Een keer goed hard neuken zonder condoom....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:07 schreef shurican het volgende:
kword gek en weten niet wat we moeten doen
Je wordt papa...en wat een schrijffouten zeg. Open een topic over 9 maanden wat het geworden is. Wat heb je nu geleerd? Altijd safe sex.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:07 schreef shurican het volgende:
IS er een kans dat zij zwanger zou kunnen worden?
kword gek en weten niet wat we moeten doen
Slechte smoes om een buiten de deur neukpartij proberen te verbloemen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:41 schreef Megumi het volgende:
Er zijn zelfs verhalen bekend van vrouwen die beweren zwanger geworden te zijn in een bad waar een man zich zelf had afgerukt.
Niet aan de pil en dan doe je zo onveilig.. Beetje stom nietwaar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:41 schreef shurican het volgende:
En ik dacht dat fok nog beetje serieus zou zijn, maja...
nee ze is nie aan pil:/ maja weet genoeg denk
thnx voor normale reacties.
inderdaadquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:49 schreef erodome het volgende:
Kans op zwangerschap is nihil....
De kans dat zaadcellen overleven in een warme badkuip is ongeveer even groot als dat het Nederlandse Olympische zwemteam de 4x 100 meter wint in een zwembad vol kolkende lava.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:41 schreef Megumi het volgende:
Kans is heel klein. Maar niet onmogelijk. Er zijn zelfs verhalen bekend van vrouwen die beweren zwanger geworden te zijn in een bad waar een man zich zelf had afgerukt.
dat is nogal een understatement...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:49 schreef erodome het volgende:
Kans op zwangerschap is nihil....
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:31 schreef Gutnre het volgende:
Dus hoe vaker ik iemand aftrek en daarna mezelf help, hoe groter de kans is dat ik de jackpot win?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |