quote:Dit topic is om je ervaring te delen van een verkoop of koop die je hebt gedaan via V&A. We zijn bezig met de ontwikkeling van een +/- ervaringensysteem voor kopers en verkopers. Tot die tijd doen we het met dit topic.
Een TVP plaatsen is niet nodig, dit topic staat standaard bovenaan de lijst.
Mocht je problemen hebben bij een koop of verkoop dan kan je dat hier vermelden en graag ook een pm sturen naar VAcrew zodat wij evt kunnen bemiddelen.
Tot zover de dienstmededeling
ik wist niet hoeveel erop moest, dus ik denk ik doe er maar aardig wat opquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef M-unit het volgende:
Goede ruil gedaan met Schuncklestar, spellen heb ik ook in goede staat ontvangen, en als je nog extra postzegels spaart dan moet je met hem ruilen, zoveel als hij er op doet, daarmee stuur je een olifant naar de maan
Volgens mij was W00H00 een paar dagen weg want ik heb net een pm van m gehadquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vorige week een reactie gehad op een gezocht advertentie van mij van w00h00. Ik vroeg een 120mm ventilator voor de pc. Betaald, maar kreeg een 90mm opgestuurd. Heb heb de 14e gepmed maar nog geen reactie gehad.
Vind het vrij kansloos dat het in 1 keer via marktplaats verkocht is terwijl daar niks van over in de OP stond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef HekkeySE het volgende:
Carkit is verkocht via Marktplaats voor 90,-
Topic kan gesloten worden.
Maak er +10 van! Ook een zelfde Swatch van haar gekocht. Netjes vepakt, vrijwel dezelfde dag de zaken rondgemaakt, geld gestort. Topwijf!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef toimoi het volgende:
[Asielactie] Swatch Gents Genji
+2 voor de service van ElisaB
Krijg dan eindelijk een PM dat het geld onderweg is. We zullen zien.quote:Mijn eerste slechte ervaring: Ghost_Rider
Heeft interesse in mijn spullen, en ik stel er een andere user met interesse voor teleur. Vervolgens wachten op een reactie, meneer zit midden in een verhuizing. Dat kan ik begrijpen, maar het duurt maar en het duurt maar. Na wat porren via PM krijg ik een berichtje met zijn adres en de mededeling dat het geld later die dag wordt overgemaakt. Niks van gezien, en niks meer van gehoord.
Nog PM's erachteraan gestuurd maar geen enkele reactie meer. Slechte zaak.
Jij bent dan ook een perfecte koper.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef Magic-IRC het volgende:
Perfecte ervaring met ColtZ40 in de topic [TK] 2 x Leatherman Micra Multitoo.
Perfecte communicatie en verzending.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een perfecte koper.
Reageer jij nog even op mijn PM aangaande RMA op de niet meer werkende pm4 speler?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een perfecte koper.
Okay, dan post ik het verhaal wel hier.quote:
nou ja, ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar als ik iets aan iemand verkoop en die komt drie weken later ineens aanzetten met "hij doet het niet meer, ik wil de koop ongedaan maken" dan zou ik daar ook niet op reagerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Okay, dan post ik het verhaal wel hier.
Slechte ervaring met ColtZ40. Heb zijn mp4 speler overgenomen en er welgeteld 2 of 3 weken plezier van gehad. Toen gaf het ding opeens geen sjoege meer. Indien aan een pc gekoppeld, geeft ie alleen een blauw schermpje. Ik heb dit bij de verkoper gemeld en we hebben wat heen en weer gemaild over hoe het op te lossen. Ik heb aangegeven dat indien dit een softwareprobleempje was wat te herstellen is, ik het wel zelf zou willen proberen op te lossen maar als het echt niet lukte, verwacht ik wel dat de verkoper zijn spullen terugneemt.
Verkoper mailde mij een linkje naar een forum waarin het betreffende probleem veel voorkomend blijkt te zijn en zo nu en dan door de gebruiker kan worden opgelost met nieuwe software. Probleem was helaas niet door mijzelf op te lossen dus verzocht om de koop terug te draaien. Maar meneer de verkoper reageert al enige tijd niet meer.
Het gaat niet om veel geld, maar om het feit dat iemand mij iets verkoopt dat al heel snel niet meer werkt. Vervolgens geef ik aan dit op een constructieve manier op te lossen wat helaas niet werkt en pas dan geef ik aan dat ik de koop wil terugdraaien. Ik had waarschijnlijk beter moeten weten en direct moeten eisen de koop terug te draaien.
Heb nog zo'n gevalletje met een andere verkoper die weigert zijn verantwoordelijkheid te nemen
Jammer A_A, ik had je redelijker ingeschat. Kijk anders even in mijn PM-lijst, dat kunnen jullie toch? Mijn conclusie van het verhaal is dat ik iets koop wat er al snel mee ophoudt. En ik heb helemaal niks zelf gesloopt of gewist, hoe komt de verkoper daar bij?! Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik het eerst wilde oplossen en niet meteen geld terug, ik kom de verkoper tegemoet door niet meteen de koop te willen terugdraaien en samen het probleem te willen oplossen. De verkoper laat zelf enkele malen een paar weken op zich wachten met antwoorden, waarna ik vervolgens van eind juli tot eind augustus op vakantie ga. Ik heb hem zelf weer moeten herinneren aan het feit dat het probleem nog niet opgelost is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hier gaan we het bij laten tussen EdvandeBerg en ColtZ40. Als je garantie wil koop je in de winkel en niet na 3 weken proberen nog de koop terug te draaien. Als ie al vanaf het begin stuk was had je ons als crew even in moeten schakelen of ColtZ40 moeten contacten. Dat is niet gebeurt.
Hier weer verder met ervaringen, slowchat kan via PM of in FB V&A topic
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ten eerste Ed, software gaat niet zomaar weg. Daarbij was het na 3 weken. Gevalletje pech. Ben een grote jongen en leg dat ding in de kast( daar lag hij bij mij ook prima) en loop niet zo te zeuren. Na drie weken heb je naar mijn mening ook geen recht om je geld terug te krijgen ik ben immers geen winkel. Zelf ben je te beroerd om een keer te google'n. Ik geef je een oplossing waar jij 6 weken over doet om er een keer na te kijken.(dus geen herinnering dat het probleem nog niet was opgelost) Vervolgens kom je met een pm dat ik het maar ff moet oplossen. Zo werkt het niet Ed.
quote:
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier weer verder met ervaringen, slowchat kan via PM of in FB V&A topic
nee, en ik wil ook niet dat je dat soort vieze insinuaties in het rond strooit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jammer A_A, ik had je redelijker ingeschat. Kijk anders even in mijn PM-lijst, dat kunnen jullie toch?
wat zit je nou te lullen, wat verwacht je nou, als dat ding na 3 weken stuk gaat?quote:Mijn conclusie van het verhaal is dat ik iets koop wat er al snel mee ophoudt. En ik heb helemaal niks zelf gesloopt of gewist, hoe komt de verkoper daar bij?! Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik het eerst wilde oplossen en niet meteen geld terug, ik kom de verkoper tegemoet door niet meteen de koop te willen terugdraaien en samen het probleem te willen oplossen. De verkoper laat zelf enkele malen een paar weken op zich wachten met antwoorden, waarna ik vervolgens van eind juli tot eind augustus op vakantie ga. Ik heb hem zelf weer moeten herinneren aan het feit dat het probleem nog niet opgelost is.
Maar goed, de maatschappij verandert en mensen proberen zich steeds vaker onder hun verantwoordelijkheden uit te lullen. Gelukkig kunnen mensen die iets van mij kopen, rekenen op een goede afhandeling van het verhaal indien er toch iets aan de hand is. Op Tweakers verkoop ik ook het een en ander en heb daar zo'n 70 pluspunten, geen enkele reactie van een ontevreden koper. Als ik de advertentie van ColtZ40 op tweakers had zien staan en dan het bovenstaande verhaaltje had gelezen, had ik niet met hem in zee gegaan.
25 euro aan niet-werkende zut gekocht, ColtZ40 bedanktKopers, u bent gewaarschuwd.
Vieze insinuaties? Heb ik iemand van iets beticht wat niet door de beugel kan? Ik dacht gewoon dat de moderators de PM van users konden lezen indien dat nodig was. Want in dit geval; be my guest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, en ik wil ook niet dat je dat soort vieze insinuaties in het rond strooit.
Te verwachten? Ik vraag toch helemaal niet aan iemand om te bemiddelen of een oordeel uit te spreken? Ik heb iets van een mede-user gekocht en daar ontevreden over. Ik post hier gewoon mijn ervaring. En als ik in dit verhaal de rol van de verkoper zou hebben, zou ik me lullig voelen als ik iets aan iemand verkoop wat heel snel kaduuk gaat. Ik heb in dergelijke geval zelf ook wel eens dingen teruggenomen of mensen gerestitueerd.quote:wat zit je nou te lullen, wat verwacht je nou, als dat ding na 3 weken stuk gaat?
van ons hoef je niks te verwachten hoor, als ik via fok een mp3 speler koop die er na 3 weken mee nokt, is dta gewoon vette pech, dat heeft verkoper niet kunnen voorzien, daar heeft hij niks aan kunnen doen, daar kán hij niks aan doen.
je koopt iets particulier, wat nou rechten en plichten?
particulier is geen winkel.
echt, ik snap niet waarom je zo verontwaardigd bent dat mensen je niet helpen. en raad je overigens aan het hierbij te laten, want dir wordt enkel cirkelredeneren.
Waar zeg ik dat je een oplichter bent?! Het wordt steeds gekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb mijn best gedaan om het op te lossen. Ik heb dezelfde mp4 speler bij een vriend opgehaald om te kijken of ik de software kon kopieren dat lukte niet.Toen ben ik een uur gaan zoeken op google voor een oplossing en dit aan je door gemaild. Vervolgens hoor ik 6 weken niks en ben ik een oplichter.
heb je wel je geld terug gekregen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef Lm87 het volgende:
wat mindere ervaring met Pipermaru,
Ze bood een laptop aan, vraagprijs geboden. maandag direct geld gestort. krijg ik gisterenmiddag een mail dat de laptop niet meer aangaat en wordt dus niet meer verkocht,
normaal controleer je zoiets voordat je wat probeert te verkopen lijkt me.
[TK] Goedkope Asus laptop
Kan je het voortaan in V&A FB doen en niet in het "ervaringen"topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:36 schreef voetballeh het volgende:
[TK] dekbedovertrek 140x200 NIEUW
deze is verkocht, mag een slotje op.
mvg. - voetballeh
Dat denk ik zelf ook te vaak als iets later binnenkomt, maar 9 van de 10 keer komt dat vooral omdat er handmatig is gefrankeerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
[TR]Naruto Broken Bond XBOX 360
Slechte ervaring met user Tjalle, had mijn game al op donderdag op de bus gedaan en heb tot op heden zijn game niet binnen gehad. 2 keer een pm gestuurd maar geen response. en in het topic reageert hij ook niet meer.
Ben bang dat ik mijn game gewoon kwijt ben
heb je een linkje voor me?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
want BoyGenius zou zogezegd mij Final Fantasy 9 opsturen en het zou 2 weken geleden al verstuurd zijn maar ik heb nog steeds niks gekregen.
Sorry maar ik ben hier niet van gediend.
[GEZ] Final Fantasy 9 PS1quote:
Heb je inmiddels nog wat gehoord? Hij is 3 uur geleden op FOK! geweest dus ben benieuwd of hij contact met je heeft opgenomen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
[TR]Naruto Broken Bond XBOX 360
Slechte ervaring met user Tjalle, had mijn game al op donderdag op de bus gedaan en heb tot op heden zijn game niet binnen gehad. 2 keer een pm gestuurd maar geen response. en in het topic reageert hij ook niet meer.
Ben bang dat ik mijn game gewoon kwijt ben
pm is gestuurdquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
[..]
[GEZ] Final Fantasy 9 PS1
Hij heeft een PM gestuurd 2 weken geleden dat het was opgestuurd en dat de volgende dag zou komen maar ik heb na 2 weken nog nix gezien en nog een PM gestuurd maar ook niet op gereageerd.
Ik heb er wel 30 euro aan betaald
Geld al terug gehad?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Folkwin het volgende:
Problemen met koop van product van: o0smoke0o.
Wel betaald, en morgen een week geen contact meer gehad. Product nog niet ontvangen.
Als ik morgen nog niks gehoord heb PM richting VAcrew.
Op hoop van zegen.
Nee, hij is nog steeds niet op het Fok! geweest, kan ik zien in z'n profiel.quote:
Heej Duffet, ik heb de hele thread gelezen van je op ikbengenaaid.nl en ik hoop echt wel voor jou dat je eindelijk je geld gaat terug krijgen van die geldverkwistende oplichters!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:33 schreef duffet1 het volgende:
Ik ben enige tijd geleden (begin mei) opgelicht voor een bedrag van 800euro. Er is vordering in de zaak, dus voor de geďnteresseerden: ga er eens lekker voor zitten zou ik zeggen!
KLIK
Mirjam heel erg bedankt voor je hulp in mijn zaak want ik heb vandaag dan toch mijn spel gekregenquote:
mooi!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Mirjam heel erg bedankt voor je hulp in mijn zaak want ik heb vandaag dan toch mijn spel gekregen
Ook perfecte ervaring met Borjoyzeequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:37 schreef TheUnoriginal het volgende:
Goeie ervaring met Borjoyzee in [TK] Snes starters pakket: Mario kart, Donkey kong 1,2,3
vrijdag betaald, zaterdag in huis, was erg goed verpakt.
Vandaag de CamPack ontvangen. Helaas mist er wel een onderdeel, niet essentieel maar hoop dit nog te kunnen bemachtigen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Folkwin het volgende:
Problemen met koop van product van: o0smoke0o.
Wel betaald, en morgen een week geen contact meer gehad. Product nog niet ontvangen.
Als ik morgen nog niks gehoord heb PM richting VAcrew.
Op hoop van zegen.
Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels nog wat gehoord? Hij is 3 uur geleden op FOK! geweest dus ben benieuwd of hij contact met je heeft opgenomen.
Ik probeer even contact met hem op te nemen, zodra ik iets hoor laat ik het je weten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.
CamPack is verstuurd met alle onderdelen die ik erbij heb gekregen. Heb tevens ook gevraagd welk onderdeel je denkt te missen, echter nog niets op terug gekregen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Vandaag de CamPack ontvangen. Helaas mist er wel een onderdeel, niet essentieel maar hoop dit nog te kunnen bemachtigen.
Goed pm contact met Pureshadow, alles ging erg netjes!quote:Op maandag 7 september 2009 14:33 schreef PureShadow het volgende:
[TK] Monster Hunter Freedom
Alles snel afgehandeld 2 daagjes na betaling had ik het spel al binnen, en was erg goed verpakt!
Motar is erg betrouwbaar (mijn mening!)
Ik heb hem eindelijk binnen, snap niet waarom het zo lang moest duren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.
Mooiquote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb hem eindelijk binnen, snap niet waarom het zo lang moest duren.
quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef SpookY22 het volgende:
top ervaring met Oversight in [TK] Monty Python's Flying Circus
Vandaag de dvd's ontvangen in een leuke smiley papiertje en onbeschadigd en MET EEN CHOCO-REEP
Dit bericht zonder smiley, dus zonder ondertoon. En ook geen aanhef/afsluiting zoals hij die eerder wel gebruikte.quote:nee nog niet gedaan....
pm is verstuurdquote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dinsdag 8 september gaf Keffo aan interesse te hebben in een smartcard uit het topic [TK] Samsung Digitenne ontvangers (2 stuks).
Ik gaf aan dat ik er 6 euro inclusief verzenden voor wilde hebben en hij stuurde mij een PM met zijn adresgegevens. Daarop stuurde ik een reactie met mijn bankgegevens.
Ik heb de smartcard woensdag 9 september, zonder het bedrag te hebben ontvangen dus in vertrouwen, naar hem opgestuurd. Deze zal hij dan ook op donderdag 10 september hebben ontvangen.
Ik stuurde hem een PM met de vraag of hij het geld al heeft overgemaakt, omdat ik nog niks had ontvangen.
Ik kom zojuist thuis en lees de volgende reactie:
[..]
Dit bericht zonder smiley, dus zonder ondertoon. En ook geen aanhef/afsluiting zoals hij die eerder wel gebruikte.
Ik heb het vermoeden dat hij niet de intentie heeft om te betalen. Daar heeft hij namelijk al 60 uur de tijd voor gehad.
Bedankt.quote:
Inmiddels na een hoop gedoe heeft Mitchell me de videokaart opgestuurd, excuses aangeboden en hij zegt mij 20 euro terug te storten als compensatie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:44 schreef Taxman het volgende:
Helaas mijn eerste echt negatieve ervaring op Fok!![]()
In [ url ] [TK] Sapphire-hd-4830 [ /url ] topic van user Mitchelll een videokaart gekocht. Op 4-8-09 geld (40 euro) overgemaakt, maar sindsdien heeft hij niets verstuurd. Laatste contact via PM is op 7-8-09 waarbij hij zei op 8-8-09 een track&trace nummer te zullen geven.
Ondertussen is hij al zes dagen niet meer op Fok!. Ben benieuwd of ik de 40 euro kwijt ben, of alsnog de videokaart ontvang.....
laatst iets verstuurd op maandag, was donderdag pas binnen tien km verder....quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Geduldigheidsoefening met Buitendam. Afgelopen maandag geld voor [TK] Xbox 360 games + accesoires. . Afgelopen donderdag geloof ik nog een PM gestuurd vanaf mijn vakantie-adres. PM gekregen dat hij morgen absoluut op de bus zou gaan. Vandaag vol verwachting klopt mijn hart bij de brievenbus gezeten. En ja hoor: Niks gekregen
Het is nou niet per se dat ik meteen een irritante neuroot ben die meteen zijn spullen wil hebben, maar na een week moet er toch e.e.a. op de bus zijn? Vooral ook omdat ik standaard een printscreen maak waar de storting al netjes op staat zodat een pakketje/game/whatever diezelfde of een van de daarop volgende dagen de deur uit kan.
Wel jammer dat ik pas serieus wordt genomen na ingrijpen van een V&A moderator. Je had ook kunnen zeggen dat het geld onderweg was, maar dat je even andere prioriteiten had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef Keffo het volgende:
Remon, excuses, had even andere prioriteiten en dus geen tijd. Geld is net overgemaakt.
Wat een topservice!quote:Op zondag 13 september 2009 10:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vliegensvlugge en goeie ervaring met ColtZ40 ..
Met een stukje omrijden, heb ik een digitaal cameraatje afgeleverd!
Veel plezier ermee ColtZ !
Nu ken ik toevallig nog iemand die een colour uitvoering voor heel weinig te koop heeftquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[TK] Nintendo Gameboy Classic,opbergtasje,Donkey Kong game
Helaas geen goede ervaring met verkoper Spunks en zijn verkochte Gameboy.
Prijs was oké, maar de gameboy kwam zeer karig en schraal verpakt bij me aan, gewoon los in een doosje gedaan zonder bescherming o.i.d. , de gameboy kon los rammelen.
Verder viel er direct een frontje van het apparaat en had er oxidatie plaatsgevonden bij de batterijenhouder. Ook het achterklepje zat los omdat het palletje afgebroken was, en dit terwijl de gameboy ZGAN in de advertentie aangeprijst stond.
erg jammer.
Ik wacht trouwens nog steeds op een betaling van jou uit 2007quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Geduldigheidsoefening met Buitendam. Afgelopen maandag geld voor [TK] Xbox 360 games + accesoires. . Afgelopen donderdag geloof ik nog een PM gestuurd vanaf mijn vakantie-adres. PM gekregen dat hij morgen absoluut op de bus zou gaan. Vandaag vol verwachting klopt mijn hart bij de brievenbus gezeten. En ja hoor: Niks gekregen
Het is nou niet per se dat ik meteen een irritante neuroot ben die meteen zijn spullen wil hebben, maar na een week moet er toch e.e.a. op de bus zijn? Vooral ook omdat ik standaard een printscreen maak waar de storting al netjes op staat zodat een pakketje/game/whatever diezelfde of een van de daarop volgende dagen de deur uit kan.
Dan zou ik nog eens flink de kast in moeten duiken. Had je echt nog interesse dan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
O ja
PM het rekeningnummer even door, dan maak ik het serieus nog over als je de bladen nog hebt
Volgens mij had ik ze destijds in een discrete envelop in een la van mijn bureau op het werk gelegd. Was als de dood dat collega's ze onder ogen kregen en hele rare ideeen van mij zouden krijgenquote:Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze zijn eigenlijk voor mijn vader, maar ik heb hem er toen nooit meer over gehoord![]()
Wou hem er nog mee verrassen.
Heb het bedrag dan eindelijk ontvangen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik pas serieus wordt genomen na ingrijpen van een V&A moderator. Je had ook kunnen zeggen dat het geld onderweg was, maar dat je even andere prioriteiten had.
Ik heb het bedrag op moment van schrijven nog niet ontvangen, wellicht veroorzaakt door afwijkende banken en het weekeind.
Dito ervaring met Der_Rudi, fijne communicatie en alles netjes afgehandeld, bedankt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:29 schreef Der_Rudi het volgende:
Geweldige ervaring met Motar!
Snel verzonden, super verpakt, helemaal geweldig!
Kan je mij per pm jullie communicatie even toesturen, dus pm's enzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef mrPanerai het volgende:
Minder goede ervaring met Crazygamers13.
Ruil gedaan voor een bepaald PS3 spel, kreeg direct een mailtje dat het zou kunnen dat het onvoldoende gefrankeerd was. Spel nooit aangekregen, nu ook geen antwoord meer.
Tja totaalwaarde misschien 20 euro kan erger, wel jammer.
ben bang dat je je geld kwijt bentquote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef mrPanerai het volgende:
Ruil gedaan voor een bepaald PS3 spel, kreeg direct een mailtje dat het zou kunnen dat het onvoldoende gefrankeerd was. Spel nooit aangekregen, nu ook geen antwoord meer.
sorry schunckelstarquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben bang dat je je geld kwijt bent![]()
mij heeft ie ook nooit betaald, gelukkig had ik mijn spul nog niet opgestuurd omdat ik het meteen al niet vertrouwde (zijn achternaam was hetzelfde als zijn straatnaam, maar dan achterstevoren)
Uhu, jij plakt er toch te weinig opquote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef crazygamers13 het volgende:
en dan ben ik nu hier de pineut en dat het misschien geen eens mijn fout is.
ja kan ik er wat aan doen dat de naam omgekeerd hetzelfde is maar in ieder geval nogmaals mijn excuses daar voor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben bang dat je je geld kwijt bent![]()
mij heeft ie ook nooit betaald, gelukkig had ik mijn spul nog niet opgestuurd omdat ik het meteen al niet vertrouwde (zijn achternaam was hetzelfde als zijn straatnaam, maar dan achterstevoren)
RECHTZETTING!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef mrPanerai het volgende:
excuses aanvaard hoorquote:Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef crazygamers13 het volgende:
[..]
ja kan ik er wat aan doen dat de naam omgekeerd hetzelfde is maar in ieder geval nogmaals mijn excuses daar voor.
en als je me niet geloofd vraag musticus maar die heeft gestort op diezelfde naam
dus bij deze dat je het niet vertrouwd dat is jouw recht,maar nergens in die deal was besproken dat jij het als eerste op bus zou doen IK zou eerst storten en dan pas de rest.
Ligt ergens bij TNT. Komt omdat je een zwaarder product aan TNT levert waardoor zijn moeten kijken of het wel goed is gefrankeerd, aangezien veel mensen er voor 2.20 aan zegels op plakken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Afgelopen zaterdag een PS3 game met delano.888 geruild. Voor hem was het geen probleem dat het dinsdag verstuurd is, dus heb ik hem maandagavond pas op de bus gedaan. Dinsdag was het spel er nog niet bij hem, dat was de laatste keer dat ik iets gehoord heb. Hij zegt het zaterdag verstuurd te hebben, maar ik heb nog niks. Ik weet niet of het aan TNT ligt of aan hem. Ik heb er geen probleem mee dat het wat later komt, maar ik heb wel graag dat het gemeld wordt.
Tot nog toe nog geen probleem, maar als ik zondag niks van hem hoor is er echt iets mis.
Maar doet de TNT daar drie dagen over?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ligt ergens bij TNT. Komt omdat je een zwaarder product aan TNT levert waardoor zijn moeten kijken of het wel goed is gefrankeerd, aangezien veel mensen er voor 2.20 aan zegels op plakken.
Dat wil wonderwel lang duren soms. En anders moet je A_A ff PM'en met alle correspondentie en lost hij het opquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar doet de TNT daar drie dagen over?
Gaat om dit topic neem ik aan: [TK] Fallout 3 voor de xbox 360. ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
Nog steeds niks van LitmanenAFCA ontvangen en hij negeert me pm ook
Beide users hebben meerdere topics in V&A gehad en daar zijn de producten gewoon van aangekomen voor zover wij op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:52 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Iemand een goede deal gehad met Loontjah of wiebelkont? Kan die persoon mij aub even een PM sturen?
Btw kan ik melden dat Shigeru gewoon te vertrouwen is etc. Hij is top!:P
maar had je wel betaald, of niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:46 schreef ColtZ40 het volgende:
Slechte ervaring met blue2t
Vorige week vrijdag een deal gemaakt met blue2t via pm voor deze notebook:
[TK]Acer Aspire ONE A150 Blauw
Hij zou op dinsdag in Eindhoven zijn waar ik hem op kon halen. Helaas geen reactie meer op pm berichten. Ik heb de notebook opgezocht via MP en hem dinsdag gebeld. Stotterend stond hij mij te woord en hij zou mij donderdag bellen voor de levering. Weer geen reactie.... Ik heb maar een nieuwe notebook besteld. Hij mag dan wel beleeft reageren maar handelen is hem vreemd.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef Poepoog het volgende:
Alle lof voor Sigmund666
Dank voor de mp3spelert.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:58 schreef DragonFire het volgende:
Pakje net binnen van Sigmund666.
Dank dank
Idem hier,... snel geleverd en het spel was zo goed als nieuw! Veel dank!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef ferryb86 het volgende:
prima ervaring ( eigenlijk geweldig) met Chocobo!
Ruil voor zijn Batman Dark Asylum verliep super snel en alles in goede staat ontvangen, dank Chocobo!
Fijn om te horen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef Lamon. het volgende:
[TK] Nintendo ds lite + ttds + 4 gig microsd
Zeer goede ervaring met BaretKalayciyan, levert netjes wat hij belooft, snel opgestuurd, heeft nog de moeite genomen er wat extra dingen op te zetten en wat informatie te geven.
Erg netjes en goed en snel afgehandeld.
je zit in het verkeerde topic én we hebben al contact via pmquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef Together-Alone het volgende:
Ik snap niet helemaal wat er zojuist gebeurd is. Ik open een topic om kaartjes te verkopen voor de Efteling die wij niet meer gaan gebruiken, gewoon gekocht voor het normale tarief. Ik kijk even later en het topic is meteen dichtgegooid. Omdat ''ik ze met winst zou willen verkopen''![]()
Er staat een prijs van ¤ 28 op de kaartjes en ik wil ze verkopen voor ¤ 25, wat si hier in godesnaam mis mee?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Taxman het volgende:
[..]
Inmiddels na een hoop gedoe heeft Mitchell me de videokaart opgestuurd, excuses aangeboden en hij zegt mij 20 euro terug te storten als compensatie.
Al met al vind ik het zo netjes opgelost
Ditquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef Oblivion het volgende:
Goede ervaring met P.F.
[TK] Jurkjes & shirtjes! [3 euro!] *update*
Geen actie ondernemen? Dat zou mooi zijn... nee ik zal hem niet achter zijn kont aan zitten maar een enkeltje prullebak of ban zal zeker aangevraagd wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:54 schreef Taxman het volgende:
Update: door user Mitchelll toegezegde 20 euro heb ik nooit ontvangen, ook niet na bevestiging Mitchelll op 30-9-09.
Ik laat het hierbij, moderater hoeft ook geen actie te ondernemen. Trek je eigen conclusies over deze user![]()
[..]
Heb handleiding al via internet gevonden dus geen probleem hoor! Ben allang blij dat ik er dat wireless ding heb!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef crazygamers13 het volgende:
goede ervaring met larry flint geld stond volgende dag erop thumbs up
ps.soz voor de boekjes had ze niet meer
heb je link van het betreffende topic?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Ergens vorige week heb ik geld overgemaakt naar Loontjahh, voor een gamecube met nog wat.
Ze heeft het ontvangen, maar ik heb al een halve week (of meer:O) er niks meer van gehoord!
Jullie horen meer.
En ik ook een goede ervaring met Motar in dit topic.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:56 schreef Motar het volgende:
goede deal met div-er in dit topic : [TK] veel cd's duidelijk pm contact en snelle betaling.
Bedankt en een aanrader!
Right back at ya, goede levering. Aanrader!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goede ervaring met BaretKalayciyan in [GEZ] The orange box ps3
Vriendelijke, snelle betaler
monic27quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:59 schreef monic27 het volgende:
Positieve ervaring met gebruiker "vethard". Ik heb een NOkia van hem gekocht. Prima verpakt en product voldeed precies aan de omschrijving.
Dit heb ik NIET gezegd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Ergens vorige week heb ik geld overgemaakt naar Loontjahh, voor een gamecube met nog wat.
Ze heeft het ontvangen, maar ik heb al een halve week (of meer:O) er niks meer van gehoord!
Jullie horen meer.
whehehe, netjesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef duffet1 het volgende:
Op verzoek van de mods plaats ik dit bericht. Zoals enkele van jullie wellicht weten ben ik begin mei via fok! opgelicht voor een bedrag van ¤ 800. Door het inschakelen van een advocaat is er een rechtszaak gekomen, waarbij de andere partij niet is komen opdagen. het vonnis is geveld en men moet mij terug gaan betalen. Voor de geďnteresseerden is het hele verhaal hier te lezen.
Het ging (nadat ik een LCD scherm had ontvangen) nog om een bedrag van ¤ 650, maar door de proceskosten etc. zijn deze kosten nu al opgelopen tot bijna ¤ 2000. Indien men nog steeds niet meewerkt, zullen deze kosten alleen nog maar hoger worden (denk ook aan rente).
Dus voor iedereen die ook maar aan oplichten denkt: doe het niet! Indien er iets is gebeurd met het geld of het product, ben dan altijd eerlijk en volledig tegen de koper. Zoals ook in mijn verhaal te lezen is, heb ik als gedupeerde, nog vaak proberen mee te werken aan een afbetalingsregeling, echter zonder succes.
Zal ik zeker doen. Bedankt voor jullie positieve comments.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Net het hele topic op het andere forum doorgelezen. Hulde voor je vastberadenheid en doorzettingsvermogen!
Laat even weten wanneer jij en je advocaat het geld hebben ontvangen!
bovenstaande geldt ook voor BaretKalayciyanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef Schunckelstar het volgende:
goede ervaring met impact010 in dit topic
spel in nieuwstaat ontvangen
It was a pleasure.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bovenstaande geldt ook voor BaretKalayciyan
Jij ook bedankt Dwoezel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:19 schreef Dwoezel het volgende:
Goede en snelle service van Motar. Cd's waren ook erg goed verpakt!
Over welke andere user gaat dit? De kosten kunnen wel oplopen, maar als het een gevalletje kale kip is, dan valt er niks te halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef duffet1 het volgende:
Op verzoek van de mods plaats ik dit bericht. Zoals enkele van jullie wellicht weten ben ik begin mei via fok! opgelicht voor een bedrag van ¤ 800. Door het inschakelen van een advocaat is er een rechtszaak gekomen, waarbij de andere partij niet is komen opdagen. het vonnis is geveld en men moet mij terug gaan betalen. Voor de geďnteresseerden is het hele verhaal hier te lezen.
Het ging (nadat ik een LCD scherm had ontvangen) nog om een bedrag van ¤ 650, maar door de proceskosten etc. zijn deze kosten nu al opgelopen tot bijna ¤ 2000. Indien men nog steeds niet meewerkt, zullen deze kosten alleen nog maar hoger worden (denk ook aan rente).
Dus voor iedereen die ook maar aan oplichten denkt: doe het niet! Indien er iets is gebeurd met het geld of het product, ben dan altijd eerlijk en volledig tegen de koper. Zoals ook in mijn verhaal te lezen is, heb ik als gedupeerde, nog vaak proberen mee te werken aan een afbetalingsregeling, echter zonder succes.
Wat een verhaal zegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef duffet1 het volgende:
Jup, sorry nog daarvoor. Had het spel van Ferry ook snel binnen, toppertjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:41 schreef ferryb86 het volgende:
Leonos is een goede verkoper! ging wat mis met de ruil ( gamedisc zat vol krassen) maar heeft de ruilgame die hij van mij ontvangen heeft betaald.
Leonos, bedankt!
DIt gaat over user: last_samurai.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Over welke andere user gaat dit? De kosten kunnen wel oplopen, maar als het een gevalletje kale kip is, dan valt er niks te halen.
Ik krijg van een of andere lul via Tweakers V&A nog een camera of geld terug, maar die eikel heeft alle schepen achter zich verbrand; e-mail werkt niet meer, hij komt niet meer op Tweakers, zijn website is uit de lucht, telefoonnummer werkt niet meer etc.
Voor de mensen die hem kennen; Roald Meerhof.
je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef DJO. het volgende:
[TK]ABN Amro Koelkluis
&
[TK]BP Wasstraatmuntjes
both may close.
Dito ervaring met densmee, netjes pm verkeer en snelle betaling, een aanrader en bedankt voor de klandizie!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef densmee het volgende:
prima handelen met motar, zondag avond bieden dinsdag in huis, zeer degelijk verpakt
je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef DJO. het volgende:
Deze kan close aub.
[TK]Fiat Cinquecento 1100 sporting Abarth uitvoering
Dank je wel. Het is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:55 schreef AceC het volgende:
Uitstekende ervaring met ymme, alles verliep vlot, goede communicatie, ze was erg behulpzaam. Aanrader!
betreft [TK] Nieuwe Nokia N85
goed ervaring met magic-ircquote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef Magic-IRC het volgende:
Erg goede ervaring met crazygamers13 in de topic [TK] Compaq Evo N610c + XBOX 360 hardware en games
Prijs voor de laptop erg snel overeengekomen, goede en prettige contact via de PM.
Laptop is (met gemelde en zeer zeker begrijpelijke) vertraging keurig aangekomen.
crazygamers13 heeft zelfs als excuus voor de vertraging wat extra in het pakket gedaan.
Met andere woorden in mijn ogen een perfecte verkoper.
De communicatie met user Tjalle verloopt uiterst moeizaam en hij is vervolgens nu al een week offline. Ik ben met hem niet verder gekomen dan dat ik het spel maar op een andere xbox moet testen; iets waarvan ik heb aangegeven dat ik niemand met xbox ken en dat ik het kapotte spel gewoon naar hem terug wil sturen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb bij user Tjalle het spel Mortal Combat vs DC Universe voor de xbox360 gekocht voor 19 incl., alleen na ontvangst bleek dat het spel het niet deed in mijn xbox (loopt op hetzelfde stuk vast in het begin + kopieren naar harde schijf is niet mogelijk omdat xbox aangeeft dat de disc vies of bekrast zou zijn).
Ik probeer hem nu al 3 dagen via de PM te bereiken maar hij reageert niet, terwijl die gister nog online was??
Hij gaf in eerste instantie zelf ook aan om tot een oplossing te komen, alleen als je niet reageert komt die er ook niet natuurlijk.
ik doe even mee, misschien (hopelijk!) zit het morgen bij de post...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef parapono het volgende:
hai, ik heb gemengde gevoelens bijhttp://forum.fok.nl/topic/1359067/1/25#74662148 dit topic met kleding. lees maar: ik wil n rokje, krijg antwoord van zijn vriendin , Dan gaat alles heel vlot, ik betaal, zij verpakt t super en gisteren komt t. ik stuur n bedankje direct maar t passen blijft erbij. savonds blijkt het niet mijn bestelde rokje tezijn maar n andere rok in een kleinere maat. staat zonder tekst boven mijn rok in zijn topic? ik mail vriendin met pics, heb nog geen bericht. wil posten op topic. pm is dicht en perruche heeftnog niks ontvangen is de laatste post. kwee nie...Kan een modje even kijken? mvg parapono
niksquote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef parapono het volgende:
helaas, geen mailtje, niks nada
en jij perruche? Mvg parapono
quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef parapono het volgende:
helaas, geen mailtje, niks nada
en jij perruche? Mvg parapono
Jullie hebben beide pmquote:Op zondag 15 november 2009 12:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
niks![]()
hoop dat er nog wat van terecht komt. Neem aan dat je ook al betaald had?
Heb je een linkje over hoe en wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:59 schreef M-unit het volgende:
Slechte ervaring met Woofer,
hij reageert niet op posts of pm's
Ik ga er even achteraan voor je. Ik houd je op de hoogte.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Slechte ervaring aan de gang met AlwaysHappy.
Via PM heeft hij mij zijn HTC Hero smartphone aangeboden. Geld overgemaakt op vrijdag 6 november. Hij laat maandag 9 november het snel te gaan versturen en woensdag 11 november dat het 'vanmiddag verstuurd zal worden'.
Vandaag niks ontvangen, ook geen reactie op PMs, ook al is hij op vrijdag 13 november nog online geweest.
vandaag ontvangenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
geen batman ontvangen van Silv, maar vermoed, en hoop voor zn nageslacht, dat ie t wel echt opgestuurd heeft
Ben je weer terug bij v&a?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga er even achteraan voor je. Ik houd je op de hoogte.
Ik heb meteen je geld terug gestort toen je er om vroeg. Vermeldt dat er dan ook bij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Snarf het volgende:
Anderhalve week geleden het geld van een jurkje van P.F. teruggevraagd en maandag gekregen. Ik zag het niet meer gebeuren dat mijn pakketje aan zou komen ondanks de twee berichtjes dat het pakketje "vandaag" op de post was gegaan. Voor de eerste vertraging was een plausibel excuus gemaakt. De rest klopt niet helemaal.
wederzijdsquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Nhow het volgende:
goede ruildeal gehad met Schunckelstar in dit topic [CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 37
Ehm.. als je het mij vraagt zijn die 2 rokjes die jij bedoelt, dezelfde rokjes hoor. Alleen de lichtval is op beide foto's anders, waardoor de onderste rok blauw(er) lijkt..quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik doe even mee, misschien (hopelijk!) zit het morgen bij de post...
Hey JK,quote:Op woensdag 25 november 2009 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ehm.. als je het mij vraagt zijn die 2 rokjes die jij bedoelt, dezelfde rokjes hoor. Alleen de lichtval is op beide foto's anders, waardoor de onderste rok blauw(er) lijkt..
Voor de modjes: is het geen idee om een alphabetisch overzicht te maken met de namen van users, verdeeld over 3 categoriën; goede, slechte en wisselende ervaringen?
Dan is er misschien wat meer overzicht. Als ik nu wat van iemand kan kopen, hoe kan ik dan zo 1-2-3 zien of dat wel of niet aan te raden is? Kan ook moeilijk alle usernamen gaan onthouden..
De mods kunnen het dan bijhouden, de users plaatsen een ervaring en wij passen dit aan in het overzicht (zodat het eerlijk verloopt). Hopelijk kan dit op korte termijn gerealiseerd worden want dat zou wel erg mooi zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 13:10 schreef JK1982 het volgende:
Logisch.. het lijkt me ook best een hoop werk om zoiets niet alleen te maken, maar ook echt netjes en up-t-date te houden. Maar leuk om te horen dat er al aan wordt gewerkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |