Logitech Cordless Rumblepad 2 met Dual vibration feedback.Zeer fijne draadloze controller met een batterijduur van
100 uur!!!
Vooral door deze lange batterijduur en zijn duurzaamheid scoort hij erg hoog in reviews. (google maar!)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Je krijgt:- Controller
- Ontvanger (usb)
- Driver CD (erg relaxt calibratieprogramma)
- 2x oplaadbare batterij
Specs (Logitech.com)
Control
* Dual Vibration Feedback Motors: Feel all the hits, crashes, explosions, and effects.
* 2.4 GHz Wireless with 30-foot Range: Get precise control with no lag.
* 10 Programmable Buttons: Take command of your favorite moves.
* Dual Analog Control: Keep a performance edge with smooth 360° control.
* Familiar Layout: Enjoy our acclaimed 8-way D-pad, plus Mode and Vibration selectors.
Convenience
* 100 Hours of Battery Life: Play longer without missing a beat.
* Quality Construction: Let this be your toughest competitor.
* Software Included: Customize buttons, download profiles, and more.
Heb hem nieuw gekocht voor 60,- en verkoop hem nu voor
19.50,- incl. verzending
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_