abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71830198
Freecell Rothormonen...tis gewoon soms niet leuk. Komt vast goed morgen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71830421
Aoraki goedgekeurd, mooi!

Oja, wanneer ben je nou een llm'er? En ik ben nog heul niet hoogzwanger, toch? Want als Rocka hoogzwanger is, dan ben ik het ook....kan niet * mefke79 steekt kop weer mijlenver de grond in
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:27:51 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71830880
Mef, ik vind alles boven de 8 maand hoogzwangert

Ik heb het nog nooit uitgeschreeuwd van pijn maar vanavond al 2 keer k**heups! k**kont! Morgen toch maar rustig aan doen, geloof ik... Voor ik helemaal niks meer kan.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71830901
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef mefke79 het volgende:
Aoraki goedgekeurd, mooi!

Oja, wanneer ben je nou een llm'er? En ik ben nog heul niet hoogzwanger, toch? Want als Rocka hoogzwanger is, dan ben ik het ook....kan niet * mefke79 steekt kop weer mijlenver de grond in
37 wk plus toch?

En rothormonen inderdaad en de optie 'lekker uithuilen' is door mijn hormonen uitgeschakeld geloof ik
pi_71830995
doe je voorzichtig rocks?!

mefke, ook mijlenver in de grond ben je hoogzwanger dus haal dr maar weer uit
gek idee is dat he? haha hoogzwanger, ik vind het nog steeds raar klinken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71831125
Mef! Over 2 weken hebben we meldplicht, dan zijn we officieel LLM'ers toch?
Lotte!
Noah!
pi_71831279
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Linda2205 het volgende:
Mef! Over 2 weken hebben we meldplicht, dan zijn we officieel LLM'ers toch?
Waaaah nee toch?
pi_71831454
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Waaaah nee toch?
Jep!

* freecell schopt alle struisvogels

(ik tegen TARA: hoe heten die beesten met kop in zand? TARA: struisvogels Mensch! )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:43:32 #209
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71831528
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Mef, ik vind alles boven de 8 maand hoogzwangert

Ik heb het nog nooit uitgeschreeuwd van pijn maar vanavond al 2 keer k**heups! k**kont! Morgen toch maar rustig aan doen, geloof ik... Voor ik helemaal niks meer kan.
Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.

Wat rot zeg, en balen om zo je verlof in te gaan! Hopelijk lukt het je om rust te vinden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71831595
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Waaaah nee toch?
Jaaaa, echt wel

Jij hebt het al eens gedaan, ben je het niet meer gewend?

En Free...ben je aan je bedje toe?
Lotte!
Noah!
pi_71831614
Happy, mooi dat de NT meting goed was.

Mefke, too bad van die 3 cijfertjes, maar een mooi afgebakken baby is veul belangrijker.

Poppedein, poetshulp is fijn he!
Mijn mama stond vorige week ook al op tijd voor de deur, om ons huis onder handen te nemen. Volgende week zijn wij een weekje op vakantie, en dan zal ze zich wel weer flink uitleven verder.

Troel wat een leuk koppie heeft je baby!

Ai rocka, dat klinkt pijnlijk! Had je dat bij de de zwangerschap van B. ook? En geeft dat ook problemen voor de bevalling?

Davinia, ben benieuwd wie er nou gelijk heeft, de vk of jullie! Maak je het geslacht ook bekend hier?

Wij gaan dus volgende week nog een midweekje weg, lekker naar een bungalowpark, lekker relaxen! Maar er zijn er best wel wat hier in de omgeving die dat maar raar vinden. Straks begint de bevalling!
Nou ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat de baby 5 weken eerder komt, en dan nog, in Limburg hebben ze vast wel een zkh. Zal de vk wel even om een zwangerschapskaart vragen vrijdag, mijn gegevens zijn misschien wel handig om bij de hand te hebben, just in case.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71831741
Karin: lekker gaan en genieten joh!
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:

En Free...ben je aan je bedje toe?
Misschien wel inderdaad
eerst maar eens lekker samen op de bank zitten
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:50:50 #213
190853 RockabeIIa
pi_71831859
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.

Wat rot zeg, en balen om zo je verlof in te gaan! Hopelijk lukt het je om rust te vinden!
Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie ben
pi_71831895
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie ben
Vast wel, maar nu is het gewoon ruk
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:52:45 #215
190853 RockabeIIa
pi_71831947
Karin, bij en na B was ik ook bekkeninstabiel, het was eigenlijk nauwelijks over. Maar zo heftig als nu kan ik me niet herinneren, en na de bevalling als de grootste druk weg is, is het gelijk een heel stuk verbeterd.
Maar ik hoop ook echt dat deze baby eerder komt, net als B.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:02:44 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71832359
Had ik helemaal de mijlpaal van vlindur gemist!
morgen 20-wk echo!
en BJ morgen ook! leuk!
oh, en wij maken het ook bekend hier, hoor! geen zin in dat geheimzinnige gedoe kost me teveel moeite

had ik dus mijn man thuis laten werken en mn zus opgetrommeld om op eli te passen als de bedrijfsarts belt, heb ik me een week vergist tomdietomtidom...

freecell, balen dat je zo'n kort lontje hebt! was dat bij L ook zo? naja, en je voelt je ook niet goed, met pijn enzo, niet meer dan logisch, natuurlijk!

is rocka al hoogzwanger? jeumig, dat is hard gegaan! ben je eigenlijk nog onder behandeling, of mag jij net als duchess gewoon je tijduitzingen en maar zien hoe je het doet?

hoe gaat het eigenlijk met duchess?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71832628
Och Karin gewoon gaan en genieten
en als je beebje zich wel in Limland aandient heeft t kind wat interessants te vertellen op verjaardagen in de toekomst

Bah Rocka dat zijn geen leuke dingen, helemaal niet als je zelf al schrikt van de heftigheid enzo. Ik hoop het voor je dat je ventje idd wat eerder komt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:11:46 #218
190853 RockabeIIa
pi_71832672
Ik ben bijna 33wk Davinia
En uitzingen? Met BI? Dat lijkt me niet echt verstandig... Dan wordt herstellen na de bevalling ook weer een drama.
Ik word nu 1 a 2x per week behandeld anders kan ik serieus echt niets meer.

Maar nu wil ik het weer over leuke dingen hebben hoor!
Morgen is het dus 20-wk echo uitslagdag hier! Ik ben zo benieuwd naar de jongs en de meiskes!
pi_71832798
jaaaaa ik ben ook benieuwd!!

Ik ga weer gokken mind you, ik ben het, dus t klopt niet waarschijnlijk
Ik denk voor Vlindur een ventje en voor BJ een meiske.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71832901
Linda ik heb het al eens gedaan inderdaad, maar toch kan ik niet echt zeggen dat ik naar de bevalling uitkijk Al begint de nieuwsgierigheid naar m'n meisje zo langzamerhand wel steeds meer terrein te winnen

Karin gewoon gaan en lekker genieten hoor. Wij zijn afgelopen weekend naar Belgie gegaan en de beeb is gewoon binnengebleven Wel de zwangerschapskaart steeds in mijn tas gehad en de reisverzekering wat aangepast qua medische dekking voor het geval dat. Maar ja daar hebben we dus allemaal geen gebruik van hoeven maken.

Rocka we gaan het weer over leuke dingen hebben, maar toch even een BI is echt heel verrot!

Oeh Davinia ik ben echt zo nieuwsgierig of Eli een broertje of een zusje krijgt!
pi_71832940
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Stiemie het volgende:
Linda ik heb het al eens gedaan inderdaad, maar toch kan ik niet echt zeggen dat ik naar de bevalling uitkijk Al begint de nieuwsgierigheid naar m'n meisje zo langzamerhand wel steeds meer terrein te winnen

Nee, bevallen niet nee...maar LLM zijn
Lotte!
Noah!
pi_71833104
Ah dat! Tsja toen ben ik maar kort llm geweest hoor. Linde werd met 37 weken en nog wat geboren

Iemand nog interesse in een politiehelicopter? Gratis af te halen. Ik heb er de hele avond al een over het huis vliegen Lang leven de voetbalrellen in de binnenstad...
pi_71833250
Vlindur 20 weken en samen met BJ echo morgen (stiekum beetje jaloers)
Karin lekker vakantie-uitje naar limboland! Ook daar worden kindjes geboren, dus ze zijn daar ook wel wat gewend
Rocka, voor de heups en zo!!! Hou vol meid!
Huups hou je het nog vol? Je bent een goeie lijstaanvoerder
mefke, *biedt 3-cijferige schouder om op te leunen... Klote grens, maar zoals al eerder gezegd, het wordt straks een extra kadootje als je die op de terugweg weer voorbij gaat!
Duch, hoe gaat ie bij jou???
Davinia en freecell, gekke en rottige dingen die hormonen!

Lig lekker in bedje, lief is frummel inslaap aan het aaien, effect is echter dat ik steeds meer en harder wordt gebeukt van binnenuit... Blijft een vreemd maar mooi gevoel! Wij hebben maandag de 20-weken (stiekum 21.6-weken-) echo... Vind het best spannend. Zeker nu lief in ene aan het bedenken is dat ie toch wel wil weten wat het wordt... Rare jongens die aanstaande vaders
pi_71834523
wordt een gezellig dagje morgen

ik zit te wachten op de nachtdienst, was een drukke dienst, maar iedereen leeft nog.. en ben dr nu wel klaar mee

en Huups; iedereen zegt/ denkt bijna een meisje...
maar wij willen het niet weten, dus die update krijgen jullie morgen niet...

en zin in de echo!!
(maar jullie moeten dus errrrrg geduldig zijn, want pas om 17 uur, en daarna natuuuuurlijk eerst eten enzo...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71834602
Lijnloos haha, toch wel nieuwsgierig nu het zo dichtbij komt die man van je?
voor jou gok ik ook op een meiske

En BJ muh mn nieuwsgierigheid wat doe je! Moeten we nog zo lang wachten *zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')