quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:43 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, ben benieuwd naar jullie jochie's naam!
Devin's broertje is ook niet bewust vernoemd, echt niet, hij gaat gewoon toevallig net zo heten als de zanger van een van mijn favo bands (volledig andere stijl overigens), een naam waarvan ik 10 jaar geleden al bedacht had dat het wel een mooie zou kunnen zijn voor mijn toekomstige zoon.
Echt zoals je verwacht dus. Dacht dat ik het me te simplistisch voorstelde. Laat het hele getoucheer lekker aan de vk over hoor. Hoewel het echt iets voor mij is om uit nieuwsgierigheid toch zelf ook even te willen voelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:17 schreef Poppedein het volgende:
[..]
ff tussendoor melden enzo, en dan gelijk weer inhaken op de dirtyness hoor
Uhmmm.. Als je je mond enigzins ontspannen opendoet en dan je wijs en middelvinger spreid tegen je lippen aan... zo voelt t een beetje zodra je wat meer dan 2-3cm ontsluiting hebt... Maar heel anders kan ook, veel dunnen, echt zo dun als papier. Ik denk alleen dat dat laatste bij jezelf erg lastig te voelen is..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:16 schreef Ssserpente het volgende:
En dan tegen N. te zeggen: "Dat voelt apart zeg! Moet je ook eens voelen!" Waarop hij wit wegtrekt, verontschuldigend naar de vk kijkt en zegt: "sorry hoor, zo is ze nu eenmaal..."
Toen ik bij de gyn was vroeg ze: 'wil je zelf je bmm ook nog even zien?quote:[b]Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef
Ah, dat dacht ik al. Dat heb ik niet. Zou wel handig zijn om er één te hebben met een (achteruitkijk)spiegeltje.
Mijn placenta kwam drie minuten na de bevalling, en toen moest ik hardop lachen en riep: "haha wat een ranzig ding is dat zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
eigen placenta kan ik best hebbenen die krijg je toch wel te zien want de vk gaat em ook checken toch? of alles goed is enzo met het ding. Andermans placenta mwah, die mag je houden
![]()
Ben ik heeeeel erg benieuwd bij Kersjes en Incantrix!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu ben ik ook héél benieuwd naar jullie naam, want de naam die wij hebben is bij groot toeval óók de voornaam van de 'voorman' van een band die wíj heel fijn vinden. Nu hebben wij de naam heel ergens anders vandaan en heeft deze voor mij vanuit een heel ander oogpunt veel waarde, maar echt, het zou toch wat zijn.. Zéker omdat je het over een heel andere stijl hebt, dat is deze band dus ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |