abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14174723
Ik en mijn gf waren zondag morgen lekker bezig met elkaar zoals zo vaak...
Meestal voordat ik klaarkom controleer ik het condoom nogmaals goed...
Ik dee dit dus 1X niet en bleek dat hij niet meer omzat ofterwijl ze heeft alles binnen gekregen, ok nu komt het ze slikt de pil microgynon (geloof ik) ze heeft de laatste maand alles op tijd geslikt zonder braken binnen een uur(je zou zeggen ok dan kan ze toch niet zwanger worden?).
Waar ik en me gf zich nu zorgen om maken; ze heeft best wel wat lichamelijke klachten, verstopping en astmatisch(of hoe je dat ook schrijft).
Ze gebruikt daar de volgende medicijnen voor "Ranitidine" en "Bricanyl 250/500" kunnen deze invloed hebben op de werking van de pil(in beide gebruiks aan wijzingen stonden geen vermeldingen over bijwerkingen iov de pil)?
Nu vraagje af waarvoor ze dat niet weet, ze gebruikt de pil als medicijn tegen maag klachten bij haar ongesteld zijn (ze slikt de pil wel gewoon zoals iemand anders dat zal doen voor anticonceptie).
Ik ben echt doods bang dat ze zwanger word. Kan ik afw8ten of moet ik als de duivel zoon Morning-After-Pil gaan halen ? ;'( please help!
pi_14174758
morning after lijkt me een beetje laat nu...

maar als ze aan de pil is, en ze heeft 'm niet uitgekotst...
no worries...

de kans is er natuurlijk altijd, maar ik zou er niet vanuit gaan

pi_14174760
Bel de apotheek met je vraag. Daar kunnen ze je gelijk antwoord geven.
Out of my mind, back in five minutes
pi_14174777
Voor zekerheid, bel dokter.

Echt zeker, slik morning after.

M'n signature, wat doe je :{
pi_14174778
Je bent in haar gekomen, dus theoretisch gezien is er een kans ja.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_14174779
Als ze de pil gewoon volgens voorschrift heeft genomen is de kans op zwangerschap vrijwel nul!
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  maandag 27 oktober 2003 @ 16:11:18 #7
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_14174785
Ga ff langs Rutger zou ik zeggen of je huisarts voor de zekerheid
uitslapen - eten - dod - sex
pi_14174793
Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken. En als jullie je toch zorgen maken, kan je altijd bij de drogist een zwangerschapstestje halen.
Good luck
pi_14174797
Bricanyl is toch een "inhaler" ? Dat kan geen invloed hebben op de werking van de pil.

Verder kun je in dit soort situaties toch beter op safe spelen en even langs de huisarts gaan. Dit soort dingen kunnen gebeuren, en ondanks dat je een grote schroom kunt voelen is het toch beter om de huisarts om raad te vragen.

Suc6

maandag 27 oktober 2003 @ 16:12:33 #10
57623 Nicket
n i c k e t
pi_14174806
Je kan gewoon het beste de huisarts bellen. En die simpstonen kunnen ook komen, door de spanning. En ze kan ook iets later ongesteld worden, omdat ze erg gespannen is en er veel aan zit te denken.

Maar beste is gewoon de huisarts bellen, of er ff langs gaan.

::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
pi_14174819
Als ze gewoon haar pil geslikt heeft is er niets aan de hand lijkt me. Haar apotheek zou haar normaal moeten vertellen als andere medicijnen een nadelige invloed op de pil hebben. Mits ze deze bij dezelfde apotheek besteld natuurlijk!
________
Blaat
pi_14174822
Don't worry Be happy...

Je vriendin zal echt niet zwanger zijn want als op die andere medicijnen niet vermeld staat dat ze de pil onveilig maken dan doen ze dat dus ook niet en dus is die pil nog steeds 100% safe! En het maakt ook niet uit of ze de pil voor anticonceptie slikt of voor de menstruatiepijn, ze krijgt die hormonen binnen en dus is het echt wel safe...

Wel goed van jullie dat jullie zo voorzichtig zijn maar je hoeft je echt geeeeen zorgen te maken!!

pi_14174824
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:12 schreef WebbySP het volgende:
Bricanyl is toch een "inhaler" ? Dat kan geen invloed hebben op de werking van de pil.

Verder kun je in dit soort situaties toch beter op safe spelen en even langs de huisarts gaan. Dit soort dingen kunnen gebeuren, en ondanks dat je een grote schroom kunt voelen is het toch beter om de huisarts om raad te vragen.

Suc6

die inhaler kan wel antibiotica bevatten, en dat is wel van invloed,
morning afterpil kan als ik me niet vergis tot 48 na de daad...

naar de dokter en vragen wat die medicijnen voor invloed kunnen hebben, en anders morning afterpil halen.

De dokter heeft een zwijgplicht en daarbij, het kan gebeuren, jullie zijn ook mensen.

Het is overigens astmatisch

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  maandag 27 oktober 2003 @ 16:14:17 #14
57623 Nicket
n i c k e t
pi_14174843
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:11 schreef NiMAGiNE het volgende:
Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken. En als jullie je toch zorgen maken, kan je altijd bij de drogist een zwangerschapstestje halen.
Good luck
Een zwangerschaptst : Z: Dan moet ze nog een paar weken w8en wil zie die kunnen gebruiken................
::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
pi_14174888
Gefeliciteerd je wordt Papa

Als ze alles slikt, niet meteen bezorgd zijn. De kans is dan nog klein.

pi_14174914
Als ze gewoon aan de pil is, geen dag overgeslagen heeft, is de kans klein hoor denk ik zo.
pi_14174921
Bricanyl heeft geen invloed op de werking van de pil PUNT
pi_14174922
Sjonge jonge, wat een warboel hier.
De pil is NOOIT 100% dus de kans is er ALTIJD, maar geloof me je wint eerder de jackpot. Ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken en zeker niet als er niks in de biujsluiters staat over bijwerking van de andere pillen. En zoals altijd, bij twijfel je huisarts raadplegen en niet Fok!
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_14174944
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:14 schreef Nicket het volgende:

[..]

Een zwangerschaptst : Z: Dan moet ze nog een paar weken w8en wil zie die kunnen gebruiken................

jha ik zat daar ook eerst aan te denken.. idd als je dus een uitslag krijgt van zoon ding is het al te ver heen.

en marloes.. ik ben bang dat ik je geloof je klinkt zo zeker, meschien ga ik toch nog even bellen met de huisarts.

pi_14174971
99,9% kans dat ze niet zwanger is.

en als er nix over in de bijsluiter staat betekent het dat ze geen invloed hebben op de werking van de pil.

pi_14174987
in de bijsluiter van haar medicijnen staan de bij effecten en ook of het gebruikt kan worden in combi met de pil (geloof ik)

Ander staat er op de bijsluiter van de pil ook nog wat info denk ik....

Btw, als t goed is heeft de huisarts van j vriendin ook gekeken naar de medicijnen van je vriendin voor ie haar die pil voor schreef (en andersom)

[Dit bericht is gewijzigd door Ingridh007 op 27-10-2003 16:22]

pi_14174994
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:19 schreef HornyFreak het volgende:

[..]

jha ik zat daar ook eerst aan te denken.. idd als je dus een uitslag krijgt van zoon ding is het al te ver heen.

en marloes.. ik ben bang dat ik je geloof je klinkt zo zeker, meschien ga ik toch nog even bellen met de huisarts.

te ver heen?.. ehh... als ze zwanger is, is ze zwanger dude... abortus kan tot 3 maanden geloof ik (??)
pi_14175069
Jemig, wat ben jij dom zeg!

Bovendien mag je 3 tot 4 uur na het slikken van de pil niet overgeven. Zo'n ding moet de kans krijgen om te werken.

Maarre, misschien is het de volgende keer wel verstandig om eerst na te denken voordat je seks hebt...

pi_14175118
De kans dat ze zwanger is lijkt mij ook erg klein, maar ja "denken" is niet hetzelfde als "zeker zijn"...
Je denkt natuurlijk op zo'n momenten enkel aan het ergste, wie niet?
Als ik jullie was zou ik toch rekening houden met het feit dat - door de stress van deze situatie - je vriendin wel es later ongesteld zou kunnen worden.... Ook al is ze altijd heel regelmatig qua menstrueren, nu zou het dus best wat later kunnen zijn...
Komt wel goed...
The more you ignore me, the closer I get. You're wasting your time... (Morrissey)
pi_14175170
Wie denkt er tegenwoordig nu nog na voordat ie sex heeft
o/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')