abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:49:03 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71914507
Goedemorgen dames!

ben benieuwd naar de naam freecell! en natuurlijk gefeliciteerd!

@BE lekker doorrommelen en die BBQ afzeggen ik duim voor een vers beebje vandaag!

Ik ga zo richting strandje, lekker beachvolleybal kijken, bijkletsen en genieten van het mooie weer... denk dat ik pas vanavond weer terug ben.
(ga samen met mijn zus en haar kleinste; 11 maanden)

fijne dag allemaal!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71914676
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja toch wel he?
Nu alleen nog een baby die mee werkt.

* Brighteyes gaat zich nog even omdraaien.
Het is mijn ochtend om uit te slapen.

hahaha ik moet echt lachen hierom
ik ga nog even stug terug in bed zweten, kan me nie schelen of t lekker is of nie, maar uitslapen zal ik!

nee hoor, ik hoop dat je lekker ligt te tukken nu

En idd, dat aftellen, ik riep steeds tegen mn lief hier van jaaa binnen nu en 5 weken (uitgaande van, tussen de 37 en 42 weken mag/kan het) maar het wordt idd steeds korter. Het komt steeds dichterbij. In augustus ben ik hoe dan ook mama! En augustus duurt heul niet zo gek lang meer...
okay met heel veel pech op 1 sept maar dat is het dan ook
ik ben nog steeds niet "bang" voor de bevalling maar dat zal ongetwijfeld ook komen omdat ik niet weet wat me te wachten staat haha. ik begin me alleen maar hoe langer hoe meer af te vragen hoe het gaat zijn, die hele bevalling, t zal er toch heel binnenkort een keertje van moeten komen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71914728
Krijtlijk!

Gek Huup, hoewel je bovenaan staat, heb ik nog helemaal niet het idee dat je 'op springen' staat. Misschien omdat je er zelf zo relaxed onder bent. En ik vind je buik er -according to de laatste foto's- nog zo soepeltjes uitzien.

Veel plezier op 't strand, BJ!

O ja, vandaag precies 35 weken! Ongelofeloos!
pi_71914890
jeuh 35 weken Ssserpente t gaat hard he?

En ik heb zelf ook niet het gevoel of idee 'op springen te staan' misschien komt het wel daardoor
alleen die buik voelt wel minder soepel dan ie eruit ziet blijkbaar hoor haha. t is een en al baby, wat vooral betekent dat ik voor mn gevoel heel vaak heel veel ruimte tekort kom

BJ veel plezier op het strand! Lekker genieten van je vakantiedagen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71914983
Die verse beebjes laten wel op zich wachten he... .
Kers nog wat kunnen slapen na het lekkere eten of heb je mogen herkauwen?

Huup, lekker plekje zo bovenaan in de lijst? Hihihi. Ik vind het zo lekker om te lezen hoe je het gewoon maar laat komen zoals het komt.
Fake it till you make it...
pi_71915082
Nou Kersjes, lekker zittend geslapen vannacht? Altijd leuk he, uit eten gaan

BE, wat doe je in vredesnaam zo vroeg op Fok als je kunt uitslapen???

Idd raar idee he Huup, binnen nu en een paar dagen/weken ben je mama....!!
Ik heb dat zelf ook wel heel erg hoor.
Net nog even de babykamer ingewandeld, tuurlijk de kast weer open, pakje eruit, en voor mijn buik gehouden....nah past nog niet, nog een beetje verder groeien beeb!
Heerlijk dat gezwijmel......

Vandaag is er een familiedag van mijn schoonfamilie, en laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben.
Dus ik heb maar gezegd dat een huifkarrentocht van 2 keer een uur op dit moment niet aan me besteed is... Mijn en Meike zijn inmiddels door schoonouders opgehaald, en ik meld me later op de dag wel een keer voor de BBQ
Kan ik vandaag mooi de tassen pakken voor onze mini-vakantie.
Ik ben er dus niet he komende week....lig lekker te dobberen in het zwembad....zal aan jullie denken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71915218
Lekker Karin, fijne (mini)vakantie!!!
Fake it till you make it...
pi_71915310
Lekker op vakantie Karin! Geniet ervan!

En BE hoe herkenbaar wat je schrijft over de bevalling Vanmorgen een flinke huilbui gehad... rothormonen. Pff zie echt op tegen de bevalling en de eerste week met baby. Waarschijnlijk gewoon omdat het zo moeilijk verlopen is allemaal vorige keer. Ben ook gewoon bang dat ik het niet ga herkennen als de bevalling spontaan begint omdat ik vorige keer ben ingeleid...
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:27:52 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71915326
Fijne vakantie Karin!
Freecell, nou ben ik wel heel nieuwsgierig naar de naam!
LLM nog even volhouden en dan hebben jullie een beebje vast.
huup, niet op 1 sept want dan vertrek ik op vakantie
BJ, fijne dag vandaag!
Stiemie (maar ook BE), het komt wel goed met die bevalling
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:08:10 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71915855
Ach Stiemie toch, wat naar dat je er zo tegen op ziet.
Wel begrijpelijk, maar het hoeft nu natuurlijk niet zo te gaan als de vorige keer, sterker nog: ik garandeer je dat het nu beter zal verlopen
Al 2 jaar lang ben je een fantastische mama voor Linde, de routine om voor een kind te zorgen zit er helemaal bij je in gebakken en je hebt zelfs al een bevalling meegemaakt! Kon je de vorige keer allemaal niet zeggen maar inmiddels ben je ervaringsdeskundige en dit gaat je gewoon weer lukken hoor!
Signalen van een beginnende bevalling missen doe je niet zo snel en als dat wel zo is en de vk zegt tijdens de eerste check "hey, al 6 cm ontsluiting!" dan is dat toch alleen maar fijn?
Bovendien weet je nu ook nog eens wat eventuele valkuilen zouden kunnen zijn tijdens de kraamweek, ook wat betreft de bv, weet je nu beter waar je tijdig kan aankloppen voor hulp en dus gaat het helemaal goed komen

Freecell, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje

Karin, veel pleizer bij de bbq straks en alvast een fijne vakantie! Lekker nog even weg met z'n allen voordat de baby jullie wereld op z'n kop zal zetten.

Haha, heb vannacht inderdaad behoorlijk lopen herkauwen
Maar eigen schuld hoor, heb gewoon veel en veel te veel gegeten gisteren.

Iedereen veel plezier vandaag met het mooie weer!
En succes ermee als je er om wat voor reden dan ook minder goed tegen kan. Ik zeg: veel drinken en lekker met je voeten in het water
.... met gevoel voor drama....
pi_71916142
Lekker Karin geniet van je mini-vakantie!

Stiemie naar dat je er zo tegenop ziet.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71916412
Freecell feli!

BJ Lekker genieten aan het strand!! Is er bij jullie dan al zon? Hier is het grijs en 'maar' 20 graden...

Kers balen van dat stomme maagzuur

Karin veel plezier op je vakantietje

Stiemie wat rot dat je steeds nerveuzer wordt voor de bevalling...ik zou je graag zeggen dat het allemaal wel goed komt maar helaas heb ik zelf nog geen ervaring met bevallen.. Sterkte

BE Lekker bbq'en...mjam daar zou ik ook wel trek in hebben vandaag

Huup 1 september is een heel mooie datum hoor

En in mijn buik is de rust ook weer wedergekeerd.

Vandaag gaan we eten bij mijn ouders en mijn moeder bleef maar aandringen dat we mijn 'vluchtkoffertje' wel moesten meenemen, want sja je weet maar nooit en het kan heel snel gaan etc Ze wonen maar 12 autominuten verderop en het ziekenhuis is binnen 3 autominuten vanaf hen
#geen
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:39:22 #213
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71916472
Tot aan de trosjes bramen vond ik het nog erg grappig
Die bramen zijn me iets te grafisch... wij hebben trouwens ook foto's van de placenta. die mw er hele verhalen bij houden, kijk je ziet hier kalkafzettingen, daaraan kan je duidelijk zien dat hij overtijd is gekomen. ik zag alleenmaar zwart en donkerrood, maar nu zo achteraf kan ik wel ongeveer zien wat ze bedoeld heeft

freecell, gefeli met de geboorte van je neefje!

ssserpente, 35 wk!

en LLM's, rommel, en puf ze. of niet
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71917092
Goeiemorgen lieve ronde dames!

Ik meld me alleen even heel snel.. ga zo naar een vriendin 2 uur rijden verderop.. samen met mn hoor, maar zowel mn moeder als mn schoonmoeder hebben al gebeld of ik t nou wel moest doen, of het écht echt helemaal rustig is enzo man, man iedereen is zo zenuwachtig!

Ik lees vanavond weer even helemaal bij!
Fijne zondag allemaal!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71917296
Ah meiden nu zit ik hier helemaal jullie reacties voor te lezen aan mijn Heel erg lief dat jullie zo reageren!

Poppedein baby gewoon binnenhouden hoor vandaag

Freecel wat leuk een neefje erbij! Gefeliciteerd

En Duchess veel plezier met je vluchtkoffer bij je ouders
pi_71917361
Hebben jullie eigenlijk tegen iedereen de 'juiste' datum gezegd? Mijn gynaecologe gaf me het advies om bij opdringerige mensen geen datum te zeggen en gewoon te zeggen: "tegen 10 maart is hij er zeker". Maar dat is zo raar. Of niet?

Poppedein: gelijk heb je! En moest het nu echt opeens heel erg beginnen, dan zullen ze daar ook wel een ziekenhuis hebben, zeker?
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:45:22 #217
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71918254
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ca.ra heb je zo'n zweetbank?
Eej!
Een beetje laat maar je verdient m! Nu snel bijlezen
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71918552
Veel plezier vandaag Poppedein!

@Leo, wij hebben wel gewoon de uitgerekende datum tegen iedereen verteld. Ik had dat advies wel meer gelezen maar ik weet niet zo goed wat ik me bij opdringerige mensen voor moet stellen. Mn moeder en schoonmoeder stressen hem de pan uit nu maar om hen niet eerlijk gewoon de echte datum te vertellen vond ik wel wat ver gaan. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld mijn oma (type: ik bel 3 keer per dag om te vragen hoe het is ); ze zou de datum toch wel via via horen dus och.
Gewoon van tijd tot tijd die telefoon uitzetten joh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:55:35 #219
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71918618
Kers, mijn apotheker vertelde laatst dat veel zwangeren meer baat hebben bij Gaviscon tabletjes ipv Rennies. Misschien een ideetje?
Of volgende keer minder (vr)eten natuurlijk...

Leonieke, ik zeg eigenlijk overal 'half september' en niet een specifieke datum. Hopelijk heb ik dan niet vanaf de 17e allemaal mensen die vragen 'is hij er nog niet?'
Overigens, familie weet allemaal wel de uitgerekende datum, maar ze zijn er allemaal wel redelijk relaxed over. Nog. Of in ieder geval, tegenover mij.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71918829
Ik zeg nu ook half Februari
pi_71919008
ohja zo, tegen onbekenden of vage kennissen zeg ik ook half augustus, maar daar is geen woord aan gelogen verder okay officieel is 15/16 aug. de helft, maar de 18e telt ook wel als de helft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:14:56 #222
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71919317
Good afternoon dikkies! Hoe gaat het met iedereen? Ik las hier iets over rustigaandoen, genieten van het weer en voetenbadjes, maar dat is even niet voor ons vandaag! Ik was het zo verschríkkelijk, hopeloos zat dat het maar niet opschoot met de babykamer (het bleef hangen op 'en dan moet lief zijn bureauleegmaken en de kast e.d. eruit) dat ik gister lief heb meegesleept naar de meubelboulevard en we de hele dag bezig zijn geweest met plannen en uitzoekwerk.
Maar wel met resultaat: we weten welke commode en welk ledikant we willen, hebben zeil voor op de vloer uitgezocht, hebben tekeningen gemaakt van wat er op de muur gaat komen, een lijst met benodigdheden gemaakt (tot-en-met het kleurgradiënt van de muurverf aan toe), we hebben een week-tot-week planning gemaakt incluis notities van wie we wanneer nodig hebben voor wat hulp, we hebben extra bergruimte in de keuken gemaakt en lief is nu, as we speak, alles dat niet meer in de babykamer hoort eruit aan het trekken! Ik ben zó opgelucht! Sorry, maar ik moest het echt even kwijt, het zat me best dwars eigenlijk. Binnenkort kan ik misschien dus wel mee gaan posten in het kamertjestopic!

Ehm, nouja, ik had bijgelezen, maar ik weet niet zo heel veel meer:

BJ, ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!

Tante Freecell, ontzéttend gefeliciteerd!

Kersjes, bagger van je maagzuur zeg, maar niet meer zo veel eten dus..

Huups, wat ben jij toch weer lekker nuchter met al die stresskippen om je heen

@ het gesprek over bevallingen: ondanks mezelf heb ik net heel erg hard zitten lachen bij mijn iphone, thnx ladies (al moest ik wel even flink slikken bij het druiven-verhaal )

En Ssserpente, jij bent echt té grappig!
3!
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:16:36 #223
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71919392
In mijn eigen hoofd is het trouwens meer van 'ergens voor eind september hebben we een baby', eigenlijk wat Huup ook al zei eerder.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:20:16 #224
95408 Incantrix
pi_71919525
Ohja, Leonieke, ik heb eigenlijk nooit bedacht dat je de exacte datum ook gewoon voor je kunt houden, dus iedereen weet deze gewoon van mij. Evengoed denk ik dat het anders toch wel uit zou lekken naar die ene kennis die ik 'm anders wellicht niet verteld zou hebben, dus ach.. Ik heb wel al besloten dat er een paar mensen zijn die het geboortekaartje misschien wat later krijgen als de rest, om mijn kraambed te 'beschermen' van mensen die ik dan denk ik even niet kan handelen..

Oh, en Dutchesd, vlucht ze (het zou toch wat zijn als je het niet deed en je prompt daar door je vliezen zakt ofzo, de I told you so's die je dán nog jaren zou horen.. Brrr!)

En nu is het echt tijd om de Nijntjes van de mobile die we kregen van vrienden uit hun sopje te halen, anders verdrinken ze zodadelijk!
3!
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:20:26 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71919530
Ik zeg ook half februari. Er zijn genoeg mensen die de datum wel weten, maar dat kind komt toch wanneer ie zelf wil. Voor hetzelfde geld komt ie 5 weken te vroeg en dan is het nog januari
ik zou het sowieso stom vinden om er over te 'liegen'. Mensen leven met je mee en dan is het een beetje raar als je dan net daarover zou zwijgen/liegen
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:22:40 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71919612
En even een voor Incantrix die de planning van de babykamer rond heeft!!
ik ga denk ik na mijn vakantie op mijn dooie gemakje beginnen met de muurkasten opknappen
pi_71919676
Ja, wel, Asyniur, dat laatste wat je zegt, is ook hetgeen waarom ik het zo raar vind om erover te liegen. Nu heb ik natuurlijk wel het voordeel dat ze in het ziekenhuis al twee datums hebben opgegeven, dus ik lieg zelfs niet als ik zeg dat het voor eind februari of misschien begin maart zal zijn

Ow, die tip van Incantrix zal ik alleszins ook in gedachten houden ivm het opsturen van de kaartjes. Mijn man had al laten vallen om gewoon een extra dag te wachten met het opsturen van de kaartjes zodat we al bijna thuis zouden zijn als ze het kaartje krijgen. Maar dan krijg je natuurlijk ook iedereen thuis over de vloer. Misschien idd gewoon schiften

En het kinderkamertje is hier eigenlijk nog helemaaaal niet aan de orde Ik denk dat dat een decemberwerkje wordt ofzo

Ik denk trouwens dat de gyn zich vergist heeft met de datum als ik kijk voor zo'n tikker-ding, zou ik al 12weken en 5 dagen zijn, maar op 2 dagen tijd kunnen er toch geen 5 bijkomen hé?

[ Bericht 16% gewijzigd door leonieke op 16-08-2009 13:34:46 ]
pi_71921739
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef Incantrix het volgende:

En nu is het echt tijd om de Nijntjes van de mobile die we kregen van vrienden uit hun sopje te halen, anders verdrinken ze zodadelijk!

en wat leuk dat jullie al heel veel kinderkamer ideetjes hebben opgedaan, gaat vast een heel leuk kamertje worden!

Bah maagzuur is inderdaad echt vreselijk vervelend Kersjes

Leonieke, ik heb ergens helemaal je verhaal gemist van de echo's/hoe het was, maar ik maak op uit je laatste posts dat het dus allemaal goed zit! Hartstikke heerlijk man, echt ECHT zwanger!
Met geboortekaartjes lijkt mij ook wel wat ja, dat ietsje later versturen

Ben vandaag alweer 25 weken! Ik blijf het zo wonderlijk vinden, een mensje in mij wat beweegt en groeit. En ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet, hoe hij ruikt, wat voor kindje het zal gaan zijn.

Zal zo weer even een buikfoto update plaatsen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71922020
Wij hebben onze geboortekaartjes wel meteen verstuurd en hadden dus de grootste vracht kraamvisite toen de kraamverzorgster er nog was, dat was ook wel redelijk geniaal

En als je de kaartjes vroeg verstuurt heb je elke morgen in de kraamtijd zo'n heerlijke stapel post
pi_71922635
Incantrix wat fijn dat er redelijk schot in de planning van de babykamer zit nu
ideeen opdoen is 1 ding maar concrete plannen maken en dingen uitzoeken enzo is helemaal leuk

Poppejans 25 weken alweer! Jeetje wat gaat het snel met iedereen! ben benieuwd naar t poppebuukske
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:42:48 #231
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71922808
Ca.ra, Gaviscon tabletjes vind ik ranzig en die blijven bij mij op de een of andere manier altijd zo irritant in en aan mijn gebit kleven.

Incantrix, spijkers met koppen geslagen dus!

Huup, al die mensen die constant bellen en dan vragen "En????". Op een gegeven moment was mijn standaard antwoord "Oh, ik ben net 5 minuten geleden bevallen hoor!"
Overigens belt er nu bijna niemand meer, waarschijnlijk is de komst van een 2e kindje een stuk m inder interessant.

Felicitatiepost
En wat ook zo gaaf is: de eerste brief gericht aan (de ouders van) je kind. Dat was volgens mij de verzekering ofzo, had mijn paar dagen oude jochie ineens zijn eigen verzekeringspasje opgestuurd gekregen, met zijn naam erop die WIJ hadden uitgekozen!! Echt bizar en heel emo.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:47:15 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71922935
Morgen MOET ik de klossen gaan halen, ik vergeet dat steeds
pi_71923014
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Ca.ra, Gaviscon tabletjes vind ik ranzig en die blijven bij mij op de een of andere manier altijd zo irritant in en aan mijn gebit kleven.

Overigens belt er nu bijna niemand meer, waarschijnlijk is de komst van een 2e kindje een stuk m inder interessant.
Volgens mij is dat niet expres, maar je merkt het wel inderdaad De manier waarop mensen reageren op het nieuws is zelfs al totaal verschillend bij de eerste en bij de tweede.
pi_71923161
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Kersjes het volgende:
Morgen MOET ik de klossen gaan halen, ik vergeet dat steeds
ach welnee, dat kan best nog even wachten

ik heb dat stomme bed vanmorgen nog vervloekt tegen mn lief --> "ziejewel, we hadden best nog twee weken kunnen wachten met die stomme rotkratten"

ik heb tegenwoordig een soort spierkramp in mn liezen van het mezelf in bed hijsen stom bed...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:55:40 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_71923187
Freecell, gefeliciteerd

Ik heb niet alles bijgelezen, ik las dingen voer spiegels en dergelijke Ik heb mijn moeder gewoon een foto laten nemen van hoe het eruit zag en ik weet nog steeds niet hoe ik die foto moet houden

Hier vandaag voor het eerst angst. Tot tranen toe omdat ik toch bang ben dat ik straks de bevalling niet aan kan omdat het onverwacht gaat zijn. Reden te meer voor mij om toch maar nog een keer extra bij de gyn aan te geven dat ik het liefst harde afspraken maak over de bevalling en eventueel inleiden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71923197
Nou dat vind ik ook wel hoor, een tweede krijgt nu al minder aandacht als de eerste.
Bij Meike kreeg ik ook veel meer felicitatiekaartjes (voor de zwangerschap)

Zal me benieuwen hoe dat straks zal zijn.

O ja, die geboorte-felicitaties, oh ik vond dat zo leuk steeds! Wij hadden iets van 125 kaarten gekregen, allemaal als een slinger door het huis gehangen....ik vond het gewoon erg toen het er weer af "moest"
Net als toen de ooievaar er weer af ging na 2 weken. Weet nog goed dat mijn moeder zei: " gut als je het zo erg vindt kunnen we hem misschien nog wel langer huren???"

Tante Free, gefeliciteerd met je nieuwbakken neefje. Dat is ook niet eerlijk, jij hebt wel een vers beebje in de buurt, en wij hier helemaal niet! Dus Huup.....toe maar!

Wie schopt mijn even naar de bbq, ik heb geen zin....
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:56:52 #237
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71923213
Ik heb deze zwangerschap ook geen kaartjes of leuke cadeautjes gehad bij de blijde boodschap (ja, mijn moeder die al flink aan het inslaan was op meisjeskleertjes too bad!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71923436
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:

O ja, die geboorte-felicitaties, oh ik vond dat zo leuk steeds! Wij hadden iets van 125 kaarten gekregen, allemaal als een slinger door het huis gehangen....ik vond het gewoon erg toen het er weer af "moest"
Net als toen de ooievaar er weer af ging na 2 weken. Weet nog goed dat mijn moeder zei: " gut als je het zo erg vindt kunnen we hem misschien nog wel langer huren???"
Dat was zo leuk Wij hebben alles een week of 10 laten hangen geloof ik Ook zo debiel veel kaartjes!
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:14:57 #239
190853 RockabeIIa
pi_71923702
Hier ook, het was echt zo kaal toen alles weg was!
(en ik moet ze nog steeds inplakken )
pi_71923821
Huup dat lijkt me nou ook helemaal niks, die kratten en een beetje wiebelig bed! Maar je hebt ze al heel gauw lekker niet meer nodig, ben zo benieuwd naar jullie meisje Wat je zelf ook al zei, binnen 2 weken is ze er gewoon!

Felicitatiepost lijkt me wel geweldig ja, slinger dwars door de woonkamer!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71924635
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ach welnee, dat kan best nog even wachten

ik heb dat stomme bed vanmorgen nog vervloekt tegen mn lief --> "ziejewel, we hadden best nog twee weken kunnen wachten met die stomme rotkratten"

ik heb tegenwoordig een soort spierkramp in mn liezen van het mezelf in bed hijsen stom bed...
Geen last van gelukkig hier. Ons bed is standaard al 68cm (bovenkant matras) hoog en dat is precies genoeg voor DuchessX. Voor de kraamzorg ook want het moet tussen de 65 en 70 cm zijn
pi_71924645
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:55 schreef Troel het volgende:
Freecell, gefeliciteerd

Ik heb niet alles bijgelezen, ik las dingen voer spiegels en dergelijke Ik heb mijn moeder gewoon een foto laten nemen van hoe het eruit zag en ik weet nog steeds niet hoe ik die foto moet houden

Hier vandaag voor het eerst angst. Tot tranen toe omdat ik toch bang ben dat ik straks de bevalling niet aan kan omdat het onverwacht gaat zijn. Reden te meer voor mij om toch maar nog een keer extra bij de gyn aan te geven dat ik het liefst harde afspraken maak over de bevalling en eventueel inleiden.
pi_71924657
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Wie schopt mijn even naar de bbq, ik heb geen zin....
Ik wil wel in plaats van jou gaan hoor
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:11:11 #244
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71925028
BBQ
En nu heb ik weer honger, loop al de hele middag te schransen. Een half uur geleden hebben we nog pannenkoeken gegeten

Troel
Mijn eerdere pep-verhaal aan Stiemie gaat in jouw geval niet op, hopelijk ga jij het na duidelijke afspraken met de gyn ook wat rooskleuriger inzien allemaal.
pi_71925191
Even een en voor iedereen die het nodig heeft! Ik moest flink bijlezen maar heb niet alles onthouden.. ik ben wel weer wat wijzer, of eigenlijk minder naief door jullie posts hier hoor... op zich wel fijn, want dat hoor je inderdaad niet van vrienden of familie.

Oeh en kleine ego-post echo-post.... morgen 20-weken echo! ben zo benieuwd en begin toch een beetje zenuwachtig te worden... Lief is er nog steeds niet helemaal uit of ie nou wel of niet wil weten wat het wordt, dus hij mag morgen kiezen... maar ik heb het gevoel dat we morgen wel uitslag gaan krijgen als het aan hem ligt en die kleine niet te preuts is aangelegd (maar dat zal wel niet )
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:40:40 #246
95408 Incantrix
pi_71925675
Lijnloos, leuk en spannend tegelijk, jeej! Ik ben benieuwd waar je lief voor kiest, maar ik hoop voor je dat hij kiest wat jíj wil

Ik ben ondertussen klaar voor vandaag, maar lief is nog druk bezig. Het is al zo'n ander gezicht nu de ene hoek van zijn bureau en de stellingkast weg zijn, en alle losse troep steeds meer verdwijnt! Ik ben blij!

En ik had daarnet ook nog een -moment zeg, jémig! Ik heb haring zitten eten. Háring! Ik lust echt álle vis, op ééntje na.. Juist. Haring dus. Lief had er twee meegenomen en was zijn brood ermee aan het beleggen, en dat rook eigenlijk best lekker.. Dus heb ik gewoon mijn lief een halve haring afgetroggeld, whehe! Mijn pap (een vervent vis-liefhebber op alle mogelijke manieren) was toen ik belde zo onder de indruk dat hij er helemaal stil van was, die probeert me al jaren mijn hele leven aan de haring te krijgen maar het lukt nooit
3!
pi_71925770
Lijnloos, heel veel succes en plezier morgen, het is echt een super belevenis, helemaal als alles goed is en je heerlijk een tijd naar je kindje kan koekeloeren.
Wel foto's komen showen he! enne wil je het geslacht weten? en vertellen edit: oeh dan ben ik benieuwd of jullie het morgen weten gaan!

Incantrix, de haring viel dus wel goed! Ik ben gek op vis, juist op haring maar ik heb het nog niet durven eten sinds de zwangerschap, een aantal dingen vallen nog steeds verkeerd, en ik denk dat een haring of er meteen weer uitkomt, of dat ik de hele tijd moet opboeren.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:48:29 #248
95408 Incantrix
pi_71925842
Ow, bij mij viel 'ie prima, Poppejans! Nu heb ik er ook niet meteen veel van gegeten hoor (de rest zat al héél snel ín mijn lief, hij was denk ik bang dat ik anders al zijn haring onder zijn handen vandaan zou pikken, haha!), maar ik eet ook nog met enige regelmaat zalm en volgens mij zijn dat beiden vette vissoorten en daar kan ik ook best nog wel wat van op Gewoon niet te snel eten, dan lukt het wel denk ik Opboeren heb ik meer van dingen als chippies of zulke dingen..
3!
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:54:00 #249
233917 Juupzonderc
Juup© mobiel
pi_71925941
Er is nog niets aan de hand of zo, maar dit is mijn mobiele username. Dus als deze user binnenkort iets post over de bevalling van DuchessX, dan ben ik Juup het
Blaat
pi_71927304
Huup ik had een krukje naast het bed staan om in en uit bed te kunnen komen, anders ging het ook niet.. Ik was trouwens wel blij dat we de klossen er met 37 weken meteen onder gezet hadden

Lijnloos heel veel plezier morgen!

Oeh, vandaag ben ik uitgerekend
pi_71927471
Oh Chan, spannend!
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:11:07 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71927646
Ja, voel je al wat Chan?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71927914
Haha ja, melk tot in mn onderbroek aangezien hij me zojuist helemaal heeft ondergespuugd Is weer eens wat anders dan vruchtwater in je onderbroek
pi_71927973
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
Haha ja, melk tot in mn onderbroek aangezien hij me zojuist helemaal heeft ondergespuugd Is weer eens wat anders dan vruchtwater in je onderbroek
hahaha lekker hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 16 augustus 2009 @ 18:31:07 #255
5428 crew  miss_sly
pi_71928090
Chan

Hoe gaat het hier, zo met die warmte? Houden jullie het nog een beetje uit, meiden?
Succes met de komende warme dagen ng.

En huup, je mag hoor of BE lekkere verse beebies
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71929510
Poppejans : de echo is idd goed meegevallen. Echt zwanger idd, ik kan het me nog steeds niet voorstellen en morgen moet ik het al op het werk vertellen
En 25 weken? Ik heb het hier al eens gezegd, maar het lijkt wel alsof het bij anderen allemaal veel sneller gaat.

Freecell: zie, dat is ook een beetje de reden waarom het me langs de ene kant handiger lijkt als de meeste mensen de eerste dagen langskomen. Dan lig ik in het ziekenhuis en moet ik me van niets iets aantrekken. De eerste dagen thuis lijkt het me toch wel iets lastiger (zeker met een man die nog niet weet of hij zijn 10 dagen zal opnemen ) Ah, we zullen wel zien. De tijd zal het wel uitwijzen wanneer we de kaartjes gaan versturen (maw, wanneer ik me er het best bij voel )

Kersjes: ik denk dat het circus rond het tweede kindje ook wel minder is. Ik heb het alleszins heel erg gemerkt bij mijn zus haar tweede. Toen ze bevallen was van haar eerste stond mijn ma daar om de paar dagen met haar fototoestel, van haar tweede heeft ze misschien al 2 keer foto’s genomen ofzo (en de kleine is al 10 maand). Langs de ene kant vond ik het jammer dat ik het eerste kleinkind niet had, maar misschien is het wel beter zo, als er minder tamtam rond gemaakt wordt.

Lijnloos: veel plezier morgen met jouw echo! En vooral spannend wat jouw lief zal zeggen: weten of niet weten

Incantrix: met jouw haringverhaal. Mijn ma had dat met komkommer toen ze van mij zwanger was. Het is alleen geen garantie dat je na de bevalling nog graag haring zal eten

Chan: waarom ben jij nog niet aan het bevallen? We willen baby’s zien hoor Huup en BE jullie kunnen misschien het goede voorbeeld geven
pi_71929620
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Chan: waarom ben jij nog niet aan het bevallen? We willen baby’s zien hoor Huup en BE jullie kunnen misschien het goede voorbeeld geven
Omdat ik 1 keer wel genoeg vond
pi_71929883
*zucht*

Sorry (ja wat moet ik nog zeggen? )
pi_71930391
ieks haring opboeren....... dat lijkt me echt vet ranzig!
pi_71930556
Ieuw haring, brrr!!! Gelukkig vond jij het dus wel te pruimen Incantrix

Ja Chan, poep er nog es een uit

We hebben van mijn ouders vanmiddag een heel knuffelaap gekregen voor ons meisje van Steiff. Echt zooo & , ik zie mijn meisje er al mee in d'r bedje liggen
#geen
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:33:42 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71930754
Wat ik me net nog bedacht, ik heb gister de broer van SilkTie gesproken en "Silly" krijgt de 21e (of de 19e of de 23e hangt af van de vlucht van de fam, die iedereen nog ff wil spreken voordat de tweeling is geboren) een ks.

Alles zit daar dus nog binnen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71930909
jeetje dat had ik niet gedacht, doet ze goed zeg!
Houdt ze het nog een beetje vol dan?
pi_71931257
Oh wat leuk, nieuws van Silktie en Silkvrouw! Jeetje dat de tweeling nog in hun huisje zit!? Dat is lang voor een tweeling, toch? Maar ik neem aan dat dat dan toch ook een goed teken is

Wie weet een datumtweeling voor Silkvrouw en mij, of Poppedein??? Spannend!!!
Succes Silktie en Silkvrouw!!!
#geen
pi_71931654
Nog geen verse baby's of ontsluitingen of...of....

Kom dan Chan, ééntje nog..
pi_71932717
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:43 schreef Chan het volgende:

[..]

Omdat ik 1 keer wel genoeg vond
... Jammer

En tweelingen die pas eind van de week gaan komen... joehoe!
Daar kan menigeen er nog wel eentje voor laten komen, toch?

Oh en ik vind het echt wel spannend voor morgen, maar lief stiekum ook wel geloof ik. Hij zat net nog eens zenuwachtig de checklist/folder van het echocentrum door te kijken, of we niet iets mee moeten nemen en zo... het is zo'n schatje, maar hij moet nog wel effe beslissen (wat hij wil trouwens, hij hoeft niet perse mijn keus te kiezen hoor... )
pi_71933249
oh Lijnloos, das wel handig als ie dat dan even van tevoren beslist haha

Oeh Davinia das spannend dan voor Silktie en Silly! Wauw ze heeft het lang volgehouden met de twee kleintjes dan zeg. Maar was er niet iets over dat Silly sowieso bij 38 weken een ks zou krijgen? Of is de datum in de OP de 38 weken grens voor hen ofzo? of ben ik gruwelijk in de war met iemand anders dat kan ook nog

hoe dan ook, heel veel succes voor familie silk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:54:56 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71933415

De BBQ was erg lekker en afgezien van vreselijk veel pijn aan mijn schaambeen (verkeerd gezeten) valt er verder weinig te melden hoor.

Oh en spannende dagen idd voor de Familie Tie daar!
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:02:20 #268
95408 Incantrix
pi_71933704
Whehe, Chan, jij bent ook een droge! (Hopelijk ook letterlijk weer, zo ondertussen )
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Incantrix: met jouw haringverhaal. Mijn ma had dat met komkommer toen ze van mij zwanger was. Het is alleen geen garantie dat je na de bevalling nog graag haring zal eten
Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?

Duchess, superlief aapje zeg En ja, onder normale omstandigheden zou ik ook 'YUK' denken bij de gedachte alleen al, maar het rook ook zo lekker ineens..

Silktie en Silly, heel erg veel succes!!

Lijnloos, voor jou.. Ben benieuwd morgen, hoe laat ben je aan de beurt?
3!
pi_71934354
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Chan, jij bent ook een droge! (Hopelijk ook letterlijk weer, zo ondertussen )
[..]

Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?
Geniaal... wat zal ie trots zijn op zijn "kleine" meid
quote:
Duchess, superlief aapje zeg En ja, onder normale omstandigheden zou ik ook 'YUK' denken bij de gedachte alleen al, maar het rook ook zo lekker ineens..
Zelf vind ik haring ook een van de weinige vissen die ik echt niks vind.. maar er is nog hoop dus (hoewel vanavond ineens curry lekker vond op mijn frietjes en frikandel, weird)
quote:
Silktie en Silly, heel erg veel succes!!
Ook van mij!
quote:
Lijnloos, voor jou.. Ben benieuwd morgen, hoe laat ben je aan de beurt?

Tnx, 14:30 uur is het zover... erg grappig dat een hockey-teamgenootje van mij (die 1 dag eerder is uitgerekend) om 14:45 uur mag en bij hetzelfde centrum... mooi toeval zo. Vandaag ook even wezen kijken bij mijn 'oude" team, (*ik wil ook weer*) en grappig als je dan in een relatief jong team speelt, waar zelfs nog ouders komen kijken en je alle bevallingsverhalen (onaangekondigd of gevraagd) over je heen krijgt van mijn eigen teamgenootjes... zat ik niet echt op te wachten maar goed, ze bedoelen het lief (denk ik)

Zo en nu naar bed, dan is het sneller morgen. truste allemaal!
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:32:13 #270
95408 Incantrix
pi_71934925
Haha, truste Lijnloos! (En curry, hmmm.. Die moet ik nog proberen ) Veel plezier morgen, ik zal aan je denken vanaf mijn werk (werk morgen de middag i.p.v. de ochtend i.v.m. onderbezetting in de middag)!

Ik ga ook pitten trouwens, het was weer een flink dagje opruimen vandaag Truste all
3!
pi_71936751
Zo vind ik de muntendrop die Juup© eet naar mest ruiken
Geuren ruiken niet meer hetzelfde
De tonijnsalade van Juup© vond ik vandaag naar kots ruiken

En van verse boslucht word ik helemaal
#geen
pi_71936957
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Zo vind ik de muntendrop die Juup© eet naar mest ruiken
Geuren ruiken niet meer hetzelfde
De tonijnsalade van Juup© vond ik vandaag naar kots ruiken

En van verse boslucht word ik helemaal
Oeh goed idee, ik ga mijn dropjes even pakken voor tijdens de film zo meteen
  maandag 17 augustus 2009 @ 04:10:06 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_71940762
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
Wij hebben onze geboortekaartjes wel meteen verstuurd en hadden dus de grootste vracht kraamvisite toen de kraamverzorgster er nog was, dat was ook wel redelijk geniaal

En als je de kaartjes vroeg verstuurt heb je elke morgen in de kraamtijd zo'n heerlijke stapel post

Bij ons komt de postbode pas na 1 uur
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Felicitatiepost
En wat ook zo gaaf is: de eerste brief gericht aan (de ouders van) je kind. Dat was volgens mij de verzekering ofzo, had mijn paar dagen oude jochie ineens zijn eigen verzekeringspasje opgestuurd gekregen, met zijn naam erop die WIJ hadden uitgekozen!! Echt bizar en heel emo.
De eerste post die Ruben kreeg was zijn eigen geboortekaartje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 augustus 2009 @ 04:18:02 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71940774
Nachtbrakertjes in da house
we doen er maar een beetje vrolijk over, janken heeft ook geen zin he

Ha Troel... versterking voor de nachtbrakertjes ploeg?
Zo te zien heeft Kers in ieder geval wel een goede nacht, maar dat heeft ze ook wel verdiend.
  maandag 17 augustus 2009 @ 04:22:05 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_71940779
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 04:18 schreef Ca.ra het volgende:
Nachtbrakertjes in da house
we doen er maar een beetje vrolijk over, janken heeft ook geen zin he

Ha Troel... versterking voor de nachtbrakertjes ploeg?
Zo te zien heeft Kers in ieder geval wel een goede nacht, maar dat heeft ze ook wel verdiend.
Ja, 't is weer zo ver. Helaas, de afgelopen nachten ging het zo goed Maar ik lag er vroeg in vandaag en werd toch weer wakker van een zoemende mug (en ben dus weer compleet lek geprikt).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 augustus 2009 @ 04:27:06 #276
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71940785
Oh dat is echt een van de vervelendste dingen om van wakker te worden.
Ik moet afkloppen, maar op de een of andere manier heb ik hier nog geen mug gezien. Dus ofwel het huis heeft goede vibes, ofwel ik smaak niet lekker meer sinds ik zwanger ben... volgend jaar zullen we het weten.
  maandag 17 augustus 2009 @ 05:02:30 #277
190853 RockabeIIa
pi_71940819
Halleluja hier heeft elke bewoner al aandacht gehad vannacht omdat ze anders wilden dan slapen en nu moek nog oordopjes zoeken voor mezelf geloof ik
  maandag 17 augustus 2009 @ 05:06:20 #278
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71940822
Bijna ochtend Rocka, dan beginnen ze weer

Kom jij nog toe aan een extra dutje in de ochtend/middag of gaat dat niet met B?
  maandag 17 augustus 2009 @ 05:10:09 #279
190853 RockabeIIa
pi_71940829
Soms lukt dat wel maar meestal niet want juist dan staat er iemand aan de deur, moet de was gedaan etc. Het zijn die doorpakmomentjes. Jammer dat ik die nog zo nodig heb voor het huishouden.
B was behoorlijk aan het spoken vannacht maar gelukkig slaapt hij net weer (hond, kat en vriend ook trouwens....gekkenhuis!!)
  maandag 17 augustus 2009 @ 05:23:13 #280
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71940843
Stelletje gemenerds daar zeg.

Ik pak meestal nog een uurtje of twee tussen 7 en 9, als mijn man de deur uit is. Dat is meestal genoeg gelukkig.
Vrijdag was het erger, toen maar een uurtje of 3 geslapen 's nachts en een volle agenda de volgende dag. Toen heb ik voor het eerst een middagdutje gedaan.

Nu gaat de wekker van mijn man, kan ik eindelijk naar de wc zonder hem te vroeg wakker te maken
pi_71940915
goeiemorgen!

hopelijk kan iedereen nu nog even een paar kleine uurtjes slaap meepakken enzo
ik mag vanmiddag langs de vk. 40 wkn controle (of eigk 39.6 in mijn geval ) ik ben benieuwd of ze nu ook extra dingen gaat checken zoals ontsluiting ofzo of dat het gewoon een normale controle is en verder afwachten ofzo. We zullen zien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:00:53 #282
95408 Incantrix
pi_71940993
Goodmornings Ah, Huup, veel succes dan zo, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar dan! En op 39.6 zit je natuurlijk al dik in je 40e week he?

En ik zou vandaag weer eens uit kunnen slapen, zie je het voor je? Alle spelletjes op mijn iphone zijn saai..

Owja, voor de échte nachtbrakers hoor, dat is dikke bluh!
3!
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:24:45 #283
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71941053
Muggen? Check

Nou weet ik ook wel dat ik een lekker ding ben ( ), maar je kan het ook overdrijven. Ben de halve nacht op een mislukte muggenjacht geweest en nu heb ik mijn rug, benen en knieen onder de muggenbulten zitten. En ook nog 5 op mijn billen
Sowieso ben ik altijd de l*l, manlief wordt echt NOOIT gestoken!

Opvallend krampvrije nacht gehad weer.

Huup, succes bij de vk!
En volgens mij moet je gewoon rekenen op een standaard controle, in dit stadium wordt er meestal nog niks extra's gedaan.
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:33:08 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71941077
voor de nachtbrakers.
en rocka, voor een dutje zou ik die was echt wel laten liggen...
En Troel en Kersjes ook nog eens lastig gevallen door muggen
pi_71941153
Goedemorgen!
Nachtbrakers, ik benijd jullie niet, veel succes. Ik slaap altijd wel, tenzij een reeds geboren kind me wakker houd. Bij L. kon ik prima slapen tot het einde. Ik werd alleen half wakker van omdraaien, maar dan tukte ik ook wel weer verder

Mijn benen groeien volgens mij net zo hard als mijn buik Ik heb ineens cellulitis
pi_71941220
Ook goedemorgen en een voor de nachtbrakers. Het is vandaag nog niet al te heet, dus misschien is een dutje dan nog een goed plan.
Ik heb nog een drukke dag, mijn moeder komt alweer poetsen, vanaf komende weekend is ze dan ook 2 weken op vakantie, dus dan moet ik het weer zelf doen. En morgen komt de kraamzorg voor de intake, ook leuk. Verder weinig te melden, druk weekend gehad en dat ook weer overleefd, gewoon door zo min mogelijk te doen.
Oja, moeder en zusje hebben besloten dat ik 5 september beval. Dan ziet zusje Driekus nog net voor haar vakantie en komt mam de dag erna terug van vakantie. Zelf houd ik het gewoon maar op ergens na 17 september...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71941307
Goedemorgen dames

Hier weer de 1ste werkdag na mijn vakantie van 3 weken

oe bah, nachtbraken
Ik slaap redelijk maar ik draai me wel een ongeluk. Ik vind de juiste houding maar niet.
Ik ben een absolute buikslaper maar dat gaat nu al niet meer

Huup, de 40 weken controle spannend

Lijnloos, veel plezier bij de 20 weken echo
  maandag 17 augustus 2009 @ 08:35:01 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71941403
Oh da's balen Lily, dat je idd helemaal moet wennen aan een nieuwe slaaphouding...

Huup, bij mij hebben ze nooit gekeken of gevoeld bij de vk.
Ik weet wel dat ze niet wilden strippen toen ik mijn 41w afspraak had en het toen tegen O&N aanliep, maar sowieso zijn ze verder niet zo voelerig bij ons geloof ik.
Je kan wel vragen hoe het allemaal zou gaan als het idd nog een weekje duurt ofzo. Vanaf wanneer er gedacht wordt aan strippen enzo.

Ik heb vrijdag pas weer een afspraak maar eerst nog ergens deze week de echo en de gyn afspraak dus.

Lijnloos, veel plezier vanmiddag!

Linda2205, wanneer moet jij voor die extra echo? Had je al een afspraak staan?
pi_71941444
Goedemorgen Dames,

Ff bijgebladerd... is veel te veel om een heel weekend bij te lezen op mn werk.

Chan, spannend hoor de uitgerekende datum vandaag... ik bereid me voor op verse beebs vandaag Dus LLM aan t werk

Gister een andere bank geregeld, we gaan de bank van mn vriend halen uit zijn huis dat nog steeds te koop staat... daar kan ik tenminste uit opstaan met mn logge lijf

Nog maar 2 weken werken ... en morgen al mn afscheidslunch met mn collega's
pi_71941715
Goeiemorgen!!

Ook ik sliep laat, eerst lag Tinus te trappen en de woelen (ik kan hem nu ook van buiten af voelen! ) en daarna kon ik gewoon niet slapen en lag ik zelf te draaien en te woelen.. Erg jammer weer.

Chan, je bent aan de beurt! Succes! Ik wil ook nieuwe baby's!

Huup, succes bij de controle.

Vandaag gaan ze beginnen met het dakkapel/ de verbouwing!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:10:04 #291
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_71941800
hoi meiden

sorry dat ik zo weinig kom.. maar zo druk.. vakantie en verbouwingen en dan dit weekend het huis van schoonouders moeten leeghalen omdat hun huis eind volgende maand wordt opgeleverd (schoonmoeder gestorven en schoonvader in verzorgingstehuis ligt)

Verder alles goed.. Vrijdag voormiddag echo gehad ons meisje ligt met kopje naar beneden, weegt nu ongeveer 1200gr en wordt op 3300gr geschat bij 40weken, alles mooi gecheckt en goedgekeurd alleen lag ze met gezichtje naar achter dus daar geen mooi beeld van gehad om te vergelijken met Jade en Luna hun echo's.. heb ik echo meegekregen met geslacht op.. maar zou niet weten waar kijken

Sorry dat ik even niet reageer op jullie.. maar véél om bij te lezen

MAAR ik hoop echt dat alles goed gaat met iedereen.. ik zal even vluchtig de pagina's doorbladeren...
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:53:49 #292
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71942553
@Huup; succes met je controle! en wel weer een stickertje scoren he??

@Lijnloos; nou mag je EINDELIJK ook zelf voor 20 weken echo! Leuk hoor! ik wens je heeeeeel veel succes en zal voor je duimen!

@BE; wat fijn dat de BBQ toch een succes was!

@Icantrix; wat een rare verandering in je smaak, haring En o ja, wat onwijs fijn voor je dat je kamertje nu vorm gaat krijgen en dat weer rust in je hoofd heeft gecreeerd.

@Serpente; jeetje ook alweer 35 weken! wat gaat dat snel joh!

@Tante Freecell, ik ben nog steeds zo onwijs nieuwsgierig naar die naam! haha

@Kersjes; wat balen dat je zoveel last hebt van maagzuur, ik hoop voor je dat het nu wat beter gaat...

@Vlindur, balen dat je zo beroerd hebt geslapen... misschien vandaag tussendoor nog even kans om een dutje te doen???

Weet niet meer wie het vroeg; maar het was hier gister stralend weer. Op het strandje waar het toernooi gehouden werd was het zonovergoten en zelfs heet als je in de zon was...
Ik was de enige die niet verbrand is... (toch slim, factor 25, 3 keer gesmeerd )
het was erg gezellig, veel bekenden en gewoon lekker genoten van het mooie weer...
nog 2 medezwangeren erbij, die beide een veul grotere buik hebben... En meerdere keren gehoord dat je er bij mij nog maar weinig van zag... (een van die meiden is maar 12 dagen verder dan ik)

al met al een heeeerlijke dag gehad en gisteravond helemaal kapot, dus alleen maar voor de tv gehangen

en nu dus ff bijlezen; met een gezellig schoppend beebje in mijn buik (merk nu voor het eerst dat het krachtiger gaat schoppen) en ga zo maar eens ff flink aan het schoonmaken.. dan is dat maar weer gebeurt voor de vakantie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71942655
Vandaag stond mijn hart even stil... toen ik naar het toilet was geweest was er heel even rood bloed te zijn bij het afvegen (maar echt heel weinig).
Nu ben ik ondertussen een paar uur later al terug geweest en is er niets meer van te merken, maar ik maak me toch nog steeds zorgen. Hopelijk krijg ik het niet meer te zien en anders zal ik toch maar even naar het ziekenhuis bellen. Nu gewoon even hopen dat er niets aan de hand is. Maar man, de tranen stonden direct in mijn ogen.
pi_71942681
jeetje dat is ff schrikken Leonieke! Ik hoop dat je geen bloed meer gaat zien!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71942795
Huup succes bij de vk vandaag!

Lily vervelend dat slaaphoudingprobleem, ik had het ook heel erg maar toen ik eenmaal gewend was aan een andere houding kreeg ik zelfs na de bevalling niet meer de neiging op mn buik te willen liggen

Alle LLM, succes nog even! Binnen nu en twee a drie weken komen er gewoon weer veel verse beebjes aan

Enne.. Ik zeg t nog maar een keertje... Maar ik vond 1 keer bevallen wel genoeg Maar toch bedankt voor de succeswensen Gisteren was mn uitgerekende datum, en ik vond het vooral heel gek dat ik al twee weken een baby heb liggen hier
pi_71943245
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:

Huup, bij mij hebben ze nooit gekeken of gevoeld bij de vk.
Ik weet wel dat ze niet wilden strippen toen ik mijn 41w afspraak had en het toen tegen O&N aanliep, maar sowieso zijn ze verder niet zo voelerig bij ons geloof ik.
Je kan wel vragen hoe het allemaal zou gaan als het idd nog een weekje duurt ofzo. Vanaf wanneer er gedacht wordt aan strippen enzo.

ah ok, ja ik was gewoon benieuwd of dat uberhaupt nog gecheckt wordt, maar wsl niet dus
strippen mja. ik weet nie, zoals ik er nu over denk en zoals ik me nu voel hoeft het niet zo nodig. Als in, t kind moet er tzt wel uit natuurlijk maar als ik 10 dagen 'overtijd' loop dan is dat ook prima. K zal ns kijken wat ze ervan zeggen.

Lijnloos veel plezier vandaag!

Wanneer heeft Tan haar 20 weken echo eigks? Is dat ook niet heel snel al?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71943306
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 06:26 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!

hopelijk kan iedereen nu nog even een paar kleine uurtjes slaap meepakken enzo
ik mag vanmiddag langs de vk. 40 wkn controle (of eigk 39.6 in mijn geval ) ik ben benieuwd of ze nu ook extra dingen gaat checken zoals ontsluiting ofzo of dat het gewoon een normale controle is en verder afwachten ofzo. We zullen zien
39,6 Dat is mooi om te bevallen Huup! Heb ik ook gedaan

Ze checken volgens mij nooit voor de 40 weken of je al ontsluiting hebt. De VK zei dat tegen mij althans. Moet je echt al een eind over tijd zijn of er moet wat aan de hand zijn (weeeen of zo )
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:32:49 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71943354
Ik bedacht me net dat ze het bij ons liever niet deden omdat je dan idd kans hebt op gerommel wat toch geen zoden aan de dijk zet, dus dan beter niet. Scheelt jou weer een middagje krampen zeg maar.
Maar ja, wie weet zegt de jouwe wel iets heel anders en kom je straks bevoelt en gestript weer thuis...

Morgen om 11.15 heb ik de echo en dan daarna naar de gyn. Ze waarschuwde me wel dat ze heel strak gepland hadden en dat het wrsch allemaal wel uit zou lopen. Dus ik zal mijn boek maar meenemen.
Sasha zit gelukkig de hele dag op het kdv dan hoef ik daar niet over na te denken dan.
pi_71943442
Heh bah, Leonieke
Het komt heel veel voor (ik heb het zelf ook gehad) en het betekent vaak helemaal niets maar oh wat wordt je er onzeker en bang van..
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef Chan het volgende:
Lily vervelend dat slaaphoudingprobleem, ik had het ook heel erg maar toen ik eenmaal gewend was aan een andere houding kreeg ik zelfs na de bevalling niet meer de neiging op mn buik te willen liggen
Nou, ik ben een fervent buikslaper hoor, al mijn hele leven (hoogstens afgewisseld met rug maar zelfs dat voelt niet zo prettig nu).
Ik kon na de bevallingen (en stuwingen van borsten) steeds niet wachten totdat ik weer zo kon liggen.
pi_71943453
bevoelt en bestript whahaha; nou ik ben benieuwd

dr is af en toe 's nachts wel iets van gerommel voelbaar hier, maar niets waarvan ik duidelijk zou zeggen goh, dit is serieus. Maarja, ik heb nog nooit een kind op de wereld gezet, dus ik weet ook nie zo goed wat ik moet voelen enzo volgens mij neem k het pas serieus als mn vliezen breken

Estrys ns kijken of k er dan net zo'n mooierd uit kan gooien

Alvast succes morgen dan BE en idd boekje mee, muziekje mee zoiets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')