quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!!
oh ik wist het niet meer zeker of vlindur het nou wist of poppejansmaar volgens mij heb je gelijk ja.
Een echo heeft een afwijkingspercentage van 15%. Met een meetlint weet ik niet wat het percentage is, maar ook daar zal het best hoog liggen, want de baby hoeft maar te draaien en de hele boel ligt andersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:01 schreef Aoraki het volgende:
Gr8w8, gefeliciteerd!
Veel plezier vandaag bij de 20-weken echo's
Karin, gewoon lekker genieten! Ik woon in limburg en ik kan je vertellen: er bestaan hier ook ziekenhuizen![]()
Duchess, dat is niet mis met die rolstoel. Maar als het toch nodig is? Zolang hoef je niet meer...
Heerlijk geslapen vannacht.
Maar het blijft toch een beetje knagen: hoe nauwkeurig is nu zo'n meting van de baarmoeder met een centimeter-lint om de groei van de baby te bepalen? Volgens die afmeting lag ik een week achter. Terwijl op de 20 weken echo alles precies op schema lag... (dit was overigens de eerste keer dat ze het op die manier gemeten had) Hangt dat ook niet af van hoe je baarmoeder ligt en hoeveel vetjes je op je buik hebt? Ik zit er gewoon een beetje over te piekeren, ook al zei de vk dat ik me nergens druk over moest maken (zit in de aard van het beestje, denk ik)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:53 schreef freecell het volgende:
Mijn blaasinhoud is groter dan de MvM maatkan
Alleen 's morgens als ik 's nachts echt mijn bed niet uit wilde om te plassen omdat ik zo lekker lagquote:
*doet mee voor jou*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das het beginquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)![]()
Dat riep ik ook telkens de dag dat ik slijmprop verloor.. Maar Timo was er diezelfde dag nogquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Haha, gekkies, kan makkelijk nog 2 weken duren hoor![]()
Maar stiekem zit ik nog steeds een beetje zo![]()
Grappig, ik fiets juist het liefst nog alles. Kan ik lekker tot aan de deur komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Kersjes het volgende:
Ik mag me eind van de ochtend ook melden voor controle. Begin toch wel te balen van elke keer op en neer naar het ziekenhuis. Met de auto is niet te doen i.v.m. parkeerschaarste, fietsen kan en durf ik niet meer en met de tram is de enige optie maar da's elke keer weer zeker een kwartier lopen waggelen van en naar de halte... Nou ja, het is niet anders.
PoppeJANS zei Huup, en ook zij weet al weken dat het een jongen gaat worden. Of ik moet voor de grap allemaal jongenskleertjes hebben gepost haha. En die uberduidelijke geslachtsecho foto weet je toch nog wel van mij?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef DaviniaHR het volgende:
en vlindur kreeg geloof ik een jongen en poppedein een meisje, als ik me niet vergis
*proest*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)![]()
En dan kom je straks in het baby'tjes topic en daar heb je dat dus ook met het CBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:34 schreef Poppejans het volgende:
Eenvoor alle goedgekeurde mensen vandaag! Zo grappig vind ik dat, dat er vaak meerderen zijn hier die op dezelfde dag naar de vk gaan enzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |