Ouder(s)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:27 schreef ditmeisjeisverliefd het volgende:
Iemand die misschien ervaring heeft met deze situatie...??
Mijn moeder had precies hetzelfdequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:27 schreef ditmeisjeisverliefd het volgende:
Iemand die misschien ervaring heeft met deze situatie...??
Mischien is ze wel in verwachting van een tweelingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:36 schreef Locusta het volgende:
GefeliciteerdJe bent zwanger
![]()
Veel plezier met de kleine
Hmm, hier zou ik me niet aan vast houden hoor. Lang niet iedereen krijgt daar last van meteen nadat ze zwanger zijn. Vriendin van een collega bleek al 2 maanden zwanger te zijn zonder dat ze het door had.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef Oom_Agent het volgende:
Zwangerschapsverschijnselen.
1. misselijk/overgeven
2. eet en drinkpatroon kunnen veranderen
3. vage niet pijnlijke steken onder in de buik ( net als menstruatiepij)
4. veel plassen
5. moe, moe en nog eens moe
6. borrelende darmen
7. pijnlijke borsten
8. emotioneler ( je kan om de kleinste dingen huilen)
google is your friend
en dat van de vriend van TSquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef l3laster het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt je leven naar de knoppen geholpen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef RTB het volgende:
Als je vriendje snel is kan hij met een Falcon Punch nog de boel redden.
Ik vermoed dat vriend eerder een vriendje is, en dat hij zo snel zal rennen als zijn kleine beentjes hem kunnen dragen als hij hiervan hoort. En vriends leven zal zo rustig doorgaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef iFries het volgende:
[..]
en dat van de vriend van TSen de kleine
en de ouders van TS
en de ouders van de vriend van TS
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Perenijs het volgende:
[..]
hij zo snel zal rennen als zijn kleine beentjes hem kunnen dragen
wtf?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef truelovewither het volgende:
ben nu toch wel benieuwd. denk dat er weinig aan de hand is, maar hou het wel in de gaten.. je weet tenslotte nooit.
is de sex wel goed? vaak zijn meisjes onzeker daarover en dus ook onzeker over het zwanger zijn.
gr
quote:
Zwanger van Mozyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:57 schreef Chai het volgende:
Ik ben ook zwanger, maar ik laat het kindje lekker komen, mijn ouders hebben toch genoeg geld en mijn toekomst boeit me niet.
Constant beroerd voelen met als "afsluiting" van die periode iets moeten doen wat lijkt op een sinaasappel door je neusgat persen. En dan heb je dat gehad, is je lichaam voor de rest van je leven getekend en kan je de komende 18 jaar je eigen leven vergeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef beertenderrr het volgende:
TS hoe oud ben je?
Tevens gefeliciteerd met je zwangerschap, dit is de mooiste periode van je levenvooral als het kind gewenst is
Oké, dat slaat echt TOTAAL nergens op...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef truelovewither het volgende:
ben nu toch wel benieuwd. denk dat er weinig aan de hand is, maar hou het wel in de gaten.. je weet tenslotte nooit.
is de sex wel goed? vaak zijn meisjes onzeker daarover en dus ook onzeker over het zwanger zijn.
gr
Daar wordt het kind zo depressief van dat het zelfmoord pleegt. Ben je er toch weer vanaf.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:41 schreef Issje het volgende:
En dan ook nog later tegen je kind zeggen, ja sorry je bent een ongelukje
Gewoon dit topic laten lezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:41 schreef Issje het volgende:
En dan ook nog later tegen je kind zeggen, ja sorry je bent een ongelukje
Misschien kon je dat beter anders verwoorden, ze heeft het al zo moeilijk met haar zwangerschapquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar wordt het kind zo depressief van dat het zelfmoord pleegt. Ben je er toch weer vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |