Ik zal het eens uitzoeken inderdaad, ik had me juist voorgesteld dat in ziekenhuizen niet veel kan omdat ze alles goed willen kunnen zien, dus dat klinkt goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
er zijn ook ziekenhuizen en kraamhotels waar badbevallingen een optie zijn he... ik weet niet hoe wijdverspreid die zijn want ik heb me er niet in verdiept verdermaar ook in een ziekenhuis kan vaak best wel redelijk veel.
Misschien de moeite waard om dat uit te zoeken

*tralalalalaaaa*quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:
Ca.ra!van de week zei je nog: wacht maar tot je de kleine voelt, dan wordt het leuk

Damn, dat wil ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:47 schreef Vlindur het volgende:
Oh Innepin, wat is ze mooi!![]()
Leonieke, ik kon ook amper eten, zat zo vol! Met een week of 15 zwanger werd het pas beter! Ik vond het niet zo erg. Ik kwam dus ook niet aanIk ben nu 19.5 weken zwanger en zit nog steeds onder mn start gewicht

Wat wil hij precies bij de hand hebben in dat ziekenhuis dan? Je mag alleen thuisbevallen als zowel jij en de baby gezond zijn gebleken in de zwangerschap en de baby ook nog uit zichzelf op tijd wil komen. Niet lullig bedoeld, maar wat voor medische apparatuur denkt hij dus nodig te hebben?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:58 schreef Twinkly het volgende:
Oh en ik wil die tips over hoete overtuigen thuis te bevallen ook wel horen, dat het thuis net zo veilig is weet hij al. Belangrijkste reden dat ik misschien in het ziekenhuis wil bevallen is dat mijn lief dat veel fijner vindt omdat alles bij de hand is. Ik reageer heel sterk op zijn emoties dus wanneer hij dik in de stress zit tijdens de bevalling ben ik bang dat dat ook invloed heeft op mijn stressniveau.

Nou, ik was 87 kilo toen ik zwanger werd, toen ben ik afgevallen door het niet/amper/slecht eten naar 85 en inmiddels ben ik 86.5 kilo. Maar ik 'snoep' nog steeds niet. Heb helemaal niks waar ik echt trek in heb of zo van 'dat moet ik hebben' helemaal niet. Ik ben ook best wel bang voor het aankomen. Niet dat ik daarom niet eet, maar kan wel zeggen dat ik blij ben dat er nog niks aanzitquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Damn, dat wil ik ook![]()
![]()
Ik heb zo'n schrik voor dat bijkomen. Alhoewel, niet voor het bijkomen, maar eerder: hoe ga ik die kilo's weer kwijtraken? (dat is hier altijd al een probleem geweest)
Mijn man vindt dat ik me druk maak om niets (het hoort erbij).
Ah, ik probeer goed op te letten, probeer gezond te eten en niet te veel te snoepen (al glipt er af en toe wel eens iets tussen). En dan maar hopen dat er niet te veel kilo's blijven hangen![]()
Maar zag je zo rond 11 weken al iets van de zwangerschap of merkte je daar nog niets van omdat je totaal niet bijkwam?
Dit staat in de weekmail die ik elke week krijg van toddler.nl. 9 pond! dat is 4.5 kiloquote:Je lichaam deze week
De bovenkant van je baarmoeder ligt nu ter hoogte van je navel en je bent waarschijnlijk ongeveer 9 pond aangekomen. Vanaf nu kan je een gemiddelde gewichtstoename van ongeveer een pond per week verwachten.

Ik kon met 9 weken mijn eigen kleding (broeken) niet meer aan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Damn, dat wil ik ook![]()
![]()
Ik heb zo'n schrik voor dat bijkomen. Alhoewel, niet voor het bijkomen, maar eerder: hoe ga ik die kilo's weer kwijtraken? (dat is hier altijd al een probleem geweest)
Mijn man vindt dat ik me druk maak om niets (het hoort erbij).
Ah, ik probeer goed op te letten, probeer gezond te eten en niet te veel te snoepen (al glipt er af en toe wel eens iets tussen). En dan maar hopen dat er niet te veel kilo's blijven hangen![]()
Maar zag je zo rond 11 weken al iets van de zwangerschap of merkte je daar nog niets van omdat je totaal niet bijkwam?

Zo'n goestinkjes heb ik ook niet (als in: dit moet ik echt hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, ik was 87 kilo toen ik zwanger werd, toen ben ik afgevallen door het niet/amper/slecht eten naar 85 en inmiddels ben ik 86.5 kilo. Maar ik 'snoep' nog steeds niet. Heb helemaal niks waar ik echt trek in heb of zo van 'dat moet ik hebben' helemaal niet. Ik ben ook best wel bang voor het aankomen. Niet dat ik daarom niet eet, maar kan wel zeggen dat ik blij ben dat er nog niks aanzit
[..]
Dit staat in de weekmail die ik elke week krijg van toddler.nl. 9 pond! dat is 4.5 kiloDan zou ik nu dus al over de 90 kilo zijn! Ben ik blij dat ik dat niet heb
![]()
En nee, bij 11 weken zag je dus nog niks, alleen mijn eigen vetjesBij mij begon je pas iets te zien met 13 weken. En nu met 19 heb ik al een echte buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |