abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18697248
Hey,

ik heb ff een vraagje.
Ik heb gister onveilige sex gehad met mn vriendin toen ze voor de laatste dag ongesteld was. Volgens mij kan je alleen zwanger raken als je dit doet tussen de 11 en de 17e dag ongeveer, omdat op de 14e dag je ovulatie is. Maar dit wil ik graag zeker weten.

Bvd
pi_18697276
als ze de pil niet slikt dan heb je nu een zeer grote kans dat ze zwanger is ja.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18697279
utfs

Er zijn hier geloof ik al vrij veel topics over.
I am the Alpha and the Omega
  maandag 26 april 2004 @ 16:53:30 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18697333
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:50 schreef Hakna het volgende:
Hey,

ik heb ff een vraagje.
Ik heb gister onveilige sex gehad met mn vriendin toen ze voor de laatste dag ongesteld was. Volgens mij kan je alleen zwanger raken als je dit doet tussen de 11 en de 17e dag ongeveer, omdat op de 14e dag je ovulatie is. Maar dit wil ik graag zeker weten.

Bvd
Noemen we baaker praatjes. Onzin dus. Toch maar even voor een mornigafther gaan als dat nog kan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18697364
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

Noemen we baaker praatjes. Onzin dus. Toch maar even voor een mornigafther gaan als dat nog kan.
Wat zijn baaker praatjes?
Ik ga dus idd wel ff Morning After pil halen...
pi_18697377
ik zou zeggen, de enige manier om er achter te komen is: de zwangerschapstest!

p.s. missymirjam, wat versta jij onder "zeer grote kans"??
dag
pi_18697395
net zoals ik het zeg
pi_18697406
Dan ben je mooi dom bezig. Je kan altijd wel zwanger worden van onveilig vrijen.
pi_18697435
de morning after pil is een grote hoeveelheid hormonen, die mocht er een eicel bevrucht zijn, deze afstoten... voor de moring after pil moet je vriendin langs de huisarts, dat heeft dus een beetje haast, opschieten dus!
dag
pi_18697496
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
net zoals ik het zeg
is nogan vaag,
want normaal is het bijvoorbeel een kans van 15% dat je zwanger raakt van een vrijpartij
en tijdens de periode hoger, en zoja hoeveel hoger volgens jou? en hoe kom je aan de kennis.....?
dag
pi_18697506
en anders veel plezier met kaartjes schrijven
pi_18697529
Hoe ga je je kind noemen?

ABORTUS IS MOORD!

pi_18697558
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:58 schreef petre86 het volgende:

[..]

is nogan vaag,
want normaal is het bijvoorbeel een kans van 15% dat je zwanger raakt van een vrijpartij
en tijdens de periode hoger, en zoja hoeveel hoger volgens jou? en hoe kom je aan de kennis.....?
ach kom op zeg wat denk je nou zelf als je je vriendin neukt zonder condoom, en zonder pil.
kom je onder een steen vandaan ofzo.
iedere leek tegenwoordig behoort te weten dat neuken op bepaalde dagen eigenlijk hetzelfde is als alle andere dagen qua kans op zwanger worden.
pi_18697569
Hey Hanka! je bent gewoon een lompe eikel! Ik hoop dat je oud genoeg bent om nu voor pappa te gaan spelen
Ja Ja
pi_18697589
zal ik nog even mijn hoe dom ben je als je zonder condoom neukt preek erachteraan gooien..?
pi_18697650
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
zal ik nog even mijn hoe dom ben je als je zonder condoom neukt preek erachteraan gooien..?
ja! ja! doen!
Ja Ja
pi_18697663
  maandag 26 april 2004 @ 17:05:44 #18
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_18697687
Heb je nou nog niets geleerd na: Hoe groot is de kans op zwangerschap?
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_18697732
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
neeeej laat maar
wie zegt dat ik het zonder doe? (wie zegt dàt ik het doe?)
maar ik was nieuwgierig naar wat er achter die post stak, vandaar, je ziettoch op tv vaak vrouwen die hun cyclus bijhouden om hun "vruchtbaarste" moment uit te zoeken?? hoe zit dat dan?
dag
pi_18697808
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:07 schreef petre86 het volgende:

[..]

neeeej laat maar
wie zegt dat ik het zonder doe? (wie zegt dàt ik het doe?)
maar ik was nieuwgierig naar wat er achter die post stak, vandaar, je ziettoch op tv vaak vrouwen die hun cyclus bijhouden om hun "vruchtbaarste" moment uit te zoeken?? hoe zit dat dan?
Die willen een kindje en bepalen zo wanneer de kans maximaal is. Maar voor geboortebeperking is dit geen middel namelijk. Dat is dan zoooooooo 1900!
Ja Ja
pi_18697878
als een kans maximaal is, dan is op het ene moment de kans om zwanger te raken groter dan op een ander moment??? weet missymirjam daar misschien iets van?
dag
pi_18697900
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ze de pil niet slikt dan heb je nu een zeer grote kans dat ze zwanger is ja.
Wat een onzin zeg. Je kunt haast geen dag bedenken waarop er een kleinere kans bestaat. Als dat meisje ten minste een regelmatige cyclus heeft.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_18704288
Wil je weten waar in de cyclus de hoogste kans op zwangerschap zit dan moet je een aantal maanden lang je cyclus bijhouden, tegenwoordig kan dat met een apperaatje, vroeger deden ze het dmv temperatuur opnemen....

In de hoogtijdagen (tussen de 11de en de 17de dag) heb je de grootste kans om zwanger te worden, als het goed is vind de eisprong plaats in die dagen, maar dat is niet zeker....

Daarbuiten heb je minder kans om zwanger te worden, maar er is nogsteeds een kans, nooit risiko mee nemen dus!!!!!

Je kan niet zo even vanuit de losse pols gokken wanneer iemands eisprong plaatsvind en zaad kan toch nog wel aardig lang overleven in het slechtste geval, dus dan kan je alsnog het bokkie zijn terwijl je dacht netjes in de onvruchtbare dagen te vrijen...

Als je daarop wil gokken kan je beter de eerste dag van de menstruatie als "veilige" dag kiezen dan de laatste.

Maak je niet al te druk, waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar onthou voor de volgende keer dat dit geen slimme actie's zijn als je nog geen vader en moeder wil worden...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')