ja en als je het nou eens niet zou willen...quote:Op donderdag 8 april 2004 20:22 schreef Caesu het volgende:
ik zou het gewoon proberen.
whehe.. genaait dus.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:23 schreef Cubefreak het volgende:
[..]
ja en als je het nou eens niet zou willen...![]()
ok. testje doen dus.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:23 schreef Cubefreak het volgende:
[..]
ja en als je het nou eens niet zou willen...![]()
omstandigheden, eerste keer, shit happens?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:23 schreef Sylvana het volgende:
ja, die kans is er ja, ff testje halen voor de zekerheid...
waarom doe je het dan ook onveilig
knullig aangepakt dusquote:Op donderdag 8 april 2004 20:24 schreef Cubefreak het volgende:
[..]
omstandigheden, eerste keer, shit happens?
Oh de eerste keer? Dan weten die spermacellen de weg nog niet, geen paniekquote:Op donderdag 8 april 2004 20:24 schreef Cubefreak het volgende:
[..]
omstandigheden, eerste keer, shit happens?
dat zou mooi zijn. Dan zou ik altijd zeggen dat het de eerste keer voor ze is.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:26 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Oh de eerste keer? Dan weten die spermacellen de weg nog niet, geen paniek
ehm... voor elke spermacel IS er maar 1 keer heh..quote:Op donderdag 8 april 2004 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn. Dan zou ik altijd zeggen dat het de eerste keer voor ze is.
goed dat je dat al weet, nu de rest nog voordat je weer eens gaat oefenen voor kindjes.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:28 schreef Cubefreak het volgende:
[..]
ehm... voor elke spermacel IS er maar 1 keer heh..![]()
Die heeft zijn biologie studie waar gedaan??? DJEEZZZ...quote:Op donderdag 8 april 2004 20:27 schreef Cubefreak het volgende:
mn bio leraar heeft ooit verteld dat alleen kan tussen 12 en 18 dagen na laatste dag kan?
7 dagen lijkt me sterk. Ik meen me te herinneren dat het 3 dagen zijn. Maar ik me een dagje vergissen.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:22 schreef erodome het volgende:
Ja....
Zaad blijft in het lichaam ongeveer 7 dagen leven, dus de kans dat ze zwanger word zit erin....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |