Ja, da's ik meen een jaar of 2 geleden gebeurd. Sindsdien amper meer gebruikt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef Hydrogeny het volgende:
Al keer herinstalleert?
Lm87 bood hoger via PM. Sorry dat ik het in dit topic niet heb gemeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:26 schreef Hydrogeny het volgende:
Beetje lullige actie he! Tegen mij zeggen dat je vrijdag niet haalt omdat ik hem wil komen ophalen en hem dan vervolgens zonder verder bericht verkopen aan iemand anders!
Die zijn er helaas genoeg ook al is de werkelijke waarde echt niet meer dan 150,-quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
En dan hopen dat je een bosmongool treft die jou er 250 voor geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop