abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71683381
Dit topic voor ervaringen met de kopers/verkopers
pi_71683536
Daar gaan we weer
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71683563
Voortaan gewoon de Lapo gebruiken voor je ervaring en niet om topic op te vullen
quote:
Dit topic is om je ervaring te delen van een verkoop of koop die je hebt gedaan via V&A. We zijn bezig met de ontwikkeling van een +/- ervaringensysteem voor kopers en verkopers. Tot die tijd doen we het met dit topic.

Een TVP plaatsen is niet nodig, dit topic staat standaard bovenaan de lijst.
Mocht je problemen hebben bij een koop of verkoop dan kan je dat hier vermelden en graag ook een pm sturen naar VAcrew zodat wij evt kunnen bemiddelen.

Tot zover de dienstmededeling

[ Bericht 63% gewijzigd door admiraal_anaal op 07-08-2009 15:34:49 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:18:24 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71709880
[TK] DVD's (films en series)

Prima ervaring met babette21, snelle levering en de DVD's zijn keurig afgeleverd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71784978
[TK] Toshiba EP30 HDDVD Speler + Films

HD-DVD speler overgenomen van sander_kok, alles is primadeluxe in orde
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:20:16 #6
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_71789394
Prima ervaring met SDSNATCHER2 in [TK] NINTENDO SUPER SALE - Nes, Snes, N64 - Update. Omdat hij wat later op de post is gegaan zat er zelfs een extraatje bij: Een enige echte originele N64 Rumble Pak. Kortom: TOPPIE!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_71791807
Top ervaring f4TaLNL waar ik handpoppen heb besteld bij hem, snelle afhandeling en duidelijke communicatie

Dikke pluim voor hem dus
pi_71792896
goede ruil gemaakt met met M-unit, spellen in goede staat ontvangen, en goede communicatie via pm

oh, en die handpoppen van hierboven zijn geweldig
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:31:51 #9
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_71793267
Goede ruil gedaan met Schuncklestar, spellen heb ik ook in goede staat ontvangen, en als je nog extra postzegels spaart dan moet je met hem ruilen, zoveel als hij er op doet, daarmee stuur je een olifant naar de maan
pi_71793522
[TK] Robomop

Goede ervaring!

Vlot op de post gedaan en het was erg netjes verpakt!

"Dusty" zoeft al door mijn woonkamer
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71794425
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef M-unit het volgende:
Goede ruil gedaan met Schuncklestar, spellen heb ik ook in goede staat ontvangen, en als je nog extra postzegels spaart dan moet je met hem ruilen, zoveel als hij er op doet, daarmee stuur je een olifant naar de maan
ik wist niet hoeveel erop moest, dus ik denk ik doe er maar aardig wat op
pi_71833801
Prima ervaring met 12bhippy betreffende de topic [TK] 8 GB SDHC geheugenkaartje.
Prima contact en snelle verzending
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:40:37 #13
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_71873233
Goede ervaring met ohoh nav het topic: [Asielactie] Boeken en hondenspullies!
De Lush kwam goed verpakt en vergezeld met een leuk kaartje vandaag binnen via de post. Een erg snelle afhandeling, bedankt!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_71905435
Goeie ervaring met Borjoyzee in [TK] Snes starters pakket: Mario kart, Donkey kong 1,2,3
vrijdag betaald, zaterdag in huis, was erg goed verpakt.

[ Bericht 5% gewijzigd door TheUnoriginal op 15-08-2009 19:32:39 ]
pi_71905600
Toimoi! [TK] PSone console set
Alles zat netjes vast met taairipjes (?) en gevoelige dingen zaten in schuim of bubbeltjes plastic.

Netjes afgehandeld (nadat ik te taal betaald had ).
PS4 online: micro_nl
pi_71915515
Helaas mijn eerste echt negatieve ervaring op Fok!
In [ url ] [TK] Sapphire-hd-4830 [ /url ] topic van user Mitchelll een videokaart gekocht. Op 4-8-09 geld (40 euro) overgemaakt, maar sindsdien heeft hij niets verstuurd. Laatste contact via PM is op 7-8-09 waarbij hij zei op 8-8-09 een track&trace nummer te zullen geven.
Ondertussen is hij al zes dagen niet meer op Fok!. Ben benieuwd of ik de 40 euro kwijt ben, of alsnog de videokaart ontvang.....
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:04:27 #17
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_71921246
[TK] PC games :
Uitstekende ervaring met toimoi .

Keurig afgehandeld, netjes verpakt en vlot verzonden.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_71944506
Opgelost

[ Bericht 49% gewijzigd door OxygeneFRL op 18-08-2009 12:15:17 ]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:09:20 #19
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_71976029
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vorige week een reactie gehad op een gezocht advertentie van mij van w00h00. Ik vroeg een 120mm ventilator voor de pc. Betaald, maar kreeg een 90mm opgestuurd. Heb heb de 14e gepmed maar nog geen reactie gehad.
Volgens mij was W00H00 een paar dagen weg want ik heb net een pm van m gehad dus misschien hoor je nog van m
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72011986
voor div-er

Hier is het afgehandelt.

Geld binnen en goede communicatie.
pi_72036743
[Asielactie] Swatch Gents Genji

+2 voor de service van ElisaB
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 20 augustus 2009 @ 12:47:21 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72036790
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef HekkeySE het volgende:
Carkit is verkocht via Marktplaats voor 90,-
Topic kan gesloten worden.
Vind het vrij kansloos dat het in 1 keer via marktplaats verkocht is terwijl daar niks van over in de OP stond.
Hij had op z'n minst kunnen reageren dat er een hoger bod was.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:33:36 #24
187674 Sigmund666
pi_72095781
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef toimoi het volgende:
[Asielactie] Swatch Gents Genji

+2 voor de service van ElisaB
Maak er +10 van! Ook een zelfde Swatch van haar gekocht. Netjes vepakt, vrijwel dezelfde dag de zaken rondgemaakt, geld gestort. Topwijf!
pi_72103516
quote:
Mijn eerste slechte ervaring: Ghost_Rider
Heeft interesse in mijn spullen, en ik stel er een andere user met interesse voor teleur. Vervolgens wachten op een reactie, meneer zit midden in een verhuizing. Dat kan ik begrijpen, maar het duurt maar en het duurt maar. Na wat porren via PM krijg ik een berichtje met zijn adres en de mededeling dat het geld later die dag wordt overgemaakt. Niks van gezien, en niks meer van gehoord.

Nog PM's erachteraan gestuurd maar geen enkele reactie meer. Slechte zaak.
Krijg dan eindelijk een PM dat het geld onderweg is. We zullen zien.

Geld is eindelijk binnen en de spellen onderweg. Bovenstaande is nvt meer.

[ Bericht 7% gewijzigd door toimoi op 25-08-2009 22:01:32 ]
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 13:13:26 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72109920
ik heb de airco gekocht van hankiepankie uit het topic [TK] Verplaatsbare airco Everglades EV9038 in nieuwstaat
prima ding, aardige vent en hij kwam m nog brengen ook !
topdeal
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:42:24 #27
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_72125956
Goede ervaring omtrend 3 maanden xbox live gold punten met MrDeX in dit topic:

[TK] 3 Maanden Xbox Live gold

top!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_72127369
Goed en snel afgehandeld met Motar!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:54:08 #29
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72152526
Zeer goede ervaring met GolbeZeromus omtrent [TK] Logitech PS3 controllers
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72166690
Slechte ervaring met d-chen in [TK] Asus eeePC 900HD.

Zegt in eerste instantie akkoord te gaan met mijn bod en verzoekt via PM om mijn gegevens.
Laat vervolgens 2 dagen later via PM weten dat een persoonlijk contact ook interesse heeft en laat vervolgens tot vandaag niets meer van zich horen (ondanks 2 PM berichten en 1 bericht in de desbetreffende topic).

En vandaag het verlossende antwoord, de persoonlijke contact heeft de laptop gekocht.
pi_72167719
Perfecte ervaring met Wootism in de topic [TK] Controller: Logitech Cordless Rumblepad 2.

Er was een kleine vertraging in de verzending, maar dat had een erg goede reden.
Al met al was het een goede, prettige en snelle koop.
pi_72181422
Perfecte ervaring met ColtZ40 in de topic [TK] 2 x Leatherman Micra Multitoo.

Perfecte communicatie en verzending.
pi_72213946
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef Magic-IRC het volgende:
Perfecte ervaring met ColtZ40 in de topic [TK] 2 x Leatherman Micra Multitoo.

Perfecte communicatie en verzending.
Jij bent dan ook een perfecte koper.
pi_72231615
Super tevreden over de DVD's die ik heb ontvangen van sander_kok n.a.v dit topic: [TK] Bluray/HDDVD/DVD films en PSP/PS2/PS3/X360/Wii games
pi_72237088
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:21:17 #36
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72257665
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Reageer jij nog even op mijn PM aangaande RMA op de niet meer werkende pm4 speler?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72257908
Nee.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:09:33 #38
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72258549
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Nee.
Okay, dan post ik het verhaal wel hier.

Slechte ervaring met ColtZ40. Heb zijn mp4 speler overgenomen en er welgeteld 2 of 3 weken plezier van gehad. Toen gaf het ding opeens geen sjoege meer. Indien aan een pc gekoppeld, geeft ie alleen een blauw schermpje. Ik heb dit bij de verkoper gemeld en we hebben wat heen en weer gemaild over hoe het op te lossen. Ik heb aangegeven dat indien dit een softwareprobleempje was wat te herstellen is, ik het wel zelf zou willen proberen op te lossen maar als het echt niet lukte, verwacht ik wel dat de verkoper zijn spullen terugneemt.

Verkoper mailde mij een linkje naar een forum waarin het betreffende probleem veel voorkomend blijkt te zijn en zo nu en dan door de gebruiker kan worden opgelost met nieuwe software. Probleem was helaas niet door mijzelf op te lossen dus verzocht om de koop terug te draaien. Maar meneer de verkoper reageert al enige tijd niet meer.

Het gaat niet om veel geld, maar om het feit dat iemand mij iets verkoopt dat al heel snel niet meer werkt. Vervolgens geef ik aan dit op een constructieve manier op te lossen wat helaas niet werkt en pas dan geef ik aan dat ik de koop wil terugdraaien. Ik had waarschijnlijk beter moeten weten en direct moeten eisen de koop terug te draaien.

Heb nog zo'n gevalletje met een andere verkoper die weigert zijn verantwoordelijkheid te nemen
pi_72258645
Jij wist dat ding. Ik geef je een oplossing(google werkt bij jou schijnbaar niet). Hoor vervolgens 6 weken niks en daarna kom je weer zeuren. Ik ben er klaar mee. Dan maar 1 ontevrede koper tussen de tientallen tevreden kopers.
pi_72258699
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Okay, dan post ik het verhaal wel hier.

Slechte ervaring met ColtZ40. Heb zijn mp4 speler overgenomen en er welgeteld 2 of 3 weken plezier van gehad. Toen gaf het ding opeens geen sjoege meer. Indien aan een pc gekoppeld, geeft ie alleen een blauw schermpje. Ik heb dit bij de verkoper gemeld en we hebben wat heen en weer gemaild over hoe het op te lossen. Ik heb aangegeven dat indien dit een softwareprobleempje was wat te herstellen is, ik het wel zelf zou willen proberen op te lossen maar als het echt niet lukte, verwacht ik wel dat de verkoper zijn spullen terugneemt.

Verkoper mailde mij een linkje naar een forum waarin het betreffende probleem veel voorkomend blijkt te zijn en zo nu en dan door de gebruiker kan worden opgelost met nieuwe software. Probleem was helaas niet door mijzelf op te lossen dus verzocht om de koop terug te draaien. Maar meneer de verkoper reageert al enige tijd niet meer.

Het gaat niet om veel geld, maar om het feit dat iemand mij iets verkoopt dat al heel snel niet meer werkt. Vervolgens geef ik aan dit op een constructieve manier op te lossen wat helaas niet werkt en pas dan geef ik aan dat ik de koop wil terugdraaien. Ik had waarschijnlijk beter moeten weten en direct moeten eisen de koop terug te draaien.

Heb nog zo'n gevalletje met een andere verkoper die weigert zijn verantwoordelijkheid te nemen
nou ja, ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar als ik iets aan iemand verkoop en die komt drie weken later ineens aanzetten met "hij doet het niet meer, ik wil de koop ongedaan maken" dan zou ik daar ook niet op reageren

als je garantie wil moet je nieuw spul kopen

[ Bericht 0% gewijzigd door Schunckelstar op 29-08-2009 15:23:08 ]
pi_72258820
En hier gaan we het bij laten tussen EdvandeBerg en ColtZ40. Als je garantie wil koop je in de winkel en niet na 3 weken proberen nog de koop terug te draaien. Als ie al vanaf het begin stuk was had je ons als crew even in moeten schakelen of ColtZ40 moeten contacten. Dat is niet gebeurt.

Hier weer verder met ervaringen, slowchat kan via PM of in FB V&A topic
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:14:05 #42
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72259815
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hier gaan we het bij laten tussen EdvandeBerg en ColtZ40. Als je garantie wil koop je in de winkel en niet na 3 weken proberen nog de koop terug te draaien. Als ie al vanaf het begin stuk was had je ons als crew even in moeten schakelen of ColtZ40 moeten contacten. Dat is niet gebeurt.

Jammer A_A, ik had je redelijker ingeschat. Kijk anders even in mijn PM-lijst, dat kunnen jullie toch? Mijn conclusie van het verhaal is dat ik iets koop wat er al snel mee ophoudt. En ik heb helemaal niks zelf gesloopt of gewist, hoe komt de verkoper daar bij?! Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik het eerst wilde oplossen en niet meteen geld terug, ik kom de verkoper tegemoet door niet meteen de koop te willen terugdraaien en samen het probleem te willen oplossen. De verkoper laat zelf enkele malen een paar weken op zich wachten met antwoorden, waarna ik vervolgens van eind juli tot eind augustus op vakantie ga. Ik heb hem zelf weer moeten herinneren aan het feit dat het probleem nog niet opgelost is.

Maar goed, de maatschappij verandert en mensen proberen zich steeds vaker onder hun verantwoordelijkheden uit te lullen. Gelukkig kunnen mensen die iets van mij kopen, rekenen op een goede afhandeling van het verhaal indien er toch iets aan de hand is. Op Tweakers verkoop ik ook het een en ander en heb daar zo'n 70 pluspunten, geen enkele reactie van een ontevreden koper. Als ik de advertentie van ColtZ40 op tweakers had zien staan en dan het bovenstaande verhaaltje had gelezen, had ik niet met hem in zee gegaan.

25 euro aan niet-werkende zut gekocht, ColtZ40 bedankt Kopers, u bent gewaarschuwd.
pi_72264425
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:13 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ten eerste Ed, software gaat niet zomaar weg. Daarbij was het na 3 weken. Gevalletje pech. Ben een grote jongen en leg dat ding in de kast( daar lag hij bij mij ook prima) en loop niet zo te zeuren. Na drie weken heb je naar mijn mening ook geen recht om je geld terug te krijgen ik ben immers geen winkel. Zelf ben je te beroerd om een keer te google'n. Ik geef je een oplossing waar jij 6 weken over doet om er een keer na te kijken.(dus geen herinnering dat het probleem nog niet was opgelost) Vervolgens kom je met een pm dat ik het maar ff moet oplossen. Zo werkt het niet Ed.
Top 5 China producten
pi_72264511
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:25 schreef rene90 het volgende:

[..]
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:

Wat is het nou?
pi_72264606
Haha je hebt helemaal gelijk, maar feedback is daar ook niet de plek voor. Dus dan maar toch beter hier (sorry A_A ).

Om misschien ook wat toe te voegen; ik zie het gewoon als een pech geval. Coltz40 heeft netjes het spul opgestuurd na betaling, en het is werkend ontvangen. Dat het na 3 weken toch een defect blijkt te hebben is dan voor zover ik het kan zien niet de schuld van Coltz40.
Het is natuurlijk wel heel zuur voor Ed, maar daar valt helaas niks aan te doen. Wij als FOK! kunnen verder ook niks doen omdat het gewoon "eerlijk" is gegaan, en Coltz40 geprobeerd heeft het defect op te lossen wat niet gelukt is.

Gevalletje jammer maar helaas.
Top 5 China producten
pi_72264657
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jammer A_A, ik had je redelijker ingeschat. Kijk anders even in mijn PM-lijst, dat kunnen jullie toch?
nee, en ik wil ook niet dat je dat soort vieze insinuaties in het rond strooit.
quote:
Mijn conclusie van het verhaal is dat ik iets koop wat er al snel mee ophoudt. En ik heb helemaal niks zelf gesloopt of gewist, hoe komt de verkoper daar bij?! Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik het eerst wilde oplossen en niet meteen geld terug, ik kom de verkoper tegemoet door niet meteen de koop te willen terugdraaien en samen het probleem te willen oplossen. De verkoper laat zelf enkele malen een paar weken op zich wachten met antwoorden, waarna ik vervolgens van eind juli tot eind augustus op vakantie ga. Ik heb hem zelf weer moeten herinneren aan het feit dat het probleem nog niet opgelost is.

Maar goed, de maatschappij verandert en mensen proberen zich steeds vaker onder hun verantwoordelijkheden uit te lullen. Gelukkig kunnen mensen die iets van mij kopen, rekenen op een goede afhandeling van het verhaal indien er toch iets aan de hand is. Op Tweakers verkoop ik ook het een en ander en heb daar zo'n 70 pluspunten, geen enkele reactie van een ontevreden koper. Als ik de advertentie van ColtZ40 op tweakers had zien staan en dan het bovenstaande verhaaltje had gelezen, had ik niet met hem in zee gegaan.

25 euro aan niet-werkende zut gekocht, ColtZ40 bedankt Kopers, u bent gewaarschuwd.
wat zit je nou te lullen, wat verwacht je nou, als dat ding na 3 weken stuk gaat?
van ons hoef je niks te verwachten hoor, als ik via fok een mp3 speler koop die er na 3 weken mee nokt, is dta gewoon vette pech, dat heeft verkoper niet kunnen voorzien, daar heeft hij niks aan kunnen doen, daar kán hij niks aan doen.

je koopt iets particulier, wat nou rechten en plichten?
particulier is geen winkel.
echt, ik snap niet waarom je zo verontwaardigd bent dat mensen je niet helpen. en raad je overigens aan het hierbij te laten, want dir wordt enkel cirkelredeneren.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:23:53 #47
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72265835
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, en ik wil ook niet dat je dat soort vieze insinuaties in het rond strooit.
Vieze insinuaties? Heb ik iemand van iets beticht wat niet door de beugel kan? Ik dacht gewoon dat de moderators de PM van users konden lezen indien dat nodig was. Want in dit geval; be my guest.

Ik heb A_A en de andere mods hier nog steeds op een voetstuk staan hoor, ondanks dat we het niet eens zijn in dit geval.
quote:
wat zit je nou te lullen, wat verwacht je nou, als dat ding na 3 weken stuk gaat?
van ons hoef je niks te verwachten hoor, als ik via fok een mp3 speler koop die er na 3 weken mee nokt, is dta gewoon vette pech, dat heeft verkoper niet kunnen voorzien, daar heeft hij niks aan kunnen doen, daar kán hij niks aan doen.

je koopt iets particulier, wat nou rechten en plichten?
particulier is geen winkel.
echt, ik snap niet waarom je zo verontwaardigd bent dat mensen je niet helpen. en raad je overigens aan het hierbij te laten, want dir wordt enkel cirkelredeneren.
Te verwachten? Ik vraag toch helemaal niet aan iemand om te bemiddelen of een oordeel uit te spreken? Ik heb iets van een mede-user gekocht en daar ontevreden over. Ik post hier gewoon mijn ervaring. En als ik in dit verhaal de rol van de verkoper zou hebben, zou ik me lullig voelen als ik iets aan iemand verkoop wat heel snel kaduuk gaat. Ik heb in dergelijke geval zelf ook wel eens dingen teruggenomen of mensen gerestitueerd.
pi_72266477
Ik heb mijn best gedaan om het op te lossen. Ik heb dezelfde mp4 speler bij een vriend opgehaald om te kijken of ik de software kon kopieren dat lukte niet.Toen ben ik een uur gaan zoeken op google voor een oplossing en dit aan je door gemaild. Vervolgens hoor ik 6 weken niks en ben ik een oplichter.
pi_72266786
Aan zulke kopers wil je geeneens verkopen, dus dat hebben we dan ook weer geleerd.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:25:41 #50
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72267281
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb mijn best gedaan om het op te lossen. Ik heb dezelfde mp4 speler bij een vriend opgehaald om te kijken of ik de software kon kopieren dat lukte niet.Toen ben ik een uur gaan zoeken op google voor een oplossing en dit aan je door gemaild. Vervolgens hoor ik 6 weken niks en ben ik een oplichter.
Waar zeg ik dat je een oplichter bent?! Het wordt steeds gekker Ik heb je nooit voor oplichter uitgemaakt, je moet er geen dingen gaan bij verzinnen, net als dat je zei dat ik zelf het geheugen had gewist.

En wat googlen betreft; ik heb nooit de originele verpakking etc gezien en het merk/typennummer staan nergens vermeld. Er worden duizenden van die verschillende dingen in China gefraceerd. Had ik zomaar moeten googlen op 'BSOD on crappy MP4 player' ofzo?

De tijdsspanne van enkele weken is nogal duidelijk; in de zomer gaan mensen op vakantie. Op vakantie heb ik me even niet bezig gehouden met dit soort problemen.

Ik verwachtte dat anderen op dezelfde manier zouden omgaan met zo'n probleem als ik dat zou doen. Zoals de waard is, vertrouwt ie z'n gasten. Enfin; ik kom met dit verhaal niet verder. Ik heb even mijn frustratie kunnen posten en daarmee houdt het (helaas) op.

Volgende onderwerp.
pi_72277448
wat mindere ervaring met Pipermaru,

Ze bood een laptop aan, vraagprijs geboden. maandag direct geld gestort. krijg ik gisterenmiddag een mail dat de laptop niet meer aangaat en wordt dus niet meer verkocht,
normaal controleer je zoiets voordat je wat probeert te verkopen lijkt me.

[TK] Goedkope Asus laptop
pi_72277473
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef Lm87 het volgende:
wat mindere ervaring met Pipermaru,

Ze bood een laptop aan, vraagprijs geboden. maandag direct geld gestort. krijg ik gisterenmiddag een mail dat de laptop niet meer aangaat en wordt dus niet meer verkocht,
normaal controleer je zoiets voordat je wat probeert te verkopen lijkt me.

[TK] Goedkope Asus laptop
heb je wel je geld terug gekregen?
dat lijkt me het belangrijkst
pi_72277691
het zou gisteren overgemaakt worden.
momenteel nog niks op me rekening, maar het is ook weekend natuurlijk.
mocht het geld binnen zijn, zal ik het posten
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:41:27 #54
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_72278495
Top ruil ps3 games gedaan met DoDie
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:00:06 #55
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_72292088
Problemen met koop van product van: o0smoke0o.

Wel betaald, en morgen een week geen contact meer gehad. Product nog niet ontvangen.
Als ik morgen nog niks gehoord heb PM richting VAcrew.

Op hoop van zegen.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:56:06 #56
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_72298089
-edit: lachen mag je ergens anders doen

[ Bericht 86% gewijzigd door admiraal_anaal op 31-08-2009 08:30:42 ]
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_72302551
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:36 schreef voetballeh het volgende:
[TK] dekbedovertrek 140x200 NIEUW

deze is verkocht, mag een slotje op.
mvg. - voetballeh
Kan je het voortaan in V&A FB doen en niet in het "ervaringen"topic
pi_72318102
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:41 schreef M-unit het volgende:
Top ruil ps3 games gedaan met DoDie
En het zelfde met M-Unit!
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:26:50 #60
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_72332647
Goede ervaring met Man_made_god

Een dag nadat ik betaald had lag het spel netjes in een bubbelenvelop in mijn brievenbus.
Goed verpakt en lekker snel gereageerd... daar hou ik wel van
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72341274
[TR]Naruto Broken Bond XBOX 360

Slechte ervaring met user Tjalle, had mijn game al op donderdag op de bus gedaan en heb tot op heden zijn game niet binnen gehad. 2 keer een pm gestuurd maar geen response. en in het topic reageert hij ook niet meer.

Ben bang dat ik mijn game gewoon kwijt ben
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:47:51 #62
187674 Sigmund666
pi_72345312
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef Sala-adin het volgende:

Slechte ervaring met user Tjalle, had mijn game al op donderdag op de bus gedaan en heb tot op heden zijn game niet binnen gehad. 2 keer een pm gestuurd maar geen response. en in het topic reageert hij ook niet meer.

Dat denk ik zelf ook te vaak als iets later binnenkomt, maar 9 van de 10 keer komt dat vooral omdat er handmatig is gefrankeerd
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:09:12 #63
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72347854
Prima ervaring met verkoper MarkyB.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:11:32 #64
255013 Wanda_de_Panda
Kick ass and chew bubblegum
pi_72351446
Prima ervaring met SDSNATCHER ook al was ik wat te laat met de betaling alles was netjes ingepakt spellen werken perfect en een mooie guide voor Final Fantasy 9
Helaas kan ik deze guide niet gebruiken want BoyGenius zou zogezegd mij Final Fantasy 9 opsturen en het zou 2 weken geleden al verstuurd zijn maar ik heb nog steeds niks gekregen.
Sorry maar ik ben hier niet van gediend.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9Ed50mZ6464&feature=channel_page[/youtube]
pi_72351525
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
want BoyGenius zou zogezegd mij Final Fantasy 9 opsturen en het zou 2 weken geleden al verstuurd zijn maar ik heb nog steeds niks gekregen.
Sorry maar ik ben hier niet van gediend.
heb je een linkje voor me?
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:26:31 #66
255013 Wanda_de_Panda
pi_72352013
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb je een linkje voor me?
[GEZ] Final Fantasy 9 PS1
Hij heeft een PM gestuurd 2 weken geleden dat het was opgestuurd en dat de volgende dag zou komen maar ik heb na 2 weken nog nix gezien en nog een PM gestuurd maar ook niet op gereageerd.
Ik heb er wel 30 euro aan betaald
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9Ed50mZ6464&feature=channel_page[/youtube]
pi_72352816
Goede ervaring met Wibraman van wie ik een Dreamcast game gekocht heb. Ondanks dat ik niet met telebankieren kan omgaan (wat uiteindelijk toch gelukt moet zijn want ik heb de game binnen).

Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72352992
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef Sala-adin het volgende:

Heb je inmiddels nog wat gehoord? Hij is 3 uur geleden op FOK! geweest dus ben benieuwd of hij contact met je heeft opgenomen.
Top 5 China producten
pi_72353075
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Wanda_de_Panda het volgende:

[..]

[GEZ] Final Fantasy 9 PS1
Hij heeft een PM gestuurd 2 weken geleden dat het was opgestuurd en dat de volgende dag zou komen maar ik heb na 2 weken nog nix gezien en nog een PM gestuurd maar ook niet op gereageerd.
Ik heb er wel 30 euro aan betaald
pm is gestuurd
pi_72371190
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Folkwin het volgende:

Wel betaald, en morgen een week geen contact meer gehad. Product nog niet ontvangen.

Op hoop van zegen.
Geld al terug gehad?
  woensdag 2 september 2009 @ 17:03:56 #71
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_72372208
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:03 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Geld al terug gehad?
Nee, hij is nog steeds niet op het Fok! geweest, kan ik zien in z'n profiel.
Via Tweakers een mail verstuurd, waar hij een andere product aanbied (XBox 360).

Bank opdracht gegeven om bemiddelingsbrief naar hem te sturen en René van de VAcrew heeft een PushPM gestuurd.

Mag ik vragen vanwaar de interesse ?
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_72392194
Ik ben enige tijd geleden (begin mei) opgelicht voor een bedrag van 800euro. Er is vordering in de zaak, dus voor de geďnteresseerden: ga er eens lekker voor zitten zou ik zeggen!

KLIK
pi_72393033
heb het geld mogen ontvangen van pipermaru.

@ buffet1, veel succes met de zaak. mooi kl#te zoiets!
  donderdag 3 september 2009 @ 20:33:18 #74
255013 Wanda_de_Panda
pi_72410414
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:33 schreef duffet1 het volgende:
Ik ben enige tijd geleden (begin mei) opgelicht voor een bedrag van 800euro. Er is vordering in de zaak, dus voor de geďnteresseerden: ga er eens lekker voor zitten zou ik zeggen!

KLIK
Heej Duffet, ik heb de hele thread gelezen van je op ikbengenaaid.nl en ik hoop echt wel voor jou dat je eindelijk je geld gaat terug krijgen van die geldverkwistende oplichters!
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

pm is gestuurd
Mirjam heel erg bedankt voor je hulp in mijn zaak want ik heb vandaag dan toch mijn spel gekregen
pi_72411897
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef Wanda_de_Panda het volgende:

Mirjam heel erg bedankt voor je hulp in mijn zaak want ik heb vandaag dan toch mijn spel gekregen
mooi!
pi_72412756
[TK] HTC Hero

Snel en vriendelijk. Top! eer-ik
  donderdag 3 september 2009 @ 21:43:27 #77
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_72413931
Wederzijds.
Nooit eerder iets online verkocht, maar 't ging perfect zo. Hulde.
Signature.
pi_72430196
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:37 schreef TheUnoriginal het volgende:
Goeie ervaring met Borjoyzee in [TK] Snes starters pakket: Mario kart, Donkey kong 1,2,3
vrijdag betaald, zaterdag in huis, was erg goed verpakt.
Ook perfecte ervaring met Borjoyzee Goed verpakt.
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:37:07 #79
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_72439448
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Folkwin het volgende:

Op hoop van zegen.
Vandaag de CamPack ontvangen. Helaas mist er wel een onderdeel, niet essentieel maar hoop dit nog te kunnen bemachtigen.

Rene van V&A heeft zich ermee bemoeit waarna ik dus de toezegging kreeg dat hij vandaag zou komen, met excuses dat het zo heeft moeten gaan. De reden is, helaas, achterwege gebleven. Misschien dat er dan nog op enig begrip gerekend had kunnen worden, nu niet in ieder geval.

Jammer dat het zo heeft moeten gaan, maar eind goed al goed.
pi_72439660
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je inmiddels nog wat gehoord? Hij is 3 uur geleden op FOK! geweest dus ben benieuwd of hij contact met je heeft opgenomen.
Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.
pi_72442049
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.
Ik probeer even contact met hem op te nemen, zodra ik iets hoor laat ik het je weten.
Top 5 China producten
pi_72460606
Omdat het topic gesloten is wegens een ban van TS, doe ik het hier even: Heb goede zaken gedaan met Liefde_, dvd is al enige dagen in mijn bezit
  maandag 7 september 2009 @ 12:56:20 #83
187674 Sigmund666
pi_72516383
Goeie zaken met Gonzo1979. Gamecube is, met enige vertraging en net op tijd voor ik met vakantie ga, op mijn adres aangekomen! Netjes verpakt, top!
pi_72518082
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef Folkwin het volgende:

[..]
Vandaag de CamPack ontvangen. Helaas mist er wel een onderdeel, niet essentieel maar hoop dit nog te kunnen bemachtigen.
CamPack is verstuurd met alle onderdelen die ik erbij heb gekregen. Heb tevens ook gevraagd welk onderdeel je denkt te missen, echter nog niets op terug gekregen.
pi_72518659
[TK] Monster Hunter Freedom

Alles snel afgehandeld 2 daagjes na betaling had ik het spel al binnen, en was erg goed verpakt!

Motar is erg betrouwbaar (mijn mening!)
XboxLive: PureShadowChaos
PSN: PureShadow
  maandag 7 september 2009 @ 14:46:27 #86
179869 Motar
pi_72519004
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:33 schreef PureShadow het volgende:
[TK] Monster Hunter Freedom

Alles snel afgehandeld 2 daagjes na betaling had ik het spel al binnen, en was erg goed verpakt!

Motar is erg betrouwbaar (mijn mening!)
Goed pm contact met Pureshadow, alles ging erg netjes!

aanrader!
pi_72530019
[TK] Gitaarband met Grolschrubbers

Had de band gekocht en geld overgemaakt. Maar hij zag dat er een scheur in de band zat en besloot dat hij het niet kon maken deze naar mij te sturen. Vind ik zeer netjes! Wel ervaringen gehad waarbij dit niet zo gaat.
pi_72553134
Perfect ervaring met RemcoDelft. Zeer directe levering, en zeer goed verpakt! Hulde
pi_72561204
[TK] Nintendo Gameboy Classic,opbergtasje,Donkey Kong game

Helaas geen goede ervaring met verkoper Spunks en zijn verkochte Gameboy.

Prijs was oké, maar de gameboy kwam zeer karig en schraal verpakt bij me aan, gewoon los in een doosje gedaan zonder bescherming o.i.d. , de gameboy kon los rammelen.

Verder viel er direct een frontje van het apparaat en had er oxidatie plaatsgevonden bij de batterijenhouder. Ook het achterklepje zat los omdat het palletje afgebroken was, en dit terwijl de gameboy ZGAN in de advertentie aangeprijst stond.

erg jammer.
pi_72579008
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik heb hem eindelijk binnen, snap niet waarom het zo lang moest duren.
pi_72585659
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik heb hem eindelijk binnen, snap niet waarom het zo lang moest duren.
Mooi
Top 5 China producten
pi_72588494
[TK/TR] Nokia E71 zilver

AeonFlux31, thnx snelle en goede levering, helemaal top
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_72614298
top ervaring met Oversight in [TK] Monty Python's Flying Circus
Vandaag de dvd's ontvangen in een leuke smiley papiertje en onbeschadigd en MET EEN CHOCO-REEP
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_72621405
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef SpookY22 het volgende:
top ervaring met Oversight in [TK] Monty Python's Flying Circus
Vandaag de dvd's ontvangen in een leuke smiley papiertje en onbeschadigd en MET EEN CHOCO-REEP
Veel plezier ermee !
◢◤
  donderdag 10 september 2009 @ 23:55:54 #95
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_72631135
Dinsdag 8 september gaf Keffo aan interesse te hebben in een smartcard uit het topic [TK] Samsung Digitenne ontvangers (2 stuks).

Ik gaf aan dat ik er 6 euro inclusief verzenden voor wilde hebben en hij stuurde mij een PM met zijn adresgegevens. Daarop stuurde ik een reactie met mijn bankgegevens.

Ik heb de smartcard woensdag 9 september, zonder het bedrag te hebben ontvangen dus in vertrouwen, naar hem opgestuurd. Deze zal hij dan ook op donderdag 10 september hebben ontvangen.

Ik stuurde hem een PM met de vraag of hij het geld al heeft overgemaakt, omdat ik nog niks had ontvangen.

Ik kom zojuist thuis en lees de volgende reactie:
quote:
nee nog niet gedaan....
Dit bericht zonder smiley, dus zonder ondertoon. En ook geen aanhef/afsluiting zoals hij die eerder wel gebruikte.

Ik heb het vermoeden dat hij niet de intentie heeft om te betalen. Daar heeft hij namelijk al 60 uur de tijd voor gehad.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_72631323
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dinsdag 8 september gaf Keffo aan interesse te hebben in een smartcard uit het topic [TK] Samsung Digitenne ontvangers (2 stuks).

Ik gaf aan dat ik er 6 euro inclusief verzenden voor wilde hebben en hij stuurde mij een PM met zijn adresgegevens. Daarop stuurde ik een reactie met mijn bankgegevens.

Ik heb de smartcard woensdag 9 september, zonder het bedrag te hebben ontvangen dus in vertrouwen, naar hem opgestuurd. Deze zal hij dan ook op donderdag 10 september hebben ontvangen.

Ik stuurde hem een PM met de vraag of hij het geld al heeft overgemaakt, omdat ik nog niks had ontvangen.

Ik kom zojuist thuis en lees de volgende reactie:
[..]

Dit bericht zonder smiley, dus zonder ondertoon. En ook geen aanhef/afsluiting zoals hij die eerder wel gebruikte.

Ik heb het vermoeden dat hij niet de intentie heeft om te betalen. Daar heeft hij namelijk al 60 uur de tijd voor gehad.
pm is verstuurd
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:15:53 #97
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_72631668
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

pm is verstuurd
Bedankt.

Wat staat er in die PM? Heb je misschien een CC'tje voor me?
pi_72649817
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:44 schreef Taxman het volgende:
Helaas mijn eerste echt negatieve ervaring op Fok!
In [ url ] [TK] Sapphire-hd-4830 [ /url ] topic van user Mitchelll een videokaart gekocht. Op 4-8-09 geld (40 euro) overgemaakt, maar sindsdien heeft hij niets verstuurd. Laatste contact via PM is op 7-8-09 waarbij hij zei op 8-8-09 een track&trace nummer te zullen geven.
Ondertussen is hij al zes dagen niet meer op Fok!. Ben benieuwd of ik de 40 euro kwijt ben, of alsnog de videokaart ontvang.....
Inmiddels na een hoop gedoe heeft Mitchell me de videokaart opgestuurd, excuses aangeboden en hij zegt mij 20 euro terug te storten als compensatie.
Al met al vind ik het zo netjes opgelost
pi_72653696
Remon, excuses, had even andere prioriteiten en dus geen tijd. Geld is net overgemaakt.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_72667359
Goede ervaring met Manga

[TK] 2100 Microsoft Points

Snelle communicatie en na betaling van mijn kant netjes de code ontvangen.

Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:50:42 #101
187674 Sigmund666
pi_72670374
Geduldigheidsoefening met Buitendam. Afgelopen maandag geld voor [TK] Xbox 360 games + accesoires. . Afgelopen donderdag geloof ik nog een PM gestuurd vanaf mijn vakantie-adres. PM gekregen dat hij morgen absoluut op de bus zou gaan. Vandaag vol verwachting klopt mijn hart bij de brievenbus gezeten. En ja hoor: Niks gekregen

Het is nou niet per se dat ik meteen een irritante neuroot ben die meteen zijn spullen wil hebben, maar na een week moet er toch e.e.a. op de bus zijn? Vooral ook omdat ik standaard een printscreen maak waar de storting al netjes op staat zodat een pakketje/game/whatever diezelfde of een van de daarop volgende dagen de deur uit kan.
pi_72673802
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Geduldigheidsoefening met Buitendam. Afgelopen maandag geld voor [TK] Xbox 360 games + accesoires. . Afgelopen donderdag geloof ik nog een PM gestuurd vanaf mijn vakantie-adres. PM gekregen dat hij morgen absoluut op de bus zou gaan. Vandaag vol verwachting klopt mijn hart bij de brievenbus gezeten. En ja hoor: Niks gekregen

Het is nou niet per se dat ik meteen een irritante neuroot ben die meteen zijn spullen wil hebben, maar na een week moet er toch e.e.a. op de bus zijn? Vooral ook omdat ik standaard een printscreen maak waar de storting al netjes op staat zodat een pakketje/game/whatever diezelfde of een van de daarop volgende dagen de deur uit kan.
laatst iets verstuurd op maandag, was donderdag pas binnen tien km verder....
pi_72678453
Goede ervaring met AeonFlux31 in het topic [TK/TR] nokia 5800 gebruikt

Snelle reactie plus afhandeling.
  zaterdag 12 september 2009 @ 19:25:43 #104
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_72680251
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef Keffo het volgende:
Remon, excuses, had even andere prioriteiten en dus geen tijd. Geld is net overgemaakt.
Wel jammer dat ik pas serieus wordt genomen na ingrijpen van een V&A moderator. Je had ook kunnen zeggen dat het geld onderweg was, maar dat je even andere prioriteiten had.

Ik heb het bedrag op moment van schrijven nog niet ontvangen, wellicht veroorzaakt door afwijkende banken en het weekeind.
pi_72692577
edit:probleem inmiddels opgelost

[ Bericht 90% gewijzigd door Schunckelstar op 13-09-2009 15:57:30 ]
  zondag 13 september 2009 @ 10:23:35 #106
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_72692594
Vliegensvlugge en goeie ervaring met ColtZ40 ..

Met een stukje omrijden, heb ik een digitaal cameraatje afgeleverd!
Veel plezier ermee ColtZ !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_72693650
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vliegensvlugge en goeie ervaring met ColtZ40 ..

Met een stukje omrijden, heb ik een digitaal cameraatje afgeleverd!
Veel plezier ermee ColtZ !
Wat een topservice!

Met rijstenbuiltje kan je prima zaken doen.
  zondag 13 september 2009 @ 19:55:38 #108
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72708284
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[TK] Nintendo Gameboy Classic,opbergtasje,Donkey Kong game

Helaas geen goede ervaring met verkoper Spunks en zijn verkochte Gameboy.

Prijs was oké, maar de gameboy kwam zeer karig en schraal verpakt bij me aan, gewoon los in een doosje gedaan zonder bescherming o.i.d. , de gameboy kon los rammelen.

Verder viel er direct een frontje van het apparaat en had er oxidatie plaatsgevonden bij de batterijenhouder. Ook het achterklepje zat los omdat het palletje afgebroken was, en dit terwijl de gameboy ZGAN in de advertentie aangeprijst stond.

erg jammer.
Nu ken ik toevallig nog iemand die een colour uitvoering voor heel weinig te koop heeft
  zondag 13 september 2009 @ 19:57:58 #109
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72708384
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:

Ik wacht trouwens nog steeds op een betaling van jou uit 2007

Je wilde toen die bladen uit de 2e wereldoorlog kopen maar de betaling is nooit aangekomen.
  zondag 13 september 2009 @ 20:31:22 #110
187674 Sigmund666
pi_72709703
O ja

PM het rekeningnummer even door, dan maak ik het serieus nog over als je de bladen nog hebt
pi_72709802
Prima ervaring met Herr.Flick betreffende de topic [TK]Nintendo DS Pink DEFEKT.
Prima contact en de verzending was ook goed, was een beetje vertraagt maar hij heeft dit netjes van te voren gemeld
  zondag 13 september 2009 @ 20:47:25 #112
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72710413
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
O ja

PM het rekeningnummer even door, dan maak ik het serieus nog over als je de bladen nog hebt
Dan zou ik nog eens flink de kast in moeten duiken. Had je echt nog interesse dan?
  zondag 13 september 2009 @ 20:48:46 #113
187674 Sigmund666
pi_72710460
Ze zijn eigenlijk voor mijn vader, maar ik heb hem er toen nooit meer over gehoord
Wou hem er nog mee verrassen.
  zondag 13 september 2009 @ 21:16:27 #114
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72711726
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze zijn eigenlijk voor mijn vader, maar ik heb hem er toen nooit meer over gehoord
Wou hem er nog mee verrassen.
Volgens mij had ik ze destijds in een discrete envelop in een la van mijn bureau op het werk gelegd. Was als de dood dat collega's ze onder ogen kregen en hele rare ideeen van mij zouden krijgen

Ik heb ze ook maar niet op marktplaats gezet, wie weet van voor enge types je aan de deur zou krijgen
pi_72719050
En nu weer graagontopic
pi_72722796
Toppie ervaring met w00h00, Unreal Tournament voor de PS3 van hem gekocht
  maandag 14 september 2009 @ 16:54:39 #117
187674 Sigmund666
pi_72733534
Toppie experience met Buitendam. Hierboven wat pessimistisch gezwets. Spel is vandaag buiten alle verwachtingen in op de mat gevallen Top verpakt!
  maandag 14 september 2009 @ 17:48:50 #118
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_72735044
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik pas serieus wordt genomen na ingrijpen van een V&A moderator. Je had ook kunnen zeggen dat het geld onderweg was, maar dat je even andere prioriteiten had.

Ik heb het bedrag op moment van schrijven nog niet ontvangen, wellicht veroorzaakt door afwijkende banken en het weekeind.
Heb het bedrag dan eindelijk ontvangen.
pi_72760806
Geweldige ervaring met Motar!
Snel verzonden, super verpakt, helemaal geweldig!
pi_72767534
Goede ervaring met knoest99. Alles zoals afgesproken, en al de dag erna binnen met de post.

[TK/TR]Playstation 3 en PSP games, UMD's en meer!
pi_72774509
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:35 schreef DJO. het volgende:
[TK] HTC Touch Diamond

kan close.
Volgende keer even in feedback
Top 5 China producten
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:50:17 #123
179869 Motar
pi_72788877
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:29 schreef Der_Rudi het volgende:
Geweldige ervaring met Motar!
Snel verzonden, super verpakt, helemaal geweldig!
Dito ervaring met Der_Rudi, fijne communicatie en alles netjes afgehandeld, bedankt!
pi_72838106
Minder goede ervaring met Crazygamers13.

Ruil gedaan voor een bepaald PS3 spel, kreeg direct een mailtje dat het zou kunnen dat het onvoldoende gefrankeerd was. Spel nooit aangekregen, nu ook geen antwoord meer.
Tja totaalwaarde misschien 20 euro kan erger, wel jammer.
  donderdag 17 september 2009 @ 14:29:50 #125
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_72839391
Toppie ervaring met toimoi.

Goede communicatie en perfect verpakt.
pi_72840751
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef mrPanerai het volgende:

Ruil gedaan voor een bepaald PS3 spel, kreeg direct een mailtje dat het zou kunnen dat het onvoldoende gefrankeerd was. Spel nooit aangekregen, nu ook geen antwoord meer.
Kan je mij per pm jullie communicatie even toesturen, dus pm's enzo?
pi_72868250
Erg goede ervaring met knoest99 in topic [TK/TR]Playstation 3 en PSP games, UMD's en meer!

Keurig verpakt en snelle levering
pi_72878031
quote:

ben bang dat je je geld kwijt bent
mij heeft ie ook nooit betaald, gelukkig had ik mijn spul nog niet opgestuurd omdat ik het meteen al niet vertrouwde (zijn achternaam was hetzelfde als zijn straatnaam, maar dan achterstevoren)
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:05:22 #129
187674 Sigmund666
pi_72888136
Goeie ervaring met Kingside in [TK] Nintendo 64 + 2 controllers + 20 games

Spellen perfect aangekomen. Heerlijk!
  maandag 21 september 2009 @ 10:37:33 #130
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_72960099
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

mij heeft ie ook nooit betaald, gelukkig had ik mijn spul nog niet opgestuurd omdat ik het meteen al niet vertrouwde (zijn achternaam was hetzelfde als zijn straatnaam, maar dan achterstevoren)
sorry schunckelstar

dat was even in een moeilijke periode daarvoor mijn excuses + het geld was 2 x teruggestort.betreft meneer panerai het spel is alang onderweg spel is zelfde dag als vga kabel de deur uit gegaan die mustisuc bij mij had besteld en die heeft het wel netjes gehad.
dus ik snap het niet,aangezien ik hier jou spel wel heb ontvangen.

greets

ps bang dat je geld kwijt bent???? ik heb zelf nog vanuit mezelf tegen je gezegd misschien te weinig gefrankeerd.en dat als je de postman zou moeten betalen,dat ik het geld netjes naar je terug zou storten.
en dan ben ik nu hier de pineut en dat het misschien geen eens mijn fout is.

[ Bericht 7% gewijzigd door crazygamers13 op 21-09-2009 10:46:54 ]
  maandag 21 september 2009 @ 10:39:09 #131
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_72960143
Goede Ervaring met Griebus!

Spel lag de volgende dag nog in mijn brievenbus.
pi_72960413
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef crazygamers13 het volgende:

en dan ben ik nu hier de pineut en dat het misschien geen eens mijn fout is.
Uhu, jij plakt er toch te weinig op
  maandag 21 september 2009 @ 10:54:53 #133
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_72960626
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ja kan ik er wat aan doen dat de naam omgekeerd hetzelfde is maar in ieder geval nogmaals mijn excuses daar voor.
en als je me niet geloofd vraag musticus maar die heeft gestort op diezelfde naam
dus bij deze dat je het niet vertrouwd dat is jouw recht,maar nergens in die deal was besproken dat jij het als eerste op bus zou doen IK zou eerst storten en dan pas de rest.
  maandag 21 september 2009 @ 15:37:15 #134
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_72968855
quote:

RECHTZETTING!

Vandaag is het pakketje van CrazyGamers13 in de bus gevallen, Hij had al aangegeven dat ie misschien te weinig postzegels had gekleefd (kan gebeuren) en dat heeft dus inderdaad tot meer dan een week vertraging geleid.
Ik heb nooit niks over geld kwijt ofzo gezegd, Ik heb zelfs bij A_A verdedigd dat het best op de post verloren zou kunnen zijn gegaan, ik moest het alleen ff posten hier. Sommige verkopers hun pakjes geraken wel meer zoek en dan is er natuurlijk wat anders aan de hand.

Dus... goeie deal met CG13, alleen jammer dat m'n vakantie nu net gedaan is.

[ Bericht 11% gewijzigd door mrPanerai op 21-09-2009 15:43:45 ]
pi_72969714
en gelukkig is alles goed gekomen
pi_72974649
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef crazygamers13 het volgende:

[..]

ja kan ik er wat aan doen dat de naam omgekeerd hetzelfde is maar in ieder geval nogmaals mijn excuses daar voor.
en als je me niet geloofd vraag musticus maar die heeft gestort op diezelfde naam
dus bij deze dat je het niet vertrouwd dat is jouw recht,maar nergens in die deal was besproken dat jij het als eerste op bus zou doen IK zou eerst storten en dan pas de rest.
excuses aanvaard hoor
maar je kunt je toch wel voorstellen dat ik het niet meer vertrouw als ik je adres maar steeds niet krijg (heb er zelf steeds om moeten vragen) en het geld maar steeds niet komt, en als ik dan uiteindelijk je adres krijg dat dat hetzelfde is als je straatnaam achterstevoren ( das wel bizar toevallig trouwens )
uiteindelijk dus een misverstand...

maar goed, no hard feelings iig
  maandag 21 september 2009 @ 19:06:45 #137
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_72975759
goeie deal met mnrpanerai game voor een game post deed van mijn kant door mijn fout wat langzamer (te weinig postzegels)

oh nee hoor man

ja bizar is het wel een beetje past ook wel bij de familie allemaal op de 13de jarig en onze huis nummer bij elkaar is ook 13 :-)

dus ja past wel bij ons

en no hard feelings to man fijne avond gasten
pi_73024229
Goede ervaring met detulp050 in de topic [TK] Tweemaal een Dell Laptop 1300.

De laptop is keurig en veilig verpakt aangekomen met een hele kleine vertraging wat netjes van te voren is gevraagd
pi_73107658
Afgelopen zaterdag een PS3 game met delano.888 geruild. Voor hem was het geen probleem dat het dinsdag verstuurd is, dus heb ik hem maandagavond pas op de bus gedaan. Dinsdag was het spel er nog niet bij hem, dat was de laatste keer dat ik iets gehoord heb. Hij zegt het zaterdag verstuurd te hebben, maar ik heb nog niks. Ik weet niet of het aan TNT ligt of aan hem. Ik heb er geen probleem mee dat het wat later komt, maar ik heb wel graag dat het gemeld wordt.

Tot nog toe nog geen probleem, maar als ik zondag niks van hem hoor is er echt iets mis.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:29:06 #140
187674 Sigmund666
pi_73107963
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Afgelopen zaterdag een PS3 game met delano.888 geruild. Voor hem was het geen probleem dat het dinsdag verstuurd is, dus heb ik hem maandagavond pas op de bus gedaan. Dinsdag was het spel er nog niet bij hem, dat was de laatste keer dat ik iets gehoord heb. Hij zegt het zaterdag verstuurd te hebben, maar ik heb nog niks. Ik weet niet of het aan TNT ligt of aan hem. Ik heb er geen probleem mee dat het wat later komt, maar ik heb wel graag dat het gemeld wordt.

Tot nog toe nog geen probleem, maar als ik zondag niks van hem hoor is er echt iets mis.
Ligt ergens bij TNT. Komt omdat je een zwaarder product aan TNT levert waardoor zijn moeten kijken of het wel goed is gefrankeerd, aangezien veel mensen er voor 2.20 aan zegels op plakken.
pi_73108002
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:29 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ligt ergens bij TNT. Komt omdat je een zwaarder product aan TNT levert waardoor zijn moeten kijken of het wel goed is gefrankeerd, aangezien veel mensen er voor 2.20 aan zegels op plakken.
Maar doet de TNT daar drie dagen over?
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:31:30 #142
187674 Sigmund666
pi_73108033
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:30 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Maar doet de TNT daar drie dagen over?
Dat wil wonderwel lang duren soms. En anders moet je A_A ff PM'en met alle correspondentie en lost hij het op
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:03:40 #143
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73114515
Goede ervaring met "crazygamers13 " In het topic [TK][TR] XBOX 360 + Accessoires +PC speakers

VGA kabel gekocht voor de Xbox, alles was snel en netjes binnen een paar dagen afgehandeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door mustisuc op 25-09-2009 23:14:53 ]
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:02:13 #144
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_73121595
Goede ervaring met MaikelS, [TK] Maikel's uitverkoop

Alles zoals afgesproken verlopen.
pi_73124497
Inmiddels iets gehoord van delano, probleem ligt dus bij TNT.
pi_73174032
Ik heb 18 oktober een spel gekocht van LitmanenAFCA
Meteen die dag betaald en te horen gekregen dat hij het de 19e had ontvangen.
Maar ik heb het spel nog steeds niet mogen ontvangen....
pi_73205202
Nog steeds niks van LitmanenAFCA ontvangen en hij negeert me pm ook
pi_73217264
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
Nog steeds niks van LitmanenAFCA ontvangen en hij negeert me pm ook
Gaat om dit topic neem ik aan: [TK] Fallout 3 voor de xbox 360. ?

Ik ga even proberen contact met hem op te nemen.
Top 5 China producten
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:28:19 #149
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_73217346
Goede ervaring met synnath in dit topic [TK] Philips Micro Hi-Fi systeem met USB

Set was aangesloten en werkend te zien toen ik hem kwam ophalen.
Alles in puike staat; prettig 'zaken' doen.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_73218118
[TK] Microsoft Points (2 x 2100)

Snelle transactie met Aquila360
pi_73221773
Iemand een goede deal gehad met Loontjah of wiebelkont? Kan die persoon mij aub even een PM sturen?

Btw kan ik melden dat Shigeru gewoon te vertrouwen is etc. Hij is top!:P
pi_73222415
Goede zaken gedaan met Cothen -> [TK] Gemini UMX-SE Mengpaneel
Vandaag binnengekregen. Goed verpakt (inventief, de originele doos binnenstebuiten ), de mixer ziet er goed uit.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_73225054
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:52 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Iemand een goede deal gehad met Loontjah of wiebelkont? Kan die persoon mij aub even een PM sturen?

Btw kan ik melden dat Shigeru gewoon te vertrouwen is etc. Hij is top!:P
Beide users hebben meerdere topics in V&A gehad en daar zijn de producten gewoon van aangekomen voor zover wij op de hoogte zijn.
Top 5 China producten
pi_73238384
Super Metroid USA
Kan niet anders zeggen dan zeer goede service van Sigmund666.

A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 30 september 2009 @ 15:44:28 #155
187674 Sigmund666
pi_73244904
Insgelijks bij Pritt!

Verder goede ervaring met Buitendam op [TK] Xbox 360 games + accesoires. Spellen vandaag aangekomen. Top!
pi_73297732
Slechte ervaring met blue2t

Vorige week vrijdag een deal gemaakt met blue2t via pm voor deze notebook:

[TK]Acer Aspire ONE A150 Blauw

Hij zou op dinsdag in Eindhoven zijn waar ik hem op kon halen. Helaas geen reactie meer op pm berichten. Ik heb de notebook opgezocht via MP en hem dinsdag gebeld. Stotterend stond hij mij te woord en hij zou mij donderdag bellen voor de levering. Weer geen reactie.... Ik heb maar een nieuwe notebook besteld. Hij mag dan wel beleeft reageren maar handelen is hem vreemd.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:11:41 #157
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73299934
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:46 schreef ColtZ40 het volgende:
Slechte ervaring met blue2t

Vorige week vrijdag een deal gemaakt met blue2t via pm voor deze notebook:

[TK]Acer Aspire ONE A150 Blauw

Hij zou op dinsdag in Eindhoven zijn waar ik hem op kon halen. Helaas geen reactie meer op pm berichten. Ik heb de notebook opgezocht via MP en hem dinsdag gebeld. Stotterend stond hij mij te woord en hij zou mij donderdag bellen voor de levering. Weer geen reactie.... Ik heb maar een nieuwe notebook besteld. Hij mag dan wel beleeft reageren maar handelen is hem vreemd.
maar had je wel betaald, of niet?
pi_73302360
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

maar had je wel betaald, of niet?
Nee, gelukkig niet.
pi_73334463
Uitstekende zaken gedaan met Starbeach. Donderdag had ik het geld overgemaakt, en vandaag heb ik het pakketje al binnen. En ondanks dat het om schoenen ging, die natuurlijk niet zo schadegevoelig zijn, was het heel netjes verpakt.
pi_73347915
Minder goede ervaring met Vinamp in het
Nokia E51 2Gb met gps ontvanger topic.

Wel veel gekregen, maar gemakshalve heeft de verkoper in het topic bepaalde zaken toch maar niet genoemd/verzwegen en niet op de foto gezet. Gevolg is dat ik niet tevreden ben met het geleverde.

Helaas, zelfs na bemiddeling van Rene90 wil Vinamp de koop niet terugdraaien.

Rene90, nogmaals bedankt voor je bemiddelingspoging. <- ben uiteraard niet in feeststemming
GRAAG VERWIJDEREN
pi_73366927
IN [CENTRAAL] Blu-ray Discs onderling ruilen van crazygamers13 BR gekocht en goed/snel ontvangen! dank je!
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:49:47 #162
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73397414
Ook een prima ervaring met crazygamers13 hier
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:38:27 #163
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_73426315
Dan ben ik de derde op rij die een goeie deal heeft met Crazygamers13

Zondag deal rond en vandaag al ontvangen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_73427468
Alle lof voor Sigmund666

Dank voor de mp3spelert.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:31:12 #165
187674 Sigmund666
pi_73430163
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef Poepoog het volgende:
Alle lof voor Sigmund666

Dank voor de mp3spelert.
Graag gedaan
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:58:50 #166
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_73432527
Pakje net binnen van Sigmund666.
Dank dank
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:05:17 #167
187674 Sigmund666
pi_73432703
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:58 schreef DragonFire het volgende:
Pakje net binnen van Sigmund666.
Dank dank
Graag gedaan
Succes ermee
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:18:33 #168
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_73444550
Prima deal met XDevil. Dualshock 3 controller vandaag in prima staat aangekomen!
pi_73462004
[TK/TR] PS3 Killzone 2 Snel met ChickenSpikey.

Dank!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:59:45 #170
187674 Sigmund666
pi_73485501
Topervaring met Koei in [TK] Nintendo 64 met 4 controllers en games

Spel is vandaag in goeie staat binnengekomen. Nog bedankt voor de PSP keychain trouwens
pi_73488092
Games ontvangen van superfruitig en in goede conditie, hierbij mijn dank.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:52:34 #172
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_73491464
met deze fokkers heb ik een goede en snelle ruildeal/verkoop gehad

jefjef
BlackSheep
AQuila360
ferryb86
Marijkezwolle

ik bedank u allen
pi_73491635
prima ervaring ( eigenlijk geweldig) met Chocobo!

Ruil voor zijn Batman Dark Asylum verliep super snel en alles in goede staat ontvangen, dank Chocobo!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:46:31 #174
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73512141
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef ferryb86 het volgende:
prima ervaring ( eigenlijk geweldig) met Chocobo!

Ruil voor zijn Batman Dark Asylum verliep super snel en alles in goede staat ontvangen, dank Chocobo!
Idem hier,... snel geleverd en het spel was zo goed als nieuw! Veel dank!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_73520077
[TK] Nintendo ds lite + ttds + 4 gig microsd

Zeer goede ervaring met BaretKalayciyan, levert netjes wat hij belooft, snel opgestuurd, heeft nog de moeite genomen er wat extra dingen op te zetten en wat informatie te geven.
Erg netjes en goed en snel afgehandeld.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:08:33 #176
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73521377
Een erg goede ervaring met crazygamers13 Heb een MP3 speler gekocht en deze werd snel en goed verpakt verstuurd. Prima deal
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_73523448
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef Lamon. het volgende:
[TK] Nintendo ds lite + ttds + 4 gig microsd

Zeer goede ervaring met BaretKalayciyan, levert netjes wat hij belooft, snel opgestuurd, heeft nog de moeite genomen er wat extra dingen op te zetten en wat informatie te geven.
Erg netjes en goed en snel afgehandeld.
Fijn om te horen!
pi_73533189
goed ervaring met crazygamers13 goed verpakt en snel geleverd, toppie!
pi_73535599
Ik snap niet helemaal wat er zojuist gebeurd is. Ik open een topic om kaartjes te verkopen voor de Efteling die wij niet meer gaan gebruiken, gewoon gekocht voor het normale tarief. Ik kijk even later en het topic is meteen dichtgegooid. Omdat ''ik ze met winst zou willen verkopen''

Er staat een prijs van ¤ 28 op de kaartjes en ik wil ze verkopen voor ¤ 25, wat si hier in godesnaam mis mee?
''Going mental on the Wabbu''
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:04:25 #180
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73535687
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef Together-Alone het volgende:
Ik snap niet helemaal wat er zojuist gebeurd is. Ik open een topic om kaartjes te verkopen voor de Efteling die wij niet meer gaan gebruiken, gewoon gekocht voor het normale tarief. Ik kijk even later en het topic is meteen dichtgegooid. Omdat ''ik ze met winst zou willen verkopen''

Er staat een prijs van ¤ 28 op de kaartjes en ik wil ze verkopen voor ¤ 25, wat si hier in godesnaam mis mee?
je zit in het verkeerde topic én we hebben al contact via pm
pi_73548011
Goeie ervaring met manga in [TK]PC-Games, onderdelen en monitoren Heeft de spullen snel gehaald en goed betaald.
Sig
pi_73550206
Logitech Rumblepad gekocht van Allsystemshalt. In nieuwstaat ontvangen, keurig ingepakt in de doos met bijbehorende boekjes en drivers. Perfecte deal. Zeer tevreden! Bedankt!
pi_73609542
Alleen maar positief nieuws te melden over ColtZ40.
Via PM netjes alles afgehandeld en mijn Samsung NC20 succesvol verkocht.
Kwam hem ook netjes halen!
Kun je gerust zaken mee doen.

[TK] Samsung NC20
pi_73640919
Prima zakendoen met ausweiss, zeer snelle verzending.
[GEZ] Treinkaartje Kruidvat geldig tot 8 november
pi_73648020
Prima ervaring met dokey. Het produkt was snel verzonden en goed verpakt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:25:48 #186
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_73677476
[TK] 5x 1GB DDR2 Laptop memory
Prima ervaring met SpookY22. Op tijd in bubbleloppie en werkend.
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_73681983
Update: door user Mitchelll toegezegde 20 euro heb ik nooit ontvangen, ook niet na bevestiging Mitchelll op 30-9-09.
Ik laat het hierbij, moderater hoeft ook geen actie te ondernemen. Trek je eigen conclusies over deze user
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Taxman het volgende:

[..]

Inmiddels na een hoop gedoe heeft Mitchell me de videokaart opgestuurd, excuses aangeboden en hij zegt mij 20 euro terug te storten als compensatie.
Al met al vind ik het zo netjes opgelost
pi_73683076
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73686095
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef Oblivion het volgende:
Goede ervaring met P.F.

[TK] Jurkjes & shirtjes! [3 euro!] *update*
Dit
pi_73686374
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:54 schreef Taxman het volgende:
Update: door user Mitchelll toegezegde 20 euro heb ik nooit ontvangen, ook niet na bevestiging Mitchelll op 30-9-09.
Ik laat het hierbij, moderater hoeft ook geen actie te ondernemen. Trek je eigen conclusies over deze user
[..]
Geen actie ondernemen? Dat zou mooi zijn... nee ik zal hem niet achter zijn kont aan zitten maar een enkeltje prullebak of ban zal zeker aangevraagd worden
Jammer dat het zo voor hem moest lopen
pi_73688002
Op zich heb ik de gekochte videokaart ontvangen. Liever had ik mezelf alle moeite en frustratie bespaard om deze videokaart alsnog geleverd te krijgen, dat was me veel meer waard geweest dan de 20 euro "schadevergoeding".
Ik vind dat als je dan uit jezelf toezegt om 20 euro terug te storten dat je dat ook moet nakomen. Maar ik heb het helemaal gehad met hem, vandaar dat wat mij betreft er geen actie meer op ondernomen word.
pi_73714600
Van crazygamers13 een Xbox spel gekocht, snel antwoord steeds gekregen en de dag nadat het spel op de post is gegaan is hij binnen gekomen! Top
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:54:29 #193
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_73714840
prima ervaring met Chr1st1aan xbox 360 spel fifa 10 geld volgende dag erop

thumbs up maeng
pi_73716886
Via pm een wireless ding gekocht voor de xbox van crazygamers13.
Geld overgemaakt en is meteen op de post gegaan. De volgende dag had ik het in huis! Geweldig! Alleen jammer dat er geen boekje bijzit, maar daar is internet weer zeer geschikt voor.
+1 voor crazygamers13!!!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:52:45 #195
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_73717022
goede ervaring met larry flint geld stond volgende dag erop thumbs up

ps.soz voor de boekjes had ze niet meer
pi_73717128
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef crazygamers13 het volgende:
goede ervaring met larry flint geld stond volgende dag erop thumbs up

ps.soz voor de boekjes had ze niet meer
Heb handleiding al via internet gevonden dus geen probleem hoor! Ben allang blij dat ik er dat wireless ding heb!
pi_73722725
Onlangs iets (iphone dock) van Elias3 gekocht, maar nooit iets gekregen en reageren op PM doet tie ook al niet.....

EDIT: ok hij was vergeten te vermelden dat hij een aantal dagen weg was en zou het maandag op de post doen.

[ Bericht 34% gewijzigd door Lifan op 17-10-2009 14:26:31 ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:44:27 #198
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_73724657
neem anders contact op met admin denk ik in dit geval

weer een top deal [TK] Gamecube met zware beschadigingen, werkt wel

met borjoyzee omdat we niet echt ver van elkaar wonen,heeft ie het last gebracht omdat ik niet zo makkelijk te been ben

dank je wel voor dat borjoyzee thumbs up mate
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:57:59 #199
150565 Borjoyzee
Ik ben niet lief!
pi_73725147
Goede ervaring met crazygamers13 in dit topic [TK] Gamecube met zware beschadigingen, werkt wel. duidelijk pm verkeer en snelle afhandeling, een aanrader en bedankt crazygamers13!

Brengen was weer een leuk ritje
I,m an asshole
Sometimes I park in the handicapped spaces
While handicapped people
Make handicapped faces
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:58:35 #200
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_73750135
Goede ervaring met SteelDogg, product is in perfecte staat aangekomen
Do androids dream of electric sheep?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:47:43 #201
179869 Motar
pi_73757370
Goede ervaring met Tokus in dit topic: [TK] veel cd's

Netjes pm verkeer en snelle betaling, bedankt!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:06:49 #202
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_73758061
idem met Motar.
goed verpakt, snel geleverd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_73766422
Ergens vorige week heb ik geld overgemaakt naar Loontjahh, voor een gamecube met nog wat.
Ze heeft het ontvangen, maar ik heb al een halve week (of meer:O) er niks meer van gehoord!

Jullie horen meer.
pi_73766733
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Ergens vorige week heb ik geld overgemaakt naar Loontjahh, voor een gamecube met nog wat.
Ze heeft het ontvangen, maar ik heb al een halve week (of meer:O) er niks meer van gehoord!

Jullie horen meer.
heb je link van het betreffende topic?
pi_73772624
[TK] Gamecube met spellen

Nog steeds niks:O
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:56:12 #206
179869 Motar
pi_73794612
goede deal met div-er in dit topic : [TK] veel cd's duidelijk pm contact en snelle betaling.

Bedankt en een aanrader!
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:19:29 #207
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_73810892
dargon fire op bezoek gehad alles netjes afgehandeld en allebei wat info rijker over games :-)

dus een thumbs up voor dragon fire

btw sorry van het rommeltje huis maar had geen zin om maar wat te doen vandaag :-)

[ Bericht 16% gewijzigd door crazygamers13 op 18-10-2009 17:38:03 ]
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:53:55 #208
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_73812213
Net terug van Crazygamers13, toffe gozer.
Thanks for de spelletjes.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:27:26 #209
179869 Motar
pi_73817928
Goede deal met Dwan in dit topic: [TK] Bolderkar

Veel vragen van mij en altijd net en duidelijk antwoord terug.

Thx en leuke kat man!
pi_73819697
Net terug van Kesj... Snelle en vlotte deal: [TK] Miele wasdroger, Novotronic T430

Kesj bedankt!
To be or not to be.....
pi_73835070
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:56 schreef Motar het volgende:
goede deal met div-er in dit topic : [TK] veel cd's duidelijk pm contact en snelle betaling.

Bedankt en een aanrader!
En ik ook een goede ervaring met Motar in dit topic.
En Motar verpakt het goed: geen enkel cd-doosje kapot.

Graag nog een keer.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_73842454
Goede ervaring met ROFLOL uit dit topic. Snelle verzending, netjes PM-verkeer én goed verpakt. Bedankt!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:49:27 #213
179869 Motar
pi_73887936
Goede ervaring met Antal in dit topic: [TK] Snes, Xbox,Gamecube N64 games

Én met On in dit topic: [TK] veel cd's

Correct pm verkeer en netjes afgehandeld, bedankt heren!
pi_73887999
Ik heb een positieve ervaring met Motar uit bovenstaand topic. Alles kwam netjes binnen en was goed verpakt.
pi_73893164
Positieve ervaring met gebruiker "vethard". Ik heb een NOkia van hem gekocht. Prima verpakt en product voldeed precies aan de omschrijving.
pi_73907940
Goede ervaring met BaretKalayciyan in [GEZ] The orange box ps3
Vriendelijke, snelle betaler
pi_73909540
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goede ervaring met BaretKalayciyan in [GEZ] The orange box ps3
Vriendelijke, snelle betaler
Right back at ya, goede levering. Aanrader!
pi_73910034
Goede ervaring met Perenijsje ( [TK] 30 Muziekcd's ).

Kwam afspraken beter na dan dat ze gemaakt waren, nog nooit een pakketje zo goed ingepakt ontvangen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_73910497
Topdeal met Arjennn --> [TK] Pioneer Autoradio DEH-P3100UB
Snelle levering, radio is in nieuwstaat, goed verpakt.
pi_73910598
goede ervaring met impact010 in dit topic
spel in nieuwstaat ontvangen
pi_73915115
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:59 schreef monic27 het volgende:
Positieve ervaring met gebruiker "vethard". Ik heb een NOkia van hem gekocht. Prima verpakt en product voldeed precies aan de omschrijving.
monic27
Geld optijd gekregen. Snelle respons. Kortom prima klant
pi_73918999
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:

Jullie horen meer.
Dit heb ik NIET gezegd!
Vandaag is alles goed en wel aangekomen.
pi_73922329
Op verzoek van de mods plaats ik dit bericht. Zoals enkele van jullie wellicht weten ben ik begin mei via fok! opgelicht voor een bedrag van ¤ 800. Door het inschakelen van een advocaat is er een rechtszaak gekomen, waarbij de andere partij niet is komen opdagen. het vonnis is geveld en men moet mij terug gaan betalen. Voor de geďnteresseerden is het hele verhaal hier te lezen.

Het ging (nadat ik een LCD scherm had ontvangen) nog om een bedrag van ¤ 650, maar door de proceskosten etc. zijn deze kosten nu al opgelopen tot bijna ¤ 2000. Indien men nog steeds niet meewerkt, zullen deze kosten alleen nog maar hoger worden (denk ook aan rente).

Dus voor iedereen die ook maar aan oplichten denkt: doe het niet! Indien er iets is gebeurd met het geld of het product, ben dan altijd eerlijk en volledig tegen de koper. Zoals ook in mijn verhaal te lezen is, heb ik als gedupeerde, nog vaak proberen mee te werken aan een afbetalingsregeling, echter zonder succes.

[ Bericht 1% gewijzigd door duffet1 op 21-10-2009 18:51:58 (typfoutjes verwijderd) ]
pi_73922716
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef duffet1 het volgende:
Op verzoek van de mods plaats ik dit bericht. Zoals enkele van jullie wellicht weten ben ik begin mei via fok! opgelicht voor een bedrag van ¤ 800. Door het inschakelen van een advocaat is er een rechtszaak gekomen, waarbij de andere partij niet is komen opdagen. het vonnis is geveld en men moet mij terug gaan betalen. Voor de geďnteresseerden is het hele verhaal hier te lezen.

Het ging (nadat ik een LCD scherm had ontvangen) nog om een bedrag van ¤ 650, maar door de proceskosten etc. zijn deze kosten nu al opgelopen tot bijna ¤ 2000. Indien men nog steeds niet meewerkt, zullen deze kosten alleen nog maar hoger worden (denk ook aan rente).

Dus voor iedereen die ook maar aan oplichten denkt: doe het niet! Indien er iets is gebeurd met het geld of het product, ben dan altijd eerlijk en volledig tegen de koper. Zoals ook in mijn verhaal te lezen is, heb ik als gedupeerde, nog vaak proberen mee te werken aan een afbetalingsregeling, echter zonder succes.
whehehe, netjes
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:11:58 #225
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_73923438
Net het hele topic op het andere forum doorgelezen. Hulde voor je vastberadenheid en doorzettingsvermogen!

Laat even weten wanneer jij en je advocaat het geld hebben ontvangen!
pi_73923514
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Net het hele topic op het andere forum doorgelezen. Hulde voor je vastberadenheid en doorzettingsvermogen!

Laat even weten wanneer jij en je advocaat het geld hebben ontvangen!
Zal ik zeker doen. Bedankt voor jullie positieve comments.
pi_73944518
Goede ervaring met prgferrari in [GEZ] Blue Dragon
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_73956455
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef Schunckelstar het volgende:
goede ervaring met impact010 in dit topic
spel in nieuwstaat ontvangen
bovenstaande geldt ook voor BaretKalayciyan
pi_73956633
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

bovenstaande geldt ook voor BaretKalayciyan
It was a pleasure.
pi_73992192
Goede en snelle service van Motar. Cd's waren ook erg goed verpakt!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:23:58 #231
179869 Motar
pi_73992303
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:19 schreef Dwoezel het volgende:
Goede en snelle service van Motar. Cd's waren ook erg goed verpakt!
Jij ook bedankt Dwoezel!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:29:44 #232
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_73992428
quote:

Over welke andere user gaat dit? De kosten kunnen wel oplopen, maar als het een gevalletje kale kip is, dan valt er niks te halen.

Ik krijg van een of andere lul via Tweakers V&A nog een camera of geld terug, maar die eikel heeft alle schepen achter zich verbrand; e-mail werkt niet meer, hij komt niet meer op Tweakers, zijn website is uit de lucht, telefoonnummer werkt niet meer etc.

Voor de mensen die hem kennen; Roald Meerhof.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:38:14 #233
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_73992579
Zoals ik van duffet1 heb begrepen (op het andere forum) kan de wanbetaler bezoek verwachten van de deurwaarder. Als daar niets valt te halen dan kan er beslag op het loon worden gelegd.
pi_73995202
Go Duffet1 !

Man wat een gedoe .. ik hoop dat alles nu goed komt
Sig
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:50:45 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_73996689
quote:

Wat een verhaal zeg
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:39:10 #236
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74014719
Gitaarmat snelle verzending, goed verpakt en idd in goede staat zoals beloofd.
[TK] DVD's, CD's, andere rommel.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_74021173
Leonos is een goede verkoper! ging wat mis met de ruil ( gamedisc zat vol krassen) maar heeft de ruilgame die hij van mij ontvangen heeft betaald.

Leonos, bedankt!
pi_74021249
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:41 schreef ferryb86 het volgende:
Leonos is een goede verkoper! ging wat mis met de ruil ( gamedisc zat vol krassen) maar heeft de ruilgame die hij van mij ontvangen heeft betaald.

Leonos, bedankt!
Jup, sorry nog daarvoor. Had het spel van Ferry ook snel binnen, toppertje
pi_74034901
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Over welke andere user gaat dit? De kosten kunnen wel oplopen, maar als het een gevalletje kale kip is, dan valt er niks te halen.

Ik krijg van een of andere lul via Tweakers V&A nog een camera of geld terug, maar die eikel heeft alle schepen achter zich verbrand; e-mail werkt niet meer, hij komt niet meer op Tweakers, zijn website is uit de lucht, telefoonnummer werkt niet meer etc.

Voor de mensen die hem kennen; Roald Meerhof.
DIt gaat over user: last_samurai.
En idd, meneer heeft nu met een deurwaarder te maken...!
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:49:38 #240
179869 Motar
pi_74042154
Goede ervaring met Glijdt_licht in dit topic:

[TK] Snes, Xbox,Gamecube N64 games

Net pm verkeer en snel betaald.

bedankt!
pi_74044593
Zelfde met Motar.
Goed pm verkeer. Snelle levering en goed verpakt . En goede staat van de carts.

Bedankt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_74093464
Zeer goede ervaring met XcUZ_ME. ze is de jas die ik te koop had op komen halen, heeft gewoon de vraagprijs betaald en heeft er zelfs voor gezorgd dat het topic een slotje kreeg! super!
pi_74107667
Omdat het topic al dicht was, wil ik hier van de gelegenheid gebruik maken om SilverBolt te bedanken voor de zeer snelle afwikkeling. De EEE-pc is al binnen, keurig verpakt en zeer compleet.
pi_74110674
Goede ervaring met kavorka ( [TK] Freecom 35 mediaspeler inclusief 40GB harde schijf

Hij was bereid om iets langer te wachten na vastgestelde datum voordat ik het geld overgemaakt had. Dit door persoonlijke omstandigheden aan mijn kant. Dit terwijl hij inmiddels wel al een hoger bod had ontvangen.

Mediaschijf netjes verpakt en in goede staat ontvangen !
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_74116118
quote:
je zit in het verkeerde topic
ik heb ze geslot
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:52:44 #247
255013 Wanda_de_Panda
pi_74120664
[TK] Wii, Gamecube en PSP games.
Top ervaring met knoest99 In perfecte staat afgeleverd met mooi inpakpapier, goed zaken gedaan.
pi_74124584
prima handelen met motar, zondag avond bieden dinsdag in huis, zeer degelijk verpakt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:06:38 #249
179869 Motar
pi_74135285
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef densmee het volgende:
prima handelen met motar, zondag avond bieden dinsdag in huis, zeer degelijk verpakt
Dito ervaring met densmee, netjes pm verkeer en snelle betaling, een aanrader en bedankt voor de klandizie!
pi_74138175
prima ervaring met delano.888, snel betaald en goede communicatie mee gehad, toppie!
pi_74142927
Goede ervaring met Timo12 in [TK] Uitverkoop DVDs/accesoires/games (360, DS, GBA, PC)

Snel PM verkeer en snel en netjes verstuurd. Alleen jammer dat er zoveel linkshandigen bij hem het spel hadden gespeeld, was lastig alles te wissen
Sig
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:32:12 #252
86327 dujour
Nou daaaaag
pi_74149635
Goede zaken gedaan met Elusive. 6 platen gekocht die zeer goede staat op mijn deurmat verschenen zijn! Goede communicatie per PM, snel opgestuurd, prima verpakt, top
pi_74157420
Ik heb ook goede zaken gedaan met Elusive. 5 Lp's en ze zijn allemaal heel aangekomen. En hij heeft ze snel op de bus gedaan.
pi_74168361
Goede ervaring met Nelisb, goed verpakt, en snel op de bus gedaan
pi_74192860
quote:
je zit in het verkeerde topic
maar heb 'm voor je geslot
pi_74220083
Zojuist binnengekregen: twee stuks Reloop RMP-1 LTD cd-spelers van user J-er-oen, in zeer goede staat. Netjes verpakt, snel bezorgd. Niets op aan te merken.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:13:24 #259
187674 Sigmund666
pi_74221428
Toppie deal met g0dz0r in [TK] Xbox (360) & GC titels, sledeslot en .22 schoonmaakset

Spellen vandaag netjes verpakt en zonder beschadigingen aangekomen!
pi_74231122
Ik heb bij user Tjalle het spel Mortal Combat vs DC Universe voor de xbox360 gekocht voor 19 incl., alleen na ontvangst bleek dat het spel het niet deed in mijn xbox (loopt op hetzelfde stuk vast in het begin + kopieren naar harde schijf is niet mogelijk omdat xbox aangeeft dat de disc vies of bekrast zou zijn).
Ik probeer hem nu al 3 dagen via de PM te bereiken maar hij reageert niet, terwijl die gister nog online was??

Hij gaf in eerste instantie zelf ook aan om tot een oplossing te komen, alleen als je niet reageert komt die er ook niet natuurlijk.
pi_74346452
Uitstekende ervaring met ymme, alles verliep vlot, goede communicatie, ze was erg behulpzaam. Aanrader!

betreft [TK] Nieuwe Nokia N85
pi_74346500
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:55 schreef AceC het volgende:
Uitstekende ervaring met ymme, alles verliep vlot, goede communicatie, ze was erg behulpzaam. Aanrader!

betreft [TK] Nieuwe Nokia N85
Dank je wel. Het is geheel wederzijds.
pi_74398870
Erg goede ervaring met crazygamers13 in de topic [TK] Compaq Evo N610c + XBOX 360 hardware en games

Prijs voor de laptop erg snel overeengekomen, goede en prettige contact via de PM.

Laptop is (met gemelde en zeer zeker begrijpelijke) vertraging keurig aangekomen.
crazygamers13 heeft zelfs als excuus voor de vertraging wat extra in het pakket gedaan.
Met andere woorden in mijn ogen een perfecte verkoper.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:52:58 #264
266471 crazygamers13
game untill youre crazy
pi_74399324
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef Magic-IRC het volgende:
Erg goede ervaring met crazygamers13 in de topic [TK] Compaq Evo N610c + XBOX 360 hardware en games

Prijs voor de laptop erg snel overeengekomen, goede en prettige contact via de PM.

Laptop is (met gemelde en zeer zeker begrijpelijke) vertraging keurig aangekomen.
crazygamers13 heeft zelfs als excuus voor de vertraging wat extra in het pakket gedaan.
Met andere woorden in mijn ogen een perfecte verkoper.
goed ervaring met magic-irc

en bedankt voor het begrip \

have fun with the extra`s
pi_74451108
Goede ervaring met toimoi in [TK/TR] Herfstopruiming

Snel en netjes verstuurd.
Sig
pi_74451338
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb bij user Tjalle het spel Mortal Combat vs DC Universe voor de xbox360 gekocht voor 19 incl., alleen na ontvangst bleek dat het spel het niet deed in mijn xbox (loopt op hetzelfde stuk vast in het begin + kopieren naar harde schijf is niet mogelijk omdat xbox aangeeft dat de disc vies of bekrast zou zijn).
Ik probeer hem nu al 3 dagen via de PM te bereiken maar hij reageert niet, terwijl die gister nog online was??

Hij gaf in eerste instantie zelf ook aan om tot een oplossing te komen, alleen als je niet reageert komt die er ook niet natuurlijk.
De communicatie met user Tjalle verloopt uiterst moeizaam en hij is vervolgens nu al een week offline. Ik ben met hem niet verder gekomen dan dat ik het spel maar op een andere xbox moet testen; iets waarvan ik heb aangegeven dat ik niemand met xbox ken en dat ik het kapotte spel gewoon naar hem terug wil sturen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:28:33 #267
187674 Sigmund666
pi_74451527
Goeie ervaring met Rijsnatie in [TK] Xbox.. veel spellen, goedkoop!!!!

Spellen zijn net aangekomen. Dat wordt maar weer spelen op de Xdoos die handel
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:48:12 #268
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_74460361
Goeie deal met Feitosa, snelle betaling en ook direct het bericht zodra ie het spel binnen had.
pi_74461340
Goede ervaring met Arjennn in dit topic: [TK] Splinternieuwe NES 8 BIT

Wel een hoop gedoe met z'n prijs. Denk de volgende keer eens beter na in plaats van 40x te verhogen.
pi_74477144
ik heb na het (iets te laat) overmaken van het bedrag nog geen reactie ontvangen van Balkellende, over een rokje dat ik van 'm zou kopen. Hoop dat 'ie binnenkort nog een reactie stuurt...

net reactie gekregen, gaat alsnog op de bus, helemaal goed dus

[ Bericht 32% gewijzigd door Perruche op 07-11-2009 13:55:20 ]
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:00:07 #271
187674 Sigmund666
pi_74477672
Goeie ervaring met Zspirit in [TK] Zspirit's super sale!

Vanaf nu ook L4D in the pocket
  zondag 8 november 2009 @ 14:17:53 #272
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_74506000
Prima ervaring met mrc17 in [TK] Tekken 6 (xbox360)

Snel af kunnen spreken, goede communicatie, vriendelijke jongen, behulpzaam. Erg bedankt voor het spel, hij werkt prima
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_74534073
[GEZ] spulletjes studentenhuis
Skaai heeft een gloednieuwe frituurpan en een gloednieuw gourmetstel weggegeven! En ze kwam het ook nog eens langsbrengen!!

Zeker wel een goede ervaring dus !
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:25:52 #274
187674 Sigmund666
pi_74570948
Zeer goede ervaring met Kuno_van_Dijk in [TK] 44 dvd's alle soorten
Vandaag binnnengekregen in zeer goede staat. Hulde
pi_74662542
hai, ik heb gemengde gevoelens bijhttp://forum.fok.nl/topic/1359067/1/25#74662148 dit topic met kleding. lees maar: ik wil n rokje, krijg antwoord van zijn vriendin , Dan gaat alles heel vlot, ik betaal, zij verpakt t super en gisteren komt t. ik stuur n bedankje direct maar t passen blijft erbij. savonds blijkt het niet mijn bestelde rokje tezijn maar n andere rok in een kleinere maat. staat zonder tekst boven mijn rok in zijn topic? ik mail vriendin met pics, heb nog geen bericht. wil posten op topic. pm is dicht en perruche heeftnog niks ontvangen is de laatste post. kwee nie... Kan een modje even kijken? mvg parapono
pi_74669301
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef parapono het volgende:
hai, ik heb gemengde gevoelens bijhttp://forum.fok.nl/topic/1359067/1/25#74662148 dit topic met kleding. lees maar: ik wil n rokje, krijg antwoord van zijn vriendin , Dan gaat alles heel vlot, ik betaal, zij verpakt t super en gisteren komt t. ik stuur n bedankje direct maar t passen blijft erbij. savonds blijkt het niet mijn bestelde rokje tezijn maar n andere rok in een kleinere maat. staat zonder tekst boven mijn rok in zijn topic? ik mail vriendin met pics, heb nog geen bericht. wil posten op topic. pm is dicht en perruche heeftnog niks ontvangen is de laatste post. kwee nie... Kan een modje even kijken? mvg parapono
ik doe even mee, misschien (hopelijk!) zit het morgen bij de post...
pi_74713935
helaas, geen mailtje, niks nada
en jij perruche? Mvg parapono
pi_74714613
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef parapono het volgende:
niks

hoop dat er nog wat van terecht komt. Neem aan dat je ook al betaald had?
  maandag 16 november 2009 @ 15:34:37 #279
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_74749771
[TK] Renault 19 Cabrio - dit weekend voor maar 600 euro!

Prima ervaring met cYbErTiM , auto is zoals omschreven en rijd heerlijk!

Zelfs een droge aftocht zat er voor die centen bij!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_74749873
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef parapono het volgende:
quote:
Op zondag 15 november 2009 12:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

niks

hoop dat er nog wat van terecht komt. Neem aan dat je ook al betaald had?
Jullie hebben beide pm
Top 5 China producten
pi_74751038
RichardAlmere bij deze een dikke pluim!

Heeft mijn gehele dvd collectie opgehaald en communicatie verliep prima!

Helemaal toppie!
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:57:00 #282
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_74774373
Anderhalve week geleden het geld van een jurkje van P.F. teruggevraagd en maandag gekregen. Ik zag het niet meer gebeuren dat mijn pakketje aan zou komen ondanks de twee berichtjes dat het pakketje "vandaag" op de post was gegaan. Voor de eerste vertraging was een plausibel excuus gemaakt. De rest klopt niet helemaal.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:59:35 #283
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_74774429
Slechte ervaring met Woofer,

hij reageert niet op posts of pm's
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:18:25 #284
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_74774854
Slechte ervaring aan de gang met AlwaysHappy.

Via PM heeft hij mij zijn HTC Hero smartphone aangeboden. Geld overgemaakt op vrijdag 6 november. Hij laat maandag 9 november het snel te gaan versturen en woensdag 11 november dat het 'vanmiddag verstuurd zal worden'.

Vandaag niks ontvangen, ook geen reactie op PMs, ook al is hij op vrijdag 13 november nog online geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 17-11-2009 23:50:30 ]
Confidence through competence
pi_74776634
Wederom zeer goede ervaringen met Modemz inzake Nikon D90. Snel verzonden, goed verpakt, goede communicatie! Een aanrader dus!
pi_74786456
geen batman ontvangen van Silv, maar vermoed, en hoop voor zn nageslacht, dat ie t wel echt opgestuurd heeft
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:29:44 #287
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_74795639
Goede ervaring met allsystemshalt, gitaar was goed ingepakt en in goede conditie!
pi_74808959
Erg goede ervaring met LuieSurinamer, telefoon gekocht was al opgestuurd voordat hij het geld binnen had en de telefoon zag er echt perfect en bijna ongebruikt in doosje uit
pi_74809139
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:59 schreef M-unit het volgende:
Slechte ervaring met Woofer,

hij reageert niet op posts of pm's
Heb je een linkje over hoe en wat?
ijs_beer fan!
pi_74809230
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Slechte ervaring aan de gang met AlwaysHappy.

Via PM heeft hij mij zijn HTC Hero smartphone aangeboden. Geld overgemaakt op vrijdag 6 november. Hij laat maandag 9 november het snel te gaan versturen en woensdag 11 november dat het 'vanmiddag verstuurd zal worden'.

Vandaag niks ontvangen, ook geen reactie op PMs, ook al is hij op vrijdag 13 november nog online geweest.
Ik ga er even achteraan voor je. Ik houd je op de hoogte.
ijs_beer fan!
pi_74824454
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
geen batman ontvangen van Silv, maar vermoed, en hoop voor zn nageslacht, dat ie t wel echt opgestuurd heeft
vandaag ontvangen was niet helemaal goed geadresseerd.
pi_74824707
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:06 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ga er even achteraan voor je. Ik houd je op de hoogte.
Ben je weer terug bij v&a?
pi_74842579
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Snarf het volgende:
Anderhalve week geleden het geld van een jurkje van P.F. teruggevraagd en maandag gekregen. Ik zag het niet meer gebeuren dat mijn pakketje aan zou komen ondanks de twee berichtjes dat het pakketje "vandaag" op de post was gegaan. Voor de eerste vertraging was een plausibel excuus gemaakt. De rest klopt niet helemaal.
Ik heb meteen je geld terug gestort toen je er om vroeg. Vermeldt dat er dan ook bij.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:04:29 #294
273166 Nhow
Don't hate the playa'
pi_74842851
goede ruildeal gehad met Schunckelstar in dit topic [CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 37
pi_74896837
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Nhow het volgende:
goede ruildeal gehad met Schunckelstar in dit topic [CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 37
wederzijds
pi_74933148
b.. bl.. bla..
pi_74933207
Goede ervaringen met Applemooz ( [TK] Asus EEE PC 900 - Zwart )

Op zondag 15 november het geld overgemaakt waarna hij het de 16e s'avonds heeft afgegeven op het postkantoor, en toen begon eigenlijk alle ellende, Applemooz, pm'de netjes het track&trace nummer.
Na 2 dagen wachten bleek het track&trace nummer nog steeds niet te werken.
Dit pm'de ik vervolgens naar Applemooz waarop hij als bewijs van het op de post doen van het pakketje een foto van het recu verstuurde.
We besloten het nog 2 dagen aan te zien aangezien het wel vaker voorkomt dat een track&trace nummer niet wil werken maar het pakketje wel bezorgd wordt.
Ook vrijdag (20 november) geen pakketje ontvangen, dit weer gepm'd naar Applemooz.
Het pakketje is wel opgehaald door TNT van het postkantoor maar wat er daarna mee is gebeurd is een raadsel.
Zelf ook gebeld met TNT maar die wisten ook niet waar het pakketje was gebleven.
Applemooz is zelf naar het postkantoor gegaan om daar uitleg te vragen, en heeft een intern onderzoek laten starten.
Applemooz heeft ook het hele bedrag weer terug gestort, wat ik erg netjes vind!

Kortom, met Applemooz kan je goed zaken doen!
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_75005875
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik doe even mee, misschien (hopelijk!) zit het morgen bij de post...
Ehm.. als je het mij vraagt zijn die 2 rokjes die jij bedoelt, dezelfde rokjes hoor. Alleen de lichtval is op beide foto's anders, waardoor de onderste rok blauw(er) lijkt..

Voor de modjes: is het geen idee om een alphabetisch overzicht te maken met de namen van users, verdeeld over 3 categoriën; goede, slechte en wisselende ervaringen?

Dan is er misschien wat meer overzicht. Als ik nu wat van iemand kan kopen, hoe kan ik dan zo 1-2-3 zien of dat wel of niet aan te raden is? Kan ook moeilijk alle usernamen gaan onthouden..
pi_75006204
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:02 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ehm.. als je het mij vraagt zijn die 2 rokjes die jij bedoelt, dezelfde rokjes hoor. Alleen de lichtval is op beide foto's anders, waardoor de onderste rok blauw(er) lijkt..

Voor de modjes: is het geen idee om een alphabetisch overzicht te maken met de namen van users, verdeeld over 3 categoriën; goede, slechte en wisselende ervaringen?

Dan is er misschien wat meer overzicht. Als ik nu wat van iemand kan kopen, hoe kan ik dan zo 1-2-3 zien of dat wel of niet aan te raden is? Kan ook moeilijk alle usernamen gaan onthouden..
Hey JK,

We zijn bezig met een tradelist waar we al in een ver gevorderd stadium mee zijn. Daarin komt inderdaad in alfabetische volgorde alles te staan, dus de plus / minpunten, en dan de reacties die daarbij horen. Zo is het overzichtelijk en is alles terug te vinden
Het lastige is nu even dat degene die dit kunnen maken druk zijn met belangrijke stukjes van FOK dus het nog even op zich laat wachten.
Top 5 China producten
pi_75017648
Logisch.. het lijkt me ook best een hoop werk om zoiets niet alleen te maken, maar ook echt netjes en up-t-date te houden. Maar leuk om te horen dat er al aan wordt gewerkt!
pi_75055831
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:10 schreef JK1982 het volgende:
Logisch.. het lijkt me ook best een hoop werk om zoiets niet alleen te maken, maar ook echt netjes en up-t-date te houden. Maar leuk om te horen dat er al aan wordt gewerkt!
De mods kunnen het dan bijhouden, de users plaatsen een ervaring en wij passen dit aan in het overzicht (zodat het eerlijk verloopt). Hopelijk kan dit op korte termijn gerealiseerd worden want dat zou wel erg mooi zijn
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')