zegt niksquote:Op maandag 8 mei 2006 23:38 schreef Byte_Me het volgende:
de laatste dag van je menstruatie is de kans op een zwangerschap uiterst klein. ik denk dat als je het een arts had gevraagd hij je een morningafterpil had afgeraden.
en sommige mensen worden geraakt door de bliksem, sommige mensen winnen de loterij. het zijn wel allemaal uitzonderingssituaties.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zegt niks
sommige vrouwen worden zwanger tijdens de periode
Dan bel je je dokter ipv te vertrouwen op de zelfhulp groep van fok.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef Megannn het volgende:
Dankjewel Byte Me. Je stelt me wel gerust. Ik heb zelf ook het idee dat de kans niet super groot kan zijn. Maar dat er een kans is maakt me nogal bang.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:40 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en sommige mensen worden geraakt door de bliksem, sommige mensen winnen de loterij. het zijn wel allemaal uitzonderingssituaties.
Of jij bent net die ene die het wel overkomtquote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef Megannn het volgende:
Dankjewel Byte Me. Je stelt me wel gerust. Ik heb zelf ook het idee dat de kans niet super groot kan zijn. Maar dat er een kans is maakt me nogal bang.
Nou ja, gewoon een zwangerschapstest halen en je merkt het vanzelf wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef Megannn het volgende:
welke?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:51 schreef Megannn het volgende:
Impressive ondertitel Print Screen. Evenals zhe-devil. Op de typfout na.
Blijkbaar is het niet zo'n issue voor haar. Genoegen nemen met de antwoorden van de Fok!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Hey ik stel een vraag op FOK!
Ben ik zwanger?
Nee joh, ben je gek
Oh ok, ik ben gerustgesteld, want FOK!kers weten meer dan een reguliere arts
Je ondertitel... niet je sigquote:Op maandag 8 mei 2006 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
welke?
the sound of silence..............![]()
Zoveel kwaliteit heeft FOK! nu dus blijkbaar. We weten dat ze niet zwanger is en we kunnen iemand gerust stellen. Who needs a doctor when you FOK!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Hey ik stel een vraag op FOK!
Ben ik zwanger?
Nee joh, ben je gek
Oh ok, ik ben gerustgesteld, want FOK!kers weten meer dan een reguliere arts
"maar schatje toch, op FOK! zeiden ze dat ik niet zwanger zou zijn"quote:Op maandag 8 mei 2006 23:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niet zo'n issue voor haar. Genoegen nemen met de antwoorden van de Fok!
Maar goed, ze merkt het vanzelf wel, he.
wat is er fout aan?quote:
Headline: Tienermoeders klagen massaal Fok! aan wegens verkeerde voorlichting!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:58 schreef Roönaän het volgende:
[..]
"maar schatje toch, op FOK! zeiden ze dat ik niet zwanger zou zijn"![]()
![]()
Heeft FOK! wel een disclaimer? Op alle informatie dat gegeven wordt op FOK! kunnen geen rechten worden ontleend en zijn voor eigen risico.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:58 schreef Roönaän het volgende:
[..]
"maar schatje toch, op FOK! zeiden ze dat ik niet zwanger zou zijn"![]()
![]()
You showed my mequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |