Even wat uitleg: ik ben aan de pil en die gebruik ik altijd heel accuraat. Nu ben ik 1 keer de pil vergeten in de derde week en volgens de blijsluiter moet dat geen probleem zijn. Alleen heb ik die vergeten pil pas 48 uur later ingenomen... Loop ik nu risico? Ik heb wel een beetje last van mijn buik en onderrug de laatste tijd, maar misschien is dit maar paranoia... Ik heb daarna weer een strip gebruikt (dat moest van de bijsluiter) en moet nog 3 dagen slikken, dan weet ik het zeker. Is er iemand die hier antwoord op heeft? Een zwangerschapstest vind ik nogal eng, ik ken alle mensen bij de drogist namelijk (of kun je het ook bij de Albert Heijn kopen?)
Nokia
En deze past denk ik beter in Sexualiteit dan in R&P.
quote:Hum......Je pakt en dus naar het andere dorp en huppakee. Niemand die je kent.
Op vrijdag 13 september 2002 23:01 schreef Nokia3310 het volgende:
Oke, het volgende probleem: ik denk dat ik misschien zwanger ben.Even wat uitleg: ik ben aan de pil en die gebruik ik altijd heel accuraat. Nu ben ik 1 keer de pil vergeten in de derde week en volgens de blijsluiter moet dat geen probleem zijn. Alleen heb ik die vergeten pil pas 48 uur later ingenomen... Loop ik nu risico? Ik heb wel een beetje last van mijn buik en onderrug de laatste tijd, maar misschien is dit maar paranoia... Ik heb daarna weer een strip gebruikt (dat moest van de bijsluiter) en moet nog 3 dagen slikken, dan weet ik het zeker. Is er iemand die hier antwoord op heeft? Een zwangerschapstest vind ik nogal eng, ik ken alle mensen bij de drogist namelijk (of kun je het ook bij de Albert Heijn kopen?)
Nokia
Verder geen ervaring met dat soort aangelegenheden.
Succes in ieder geval.....
quote:Lijkt me wel he, anders denkt ze vast niet dat ze misschien zwanger is. Tenzij ze erg dom is natuurlijk, maar daar ga ik niet vanuit.
Op vrijdag 13 september 2002 23:04 schreef static het volgende:
Heb je liggen krikken in de tussentijd?
quote:Hier op Fok ga ik nergens meer vanuit.
Op vrijdag 13 september 2002 23:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Lijkt me wel he, anders denkt ze vast niet dat ze misschien zwanger is. Tenzij ze erg dom is natuurlijk, maar daar ga ik niet vanuit.
quote:Ik heb seks gehad de dag ervoor en de dag erna... En ja, ik weet ook wel dat je niet zwanger wordt van de kaboutertjes
Op vrijdag 13 september 2002 23:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Lijkt me wel he, anders denkt ze vast niet dat ze misschien zwanger is. Tenzij ze erg dom is natuurlijk, maar daar ga ik niet vanuit.
Nokia
quote:in sommige dorpen is dat nog wel een schande hoor...
Op vrijdag 13 september 2002 23:08 schreef damster het volgende:
stap op de fiets ga naar een drogist en koop een zwangerschapstest.
en ookal zien mensen dat je zo'n test koopt.
wat maakt dat nou uit. seks is gezond. het is geen schande en er kan altijd wat fout gaan.
maar pak je fietsje (morgen is het lekker weer) en fiets naar het volgende dorp (waar ze je niet kennen) en koop daar een testje...
paar minuutjes en je weet het zeker.
suc6
quote:waardoor is dat dorp dan op de wereld gekomen denk je?
Op vrijdag 13 september 2002 23:12 schreef seth4chaos het volgende:
in sommige dorpen is dat nog wel een schande hoor...
quote:Diep hoor...
Op vrijdag 13 september 2002 23:16 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
waardoor is dat dorp dan op de wereld gekomen denk je?
quote:Ik ben niet gigantisch jong, ik ben 20. Kan in principe wel maar ik vind het niet echt een ideale leeftijd. Mocht ik zwanger zijn dan zou ik wel voor het kind gaan, ik ben namelijk tegen abortus (tenzij het echt niet anders kan). Bovendien heb ik 3 jaar verkering met mijn vriend dus de "basis" is er wel.
Op vrijdag 13 september 2002 23:15 schreef spooner2k het volgende:
En als een kid...je leuk lijkt is het misschien wel negen maanden wachten waard.
Alleen op te jonge leeftijd zou ik het je toch afraden...
tessttuuhhh!!!
Toch maar een testje kopen denk ik...
Nokia
quote:[offtopic]door getrouwde stellentjes die het met de gordijntjes dicht doen
Op vrijdag 13 september 2002 23:16 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
waardoor is dat dorp dan op de wereld gekomen denk je?
quote:Thanks... Ik hou jullie op de hoogte!
Op vrijdag 13 september 2002 23:18 schreef spooner2k het volgende:
Ik ga nu iig slapen, wenst Nokia sterkte toe...
Nokia
quote:Dat hangt ervaf of je genomen bent door een kabouter ja of nee.
Op vrijdag 13 september 2002 23:10 schreef Nokia3310 het volgende:[..]
Ik heb seks gehad de dag ervoor en de dag erna... En ja, ik weet ook wel dat je niet zwanger wordt van de kaboutertjes
Nokia
Idd gewoon even een testje halen in een ander dorp, of eventueel op het station van een grote stad. (amsterdam, rotterdam, den haag e.d.) daar zitten tegenwoordig ook drogisten.
quote:Lijkt mij toch een behoorlijk wankele "basis".
Op vrijdag 13 september 2002 23:17 schreef Nokia3310 het volgende:[..] Bovendien heb ik 3 jaar verkering met mijn vriend dus de "basis" is er wel.
quote:Daar heb je gelijk in maar we houden heel veel van elkaar en we willen ervoor vechten dat het goed komt. Bovendien gaat het de laatste tijd heel erg goed tussen ons, maar je hebt gelijk, dat is natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Op zaterdag 14 september 2002 19:19 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Lijkt mij toch een behoorlijk wankele "basis".
( Mijn vriend is bisexueel... )
Ik wacht nog een paar daagjes en dan kijk ik of ik ongesteld wordt.
Nokia
quote:Zaken uit andere topics erbij halen is echt not done. Het gaat hier om iets anders.
Op zaterdag 14 september 2002 19:19 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Lijkt mij toch een behoorlijk wankele "basis".
( Mijn vriend is bisexueel... )
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 23:10 schreef Nokia3310 het volgende:[..]
En ja, ik weet ook wel dat je niet zwanger wordt van de kaboutertjes
Nokia
"Heiho, heiho.."
Maar je zou ondertussen klaar moeten zijn met de tweede strip; als het goed is moet je zo'n beetje vrijdag ongesteld worden dus.. nog ff volhouden, en pas volgende week woensdag eens zo'n test gaan halen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |