abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juni 2002 @ 23:51:40 #1
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_4580240
Ik heb een hele tijd zitten twijfelen of ik mijn verhaal zo op internet zou zetten maar ik heb besloten het toch te doen. Ik heb al 2,5 jaar een superlief vriendje en ik ben nog helemaal verliefd op hem. 5 maanden geleden maakte hij het uit omdat hij erachter was gekomen ook op jongens te vallen en hij zichzelf wilde ontdekken. Na een maand is hij echter weer naar me toegekomen dat hij me miste en het graag weer wilde proberen. Dat is een tijdje heel goed gegaan, een paar maanden hadden we weer een relatie totdat het probleem zich weer aandiende: jongens. Ik ben zijn eerste relatie en hij is er daarom momenteel heel erg mee bezig: "hoe zou het zijn met een jongen?", "ben ik misschien homo?" en allemaal dat soort vragen. De laatste tijd is dat heel erg zichtbaar in onze relatie: hij is veel geirriteerd en chagarijnig en ik heb soms even helemaal genoeg van dat bisexuele gedoe. Hij is er heel eerlijk over en zegt ook wanneer hij een jongen leuk vind en wat zijn fantasieen zijn. Dit doet me meer pijn dan ik gedacht had. Ik voel me dan onaantrekkelijk, alsof hij mij niet meer wil. Ook de sex is de laatste tijd niet echt veel: hij wil bijna nooit omdat hij dat raar vind tegenover zijn gedachtes. Ik weet wel dat hij nog superveel voor mij voelt maar hij zit gewoon ook met zichzelf in de knoop.

2 weken geleden heb ik tegen hem gezegd dat we beter een tijdje rust kunnen nemen. Dit lijkt me het beste zodat hij er nu eens echt achter kan komen wat hij wil en wat hij voelt. Dit doet alleen zoveel pijn, ik mis hem zo en weet gewoon niet meer waar ik aan toe ben! Diep in mijn hart weet ik dat een relatie niet werkt maar ik wil zo graag dat het lukt. Hij is de man van mijn leven!

Sindsdien heb ik hem niet meer gezien en nauwelijks gesproken (af en toe een sms-je). We hebben het nu als "uit" betiteld. Toch mis ik hem en zou hem dolgraag weer als mijn vriendje willen.

Sorry voor dit lange verhaal maar ik weet niet meer wat ik er mee aan moet... Is een relatie met hem mogelijk of moet ik hem vrijlaten?

Dit is zo verdomde moeilijk...

Nokia

NSJ & Lowlands still on my mind
pi_4580278
edit-onzin in onzinforum houden-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 14-06-2002 00:00]

Is it washable?
  donderdag 13 juni 2002 @ 23:55:04 #3
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4580294
Ik heb langer gelezen hoor was goed te doen.

Een oplossing is lastig te geven voor een buitenstaander vrees ik

Later word ik mijzelf in het groot.
pi_4580331
De relatie moet natuurlijk van twee kanten komen, dus dat kunnen jullie met zijn tweeen alleen beslissen. Voor buitenstaanders is dat heel moeilijk te beoordelen....

Succes!

PS. je verhaal is echt niet te lang.....

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_4580336
Doe even serieus
voor de 'grappige' mensen in dit topic dus
For great justice!
  vrijdag 14 juni 2002 @ 00:01:55 #6
3767 Herald
Come get some
pi_4580403
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 23:57 schreef David Letterman het volgende:
De relatie moet natuurlijk van twee kanten komen, dus dat kunnen jullie met zijn tweeen alleen beslissen. Voor buitenstaanders is dat heel moeilijk te beoordelen....
dat geldt voor elk R&P topique, maar ondanks dat idereen altijd maar 1 helft van het verhaal hoort geeft men advies.

Het verhaal geeft aan dat die jongen heel erg graag wil weten hoe het met jongens is, en zolang die dat niet weet is een relatie (als meisje) met hem niet mogelijk. Als ie uiteindelijk voor een andere jongen kiest natuurlijk ook niet, maar zodra die van beide walletjes heeft gegeten is hij beter in staat om te kiezen.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 14 juni 2002 @ 00:02:39 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4580412
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 23:57 schreef QyRoZ het volgende:
Doe even serieus
voor de 'grappige' mensen in dit topic dus
Inderdaad, gaarne alleen serieuze reakties nu.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_4580425
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 00:01 schreef Herald het volgende:

[..]

dat geldt voor elk R&P topique, maar ondanks dat idereen altijd maar 1 helft van het verhaal hoort geeft men advies.

Het verhaal geeft aan dat die jongen heel erg graag wil weten hoe het met jongens is, en zolang die dat niet weet is een relatie (als meisje) met hem niet mogelijk. Als ie uiteindelijk voor een andere jongen kiest natuurlijk ook niet, maar zodra die van beide walletjes heeft gegeten is hij beter in staat om te kiezen.

Dat weet ik, daarom geef ik ook aan dat het van beiden moet komen en dat de lezers hier geen goed advies kunnen geven. Zoals je al zegt, moet hij er eerst achter komen of het wat hem betreft mogelijk is, dan is zij aan de beurt om te kijken of ze nog een relatie met hem wil......
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  vrijdag 14 juni 2002 @ 00:05:05 #9
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4580439
<-- Ervaringsdeskundige.

Deze relatie is eigenlijk precies hetzelfde als met een heterojongen, op 1 ding na. Hij kijkt op straat niet alleen naar meisjes, maar ook naar jongens.

Is een relatie op zich niet zo: Je gaat voor elkaar, en deelt elkanders compleetheid met elkaar? Staat eerlijkheid niet voorop? Ik vind het knap, maar ook niet meer dan logisch, dat hij meldt dat hij bisexueel is. Dat hij het dan uitmaakt, kan meerdere dingen betekenen. Meestal betekent uitmaken toch echt wel dat die persoon niet verder met jou wil. Hoe hard dat ook mag klinken. Sorry.

Wat ik wil zeggen: op zich staat dat los van het bisexueel zijn denk ik. In een relatie kunnen we verliefd worden op andere mensen. Hoe we daar dan mee omgaan, is iets om over na te denken. Sommigen gaan vreemd, anderen maken het uit en gaan naar die ander, nog anderen maken het uit, maar gaan toch niet naar die ander, die zien dat als 'er is iets mis in mijn relatie, want ik wordt verliefd op anderen', en weer anderen houden hun relatie en dverdringen of relativeren hun verliefdheid voor het 'grotere' doel: de liefdesrelatie.

Een bisexueel iemand kan mijns inziens verliefd worden op zowel meisjes als jongens. Dus zouw ex kon in de relatie niet alleen andere meiden tegenkomen, maar ook jongens. Hoe hij daar dan weer mee omging, is zijn keuze daarin. Als je over zijn keuze nog vragen hebt, ga dan met hem praten.

Praat praat praat, scheldt desnoods, maar probeer het (een beetje) te begrijpen, dan kan jij ook verder.

Of het handig is, is een tweede...
  vrijdag 14 juni 2002 @ 00:27:50 #10
13857 Nokia3310
pi_4580728
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 00:05 schreef Eriksie het volgende:
<-- Ervaringsdeskundige.

Deze relatie is eigenlijk precies hetzelfde als met een heterojongen, op 1 ding na. Hij kijkt op straat niet alleen naar meisjes, maar ook naar jongens.

Is een relatie op zich niet zo: Je gaat voor elkaar, en deelt elkanders compleetheid met elkaar? Staat eerlijkheid niet voorop? Ik vind het knap, maar ook niet meer dan logisch, dat hij meldt dat hij bisexueel is. Dat hij het dan uitmaakt, kan meerdere dingen betekenen. Meestal betekent uitmaken toch echt wel dat die persoon niet verder met jou wil. Hoe hard dat ook mag klinken. Sorry.

Wat ik wil zeggen: op zich staat dat los van het bisexueel zijn denk ik. In een relatie kunnen we verliefd worden op andere mensen. Hoe we daar dan mee omgaan, is iets om over na te denken. Sommigen gaan vreemd, anderen maken het uit en gaan naar die ander, nog anderen maken het uit, maar gaan toch niet naar die ander, die zien dat als 'er is iets mis in mijn relatie, want ik wordt verliefd op anderen', en weer anderen houden hun relatie en dverdringen of relativeren hun verliefdheid voor het 'grotere' doel: de liefdesrelatie.

Een bisexueel iemand kan mijns inziens verliefd worden op zowel meisjes als jongens. Dus zouw ex kon in de relatie niet alleen andere meiden tegenkomen, maar ook jongens. Hoe hij daar dan weer mee omging, is zijn keuze daarin. Als je over zijn keuze nog vragen hebt, ga dan met hem praten.

Praat praat praat, scheldt desnoods, maar probeer het (een beetje) te begrijpen, dan kan jij ook verder.

Ik begrijp wat je bedoelt maar hou wel een ding in gedachte: hij komt er op deze leeftijd pas achter dat hij ook op jongens valt en dat nog wel middenin een relatie. Met bisexualiteit op zich heb ik geen probleem, de dingen die jij aandraagt heb ik ook allemaal tegen hem gezegd. Maar hij zit nu met een heel onrustig gevoel omdat hij niet weet wat het is, hij ontdekt het ook pas net.

Ik zie het zelf dus niet als dat onze relatie verkeerd was, eerder dat hij op een laat moment tot de ontdekking komt dat hij niet helemaal is zoals hij altijd gedacht heeft. En dat dat nou net midden in onze relatie valt is nou juist het kutte...

Nokia

vrijdag 14 juni 2002 @ 00:54:36 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_4581049
Ik kan niet zeggen of je met hem moet verdergaan of niet.

Doe je dit wel. Maak hem dan goed duidelijk dat er voor jou geen verschil is tussen vreemdgaan met een jongen of meisje. Dus dat hij wel jou als enige partner heeft.

Tenminste ik neem aan dat jij er ook zo over denkt

vrijdag 14 juni 2002 @ 01:02:16 #12
13857 Nokia3310
pi_4581134
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 00:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kan niet zeggen of je met hem moet verdergaan of niet.

Doe je dit wel. Maak hem dan goed duidelijk dat er voor jou geen verschil is tussen vreemdgaan met een jongen of meisje. Dus dat hij wel jou als enige partner heeft.

Tenminste ik neem aan dat jij er ook zo over denkt

Zo denk ik er inderdaad ook over. Hij gelukkig ook. Daarom zal hij het ook uitgemaakt hebben Maar je hebt helemaal gelijk, vreemdgaan kan gewoon niet, of dit nou met een meisje of jongen is! (hoewel ik uit wanhoop het ooit wel geopperd heb, heel fout...)

Nokia

vrijdag 14 juni 2002 @ 01:06:25 #13
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4581178
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 00:27 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt maar hou wel een ding in gedachte: hij komt er op deze leeftijd pas achter dat hij ook op jongens valt en dat nog wel middenin een relatie.

okay, uhm, hoe oud is hij dan? Beter toch dat hij er nu zo achter komt dan op zijn 40-ste?

Met bisexualiteit op zich heb ik geen probleem, de dingen die jij aandraagt heb ik ook allemaal tegen hem gezegd.

fijn

Maar hij zit nu met een heel onrustig gevoel omdat hij niet weet wat het is, hij ontdekt het ook pas net.

Heel begrijpelijk. Sommigen weten het meteen en accepteren het in 1 keer, mijzelf duurde het jaren. Ook tijdens relaties met meisjes. Mijn laatste vriendin wist ervan, en het was nooit een probleem. Ook wat de 'poster' hierboven zegt: vreemdgaan is vreemdgaan, ook bij bisexualiteit. Ik ben het daarmee eens. Maar weer tenzij je een relatie hebt waarin het wel kan, geaccepteerd word of zo, maar dat is voor mij te vaag denk ik.

Ik zie het zelf dus niet als dat onze relatie verkeerd was, eerder dat hij op een laat moment tot de ontdekking komt dat hij niet helemaal is zoals hij altijd gedacht heeft. En dat dat nou net midden in onze relatie valt is nou juist het kutte...

Tsja, dan kan ik niets meer zeggen dan: Heel veel sterkte!

vrijdag 14 juni 2002 @ 01:07:23 #14
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4581188
[quote]Op vrijdag 14 juni 2002 01:02 schreef Nokia3310 het volgende:

vreemdgaan ...(hoewel ik uit wanhoop het ooit wel geopperd heb, heel fout...)

Nokia
[/quote

Heeel herkenbaar....

vrijdag 14 juni 2002 @ 01:14:21 #15
13857 Nokia3310
pi_4581251
In reactie op Eriksie:

okay, uhm, hoe oud is hij dan? Beter toch dat hij er nu zo achter komt dan op zijn 40-ste?

hij is 24 jaar. Op zich wel een beetje aan de late kant, de meeste mensen worstelen met hun sexualiteit zo rond hun achttiende

Tsja, dan kan ik niets meer zeggen dan: Heel veel sterkte!

dank je!

Heeel herkenbaar....

vertel eens dan? Zijn er ook partners geweest die dit geopperd hebben? En hoe ga jij met je bisexualiteit om? Vragen, vragen, ik weet het!

Nokia

vrijdag 14 juni 2002 @ 01:19:45 #16
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_4581294
pff.
ten eerste vind ik dat je blij moet zijn dat hij het verteld heeft. het lijkt me veel vervelender als je al in een volgende fase in je relatie zit, je er dan achterkomt.

je 'concurrentie' bestaat dus niet uit andere meisjes maar uit jongens. en dat is wellicht ook zeer vreemd.
ik denk dat de enige manier voor hem te ontdekken of hij echt bi is, iets met een man/jongen te beginnen. Klinkt wellicht cru. Maar ik denk dat het echt het beste is.
Daarna heeft hij wellicht meer duidelijkheid. Het is niet verkeerd om eens een keer iets met je eigen sekse te ervaren, zeker in de fase dat je wat onzeker bent.

En daarna, is hij of eruit dat hij hetero is. Ben jij gelijk gerustgesteld dat deze 'ruis' weg is. En is hij wel bi, dan is aan jou te beslissen of je er mee om kan/wil gaan.

wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 14 juni 2002 @ 01:35:20 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_4581445
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 01:02 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Zo denk ik er inderdaad ook over. Hij gelukkig ook. Daarom zal hij het ook uitgemaakt hebben Maar je hebt helemaal gelijk, vreemdgaan kan gewoon niet, of dit nou met een meisje of jongen is! (hoewel ik uit wanhoop het ooit wel geopperd heb, heel fout...)

Nokia

succes
  vrijdag 14 juni 2002 @ 01:36:58 #18
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4581463
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 01:14 schreef Nokia3310 het volgende:

hij is 24 jaar. Op zich wel een beetje aan de late kant, de meeste mensen worstelen met hun sexualiteit zo rond hun achttiende

Heeel herkenbaar....

vertel eens dan? Zijn er ook partners geweest die dit geopperd hebben? En hoe ga jij met je bisexualiteit om? Vragen, vragen, ik weet het!

Nokia

Ik ben 25 jaar.

De herkenbare situatie was niet iets bisexueels, maar met mijn eerste grote liefde. Daar deed ik alles voor, en alles kon maar zo lang ik haar kon houden. Dus ze mocht zelfs met andere jongens naar bed. Sick! Aaargh. Gelukkig leert een mens/ ik, want dat zou ik dus never never never nooit meer doen. Wat ik bedoelde met herkenbaar: ik ken het gevoel van alles willen doen voor je partner, uit dit voorbeeld, en andere relaties.

Hoe ik met mijn bisexualiteit omga?

Ik vertel het niet aan mijn pa, omdat hij altijd al zegt: Ik heb niks tegen homo's, als ze maar van mij afblijven!
Waarschijnlijk heel goed bedoelt, maar werkt dus averechts in contact met je zoon. Maar ja.

Ik kwam er heel onbewust al (of pas) achter toen ik 20 was. Ik had verkering met een meisje, maar als ik een goede vriend van me zag, dacht ik wel eens van wat is ie eigenlijk toch enorm leuk. Daar niks mee gedaan toen, en de relatie met het meisje ging gewoon uit omdat ik zoop en dingen wel drie keer vertelde, afspraken vergat en zo: niet aantrekkelijk lijkt me.

Ik stopte met drinken, en begon toen na een maand of wat na te denken. Drinken is echt ideaal als je een goede meelopende burger wilt worden: vooral doen. Ik ging dus nadenken, mijn cijfers gingen omlaag, werd haarst depressief, en kon met niemand praten over mijn gevoelens. Op een gegeven moment een heel goede vriend in vertrouwen genomen. Ook chatte ik veel. En als iemand dan gewoon aan de de andere kant van de wereld intypte van ' You are not weird, it's normal how you feel', dan rolden de tranen al over mijn wangen.

Ik door en door, en op een gegeven moment een plan gemaakt om zelfs de goede vriend waar ik verliefd op was te gaan veroveren. We gingen veel dingen doen, ik kreeg zelfs kadootjes van hem, zelfs nadat ik hem had verteld dat ik bisexueel was. (na een jaar of meer denk ik). Toen na nog eens een jaar, of bijna een jaar, heb ik hem uiteindelijk durven te vertellen dat ik verliefd op hem was, en het enige wat hij zei was: "Nou ja je weet wel dat het niet wederzijds is", en toen fietste hij een andere kant op. Toen voelde ik me even zwaar kut. Maar was er redelijk snel overheen, en een beetje boos zelfs op hem. maar ja.

later ben ik nog een beetje bebruikt door een andere 'vriend' die enkel wilde checken of ie zelf bi was of niet. En daar scheen hij door mij achter te zijn gekomen

Daarna de love of my live gehad, een fantastische meid, waar ik zelfs wel mee getrouwd zou zijn, ware het niet dat ze het uitmaakte. Ach ja zucht, ook alweer 16 maanden geleden of zo.

ook nog religieus redelijk actief geweest, en je weet misschien: van de kerk mag je niet van hetzelfde geslacht houden.

Dus ben ik nu een beetje mijn eigen religie aan het maken, ik mis de worship, met anderen tegen God zeggen hoeveel je van God houdt, heel erg, maar ik kan niet tegen een dubbelleven.

Ik ken meerdere homo's in de kerk, die dus nooit een relatie aan zullen gaan. Ik vind dat weer zonde. Mooi woord, zonde...

Ik kan er niet tegen dat mensen zeggen: God zegt dit, en God zegt dat! Aaargh!!! huuu, vreselijk.

Anyway, blij met Fok als ik ben, kom ik eindelijk eens normale mensen tegen!

uhm, nog meer vragen?

vrijdag 14 juni 2002 @ 01:38:37 #19
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4581476
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 01:36 schreef Eriksie het volgende:

[..]

Kanarie!!!! wat een lang verhaal!
  vrijdag 14 juni 2002 @ 01:42:12 #20
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_4581502
quote:

[..]
ook nog religieus redelijk actief geweest, en je weet misschien: van de kerk mag je niet van hetzelfde geslacht houden.

Dus ben ik nu een beetje mijn eigen religie aan het maken, ik mis de worship, met anderen tegen God zeggen hoeveel je van God houdt, heel erg, maar ik kan niet tegen een dubbelleven.

Is het dan vluchtgedrag?
Overigens, er zijn toch kerkgemeenschappen waar niet zo 'dubbel' over homosexualiteit of bisexualiteit gedaan wordt.

Ik ben er van overtuigd dat je geestverwanten kunt vinden. Die samen met jou kunnen zeggen hoeveel ze van God houden, maar die ook van de verliefdheid op elkaar kunnen genieten.
Ik geloof niet dat God dit veroordeelt en als een 'dubbelleven' negatief zal beoordelen.
En als dat wel is: God is Liefde. En als dit niet kan, is God geen liefde.

† In Memoriam † vrijdag 14 juni 2002 @ 01:43:17 #21
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_4581509
quote:

[Verhaal]

uhm, nog meer vragen?

Heb je wel al ervaringen met jongens gehad, en gaat je voorkeur meer uit naar meisjes of jongens
  vrijdag 14 juni 2002 @ 01:50:56 #22
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4581577
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 01:43 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Heb je wel al ervaringen met jongens gehad, en gaat je voorkeur meer uit naar meisjes of jongens

Ik heb dus opzich alleen de ervaring gehad qua sexuele handelingen met die 'vriend' die mij dus heeft gebruikt.

En ik denk dat wanneer er persee sprake moet zijn van een voorkeur, dat dat dan naar meisje gaat. Ik wordt gewoon niet snel verliefd op jongens.

vrijdag 14 juni 2002 @ 01:55:04 #23
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4581604
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 01:42 schreef evert het volgende:

[..]

Is het dan vluchtgedrag?
Overigens, er zijn toch kerkgemeenschappen waar niet zo 'dubbel' over homosexualiteit of bisexualiteit gedaan wordt.

Ik ben er van overtuigd dat je geestverwanten kunt vinden. Die samen met jou kunnen zeggen hoeveel ze van God houden, maar die ook van de verliefdheid op elkaar kunnen genieten.
Ik geloof niet dat God dit veroordeelt en als een 'dubbelleven' negatief zal beoordelen.
En als dat wel is: God is Liefde.

Amen.

Waar zijn die kerkgemeenschappen dan? Tot nog toe hoorde ik in de meest vrije kerk, zeg maar, zo van: jij mag van God best bisexueel zijn, maar het is wel fout. Dus graag adressen, als het even kan.

Ik hoop echt dat ik hierin geestverwanten kan vinden.

vrijdag 14 juni 2002 @ 01:59:28 #24
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_4581635
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 01:55 schreef Eriksie het volgende:

[..]

Amen.

Waar zijn die kerkgemeenschappen dan? Tot nog toe hoorde ik in de meest vrije kerk, zeg maar, zo van: jij mag van God best bisexueel zijn, maar het is wel fout. Dus graag adressen, als het even kan.

Ik hoop echt dat ik hierin geestverwanten kan vinden.

tja. ik refereer aan bijv. een kerk waar jos brink als predikant optreedt (de duif in a'dam).
ben zelf hervorm op ger.grondslag opgevoed, en daar moet je inderdaad niet zijn.
maar moet het perse een kerkgenootschap zijn?
immers, het godsbeeld verschilt heel erg per persoon en per kerk. de interpretatie van de bijbel ook.
ik bedoel: zo'n Joop Wijn van het CDA is ook homoseksueel. Maar onderschrijft dus wel christelijk grondslag.

wij wijken wel af van het topic, maar vind dit een zeer zinvolle discussie.

vrijdag 14 juni 2002 @ 02:04:50 #25
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4581659
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 01:59 schreef evert het volgende:

wij wijken wel af van het topic, maar vind dit een zeer zinvolle discussie.

Uhm... topicstarter gaf het startsein door te vragen naar hoe ik met mijn bisexualiteit omga, dus misschien is dit wel ontopic...

Ik heb verder werkelijk geen flauw idee. Hoe jij bent opgevoedt, op die bijbehorende hogeschool zit ik. Daar vertel ik dus heus niet wie of wat ik ben, zo van: dat heeft toch geen zin. Ik heb toch ook het idee dat zij niet weten wat worship is, maar de beste stuurlui staan aan wal, en zo ook ik. Dus niet lullen maar doen, en dus wil ik wel mensen ontmoeten die tsja... wat meer open minded zijn, maar wel in een God van Liefde geloven en God willen danken voor alles wat God schiep.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')