Sorry maar als het condoom niet gescheurd was, kan ze toch niet zwanger zijn? Ik heb het ook wel eens, heel gek wittig spul, lijkt wel wat op sperma. Ik heb dat als mn G-plek wat meer dan normaal wordt gestimuleerd met vrijen. Het lijkt ook wel wat op wat je hebt als je als vrouw ejaculeert.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:31 schreef Little_Earth het volgende:
Als je wil voorkomen dat ze daadwerkelijk zwanger raakt moet ze de morning-afterpil nemen.
dat heet witte vloed en dient ervoor om de vagina te reinigenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:46 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Sorry maar als het condoom niet gescheurd was, kan ze toch niet zwanger zijn? Ik heb het ook wel eens, heel gek wittig spul, lijkt wel wat op sperma. Ik heb dat als mn G-plek wat meer dan normaal wordt gestimuleerd met vrijen. Het lijkt ook wel wat op wat je hebt als je als vrouw ejaculeert.
totaal niet nodig het is overduidelijk witte vloed condoom heeft stand gehouden en dus is de kans op zwangerschap 0,0 dat witte is gewoon witte vloed heel normaal dus...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
doe een zwangerschapstest
ja dat klopt, maar als ze toch zo onzeker zijn, moeten ze maar een test doen...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
totaal niet nodig het is overduidelijk witte vloed condoom heeft stand gehouden en dus is de kans op zwangerschap 0,0 dat witte is gewoon witte vloed heel normaal dus...
dat denk ik ookquote:Op zondag 4 juli 2004 13:21 schreef hannekethemaster het volgende:
ik denk dat je vriendin meer moet vrezen voor een candida infectie (ivm de antibioticakuur) dan voor een zwangerschap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |