Poppejans : de echo is idd goed meegevallen. Echt zwanger idd, ik kan het me nog steeds niet voorstellen

en morgen moet ik het al op het werk vertellen

En 25 weken?

Ik heb het hier al eens gezegd, maar het lijkt wel alsof het bij anderen allemaal veel sneller gaat.
Freecell: zie, dat is ook een beetje de reden waarom het me langs de ene kant handiger lijkt als de meeste mensen de eerste dagen langskomen. Dan lig ik in het ziekenhuis en moet ik me van niets iets aantrekken. De eerste dagen thuis lijkt het me toch wel iets lastiger (zeker met een man die nog niet weet of hij zijn 10 dagen zal opnemen

) Ah, we zullen wel zien. De tijd zal het wel uitwijzen wanneer we de kaartjes gaan versturen (maw, wanneer ik me er het best bij voel

)
Kersjes: ik denk dat het circus rond het tweede kindje ook wel minder is. Ik heb het alleszins heel erg gemerkt bij mijn zus haar tweede. Toen ze bevallen was van haar eerste stond mijn ma daar om de paar dagen met haar fototoestel, van haar tweede heeft ze misschien al 2 keer foto’s genomen ofzo (en de kleine is al 10 maand). Langs de ene kant vond ik het jammer dat ik het eerste kleinkind niet had, maar misschien is het wel beter zo, als er minder tamtam rond gemaakt wordt.
Lijnloos: veel plezier morgen met jouw echo! En vooral spannend wat jouw lief zal zeggen: weten of niet weten

Incantrix:

met jouw haringverhaal. Mijn ma had dat met komkommer toen ze van mij zwanger was. Het is alleen geen garantie dat je na de bevalling nog graag haring zal eten
Chan: waarom ben jij nog niet aan het bevallen?

We willen baby’s zien hoor

Huup en BE jullie kunnen misschien het goede voorbeeld geven