Antw aub
quote:daarvan kan je nog wel zwanger worden alleen zijn dan de kindjes mismaakt
Op donderdag 6 november 2003 17:54 schreef Grayburn het volgende:
Met opgedroogd sperma lijkt me dat eerlijk gezegd nogal lastig.
kijk voor jezelf na of er geen andere situaties zijn geweest waarin er eventueel kans op onbeschermd contact was, of misschien heeft ze een uitwijking in haar cyclus deze keer.
quote:Lijkt mij niet, volgens mij leeft opgedroogd sperma namelijk niet meer.
Op donderdag 6 november 2003 17:52 schreef lolala het volgende:
Ik heb vorige maand mijn lief gevingerd met een beetje opgedroogd sperma aan mijn vingers maar toen heeft ze haar maandstonden daarna nog gekregen maar nu de maan daarna dus is ze 8 dage al overtijd? kan dt dat e nu zwanger is?
quote:Ze is niet regelmatig ongesteld, zeg je zelf. Dus... wat denk je er zelf van?
zoniet waarom is ze dan zolang overtijd? ze is wel niet regelmatig maar 8 dagen vind ik toch wel veel
quote:
Op donderdag 6 november 2003 17:57 schreef Jerruh het volgende:
ik denk dat de kans klein is dat hetdaar van komt, aangezien sperma buiten het lichaam niet goed overleeft.kijk voor jezelf na of er geen andere situaties zijn geweest waarin er eventueel kans op onbeschermd contact was, of misschien heeft ze een uitwijking in haar cyclus deze keer.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 17:57 schreef Copycat het volgende:[..]
Lijkt mij niet, volgens mij leeft opgedroogd sperma namelijk niet meer.
[..]Ze is niet regelmatig ongesteld, zeg je zelf. Dus... wat denk je er zelf van?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 17:57 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ja heb ik ook gehad, ze is zeker weten zwanger.
Vet kut ik ben nu pa van 5 kindjesmoet ook minder vingeren ffs...
quote:Hoe veel tijd heeft er tot nu toe maximaal tussen haar onregelmatige regels gezeten?
Op donderdag 6 november 2003 17:59 schreef lolala het volgende:
Maar ja is 8 dagen dan niet veel zelf al ben je onregelmatig?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 18:00 schreef troma78 het volgende:
Flashback????
quote:lijkt mij echt sterk. Als ze echt zwanger is, zou ik aan een DNA test denken
Op donderdag 6 november 2003 18:01 schreef lolala het volgende:
ja we zijn nu dus de maand erna e.... Nu is ze 8 dage al overtijd zou je denke dat ze zwanger is als je het vorige verhaal leesde?
[..]
quote:
Op donderdag 6 november 2003 17:57 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ja heb ik ook gehad, ze is zeker weten zwanger.
Vet kut ik ben nu pa van 5 kindjesmoet ook minder vingeren ffs...
ontopic
ik zou het niet weten
quote:ik weet het niet, maar bij bijvoorbeeld psychische gebeurtenissen of iets wat invloed kan hebben op je hormonale huishouding zou het volgens mij wel es kennen dat er iets wat later gebeurt
Op donderdag 6 november 2003 17:58 schreef lolala het volgende:
neen voor de rest hebben we in die maand niks meer gedaan tot hoeveel dagen kan dat uitlopen een uitwijking in haar cyclus?
[..]
(ik ben alleen niet zo op de hoogte van vrouwen)
er zijn trouwens complete pagina's over menstruatie, waar je informatie kan vinden zoals www.menstruatie.net...
quote:Een reactie een seksmod waardig
Op donderdag 6 november 2003 18:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik weet het niet, maar bij bijvoorbeeld psychische gebeurtenissen of iets wat invloed kan hebben op je hormonale huishouding zou het volgens mij wel es kennen dat er iets wat later gebeurt
.
(ik ben alleen niet zo op de hoogte van vrouwen)
er zijn trouwens complete pagina's over menstruatie, waar je informatie kan vinden zoals www.menstruatie.net...
quote:
Op donderdag 6 november 2003 18:12 schreef Nazgul het volgende:
Vraag eens rond in je vriendengroep, of iemand een nieuwe vriendin heeft.
Geloof mij nou maar, ze is ZWANGER !!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |