37 wk plus toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef mefke79 het volgende:
Aoraki goedgekeurd, mooi!
Oja, wanneer ben je nou een llm'er? En ik ben nog heul niet hoogzwanger, toch? Want als Rocka hoogzwanger is, dan ben ik het ook....kan niet * mefke79 steekt kop weer mijlenver de grond in
Waaaahquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Linda2205 het volgende:
Mef! Over 2 weken hebben we meldplicht, dan zijn we officieel LLM'ers toch?
Jep!quote:
Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Mef, ik vind alles boven de 8 maand hoogzwangert![]()
Ik heb het nog nooit uitgeschreeuwd van pijn maar vanavond al 2 keerk**heups! k**kont! Morgen toch maar rustig aan doen, geloof ik... Voor ik helemaal niks meer kan.
Jaaaa, echt welquote:
Misschien wel inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
En Free...ben je aan je bedje toe?
Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie benquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.
Wat rot zeg, en balen om zo je verlof in te gaan! Hopelijk lukt het je om rust te vinden!
Vast wel, maar nu is het gewoon rukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie ben
Nee, bevallen niet nee...maar LLM zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Stiemie het volgende:
Linda ik heb het al eens gedaan inderdaad, maar toch kan ik niet echt zeggen dat ik naar de bevalling uitkijkAl begint de nieuwsgierigheid naar m'n meisje zo langzamerhand wel steeds meer terrein te winnen
![]()
Lief dat je het vraagt Daaf! Er is niks verbeterd, hooguit verslechterd. Er is me zelfs aangeraden om een rolstoel te halen maar kweetniet hoor..vind ik toch wel weer ver gaan voor die paar weekjes nog. Ik zou wel eerder ingeleid kunnen worden aldus het ziekenhuis, maar ik wil dat zelf niet. Ik wil mijn meisje lekker nog even laten zitten zo, kan vast geen kwaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:
is rocka al hoogzwanger? jeumig, dat is hard gegaan! ben je eigenlijk nog onder behandeling, of mag MOETjij net als duchess gewoon je tijduitzingen en maar zien hoe je het doet?
hoe gaat het eigenlijk met duchess?
Zeg!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
wordt een gezellig dagje morgen
(maar jullie moeten dus errrrrg geduldig zijn, want pas om 17 uur, en daarna natuuuuurlijk eerst eten enzo...)
Wat gaaf hé, dat je op zo'n manier al echt contact hebt met je ongeboren kind!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Lig lekker in bedje, lief is frummel inslaap aan het aaien, effect is echter dat ik steeds meer en harder wordt gebeukt van binnenuit... Blijft een vreemd maar mooi gevoel! Wij hebben maandag de 20-weken (stiekum 21.6-weken-) echo... Vind het best spannend. Zeker nu lief in ene aan het bedenken is dat ie toch wel wil weten wat het wordt... Rare jongens die aanstaande vaders
Vlindur wist het toch al?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
jaaaaa ik ben ook benieuwd!!
Ik ga weer gokkenmind you, ik ben het, dus t klopt niet waarschijnlijk
![]()
Ik denk voor Vlindur een ventje en voor BJ een meiske.
Jeps en volgens mij heeft ze het hier ook al wel gemeldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef lily het volgende:
Wat een schattig babietje, gr8w8
sterkte voor de dames met bekkenpijn e.d.
Echt niet leuk![]()
[..]
Vlindur wist het toch al?
Oh? Dat heb ik dan ook effe gemist...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeps en volgens mij heeft ze het hier ook al wel gemeld
oh ik wist het niet meer zeker of vlindur het nou wist of poppejansquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef lily het volgende:
Wat een schattig babietje, gr8w8
sterkte voor de dames met bekkenpijn e.d.
Echt niet leuk![]()
[..]
Vlindur wist het toch al?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!!
oh ik wist het niet meer zeker of vlindur het nou wist of poppejansmaar volgens mij heb je gelijk ja.
Een echo heeft een afwijkingspercentage van 15%. Met een meetlint weet ik niet wat het percentage is, maar ook daar zal het best hoog liggen, want de baby hoeft maar te draaien en de hele boel ligt andersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:01 schreef Aoraki het volgende:
Gr8w8, gefeliciteerd!
Veel plezier vandaag bij de 20-weken echo's
Karin, gewoon lekker genieten! Ik woon in limburg en ik kan je vertellen: er bestaan hier ook ziekenhuizen![]()
Duchess, dat is niet mis met die rolstoel. Maar als het toch nodig is? Zolang hoef je niet meer...
Heerlijk geslapen vannacht.
Maar het blijft toch een beetje knagen: hoe nauwkeurig is nu zo'n meting van de baarmoeder met een centimeter-lint om de groei van de baby te bepalen? Volgens die afmeting lag ik een week achter. Terwijl op de 20 weken echo alles precies op schema lag... (dit was overigens de eerste keer dat ze het op die manier gemeten had) Hangt dat ook niet af van hoe je baarmoeder ligt en hoeveel vetjes je op je buik hebt? Ik zit er gewoon een beetje over te piekeren, ook al zei de vk dat ik me nergens druk over moest maken (zit in de aard van het beestje, denk ik)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:53 schreef freecell het volgende:
Mijn blaasinhoud is groter dan de MvM maatkan
Alleen 's morgens als ik 's nachts echt mijn bed niet uit wilde om te plassen omdat ik zo lekker lagquote:
*doet mee voor jou*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das het beginquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)![]()
Dat riep ik ook telkens de dag dat ik slijmprop verloor.. Maar Timo was er diezelfde dag nogquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Haha, gekkies, kan makkelijk nog 2 weken duren hoor![]()
Maar stiekem zit ik nog steeds een beetje zo![]()
Grappig, ik fiets juist het liefst nog alles. Kan ik lekker tot aan de deur komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Kersjes het volgende:
Ik mag me eind van de ochtend ook melden voor controle. Begin toch wel te balen van elke keer op en neer naar het ziekenhuis. Met de auto is niet te doen i.v.m. parkeerschaarste, fietsen kan en durf ik niet meer en met de tram is de enige optie maar da's elke keer weer zeker een kwartier lopen waggelen van en naar de halte... Nou ja, het is niet anders.
PoppeJANS zei Huup, en ook zij weet al weken dat het een jongen gaat worden. Of ik moet voor de grap allemaal jongenskleertjes hebben gepost haha. En die uberduidelijke geslachtsecho foto weet je toch nog wel van mij?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef DaviniaHR het volgende:
en vlindur kreeg geloof ik een jongen en poppedein een meisje, als ik me niet vergis
*proest*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)![]()
En dan kom je straks in het baby'tjes topic en daar heb je dat dus ook met het CBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:34 schreef Poppejans het volgende:
Eenvoor alle goedgekeurde mensen vandaag! Zo grappig vind ik dat, dat er vaak meerderen zijn hier die op dezelfde dag naar de vk gaan enzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |