abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:45:58 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71841208
Smogs!
Gr8w8, van harte gefeliciteerd Fantastisch mooie baby!

11.00u afspraak vk
meer staat er niet op de planning vandaag.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:46:45 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_71841226
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!!

oh ik wist het niet meer zeker of vlindur het nou wist of poppejans maar volgens mij heb je gelijk ja.

allebei weten ze het al
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71841314
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:46 schreef Troel het volgende:

[..]

allebei weten ze het al
achja, ik ken ook niet alle lijstjes enzo uit mn hoofd
my bad dames!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71841357
Goed moment om goed uitgerust aan de bevalling te beginnen Huups!

Mijn blaasinhoud is groter dan de MvM maatkan
pi_71841386
neuh hier komt geen bevalling vandaag hoor denk k
t voelt hier psies zoals any other day haha, ik ga gewoon lekker rustig mn dingskes doen.
En vanmiddag ijsjes maken! ja Estrys! toch die ijsjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71841519
Gr8w8, gefeliciteerd!

Veel plezier vandaag bij de 20-weken echo's

Karin, gewoon lekker genieten! Ik woon in limburg en ik kan je vertellen: er bestaan hier ook ziekenhuizen

Duchess, dat is niet mis met die rolstoel. Maar als het toch nodig is? Zolang hoef je niet meer...

Heerlijk geslapen vannacht.

Maar het blijft toch een beetje knagen: hoe nauwkeurig is nu zo'n meting van de baarmoeder met een centimeter-lint om de groei van de baby te bepalen? Volgens die afmeting lag ik een week achter. Terwijl op de 20 weken echo alles precies op schema lag... (dit was overigens de eerste keer dat ze het op die manier gemeten had) Hangt dat ook niet af van hoe je baarmoeder ligt en hoeveel vetjes je op je buik hebt? Ik zit er gewoon een beetje over te piekeren, ook al zei de vk dat ik me nergens druk over moest maken (zit in de aard van het beestje, denk ik)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:04:02 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71841567
gr8w8, gefeliciteerd!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:07:38 #258
190853 RockabeIIa
pi_71841646
aoraki, bel je vk? Volgens mij heeft dat ook te maken met dat niet elk lijf hetzelfde is. Lijkt mij iig niet meer dan logisch.

Hey, daar is BE.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:07:56 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71841652
Aoraki, het heeft niets te maken met je vetjes, ze meten echt de bovenrand van je baarmoeder.
Wat wel mee kan spelen bijvoorbeeld is of je kindje toevallig net even dwars is gaan liggen.

Die van mij lagen allebei best een tijd dwars en dat rekt de baarmoeder dus uit zeg maar.

Een weekje verschil tussen de ene meting en de anere is niets om je zorgen over te maken hoor!
pi_71841693
vervelend dat het zo blijft knagen Aoraki. Ik heb geen idee hoe nauwkeurig die metingen zijn verder.
Er wordt hier ook niets over gezegd eigk alleen gemeten en opgeschreven, meer niet. Ik ben 1 keer zelfs gekrompen

ik denk dat het wel losloopt en dat je je idd geen zorgen hoeft te maken hoor. Komt vast goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71841704
Huup, dat doorslapen is vast een teken, misschien begin je vandaag wel

Freecell, plas jij zoveel?

Rocka, succes bij de vk. En hoe is het vandaag, gaat het al wat beter met je bekken?

Aoraki, for what it's worth: het is toch een momentopname, ligt er ook aan hoe de kleine op het moment erbij ligt.

Ik mag me eind van de ochtend ook melden voor controle. Begin toch wel te balen van elke keer op en neer naar het ziekenhuis. Met de auto is niet te doen i.v.m. parkeerschaarste, fietsen kan en durf ik niet meer en met de tram is de enige optie maar da's elke keer weer zeker een kwartier lopen waggelen van en naar de halte... Nou ja, het is niet anders.

edit: verkeerd begrepen over het meten.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:09:55 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_71841711
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:01 schreef Aoraki het volgende:
Gr8w8, gefeliciteerd!

Veel plezier vandaag bij de 20-weken echo's

Karin, gewoon lekker genieten! Ik woon in limburg en ik kan je vertellen: er bestaan hier ook ziekenhuizen

Duchess, dat is niet mis met die rolstoel. Maar als het toch nodig is? Zolang hoef je niet meer...

Heerlijk geslapen vannacht.

Maar het blijft toch een beetje knagen: hoe nauwkeurig is nu zo'n meting van de baarmoeder met een centimeter-lint om de groei van de baby te bepalen? Volgens die afmeting lag ik een week achter. Terwijl op de 20 weken echo alles precies op schema lag... (dit was overigens de eerste keer dat ze het op die manier gemeten had) Hangt dat ook niet af van hoe je baarmoeder ligt en hoeveel vetjes je op je buik hebt? Ik zit er gewoon een beetje over te piekeren, ook al zei de vk dat ik me nergens druk over moest maken (zit in de aard van het beestje, denk ik)
Een echo heeft een afwijkingspercentage van 15%. Met een meetlint weet ik niet wat het percentage is, maar ook daar zal het best hoog liggen, want de baby hoeft maar te draaien en de hele boel ligt anders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71841787
He Aoraki, wat vervelend dat het zo blijft hangen van die uitspraken, maar kan me inderdaad ook wel voorstellen dat zulke zaken per persoon / baby anders zijn... Wie weet valt het volgende keer weer ontzettend mee!
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:53 schreef freecell het volgende:
Mijn blaasinhoud is groter dan de MvM maatkan
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:17:14 #264
190853 RockabeIIa
pi_71841848
ohja, dat dwarsliggen kan natuurlijk ook nog.

Kersjes, het is hetzelfde als gisteren. Denk dat ik effe een flinke waarschuwing heb gehad. *leermoment gerealiseerd heeft*
pi_71841895
Ja, jullie hebben ook gelijk...

Ik weet ook wel dat het me niks is om zorgen over te maken. Mijn verstand zegt me ook dat de 20 weken echo veel nauwkeuriger is dan zo'n buikmeting (daar hebben ze ook 4 meetpunten, 2x het hoofd, romp en dijbeen)... Dusss. Ach ja, je moet je ergens druk om maken
pi_71842061
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Kersjes het volgende:

Freecell, plas jij zoveel?
Alleen 's morgens als ik 's nachts echt mijn bed niet uit wilde om te plassen omdat ik zo lekker lag
pi_71842225
goedemorgen dames

@Vlindur & Davihnia (toch ook??) veel succes en plezier met de echo vandaag!!!

DuchessX , wat heftig dat je zoveel last hebt.....

@Martine; kan je niet ergens nu in de sale een positiebroekje scoren voor 2 tientjes? das voor die 2 maanden nog best een goede investering???

@gr8w8, mooooooooooi

Ik heb amper geslapen, zenuwachtig haha

maar ff voor mezelf:

20 weken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71842341
jeuh! BJ 20 weken
pi_71842357
gefeli met de mijlpaal BJ!
op de helft alweer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71842499
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)
pi_71842506
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar ff voor mezelf:

20 weken
*doet mee voor jou* 20 weken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71842593
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)
das het begin

*hoopt dat het zich door gaat zetten *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71842602
Slijmprop voor Kersjes!!! Spannend!!!
pi_71842667
Haha, gekkies, kan makkelijk nog 2 weken duren hoor

Maar stiekem zit ik nog steeds een beetje zo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:52 #275
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71842725
gr8w8, wat een prachtig meisje hebben jullie daar gebakken!

aoraki, als de vlos het meet en niet in een stuip schiet dat het mss wat afwijkt, is er wrs niks aan de hand. mijn baarmoeder zit nu ook op n - 1 (ter hoogte van de navel min 1 vinger), terwijl het eigenlijk ter hoogte van de navel zou moeten zijn. ze schreef het op en ging verder.
voor mij is het iig erg makkelijk en rustgevend om af te gaan op de vlos. zij ziet wel meer zwangeren, en als zij er niet warm of koud van wordt, waarom zou ik me dan in een stuip gooien? maar dat ben ik

asy, hoe gaat het met je energieniveau nu je de 12 wk bent gepasseerd? en ook al bekkenklachten? pffff, jemig! hopelijk gaat het nog bijtrekken!

duchess, mss in een rolstoel? dat is wel heel heftig idd! maar jij weet het beste hoe je je voelt en waar je behoefte aan hebt. wel een nare keuze, zeg!

rocka, werk je niet meer? in de zieketwet tot je verlof? succes bij de vlos iig!

freecell, ik heb net zo'n grote blaas als jij
s ochtends pieste ik dan dus ook niet meer in die maatkannen, gewoon beetje staan en rechtsreeks in dat ding. kost wat meer moeite met niet-wakker hoofd, maar zo'n "waterballet" op de vroege morgen is ook niet alles.
of anders kan je een trechter kopen en via de trechter rechtstreeks in de blauwe bak

BJ 20 weken! en veel plezier bij de echo. ik check vanavond wel ff hoe het was
Vlindur, veel plezier bij de echo vandaag!

en vlindur kreeg geloof ik een jongen en poppedein een meisje, als ik me niet vergis
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')