quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja toch wel he?
Nu alleen nog een baby die mee werkt.![]()
* Brighteyes gaat zich nog even omdraaien.
Het is mijn ochtend om uit te slapen.![]()
Eej!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef Incantrix het volgende:
En nu is het echt tijd om de Nijntjes van de mobile die we kregen van vrienden uit hun sopje te halen, anders verdrinken ze zodadelijk!
Volgens mij is dat niet expres, maar je merkt het wel inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Ca.ra, Gaviscon tabletjes vind ik ranzig en die blijven bij mij op de een of andere manier altijd zo irritant in en aan mijn gebit kleven.
Overigens belt er nu bijna niemand meer, waarschijnlijk is de komst van een 2e kindje een stuk m inder interessant.
ach welnee, dat kan best nog even wachtenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Kersjes het volgende:
Morgen MOET ik de klossen gaan halen, ik vergeet dat steeds
Dat was zo leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja, die geboorte-felicitaties, oh ik vond dat zo leuk steeds! Wij hadden iets van 125 kaarten gekregen, allemaal als een slinger door het huis gehangen....ik vond het gewoon erg toen het er weer af "moest"
Net als toen de ooievaar er weer af ging na 2 weken. Weet nog goed dat mijn moeder zei: " gut als je het zo erg vindt kunnen we hem misschien nog wel langer huren???"
Geen last van gelukkig hier. Ons bed is standaard al 68cm (bovenkant matras) hoog en dat is precies genoeg voor DuchessX. Voor de kraamzorg ook want het moet tussen de 65 en 70 cm zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ach welnee, dat kan best nog even wachten![]()
ik heb dat stomme bed vanmorgen nog vervloekt tegen mn lief --> "ziejewel, we hadden best nog twee weken kunnen wachten met die stomme rotkratten"![]()
ik heb tegenwoordig een soort spierkramp in mn liezen van het mezelf in bed hijsenstom bed...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:55 schreef Troel het volgende:
Freecell, gefeliciteerd
Ik heb niet alles bijgelezen, ik las dingen voer spiegels en dergelijkeIk heb mijn moeder gewoon een foto laten nemen van hoe het eruit zag en ik weet nog steeds niet hoe ik die foto moet houden
Hier vandaag voor het eerst angst. Tot tranen toe omdat ik toch bang ben dat ik straks de bevalling niet aan kan omdat het onverwacht gaat zijn. Reden te meer voor mij om toch maar nog een keer extra bij de gyn aan te geven dat ik het liefst harde afspraken maak over de bevalling en eventueel inleiden.
Ik wil wel in plaats van jou gaan hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie schopt mijn even naar de bbq, ik heb geen zin....
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
Haha ja, melk tot in mn onderbroek aangezien hij me zojuist helemaal heeft ondergespuugdIs weer eens wat anders dan vruchtwater in je onderbroek
Omdat ik 1 keer wel genoeg vondquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Chan: waarom ben jij nog niet aan het bevallen?We willen baby’s zien hoor
Huup en BE jullie kunnen misschien het goede voorbeeld geven
... Jammerquote:
Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Incantrix:met jouw haringverhaal. Mijn ma had dat met komkommer toen ze van mij zwanger was. Het is alleen geen garantie dat je na de bevalling nog graag haring zal eten
![]()
Geniaal... wat zal ie trots zijn op zijn "kleine" meidquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Chan, jij bent ook een droge! (Hopelijk ook letterlijk weer, zo ondertussen)
[..]
Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?![]()
Zelf vind ik haring ook een van de weinige vissen die ik echt niks vind.. maar er is nog hoop dus (hoewel vanavond ineens curry lekker vond op mijn frietjes en frikandel, weird)quote:Duchess, superlief aapje zegEn ja, onder normale omstandigheden zou ik ook 'YUK' denken bij de gedachte alleen al, maar het rook ook zo lekker ineens..
![]()
Ook van mij!quote:Silktie en Silly, heel erg veel succes!!
quote:Lijnloos,voor jou.. Ben benieuwd morgen, hoe laat ben je aan de beurt?
Oeh goed idee, ik ga mijn dropjes even pakken voor tijdens de film zo meteenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Zo vind ik de muntendrop die Juup© eet naar mest ruiken![]()
Geuren ruiken niet meer hetzelfde
De tonijnsalade van Juup© vond ik vandaag naar kots ruiken![]()
En van verse boslucht word ik helemaal
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
Wij hebben onze geboortekaartjes wel meteen verstuurd en hadden dus de grootste vracht kraamvisite toen de kraamverzorgster er nog was, dat was ook wel redelijk geniaal
En als je de kaartjes vroeg verstuurt heb je elke morgen in de kraamtijd zo'n heerlijke stapel post
De eerste post die Ruben kreeg was zijn eigen geboortekaartjequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Felicitatiepost
En wat ook zo gaaf is: de eerste brief gericht aan (de ouders van) je kind. Dat was volgens mij de verzekering ofzo, had mijn paar dagen oude jochie ineens zijn eigen verzekeringspasje opgestuurd gekregen, met zijn naam erop die WIJ hadden uitgekozen!! Echt bizar en heel emo.
Ja, 't is weer zo ver. Helaas, de afgelopen nachten ging het zo goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 04:18 schreef Ca.ra het volgende:
Nachtbrakertjes in da house
we doen er maar een beetje vrolijk over, janken heeft ook geen zin he
Ha Troel... versterking voor de nachtbrakertjes ploeg?
Zo te zien heeft Kers in ieder geval wel een goede nacht, maar dat heeft ze ook wel verdiend.
ah ok, ja ik was gewoon benieuwd of dat uberhaupt nog gecheckt wordt, maar wsl niet dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, bij mij hebben ze nooit gekeken of gevoeld bij de vk.
Ik weet wel dat ze niet wilden strippen toen ik mijn 41w afspraak had en het toen tegen O&N aanliep, maar sowieso zijn ze verder niet zo voelerig bij ons geloof ik.
Je kan wel vragen hoe het allemaal zou gaan als het idd nog een weekje duurt ofzo. Vanaf wanneer er gedacht wordt aan strippen enzo.
39,6quote:Op maandag 17 augustus 2009 06:26 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
hopelijk kan iedereen nu nog even een paar kleine uurtjes slaap meepakken enzo![]()
ik mag vanmiddag langs de vk. 40 wkn controle(of eigk 39.6 in mijn geval
) ik ben benieuwd of ze nu ook extra dingen gaat checken zoals ontsluiting ofzo of dat het gewoon een normale controle is en verder afwachten ofzo. We zullen zien
Nou, ik ben een fervent buikslaper hoor, al mijn hele leven (hoogstens afgewisseld met rug maar zelfs dat voelt niet zo prettig nu).quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef Chan het volgende:
Lily vervelend dat slaaphoudingprobleem, ik had het ook heel erg maar toen ik eenmaal gewend was aan een andere houding kreeg ik zelfs na de bevalling niet meer de neiging op mn buik te willen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |