B.v.d. Dennis
altijd voorbehoedsmiddelen gebruiken!
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
(heel) groot
vooral als ze geen pil gebruikt.
als je geil bent onstaat er voorvocht
daar zitten ook al spermacellen inaltijd voorbehoedsmiddelen gebruiken!
quote:Het kan dan toch nog steeds het was zondagavond gebeurd, en als het binen 48 uur moet, hebben we tot vanavond de tijd...maar ik d8 dat morning afterpil tot 72 uur erna kon...
Op dinsdag 10 februari 2004 12:49 schreef Nicket het volgende:
Test kan je nog niet doen.. Morning after pill is te laat.. moet binnen 48 uur d8 ik... je kan w8en tot volgende maand.. als ze ongesteld moet worden.. Hou dr wel rekening mee.. Door die spanning.. en dat ze bang is dat ze daadwerkelijk zwanger KAN zijn.. kan ze later ongesteld worden...
quote:Je hebt echt wel een behoorlijk risico genomen hoor.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:42 schreef Hakna het volgende:
Ik en mn vriendin hebben zondag beetje liggen rotzooien, alleen we hadden geen condoom bij de hand, we waren zo geil, dat we de verlijding nie konden weerstaan, en hebben ' het' heel ff gaan, maar kwas nog lang nie aan het klaarkomen ofzo...Zondag was de 11e dag na de eerste dag van haar menstruatie. Ivm voorvocht enzo, wil ik graag weten hoe groot de kans is dat ze zwanger is. Ze gebruikt overigens geen pil.B.v.d. Dennis
Zowieso ga aan de pil, of gebruik condoom, maar dat is een ander verhaal. Volgens mij heeft er dan net ovulatie plaats gevonden, en is het eitje dat niet meer vruchtbaar is, weg gewerkt. (toch? dames?) Ff heel diep spitten in mijn biologie kennis Daarna wordt dat weer aangemaakt, en kom je juist in de vruchtbare periode.. ik zou een pil gaan houden, en het een maandje aanzien...
NOOIT MEER DOEN!
[Dit bericht is gewijzigd door ViPeRII op 10-02-2004 12:54]
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:50 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
![]()
MissyMirjaM heeft gelijk hoor.
met pil gaat t naar 99.9% betrouwbaarheid, en condoom helpt ook niet altijd hoor............ff voor de duidelijkheid
Snel dus
[Dit bericht is gewijzigd door japiejo op 10-02-2004 17:52]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |