maar als ze aan de pil is, en ze heeft 'm niet uitgekotst...
no worries...
de kans is er natuurlijk altijd, maar ik zou er niet vanuit gaan
Verder kun je in dit soort situaties toch beter op safe spelen en even langs de huisarts gaan. Dit soort dingen kunnen gebeuren, en ondanks dat je een grote schroom kunt voelen is het toch beter om de huisarts om raad te vragen.
Suc6
Maar beste is gewoon de huisarts bellen, of er ff langs gaan.
Je vriendin zal echt niet zwanger zijn want als op die andere medicijnen niet vermeld staat dat ze de pil onveilig maken dan doen ze dat dus ook niet en dus is die pil nog steeds 100% safe! En het maakt ook niet uit of ze de pil voor anticonceptie slikt of voor de menstruatiepijn, ze krijgt die hormonen binnen en dus is het echt wel safe...
Wel goed van jullie dat jullie zo voorzichtig zijn maar je hoeft je echt geeeeen zorgen te maken!!
quote:die inhaler kan wel antibiotica bevatten, en dat is wel van invloed,
Op maandag 27 oktober 2003 16:12 schreef WebbySP het volgende:
Bricanyl is toch een "inhaler" ? Dat kan geen invloed hebben op de werking van de pil.Verder kun je in dit soort situaties toch beter op safe spelen en even langs de huisarts gaan. Dit soort dingen kunnen gebeuren, en ondanks dat je een grote schroom kunt voelen is het toch beter om de huisarts om raad te vragen.
Suc6
naar de dokter en vragen wat die medicijnen voor invloed kunnen hebben, en anders morning afterpil halen.
De dokter heeft een zwijgplicht en daarbij, het kan gebeuren, jullie zijn ook mensen.
Het is overigens astmatisch
quote:Een zwangerschaptst
Op maandag 27 oktober 2003 16:11 schreef NiMAGiNE het volgende:
Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken. En als jullie je toch zorgen maken, kan je altijd bij de drogist een zwangerschapstestje halen.
Good luck
quote:jha ik zat daar ook eerst aan te denken.. idd als je dus een uitslag krijgt van zoon ding is het al te ver heen.
Op maandag 27 oktober 2003 16:14 schreef Nicket het volgende:[..]
Een zwangerschaptst
: Z: Dan moet ze nog een paar weken w8en wil zie die kunnen gebruiken................
en marloes.. ik ben bang dat ik je geloof je klinkt zo zeker, meschien ga ik toch nog even bellen met de huisarts.
en als er nix over in de bijsluiter staat betekent het dat ze geen invloed hebben op de werking van de pil.
Ander staat er op de bijsluiter van de pil ook nog wat info denk ik....
Btw, als t goed is heeft de huisarts van j vriendin ook gekeken naar de medicijnen van je vriendin voor ie haar die pil voor schreef (en andersom)
[Dit bericht is gewijzigd door Ingridh007 op 27-10-2003 16:22]
quote:te ver heen?.. ehh... als ze zwanger is, is ze zwanger dude... abortus kan tot 3 maanden geloof ik (??)
Op maandag 27 oktober 2003 16:19 schreef HornyFreak het volgende:[..]
jha ik zat daar ook eerst aan te denken.. idd als je dus een uitslag krijgt van zoon ding is het al te ver heen.
en marloes.. ik ben bang dat ik je geloof je klinkt zo zeker, meschien ga ik toch nog even bellen met de huisarts.
Bovendien mag je 3 tot 4 uur na het slikken van de pil niet overgeven. Zo'n ding moet de kans krijgen om te werken.
Maarre, misschien is het de volgende keer wel verstandig om eerst na te denken voordat je seks hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |