Noemen we baaker praatjes. Onzin dus. Toch maar even voor een mornigafther gaan als dat nog kan.quote:Op maandag 26 april 2004 16:50 schreef Hakna het volgende:
Hey,
ik heb ff een vraagje.
Ik heb gister onveilige sex gehad met mn vriendin toen ze voor de laatste dag ongesteld was. Volgens mij kan je alleen zwanger raken als je dit doet tussen de 11 en de 17e dag ongeveer, omdat op de 14e dag je ovulatie is. Maar dit wil ik graag zeker weten.
Bvd
Wat zijn baaker praatjes?quote:Op maandag 26 april 2004 16:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Noemen we baaker praatjes. Onzin dus. Toch maar even voor een mornigafther gaan als dat nog kan.
is nogan vaag,quote:Op maandag 26 april 2004 16:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
net zoals ik het zeg
ach kom op zeg wat denk je nou zelf als je je vriendin neukt zonder condoom, en zonder pil.quote:Op maandag 26 april 2004 16:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
is nogan vaag,
want normaal is het bijvoorbeel een kans van 15% dat je zwanger raakt van een vrijpartij
en tijdens de periode hoger, en zoja hoeveel hoger volgens jou? en hoe kom je aan de kennis.....?
ja! ja! doen!quote:Op maandag 26 april 2004 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
zal ik nog even mijn hoe dom ben je als je zonder condoom neukt preek erachteraan gooien..?
neeeej laat maarquote:Op maandag 26 april 2004 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
zal ik nog even mijn hoe dom ben je als je zonder condoom neukt preek erachteraan gooien..?
Die willen een kindje en bepalen zo wanneer de kans maximaal is. Maar voor geboortebeperking is dit geen middel namelijk. Dat is dan zoooooooo 1900!quote:Op maandag 26 april 2004 17:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeeej laat maar
wie zegt dat ik het zonder doe? (wie zegt dàt ik het doe?)
maar ik was nieuwgierig naar wat er achter die post stak, vandaar, je ziettoch op tv vaak vrouwen die hun cyclus bijhouden om hun "vruchtbaarste" moment uit te zoeken?? hoe zit dat dan?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ze de pil niet slikt dan heb je nu een zeer grote kans dat ze zwanger is ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |