abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38711781
Mijn vriendin is gelovig en we hebben dus nog geen echte sex maar wel handwerk zeg maar en nu is mijn vriendin een week overtijd met ongesteld worden en is ze een klein beetje bang dat ze misschien zwanger is doordat ze haar string goed doet nadat ze mij heeft afgetrokken. Maar dat is toch onmogelijk?? Ze heeft bloedarmoede en zit nu dus aan de staalpillen. Hierdoor heeft ze buikpijn, dit kan toch ook een oorzaak zijn dat ze later ongesteld is?

Serieuze reacties graag.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:00:53 #2
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_38711829
Sorry moet hier echt serieus op geantwoord worden
pi_38711832
Gefeliciteerd!
Je wordt papa!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38711872
Zo denk ik er ook over dat het onmogelijk is maar is er wetenschappelijk bewijs ofzo. Denk bijvoorbeeld aan die scharrel van boris becker die het in haar mond bewaarde en zelf inbracht.
pi_38711898
Hallo, kun je van vuistneuken zwanger raken?

xxx Anoniempje
pi_38711918
Dumpen die mafkees.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_38711940
Kdenk niet dat ze zwanger is, dat is een kans van 1 op de 10000000000000000? Ofzo.
Het zal wel door die pillen komen?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:06:45 #8
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_38711943
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef kultivate het volgende:
Mijn vriendin is gelovig en we hebben dus nog geen echte sex maar wel handwerk zeg maar en nu is mijn vriendin een week overtijd met ongesteld worden en is ze een klein beetje bang dat ze misschien zwanger is doordat ze haar string goed doet nadat ze mij heeft afgetrokken. Maar dat is toch onmogelijk?? Ze heeft bloedarmoede en zit nu dus aan de staalpillen. Hierdoor heeft ze buikpijn, dit kan toch ook een oorzaak zijn dat ze later ongesteld is?

Serieuze reacties graag.
Maar even serieus.....
De kans is echt nihil dat ze echt zwanger daarvan is, laat ik het zo zeggen die kans is er niet zolang je geen sex heb gehad en zij jouw kwakkie ver genoeg bij haar naar binnen heeft gebracht, want die spermacellen overleven het anders gewoonweg niet en met zo'n kleine hoeveelheid is er gewoon geen kans.
Staalpillen kunnen idd de werking hebben dat het wat doet met de menstruatie
pi_38711959
Trouwen en daarna uw zaad over de aarde uitweiden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_38711981
Afhankelijk van de leeftijd van je vriendin en haar menstruatiepatroon kan het vrij normaal zijn om over tijd te zijn. Koop gewoon voor de zekerheid een zwangerschapstest, hier op het forum kan niemand die vraag voor jullie beantwoorden. .

De kans is erg klein dat ze zwanger is, maar als zij voorvocht of zaadaan dr handen heeft is er maar één sterk zwemmertje nodig en een gewillig eitje..

Wees dus erg voorzichtig de volgende keer.

Hier gaat een slotje op!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')