gr8w8, wat een prachtig meisje hebben jullie daar gebakken!

aoraki, als de vlos het meet en niet in een stuip schiet dat het mss wat afwijkt, is er wrs niks aan de hand. mijn baarmoeder zit nu ook op n - 1 (ter hoogte van de navel min 1 vinger), terwijl het eigenlijk ter hoogte van de navel zou moeten zijn. ze schreef het op en ging verder.
voor mij is het iig erg makkelijk en rustgevend om af te gaan op de vlos. zij ziet wel meer zwangeren, en als zij er niet warm of koud van wordt, waarom zou ik me dan in een stuip gooien? maar dat ben ik

asy, hoe gaat het met je energieniveau nu je de 12 wk bent gepasseerd? en ook al bekkenklachten?

pffff, jemig! hopelijk gaat het nog bijtrekken!

duchess, mss in een rolstoel? dat is wel heel heftig idd! maar jij weet het beste hoe je je voelt en waar je behoefte aan hebt. wel een nare keuze, zeg!

rocka, werk je niet meer? in de zieketwet tot je verlof? succes bij de vlos iig!

freecell, ik heb net zo'n grote blaas als jij

s ochtends pieste ik dan dus ook niet meer in die maatkannen, gewoon beetje staan en rechtsreeks in dat ding. kost wat meer moeite met niet-wakker hoofd, maar zo'n "waterballet" op de vroege morgen is ook niet alles.
of anders kan je een trechter kopen en via de trechter rechtstreeks in de blauwe bak

BJ 20 weken!

en veel plezier bij de echo. ik check vanavond wel ff hoe het was

Vlindur, veel plezier bij de echo vandaag!

en vlindur kreeg geloof ik een jongen en poppedein een meisje, als ik me niet vergis