Ja ga ik zeker doen!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Check de kringloopwinkel. Daar vindt je zulke dingen voor een prikkie.
http://www.haalgratisaf.nl/gratis/gratisafhalen.php?&categorie=witgoedquote:
Ik heb de vrouw van de koelkast gemaild, de rest is te ver weg!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.haalgratisaf.nl/gratis/gratisafhalen.php?&categorie=witgoed
Als TS een karretje kan regelen
Is deze advertentie van jou, TS?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.haalgratisaf.nl/gratis/gratisafhalen.php?&categorie=witgoed
Als TS een karretje kan regelen
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef error_404 het volgende:
[..]
Is deze advertentie van jou, TS?
wat wil je er voor?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef Maarten1 het volgende:
wasmachine, droger, magnetron, frituurpan en televisie heb ik in de aanbieding, overgebleven van m'n studententijd...
is wel in emmen, interesse?
Hee! Tilburg is nog al.. Uit de richtingquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Stuurloos het volgende:
Aangezien ik een combimagnetron en een gewone heb kan ik mn gewone wel missen.
Nieuw overgekocht van hospita tijdens mijn stage periode in Amsterdam (2007). Enige mankement is dat het licht het niet meer doet. Voor 25 euro mag je hem op komen halen in Tilburg.
[ afbeelding ]
Echt!! Wat lief en relax! Maar wil je zelf niet frituren dan?!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef Skaai het volgende:
Ik heb al meer dan 2 jaar een splinternieuwe frietpan in doos staan. Ooit bij een spelletje gewonnen, nog nooit gebruikt. Überhaupt niet eens ontdaan van piepschuim en plastic eromheen! Er zit geen bon bij want gewonnen
. Is van het merk AFK.
Mocht je interesse hebben is ie dus gratis want ik heb er zelf niks voor betaald..
Ik woon in Almere, station Almere Muziekwijk is vanaf A'dam CS nog geen half uurtje
Zoeentje dus:
[ afbeelding ]
Is dat echt in het meest Zuid/Oostelijke puntje van Limburg???quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef RD4 het volgende:
Eettafel heb ik voor je, moet je wel komen halen in Kerkrade.
Haha, dat is voor bier toch? Zoooo een zuipschuit ben ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef mr-puta het volgende:
volgens mij ontbreekt er een perfect draftje
Jep, is wel een zware, maar goeie kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Is dat echt in het meest Zuid/Oostelijke puntje van Limburg???
Dat is echt niet handig voor mij, sorry..quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef RD4 het volgende:
[..]
Jep, is wel een zware, maar goeie kwaliteit.
Die is inmiddels 7 euro, daar zou ik geen 2e hands voor nemenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:08 schreef sunmoonstar het volgende:
Paar maanden geleden bij de Blokker een tosti-ijzer voor 9,95 gehaald. Merk: best-budget.
Misschien hebben ze die nog steeds wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |