abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71927471
Oh Chan, spannend!
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:11:07 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71927646
Ja, voel je al wat Chan?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71927914
Haha ja, melk tot in mn onderbroek aangezien hij me zojuist helemaal heeft ondergespuugd Is weer eens wat anders dan vruchtwater in je onderbroek
pi_71927973
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
Haha ja, melk tot in mn onderbroek aangezien hij me zojuist helemaal heeft ondergespuugd Is weer eens wat anders dan vruchtwater in je onderbroek
hahaha lekker hoor
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 16 augustus 2009 @ 18:31:07 #255
5428 crew  miss_sly
pi_71928090
Chan

Hoe gaat het hier, zo met die warmte? Houden jullie het nog een beetje uit, meiden?
Succes met de komende warme dagen ng.

En huup, je mag hoor of BE lekkere verse beebies
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71929510
Poppejans : de echo is idd goed meegevallen. Echt zwanger idd, ik kan het me nog steeds niet voorstellen en morgen moet ik het al op het werk vertellen
En 25 weken? Ik heb het hier al eens gezegd, maar het lijkt wel alsof het bij anderen allemaal veel sneller gaat.

Freecell: zie, dat is ook een beetje de reden waarom het me langs de ene kant handiger lijkt als de meeste mensen de eerste dagen langskomen. Dan lig ik in het ziekenhuis en moet ik me van niets iets aantrekken. De eerste dagen thuis lijkt het me toch wel iets lastiger (zeker met een man die nog niet weet of hij zijn 10 dagen zal opnemen ) Ah, we zullen wel zien. De tijd zal het wel uitwijzen wanneer we de kaartjes gaan versturen (maw, wanneer ik me er het best bij voel )

Kersjes: ik denk dat het circus rond het tweede kindje ook wel minder is. Ik heb het alleszins heel erg gemerkt bij mijn zus haar tweede. Toen ze bevallen was van haar eerste stond mijn ma daar om de paar dagen met haar fototoestel, van haar tweede heeft ze misschien al 2 keer foto’s genomen ofzo (en de kleine is al 10 maand). Langs de ene kant vond ik het jammer dat ik het eerste kleinkind niet had, maar misschien is het wel beter zo, als er minder tamtam rond gemaakt wordt.

Lijnloos: veel plezier morgen met jouw echo! En vooral spannend wat jouw lief zal zeggen: weten of niet weten

Incantrix: met jouw haringverhaal. Mijn ma had dat met komkommer toen ze van mij zwanger was. Het is alleen geen garantie dat je na de bevalling nog graag haring zal eten

Chan: waarom ben jij nog niet aan het bevallen? We willen baby’s zien hoor Huup en BE jullie kunnen misschien het goede voorbeeld geven
pi_71929620
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Chan: waarom ben jij nog niet aan het bevallen? We willen baby’s zien hoor Huup en BE jullie kunnen misschien het goede voorbeeld geven
Omdat ik 1 keer wel genoeg vond
pi_71929883
*zucht*

Sorry (ja wat moet ik nog zeggen? )
pi_71930391
ieks haring opboeren....... dat lijkt me echt vet ranzig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71930556
Ieuw haring, brrr!!! Gelukkig vond jij het dus wel te pruimen Incantrix

Ja Chan, poep er nog es een uit

We hebben van mijn ouders vanmiddag een heel knuffelaap gekregen voor ons meisje van Steiff. Echt zooo & , ik zie mijn meisje er al mee in d'r bedje liggen
#geen
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:33:42 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71930754
Wat ik me net nog bedacht, ik heb gister de broer van SilkTie gesproken en "Silly" krijgt de 21e (of de 19e of de 23e hangt af van de vlucht van de fam, die iedereen nog ff wil spreken voordat de tweeling is geboren) een ks.

Alles zit daar dus nog binnen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71930909
jeetje dat had ik niet gedacht, doet ze goed zeg!
Houdt ze het nog een beetje vol dan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71931257
Oh wat leuk, nieuws van Silktie en Silkvrouw! Jeetje dat de tweeling nog in hun huisje zit!? Dat is lang voor een tweeling, toch? Maar ik neem aan dat dat dan toch ook een goed teken is

Wie weet een datumtweeling voor Silkvrouw en mij, of Poppedein??? Spannend!!!
Succes Silktie en Silkvrouw!!!
#geen
pi_71931654
Nog geen verse baby's of ontsluitingen of...of....

Kom dan Chan, ééntje nog..
pi_71932717
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:43 schreef Chan het volgende:

[..]

Omdat ik 1 keer wel genoeg vond
... Jammer

En tweelingen die pas eind van de week gaan komen... joehoe!
Daar kan menigeen er nog wel eentje voor laten komen, toch?

Oh en ik vind het echt wel spannend voor morgen, maar lief stiekum ook wel geloof ik. Hij zat net nog eens zenuwachtig de checklist/folder van het echocentrum door te kijken, of we niet iets mee moeten nemen en zo... het is zo'n schatje, maar hij moet nog wel effe beslissen (wat hij wil trouwens, hij hoeft niet perse mijn keus te kiezen hoor... )
pi_71933249
oh Lijnloos, das wel handig als ie dat dan even van tevoren beslist haha

Oeh Davinia das spannend dan voor Silktie en Silly! Wauw ze heeft het lang volgehouden met de twee kleintjes dan zeg. Maar was er niet iets over dat Silly sowieso bij 38 weken een ks zou krijgen? Of is de datum in de OP de 38 weken grens voor hen ofzo? of ben ik gruwelijk in de war met iemand anders dat kan ook nog

hoe dan ook, heel veel succes voor familie silk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:54:56 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71933415

De BBQ was erg lekker en afgezien van vreselijk veel pijn aan mijn schaambeen (verkeerd gezeten) valt er verder weinig te melden hoor.

Oh en spannende dagen idd voor de Familie Tie daar!
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:02:20 #268
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71933704
Whehe, Chan, jij bent ook een droge! (Hopelijk ook letterlijk weer, zo ondertussen )
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Incantrix: met jouw haringverhaal. Mijn ma had dat met komkommer toen ze van mij zwanger was. Het is alleen geen garantie dat je na de bevalling nog graag haring zal eten
Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?

Duchess, superlief aapje zeg En ja, onder normale omstandigheden zou ik ook 'YUK' denken bij de gedachte alleen al, maar het rook ook zo lekker ineens..

Silktie en Silly, heel erg veel succes!!

Lijnloos, voor jou.. Ben benieuwd morgen, hoe laat ben je aan de beurt?
3!
pi_71934354
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Chan, jij bent ook een droge! (Hopelijk ook letterlijk weer, zo ondertussen )
[..]

Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?
Geniaal... wat zal ie trots zijn op zijn "kleine" meid
quote:
Duchess, superlief aapje zeg En ja, onder normale omstandigheden zou ik ook 'YUK' denken bij de gedachte alleen al, maar het rook ook zo lekker ineens..
Zelf vind ik haring ook een van de weinige vissen die ik echt niks vind.. maar er is nog hoop dus (hoewel vanavond ineens curry lekker vond op mijn frietjes en frikandel, weird)
quote:
Silktie en Silly, heel erg veel succes!!
Ook van mij!
quote:
Lijnloos, voor jou.. Ben benieuwd morgen, hoe laat ben je aan de beurt?

Tnx, 14:30 uur is het zover... erg grappig dat een hockey-teamgenootje van mij (die 1 dag eerder is uitgerekend) om 14:45 uur mag en bij hetzelfde centrum... mooi toeval zo. Vandaag ook even wezen kijken bij mijn 'oude" team, (*ik wil ook weer*) en grappig als je dan in een relatief jong team speelt, waar zelfs nog ouders komen kijken en je alle bevallingsverhalen (onaangekondigd of gevraagd) over je heen krijgt van mijn eigen teamgenootjes... zat ik niet echt op te wachten maar goed, ze bedoelen het lief (denk ik)

Zo en nu naar bed, dan is het sneller morgen. truste allemaal!
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:32:13 #270
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71934925
Haha, truste Lijnloos! (En curry, hmmm.. Die moet ik nog proberen ) Veel plezier morgen, ik zal aan je denken vanaf mijn werk (werk morgen de middag i.p.v. de ochtend i.v.m. onderbezetting in de middag)!

Ik ga ook pitten trouwens, het was weer een flink dagje opruimen vandaag Truste all
3!
pi_71936751
Zo vind ik de muntendrop die Juup© eet naar mest ruiken
Geuren ruiken niet meer hetzelfde
De tonijnsalade van Juup© vond ik vandaag naar kots ruiken

En van verse boslucht word ik helemaal
#geen
pi_71936957
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Zo vind ik de muntendrop die Juup© eet naar mest ruiken
Geuren ruiken niet meer hetzelfde
De tonijnsalade van Juup© vond ik vandaag naar kots ruiken

En van verse boslucht word ik helemaal
Oeh goed idee, ik ga mijn dropjes even pakken voor tijdens de film zo meteen
  maandag 17 augustus 2009 @ 04:10:06 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_71940762
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
Wij hebben onze geboortekaartjes wel meteen verstuurd en hadden dus de grootste vracht kraamvisite toen de kraamverzorgster er nog was, dat was ook wel redelijk geniaal

En als je de kaartjes vroeg verstuurt heb je elke morgen in de kraamtijd zo'n heerlijke stapel post

Bij ons komt de postbode pas na 1 uur
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Felicitatiepost
En wat ook zo gaaf is: de eerste brief gericht aan (de ouders van) je kind. Dat was volgens mij de verzekering ofzo, had mijn paar dagen oude jochie ineens zijn eigen verzekeringspasje opgestuurd gekregen, met zijn naam erop die WIJ hadden uitgekozen!! Echt bizar en heel emo.
De eerste post die Ruben kreeg was zijn eigen geboortekaartje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 augustus 2009 @ 04:18:02 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71940774
Nachtbrakertjes in da house
we doen er maar een beetje vrolijk over, janken heeft ook geen zin he

Ha Troel... versterking voor de nachtbrakertjes ploeg?
Zo te zien heeft Kers in ieder geval wel een goede nacht, maar dat heeft ze ook wel verdiend.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 17 augustus 2009 @ 04:22:05 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_71940779
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 04:18 schreef Ca.ra het volgende:
Nachtbrakertjes in da house
we doen er maar een beetje vrolijk over, janken heeft ook geen zin he

Ha Troel... versterking voor de nachtbrakertjes ploeg?
Zo te zien heeft Kers in ieder geval wel een goede nacht, maar dat heeft ze ook wel verdiend.
Ja, 't is weer zo ver. Helaas, de afgelopen nachten ging het zo goed Maar ik lag er vroeg in vandaag en werd toch weer wakker van een zoemende mug (en ben dus weer compleet lek geprikt).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')