quote:
Op vrijdag 20 november 2009 @ 12:53 schreef piepkuiken21 het volgende:de pannen van de action (30 euro) zijn best redelijk voor je eerste pannensetje en ze kunnen op elke soort van verwarmen gebruikt worden.
heb je al op marktplaats gekeken? ik heb bijvoorbeeld daar mijn gasstel, combimagnetron en droger (product wat ik bijna nooit gebruik omdat een wasrek ook voldoet) vandaan
Ja ik houd dagelijks marktplaats in de gaten maar met een beperkt budget en geen auto (iemand regelen om te rijden voor elk spulletje is niet heel sociaal) is het lastig.
Ik heb al wel een hapjes- en kookpan en moet op kookplaatjes (electrisch) koken dus dan zijn goedkope (meestal dunne) pannen niet echt handig toch?
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 @ 12:50 schreef johanmulder het volgende:Ik heb vooral nog wat meubels voor je (TV-meubel, Bureau, stoelen). Heb je daar nog interesse in? Nijmegen is voor mij btw 15 mins rijden dus ik kan het zonder probleem langsbrengen.
Bureau en TV kastje hebt ik al, denk dat ik qua meubels wel klaar ben.
Wat heb je nog meer? Misschien kan ik toevallig toch wat gebruiken (bureaustoel oid).
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.