abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71896521
Davinia, of roze staat hangt ook wel een beetje af van de tint van de huid, vind ik althans... En dan zijn er natuurlijk ook nog heel veel tinten roze... Zou me er nog niet te druk over maken als ik jou was
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:10:37 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71896901
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:43 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, ben benieuwd naar jullie jochie's naam!
Devin's broertje is ook niet bewust vernoemd, echt niet , hij gaat gewoon toevallig net zo heten als de zanger van een van mijn favo bands (volledig andere stijl overigens), een naam waarvan ik 10 jaar geleden al bedacht had dat het wel een mooie zou kunnen zijn voor mijn toekomstige zoon.

Nu ben ik ook héél benieuwd naar jullie naam, want de naam die wij hebben is bij groot toeval óók de voornaam van de 'voorman' van een band die wíj heel fijn vinden. Nu hebben wij de naam heel ergens anders vandaan en heeft deze voor mij vanuit een heel ander oogpunt veel waarde, maar echt, het zou toch wat zijn.. Zéker omdat je het over een heel andere stijl hebt, dat is deze band dus ook!
3!
pi_71896974
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:17 schreef Poppedein het volgende:

[..]

ff tussendoor melden enzo, en dan gelijk weer inhaken op de dirtyness hoor
Uhmmm.. Als je je mond enigzins ontspannen opendoet en dan je wijs en middelvinger spreid tegen je lippen aan... zo voelt t een beetje zodra je wat meer dan 2-3cm ontsluiting hebt... Maar heel anders kan ook, veel dunnen, echt zo dun als papier. Ik denk alleen dat dat laatste bij jezelf erg lastig te voelen is..
Echt zoals je verwacht dus. Dacht dat ik het me te simplistisch voorstelde. Laat het hele getoucheer lekker aan de vk over hoor. Hoewel het echt iets voor mij is om uit nieuwsgierigheid toch zelf ook even te willen voelen.

En dan tegen N. te zeggen: "Dat voelt apart zeg! Moet je ook eens voelen!" Waarop hij wit wegtrekt, verontschuldigend naar de vk kijkt en zegt: "sorry hoor, zo is ze nu eenmaal... "
pi_71897124
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:16 schreef Ssserpente het volgende:

En dan tegen N. te zeggen: "Dat voelt apart zeg! Moet je ook eens voelen!" Waarop hij wit wegtrekt, verontschuldigend naar de vk kijkt en zegt: "sorry hoor, zo is ze nu eenmaal... "
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:32:33 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71897197
B. zou eerst ook Lemmy (Motorhead) gaan heten en iedereen incl. onszelf ging daar van uit Bij deze 2e hebben we het weer overwogen, en ikzelf zou nog steeds best willen.

Ssserpente
Arme vent van je. Je moet gewoon doen alsof iedereen dat doet joh Valt het ook niet zo op. Heb je geen speculum in huis?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71897322
Dames, gaat het hier nou nog steeds over voelen en laten voelen. Ieuwkss
Huup, het kan dus toch, vocht verliezen voor je bevalling. Vertel me de truc, pas ik em ook toe. Ik ben nu net een uurtje op en mijn tenen raken de grond niet meer, ik loop op kussentjes vocht onder mijn voeten. Voelt erg raar. Ik wil dolgraag mijn enkels terug en schoenen aan die ik al eeuwen niet meer aan kan en mijn trouwring om en en en en ik moet niet zo zeuren
Jammer van de rommelend dames dat het dan niet doorzet. BJ, succes met werken en met tukken, daarna lekker vakantie. En voor de rest weet ik het niet meer, dus
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71898178
@Mef, geeeen idee hoe het komt
maar mijn vocht (en dat van jou dus ook) komt duidelijk wel van hormonen en niet van het warme weer ofzo, dus ik denk dat misschien omdat ik zo dicht bij de 40 weken ben dat mn lijf alvast wat hormonen aan het lozen is ofzo? Ik kan het ook nie verklaren verder
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:37:10 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71898394
Goedemorgen, -middag en -avond!
Tijd voor mijn tukkie en daarna hopelijk zwemmen! Tot vanavond.
pi_71898432
Hoe gaat het met de llm dames?
na morgen word het weer koeler hè
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71898521
Lekker zwemmen BE!

Ik heb geen last van de warmte gelukkig. Vind het juist heerlijk om in de zon te liggen. Maar ben officieel ook nog geen LLM-er natuurlijk!

*Googlet op 'speculum'.

Ah, dat dacht ik al. Dat heb ik niet. Zou wel handig zijn om er één te hebben met een (achteruitkijk)spiegeltje.
pi_71898636
quote:
[b]Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef

Ah, dat dacht ik al. Dat heb ik niet. Zou wel handig zijn om er één te hebben met een (achteruitkijk)spiegeltje.
Toen ik bij de gyn was vroeg ze: 'wil je zelf je bmm ook nog even zien? ' en toen kreeg ik een handspiegel Best tof, die kant van jezelf zie je nooit
Misschien wil ik bij de bevalling nu ook wel een spiegel in de buurt hebben voor het geval dat (als het weer zo'n lancering wordt is het een beetje zinloos, maar goed)

Huups, wat fijn dat je wat vocht kwijtraakt!
Volgens mij heb je ook wat aan mij gedoneerd, mijn sokranden blijven ineens in mijn been staan, heb ik anders nooit. Maar mijn enkels zijn nog zichzelf zo te zien
pi_71898822
Dat zou ik ook wel willen, Freecell. Ben ook erg benieuwd naar hoe zo'n placenta er nou precies uitziet.

Weet dat sommigen er niets van moeten hebben, maar vind zulke dingen hartstikke interessant. Ieder z'n meug hoor!
pi_71898853
Ze vroegen mij tijdens mijn eerste bevalling ook maar steeds of ik een spiegel erbij wou om te kijken hoe het er daar uit zag (dit was tijdens de persweeen, het kind wou er alleen niet uit dus denk ook soort van extra motivatie om nog harder je best te doen).Ik wou dat helemaal niet zien en vond het vervelend toen ze het bleven vragen. Hierna volgde een knip en later de onvermijdelijke hechtingen en uiteraard wou ik toen wel even zien hoe het er beneden uitzag na die ravage. Dat is een beeld dat me echt nog steeds voor de geest staat en bij de 2e wou ik echt zelfs na afloop van het hechten niet zien hoe het er daar uitzag.

Mijn man heeft wel de onderkant gezien toen beide kinderen geboren werden, mijn zwager wil dat juist helemaal niet zien bij mijn zusje als die straks moet bevallen. Die kijkt volgens mij vanaf haar hoofd mee naar beneden.
pi_71898914
Hm, kan veel hebben, maar vind andermans placenta er eigenlijk toch niet zo smakelijk uitzien...

Maar die van mezelf vind ik vast erg knap!
pi_71898927
Das leuk hoor De vlos ging bij ons ook helemaal de vliezen en placenta omhooghouden zoals het gezeten had. Kon zij zien of het compleet was en konden wij zien hoe het zat. Maar het was bijzonder, want bij ons zat de navelstreng helemaal bovenaan de placenta vast ipv in het midden oid? Ik weet het niet meer precies waar hij nu hoorde te zitten En dat vond zij wel tof geloof ik
pi_71899021
Cool! Ik wil dat straks ook allemaal precies zien! N. niet waarschijnlijk, maar dan kijkt ie maar even de andere kant op.

Ik hoorde van een vriendin dat haar vriend echt niet mee mocht kijken daar beneden. Die moest braaf bij haar hoofdeind blijven staan. Van mij mag N. alles zien hoor. Ik snap heel goed dat ie er niet opgewonden van wordt (hoop ik tenminste ), maar wat mij betreft mag ie er met z'n neus bovenop staan. Zou ik zelf ook doen als ik erbij kon.
pi_71899102
TARA stond bij mijn hoofdeinde, maar hing wel wat naar voren ed, die kon aardig wat meer zien dan ik hoor En hij mocht van mij staan waar hij wilde, maar ik vond hem daar ook wel fijn, beetje mijn handje vasthouden enzo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:11:25 #118
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71899114
Mijn vriend zei wel dat ie toch echt wel een aantal dingen had gezien wat ie het liefst nooit had gezien maar hij houdt nog van me, hoor. En hij wilde zelfs wel een 2e kindje samen met mij
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71899125
eigen placenta kan ik best hebben en die krijg je toch wel te zien want de vk gaat em ook checken toch? of alles goed is enzo met het ding. Andermans placenta mwah, die mag je houden

spiegel om naar mn eigen doos te gluren hoeft van mij echt echt niet. Mn lief heeft ook geen behoefte om het hoofdje geboren te zien worden en ik vind het wel een prettig idee dat hij gewoon blijft staan daar waar ik em nodig heb, bij mn hoofd
en hechtingen vind ik eigk niet zo interessant

oeh spannend, mn lief is nu een smsje aan het klaarzetten voor als we straks naar het ziekenhuis gaan had ik em gevraagd want hij smst niet zo snel, en ik zie al voor mij *pufpufpuf*schietopmetdieklotesms!! *pufpufpuf*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71899158
Haha, wat schattig Huup!

Hechten hoef ik ook niet te zien, laat staan te voelen. En een spiegel heeft voor mij denk ik weinig zin onder water.
pi_71899222
Ik zei vantevoren ook steeds dat ik mijn placenta echt niet wou zien omdat het me zo ranzig leek. Maar ja, toen in het ziekenhuis helemaal vergeten om dat aan iemand door te geven. En toen uiteindeiljk hield die vk die placenta met die vliezen dus ook omhoog, idd zoals hij erin had gezeten. Vond het toch wel erg leuk om te zien hoor, was toch gewoon heel mooi eigenlijk, echt zo´n babyhuisje.
En ik zei ook dat mijn Lief alleen naast mijn hoofd mocht staan, dat ik niet wou dat hij zo tussen mn benen ging kijken hoe het hoofdje eruit kwam enzo, maar dat heeft hij uiteindeiljk toch wel gedaan, en vond ik ook helmeaal niet erg toen. Vind het nu zelfs wel jammer dat ik het zelf niet heb gezien met een spiegel.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71899236
* DuchessX meldt met beeb in den buuk

Wel nog buik- en rugpijn maar ze wil d'r echt nog niet uit. We wachten maar weer af

Wat een verhalen allemaal weer. Placenta's kijken, opengescheurde dozen kijken

Geniet van het zonnetje dames en pas lekker de puftechnieken toe als het te warm is voor je

PS Last minute mijlpaal: nog 10 dagen te gaan
#geen
pi_71899814
Een vriend van ons had van te voren al gevraagd of we de placenta voor hem op de foto wilden zetten. Vond íe wel interessant en ach, was een kleine moeite
Ik kreeg op een gegeven moment bij het persen ook een spiegel toen het hoofdje al zichtbaar was. Toen vroegen ze of ik het hoofdje wilde voelen en heb ik de zwarte natte haartjes van mijn nog niet volledig geboren zoontje gestreeld
Een paar dagen na de bevalling met een spiegel gekeken hoe het er van onder uit zag, op aanraden van de kraam. Was niet zo'n succes

Hier een rommelige ochtend gehad maar nu niks meer. Schoonmoeder vond mijn buik nu wel heeeeel laag hangen, volgens haar duurt het echt niet lang meer.
.... met gevoel voor drama....
pi_71899965
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
eigen placenta kan ik best hebben en die krijg je toch wel te zien want de vk gaat em ook checken toch? of alles goed is enzo met het ding. Andermans placenta mwah, die mag je houden
Mijn placenta kwam drie minuten na de bevalling, en toen moest ik hardop lachen en riep: "haha wat een ranzig ding is dat zeg En wat voelde dat blubberig!"

En vriendje had nergens last van met toekijken, behalve bij het zetten van de knip, dat vond ie er toch wat minder prettig uitzien
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71900109
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:10 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Nu ben ik ook héél benieuwd naar jullie naam, want de naam die wij hebben is bij groot toeval óók de voornaam van de 'voorman' van een band die wíj heel fijn vinden. Nu hebben wij de naam heel ergens anders vandaan en heeft deze voor mij vanuit een heel ander oogpunt veel waarde, maar echt, het zou toch wat zijn.. Zéker omdat je het over een heel andere stijl hebt, dat is deze band dus ook!
Ben ik heeeeel erg benieuwd bij Kersjes en Incantrix!
Ik wou een zoon lange tijd Jonathan (Davis) noemen maar mijn man echt no way, en bovendien zou ik dan zelf ook wel bang zijn dat hij ''sjonnie''' genoemd zou gaan worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')