abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20253754
Vrijdag avond heb ik het weer is gedaan met me vriendin.
Na dat ik klaargekomen was trok ik hem er terug uit , en toen zag ik eik een ladingkje wit spul bij haar vagina , leek wel beetje op sperma.
Dus ik in die condoom water gedaan maar hij bleek niet gescheurd te zijn , wat kan dit zijn?

Ze heeft tevens blaasontsteking dus heeft vorige week van die pillen geslikt , dus DE pil werkte 2 weken niet daarom deden we het met condoom.

Is die gewoon een afscheiding van haar lichaam of wat kan het allemaal zijn?

Tevens nog een vraag dit is al de 2e keer dat ze blaasontsteking heeft , en het schijnt dat het ook kan komen door sex te hebben ,maar waar moet je dan allemaal op lette zodat ze het geen 3e keer krijgt?

alvast bedankt
pi_20253783
Ja hor .... nu is ze gelijk zwanger
  maandag 28 juni 2004 @ 16:28:38 #3
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_20253842
Eh kan inderdaad afscheiding zijn.. of gewoon vocht? volgens mij heel normaal en je hoeft je echt geen zorgen te maken..
Bizar.. (bit dyslectische)
  maandag 28 juni 2004 @ 16:31:46 #4
97176 Little_Earth
The Earthwoman!
pi_20253925
Vrouwen verliezen ook veel vocht, en door haar antibiotica kan ze wat meer slijm aanmaken dan normaal, haar vagina-cultuur verandert namelijk door AB. Als je wil voorkomen dat ze daadwerkelijk zwanger raakt moet ze de morning-afterpil nemen.

en idd door vrijen kan je sneller blaasontsteking krijgen. Ze moet voor en na het vrijen even plassen en meteen haar vagina wassen na het vrijen (uh of zo snel mogelijk) op een andere manier vrijen heeft niet veel zin want met vingeren kom je immers ook bij haar plasbuis.
Life is all about Geography!
pi_20254916
Bedankt voor de laatste 2 reacties had ik wel wat aan .
Jullie horen nog wel hoe het afgelopen is
pi_20259255
Wil je voorkomen dat ze weer een blaasontsteking krijgt zorg dan dat ze na d sex even gaat plassen, dan plast ze de bacterien uit haar urine leiders....

Niet teveel naakt blijven liggen(erna enzo), maar even een slipje aan, of de deken er een beetje overheen...

Dan heb je de minste kans op blaasontsteking...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 28 juni 2004 @ 21:46:03 #7
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20262478
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:31 schreef Little_Earth het volgende:
Als je wil voorkomen dat ze daadwerkelijk zwanger raakt moet ze de morning-afterpil nemen.
Sorry maar als het condoom niet gescheurd was, kan ze toch niet zwanger zijn? Ik heb het ook wel eens, heel gek wittig spul, lijkt wel wat op sperma. Ik heb dat als mn G-plek wat meer dan normaal wordt gestimuleerd met vrijen. Het lijkt ook wel wat op wat je hebt als je als vrouw ejaculeert.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20263663
quote:
Op maandag 28 juni 2004 21:46 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Sorry maar als het condoom niet gescheurd was, kan ze toch niet zwanger zijn? Ik heb het ook wel eens, heel gek wittig spul, lijkt wel wat op sperma. Ik heb dat als mn G-plek wat meer dan normaal wordt gestimuleerd met vrijen. Het lijkt ook wel wat op wat je hebt als je als vrouw ejaculeert.
dat heet witte vloed en dient ervoor om de vagina te reinigen

http://www.sexwoordenboek.nl/witte_vloed.html
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20268988
Volgens mij is ze zwanger. Als je hem er goed hard in hebt geragd minimaal een tweeling.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 01:21:18 #10
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_20269063
Met een andere Topictitel was dit best een goede vraag geweest....

Maar inderdaad, lijkt me gewoon een geval van Witte vloed.
pi_20293233
doe een zwangerschapstest
pi_20293327
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
doe een zwangerschapstest
totaal niet nodig het is overduidelijk witte vloed condoom heeft stand gehouden en dus is de kans op zwangerschap 0,0 dat witte is gewoon witte vloed heel normaal dus...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20302651
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:50 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

totaal niet nodig het is overduidelijk witte vloed condoom heeft stand gehouden en dus is de kans op zwangerschap 0,0 dat witte is gewoon witte vloed heel normaal dus...
ja dat klopt, maar als ze toch zo onzeker zijn, moeten ze maar een test doen...
pi_20404891
ik denk dat je vriendin meer moet vrezen voor een candida infectie (ivm de antibioticakuur) dan voor een zwangerschap
pi_20488204
Yeps dat is witte vloed, die zit in de vagina maar ook in de darmen. Dus als je aan anale sex doet kan het ook gebeuren dat je ook ineens witte vloed ziet en denken dat het sperma is.
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:42:38 #16
99186 Outckast
Lachuh Toch
pi_20488289
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:21 schreef hannekethemaster het volgende:
ik denk dat je vriendin meer moet vrezen voor een candida infectie (ivm de antibioticakuur) dan voor een zwangerschap
dat denk ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')