abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24437229
Mijn vriendin is bang dat ze zwanger is.. ze heeft gister avond overgegeven en ze zegt dat ze anders misselijk is als normaal..

heb toen even me zus gebeld.. die ook heel vroeg zwanger raakte.. en die vroeg me wanneer ze ongesteld is.. ik zei daarop dat ze nu ongesteld is.. volgens me zus is het dan bijna onmogelijk dat mijn vriendin nu zwanger kan zijn.

Ook wilde ik even weten hoe een test werkt. Daar op de site aangekomen stond dat je het ding kon gebruiken op de dag waarop je eigelijk ongesteld had moeten worden.

Maar aangezien ze nu al ongesteld is.. kan ze dan die test gebruiken?
Ik haal er zowiezo 1.. gewoon voor het zeker weten.

Mijn vriendin is ook aan de pil.. Michroginon 30 (zoiets:P)

Is het mogelijk dat ze zwanger is? en is die tester nu gelijk te gebruiken nu ze ongesteld is?

mijn dank is groot voor de antwoorden die hierop volgen..

tsjo!
ook dat nog!
pi_24437361
Als ze ongesteld is dan is ze niet zwanger, daar kan je gerust van zijn. Al helemaal als ze de pil enzo slikt
pi_24437395
mja okeej.. dat id heb ik zelf ook. maar ze zegt dat het al bij 2 andere is gebeurt van der werk.. die werden gewoon ongesteld.. terwijl ze al redelijke tijd zwanger waren..

is dat dan broodje aap?
ook dat nog!
pi_24437447
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:24 schreef FireFoz het volgende:
Als ze ongesteld is dan is ze niet zwanger, daar kan je gerust van zijn. Al helemaal als ze de pil enzo slikt
Nounounou, dat is niet 100% waar, maar misschien 99,9% ofzo. Je kan gewoon een zwangerschapstest gebruiken. Maar aangezien ze ongesteld is is de kans wel HEEL klein en heeft ze misschien gewoon last van een buikgriepje of voedselvergiftiging. Don't worry.
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
pi_24437453
Is dit niet iets voor het Viva-forum????
pi_24437457
en als je zeker wil zijn, pas na de menstruatie een test doen.
Met de pil en menstruatie is de kans HEEL klein dat ze zwanger is, maar die mogelijkheid is er wel. Een arts zegt dan te wachten op de volgende menstruatie, maar als een test je eerder gerust stelt, gewoon doen.
Succes!
uit een aspergernest
pi_24437504
je kan toch ff naar de dokter? testje hier en daar, en je weet het zo. of zon ding was je bij de drogist koopt waar dan 2 kleueren op verschijnen?
omgofmogmofmgomfomfofmogmogmogmfomfogmfomgofmogmofmogmfomgomfomgofmg
pi_24437514
ok tnx.. jah we zijn die avond ook nog weggeweest naar een nieuwjaars borrel.. en ze had daar vis gegeten en een biertje gedronken.. net als mij btw.. maar ik heb nergens last van..

ik hoop het beste en ga morgen zown test halen, kwil het zelf ook zeker weten.. tis toch wel een kutgevoel waar je dan meej rondloopt
ook dat nog!
pi_24437528
De pil en ongesteld, de kans lijkt mij heel erg klein dat ze zwanger is.
Dat ze 'anders dan anders' misselijk is hoeft ook niet te betekenen dat ze zwanger is, ik ben ook niet altijd hetzelfde misselijk om het zo maar te noemen, en nog nooit zwanger geweest. Nouja iig succes ermee
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_24437557
Ff volgende week testje doen, en als ze inderdaad zwanger is dan gewoon pilletje ervoor halen. Is ze een paar dagen flink beroerd maar lijkt me altijd nog stukken beter dan zo jong je leven al verknallen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_24437639
Als misselijkheid de enige aanwijzing is dat ze denkt dat ze zwanger is lijkt het me heel sterk, als ze daarbij ook nog eens menstrueert en de pil slikt. Als het je onrust wegneemt gewoon testen, maar ik zou persoonlijk niet eens de moeite nemen een test te kopen.

Helemaal uitgesloten is toch niet. Ik slik een zwaardere pil dan je vriendin, heb tussendoor gemenstrueerd en ben nu toch ook al enkele maandjes zwanger.
Nothing else matters †
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 19:43:07 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_24437685
Als ze heeft overgegeven vlak nadat ze de pil had ingenomen, moet ze wel even opletten: de pil werkt dan niet (is uitgespuugd).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:45:39 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24437739
En ze slikt mycroginion30 én ze is ongesteld? Dan is de kans IMHO miniem dat ze zwanger is.
En dat ze misselijk is tjah. Gebruikt ze de pil sinds kort ofzo? Want dat kan dus ook van de pil komen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:58:48 #14
48951 GeitO_o
Would-be hero
pi_24437948
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:30 schreef Mexicaantje het volgende:
ok tnx.. jah we zijn die avond ook nog weggeweest naar een nieuwjaars borrel.. en ze had daar vis gegeten en een biertje gedronken.. net als mij btw.. maar ik heb nergens last van..
Andere mensen reageren anders op eten/drinken, maar het kan natuurlijk ook een eenvoudig buikgriepje zijn.
Als ze de pil slikt en gewoon ongesteld raakt dan is de kans dat ze zwanger is wel heel erg klein
Leef in vrede
pi_24438005
Je kan best een zwangerschapstest halen, maar naar mijn idee is dat geldverspilling...

Als zij haar pil gewoon netjes geslikt heeft en ze is nu ongesteld dan is de kans op een zwangerschap nihil...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24438236
ze gebruikt de pil al redelijk lang.. heb nu bijna 2 jaar relatie.. dus lang zat.. ze is nu bijna aan het einde van haar ongesteldheid.. zaterdag is ze weer schoon in het broekje.. dus mij lijkt het ook erg stug dat ze zwanger is, maargoed.. wat is 10 euro voor zown test? ook nix.. en je weet het gelijk zeker..

bedankt voor de reacties.. kga nu ff naar der toe, ff knuffele op de bank.. want ze zit er erg meej.. en ze denkt ook dat het fout zit.. anywayz stel de reacties wel zeer op prijs

bedankt.. en ik hou jullie op de hoogte in dit topic

tsjo!
ook dat nog!
pi_24497395
YES er is gelukkig niets aan de hand

maar waarom ze zo onzeker was.. was ik dus ff vergete.. ze had medicijne gehad waardoor de pil dus neit meer safe bleek te zijn

maargoed alles is goed gekomen en we zijn weer blij
ook dat nog!
pi_24497851
Ze slikt dus de pil, nou er is wel kans dat ze zwanger is terwijl ze de pil slikte, ik ken iemand die helemaal niet van wist dat ze 9 maanden zwanger was toen ze bij de dokter was, de dokter had haar gezegd dat ze dirket naar het ziekenhuis moest omdat ze al 10 cm ontsluiting had, dus ze was ook tijdens zwangerschap ongesteld door de pil, als je pauze hebt word je wel ongesteld, maar wel vage, dus als jouw vriendin dat niet vertrouwt moet ze maar voor allerzekerheid de test doen, heb ik zelfs ook gedaan toen ik dat niet vertrouwde. Gelukkig negatief.

Gelukkig is er niks aan de hand, ik ben blij voor jullie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')