Misschien dat je huisarts even een "kijkje" wil nemenquote:Op maandag 10 mei 2004 19:42 schreef silvergirl het volgende:
een zwangerschapstest heeft geen zin....die zegt pas iets als je echt overtijd bent (dus pas na mijn volgende menstruatie zou moeten zijn)....anders had ik die al wel gehaald
Omdat ik pas na een paar dagen zag dat het echt exact twee weken scheelde....ik had in eerst in mijn hoofd zitten dat ik al langer gestopt was met die antibiotica en dat ik me weinig zorgen hoefde te maken (ook al deed ik dat toch al wel....maar dat is een soort afwijking van mij)quote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef Offy het volgende:
Als je er echt zo mee zat, waarom heb je dan niet de volgende dag een Morning-after-pil genomen?
Wat?!!?!?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
en nee dat hoeft niet inwendig
Nee, je bent niet zwanger.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef silvergirl het volgende:
nee, ja en misschien zeggen me trouwens vrij weinig....is het 'nee, ik kan je niet gerust stellen' of 'nee, je kunt niet zwanger zijn' of 'nee, ik geef geen serieuze reactie'????
inwendig komt pas in een veel later stadiumquote:Op maandag 10 mei 2004 19:46 schreef kooba het volgende:
[..]
Wat?!!?!?
ik stop met mn studie
het klinkt heel overtuigd wat je zegt.....kun je me ook zeggen hoe je het zo zeker weet (voor mijn eigen gemoedsrust zeg maar)...quote:Op maandag 10 mei 2004 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, je bent niet zwanger.
Dat is namelijk zo'n beetje godsonmogelijk met deze timing EN (ondanks anti-biotica) het slikken van de pil.
ja, kijk eens, niet geschoten is altijd mis hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 19:47 schreef silvergirl het volgende:
kan die test van de huisarts dan al wel eerder uitsluitsel geven? Lijkt me niet namelijk, want ook de test van de huisarts is gebaseerd op hormonen en die zijn blijkbaar pas in je urine aanwezig nadat je overtijd bent....of doet hij geen urinetest???
Jezus Christus.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:48 schreef silvergirl het volgende:
[..]
het klinkt heel overtuigd wat je zegt.....kun je me ook zeggen hoe je het zo zeker weet (voor mijn eigen gemoedsrust zeg maar)...
ik zeg toch ook niet dat ik geen contact op zal nemen met de huisarts? ik denk alleen zelf dat hij in dit stadium ook nog niks met zekerheid zou kunnen zeggen, omdat hij naar mijn weten ook gewoon een urinetest doet....quote:Op maandag 10 mei 2004 19:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, kijk eens, niet geschoten is altijd mis hoor
op wie vertrouw je nou een stel fokkers of je huisarts
En dit weet ik omdat 'wij' jaren zijn bezig geweest om WEL zwanger te worden.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus Christus.
Lees eens wat op internet over de vrouwelijk cyclus en de vruchtbare dag(en).....
Die was namelijk een dag of 10 VOOR je ging neuken.
sorry hoor, maar een beetje vriendelijker mag ook wel. ik weet heel goed hoe mijn lichaam in elkaar zit, ik weet net zo goed als jij hoe de vrouwelijke cyclus in elkaar zit, MAAR op het moment dat je ergens bang voor bent doet dat er niet meer toe....en dan denk ik op mijn beurt dat mensen die geen flauw benul hebben van de menselijke psyche dergelijke uitspraken voor zich moeten houden....quote:Op maandag 10 mei 2004 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus Christus.
Lees eens wat op internet over de vrouwelijk cyclus en de vruchtbare dag(en).....
Die was namelijk een dag of 10 VOOR je ging neuken.
Uberhaupt lijkt het me verstandig wanneer mensen welke geen flauw benul hebben hoe hun eigen lichaam werkt het neuken verboden wordt op straffe van sterilisatie
De kans dat je zwanger bent is natuurlijk heel erg klein aangezien het moment in de cyclus, snap dat je superongerust bent, ik heb namelijk hetzelfde gehad...het enige wat je kan doen is wachtten tot je weer ongesteld wordt maar geloof me nou maar je bent echt niet zwangerquote:Op maandag 10 mei 2004 19:53 schreef silvergirl het volgende:
[..]
sorry hoor, maar een beetje vriendelijker mag ook wel. ik weet heel goed hoe mijn lichaam in elkaar zit, ik weet net zo goed als jij hoe de vrouwelijke cyclus in elkaar zit, MAAR op het moment dat je ergens bang voor bent doet dat er niet meer toe....en dan denk ik op mijn beurt dat mensen die geen flauw benul hebben van de menselijke psyche dergelijke uitspraken voor zich moeten houden....
ik maak me gewoon zorgen en dan kan ik wel wat geruststelling gebruiken om mezelf weer naar de realiteit te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |