heb je wel je geld terug gekregen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef Lm87 het volgende:
wat mindere ervaring met Pipermaru,
Ze bood een laptop aan, vraagprijs geboden. maandag direct geld gestort. krijg ik gisterenmiddag een mail dat de laptop niet meer aangaat en wordt dus niet meer verkocht,
normaal controleer je zoiets voordat je wat probeert te verkopen lijkt me.
[TK] Goedkope Asus laptop
Kan je het voortaan in V&A FB doen en niet in het "ervaringen"topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:36 schreef voetballeh het volgende:
[TK] dekbedovertrek 140x200 NIEUW
deze is verkocht, mag een slotje op.
mvg. - voetballeh
Dat denk ik zelf ook te vaak als iets later binnenkomt, maar 9 van de 10 keer komt dat vooral omdat er handmatig is gefrankeerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
[TR]Naruto Broken Bond XBOX 360
Slechte ervaring met user Tjalle, had mijn game al op donderdag op de bus gedaan en heb tot op heden zijn game niet binnen gehad. 2 keer een pm gestuurd maar geen response. en in het topic reageert hij ook niet meer.
Ben bang dat ik mijn game gewoon kwijt ben
heb je een linkje voor me?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
want BoyGenius zou zogezegd mij Final Fantasy 9 opsturen en het zou 2 weken geleden al verstuurd zijn maar ik heb nog steeds niks gekregen.
Sorry maar ik ben hier niet van gediend.
[GEZ] Final Fantasy 9 PS1quote:
Heb je inmiddels nog wat gehoord? Hij is 3 uur geleden op FOK! geweest dus ben benieuwd of hij contact met je heeft opgenomen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
[TR]Naruto Broken Bond XBOX 360
Slechte ervaring met user Tjalle, had mijn game al op donderdag op de bus gedaan en heb tot op heden zijn game niet binnen gehad. 2 keer een pm gestuurd maar geen response. en in het topic reageert hij ook niet meer.
Ben bang dat ik mijn game gewoon kwijt ben
pm is gestuurdquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
[..]
[GEZ] Final Fantasy 9 PS1
Hij heeft een PM gestuurd 2 weken geleden dat het was opgestuurd en dat de volgende dag zou komen maar ik heb na 2 weken nog nix gezien en nog een PM gestuurd maar ook niet op gereageerd.
Ik heb er wel 30 euro aan betaald
Geld al terug gehad?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Folkwin het volgende:
Problemen met koop van product van: o0smoke0o.
Wel betaald, en morgen een week geen contact meer gehad. Product nog niet ontvangen.
Als ik morgen nog niks gehoord heb PM richting VAcrew.
Op hoop van zegen.
Nee, hij is nog steeds niet op het Fok! geweest, kan ik zien in z'n profiel.quote:
Heej Duffet, ik heb de hele thread gelezen van je op ikbengenaaid.nl en ik hoop echt wel voor jou dat je eindelijk je geld gaat terug krijgen van die geldverkwistende oplichters!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:33 schreef duffet1 het volgende:
Ik ben enige tijd geleden (begin mei) opgelicht voor een bedrag van 800euro. Er is vordering in de zaak, dus voor de geïnteresseerden: ga er eens lekker voor zitten zou ik zeggen!
KLIK
Mirjam heel erg bedankt voor je hulp in mijn zaak want ik heb vandaag dan toch mijn spel gekregenquote:
mooi!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Mirjam heel erg bedankt voor je hulp in mijn zaak want ik heb vandaag dan toch mijn spel gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |