37 wk plus toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef mefke79 het volgende:
Aoraki goedgekeurd, mooi!
Oja, wanneer ben je nou een llm'er? En ik ben nog heul niet hoogzwanger, toch? Want als Rocka hoogzwanger is, dan ben ik het ook....kan niet * mefke79 steekt kop weer mijlenver de grond in
Waaaahquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Linda2205 het volgende:
Mef! Over 2 weken hebben we meldplicht, dan zijn we officieel LLM'ers toch?
Jep!quote:
Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Mef, ik vind alles boven de 8 maand hoogzwangert![]()
Ik heb het nog nooit uitgeschreeuwd van pijn maar vanavond al 2 keerk**heups! k**kont! Morgen toch maar rustig aan doen, geloof ik... Voor ik helemaal niks meer kan.
Jaaaa, echt welquote:
Misschien wel inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
En Free...ben je aan je bedje toe?
Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie benquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.
Wat rot zeg, en balen om zo je verlof in te gaan! Hopelijk lukt het je om rust te vinden!
Vast wel, maar nu is het gewoon rukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie ben
Nee, bevallen niet nee...maar LLM zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Stiemie het volgende:
Linda ik heb het al eens gedaan inderdaad, maar toch kan ik niet echt zeggen dat ik naar de bevalling uitkijkAl begint de nieuwsgierigheid naar m'n meisje zo langzamerhand wel steeds meer terrein te winnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |