quote:Want?
Op donderdag 4 september 2003 21:15 schreef NietGroen het volgende:
heeeeeel klein
Maar dat was de kans dat je ooit sex zou hebben ook!!
Oh nee.....dat was een beetje flauw...
Ik denk dat het wel los loopt
quote:ten eerste zou het alleen van voorvocht kunnen zijn
Op donderdag 4 september 2003 21:17 schreef Posdnous het volgende:[..]
Want?
Succes!
De kans dat ze zwanger is, is toch zeker aanwezig. Aan het einde van de ongesteldheid is de kans op een eisprong al wat groter. In voorvocht kunnen zaadcellen zitten dus kan ze bevrucht zijn.
In dit geval zou ik absoluut een testje halen --> doe dit wel pas bij haar volgende ongesteldheid, anders heeft het geen nut! (hormonen aantonen)
quote:Nu weet u waaroom, de pil en het condoom
Op zaterdag 20 september 2003 20:42 schreef _Promise_ het volgende:
Kreeg net te horen dat ze ongesteld is geworden!!! Ben echt zo opgelucht...!!!! Ze namelijk geen abortus doen... Ik ben 18 en dat lijkt me beetje jong (zij 16, nog jonger). Heb me echt zo druk gemaakt he, zag me hele leven al inelkaar storen!!! Maargoed, wilde het jullie even laten weten!
jah het moet wel rijmen natuurlijk
Liefst allebei natuurlijk
quote:hmmm goed nieuws idd en wel logisch dat ze geen abortus wil. Ten eerst vermoord je gewoon iemand, en een vrouw heeft hele andere gevoels bij een kind krijgen dan een man. Een man denkt, oh ff abortus en probleem over, maar voor een vrouw lecht dat heel anders. En ten tweede als ze abortus laat doen heb ze 30 a 40% (correct me if i am wrong) minder kans om later nog is zwanger te raken, en dat weten ook veel mensen niet
Kreeg net te horen dat ze ongesteld is geworden!!! Ben echt zo opgelucht...!!!! Ze namelijk geen abortus doen... Ik ben 18 en dat lijkt me beetje jong (zij 16, nog jonger). Heb me echt zo druk gemaakt he, zag me hele leven al inelkaar storen!!! Maargoed, wilde het jullie even laten weten!
quote:Even heerlijk pessimistisch doen
quote:lol, ik zat er ook aan te denken om het te zeggen, maar ik dacht die kans is zo klein, ik zeg maar niks. Nu kan die iig weer een dag beginnen zonder pijnlijke gedachte in zijn hoofd.
Op zondag 21 september 2003 01:22 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Even heerlijk pessimistisch doen
:
Iemand kan ook ongesteld worden tijdens de zwangerschap, gebeurd wel eens, foutje maar het kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |