
Als het niet over gaat, maar eens langs de HA of direct naar fisio.

*zeurmodus weer uit*
Ja! Vervelend hoor
Een vriendin van mij wist niet dat ze zwanger was, ze had een koperspiraaltje en een zeer onregelmatige cyclus, maar klaagde al een tijdje over lage rugpijn. Een paar maanden later kwam ze tot de ontdekking dat ze zwanger was Die rugpijn was dus haar enige symptoom.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71765993
Het begon met lage rugpijn ja. Maar nu is het net of de hele rug vast zit.
Dat word nog leuk, als ik volgende week weer mag werken.

Naja niet klagen maar dragen.
pi_71766344
Xenia
alles goed hoor
ik was te laat bij de vk mijn schuld, maar achteraf had het niets uitgemaakt want de vk liep ruim 3 kwartier uit door degene voor mij die heul veel vragen had
en we hebben gelijk maar even gegeten enzo weer goedgekeurd, bloeddruk 100/60 zit weer een leuke slinger in dus ghehe vorige keer was t 140/80 enz... ik doe niet aan constant geloof ik
meisje ligt heel diep ingedaald, verder dan dit kon ze nie volgens vk en ze deed het prima.

Kortom, stickertje verdiend!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71766461
*stickertje plakt op Huup's kaart*
Fijn dat alles goed was
pi_71766593
Fijn dat je weer goed gekeurd bent Huup. Nou kan je kleine meid haar intrede wel doen vind ik hoor. Morgen is een hele mooie dag, dan is mijn moppie precies 5 jaar .

Duch, jij bent in een happy mood! Yep een jongen erbij. Denk niet dat het pikkie er vanaf gaat vallen in de toekomst. Was echt overduidelijk.

Mefke succes met de echo morgen.
pi_71766639
Rugpijn hoort er gewoon bij Ymme
Ik kwam vandaag na het stofzuigen niet meer rechtop, haha Eerst maar ff op de grond gaan zitten en na 10 minuutjes kon ik weer omhoog

Ik voel me zo bejaard dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')