haha nou je bent van harte welkom hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Gezien mijn heeeeeeeeeele lange vrije tijd tot 1 december, verwacht ik dat ik dit jaar met de feestdagen vast flink aan de beurt ben om te werken... dan weet je dat vast
Nou... zo erg is het niet hoor! Jij rommelt harder denk ik!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Kersjes het volgende:
BE, zo erg joh? Straks heb je gewoon al een paar cm ontsluiting en voel je het niet eens![]()
En die houding, och jeetje!
How dare youquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Kersjes het volgende:
Enne, nu ik het er toch over heb kan ik net zo goed die impertinente vraag aan Poppedein stellen: ga je zelf op onderzoek uit straks of bel je toch liever direct een van je collega's?
Sorry hoor, vroeg het me gewoon af![]()
neeeee gekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:36 schreef Kersjes het volgende:
Zwangeren die zichzelf proberen te strippen ofzo? Hmmm, er zullen er vast wel een paar tussen zitten die het zullen proberen misschien.
jah maar jij gooit ze er tussen de aardappels en t toetje met vliezen en al uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het nooit gedaan, zelf op onderzoek uitgaan. Had er geen behoefte aan
Ik hoop voor je dat jij ook zo gaat bevallenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah maar jij gooit ze er tussen de aardappels en t toetje met vliezen en al uitzo kan ik het ook!
garpje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja joh, dan heb je het maar weer gehad
Wij voor 666quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga voor 20-09-2009 en dan topicnr 555
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |