quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
Haha ja, melk tot in mn onderbroek aangezien hij me zojuist helemaal heeft ondergespuugdIs weer eens wat anders dan vruchtwater in je onderbroek
Omdat ik 1 keer wel genoeg vondquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Chan: waarom ben jij nog niet aan het bevallen?We willen baby’s zien hoor
Huup en BE jullie kunnen misschien het goede voorbeeld geven
... Jammerquote:
Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Incantrix:met jouw haringverhaal. Mijn ma had dat met komkommer toen ze van mij zwanger was. Het is alleen geen garantie dat je na de bevalling nog graag haring zal eten
![]()
Geniaal... wat zal ie trots zijn op zijn "kleine" meidquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Chan, jij bent ook een droge! (Hopelijk ook letterlijk weer, zo ondertussen)
[..]
Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?![]()
Zelf vind ik haring ook een van de weinige vissen die ik echt niks vind.. maar er is nog hoop dus (hoewel vanavond ineens curry lekker vond op mijn frietjes en frikandel, weird)quote:Duchess, superlief aapje zegEn ja, onder normale omstandigheden zou ik ook 'YUK' denken bij de gedachte alleen al, maar het rook ook zo lekker ineens..
![]()
Ook van mij!quote:Silktie en Silly, heel erg veel succes!!
quote:Lijnloos,voor jou.. Ben benieuwd morgen, hoe laat ben je aan de beurt?
Oeh goed idee, ik ga mijn dropjes even pakken voor tijdens de film zo meteenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Zo vind ik de muntendrop die Juup© eet naar mest ruiken![]()
Geuren ruiken niet meer hetzelfde
De tonijnsalade van Juup© vond ik vandaag naar kots ruiken![]()
En van verse boslucht word ik helemaal
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
Wij hebben onze geboortekaartjes wel meteen verstuurd en hadden dus de grootste vracht kraamvisite toen de kraamverzorgster er nog was, dat was ook wel redelijk geniaal
En als je de kaartjes vroeg verstuurt heb je elke morgen in de kraamtijd zo'n heerlijke stapel post
De eerste post die Ruben kreeg was zijn eigen geboortekaartjequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Felicitatiepost
En wat ook zo gaaf is: de eerste brief gericht aan (de ouders van) je kind. Dat was volgens mij de verzekering ofzo, had mijn paar dagen oude jochie ineens zijn eigen verzekeringspasje opgestuurd gekregen, met zijn naam erop die WIJ hadden uitgekozen!! Echt bizar en heel emo.
Ja, 't is weer zo ver. Helaas, de afgelopen nachten ging het zo goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 04:18 schreef Ca.ra het volgende:
Nachtbrakertjes in da house
we doen er maar een beetje vrolijk over, janken heeft ook geen zin he
Ha Troel... versterking voor de nachtbrakertjes ploeg?
Zo te zien heeft Kers in ieder geval wel een goede nacht, maar dat heeft ze ook wel verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |