Zal ik zeker doen. Bedankt voor jullie positieve comments.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Net het hele topic op het andere forum doorgelezen. Hulde voor je vastberadenheid en doorzettingsvermogen!
Laat even weten wanneer jij en je advocaat het geld hebben ontvangen!
bovenstaande geldt ook voor BaretKalayciyanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef Schunckelstar het volgende:
goede ervaring met impact010 in dit topic
spel in nieuwstaat ontvangen
It was a pleasure.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bovenstaande geldt ook voor BaretKalayciyan
Jij ook bedankt Dwoezel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:19 schreef Dwoezel het volgende:
Goede en snelle service van Motar. Cd's waren ook erg goed verpakt!
Over welke andere user gaat dit? De kosten kunnen wel oplopen, maar als het een gevalletje kale kip is, dan valt er niks te halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef duffet1 het volgende:
Op verzoek van de mods plaats ik dit bericht. Zoals enkele van jullie wellicht weten ben ik begin mei via fok! opgelicht voor een bedrag van ¤ 800. Door het inschakelen van een advocaat is er een rechtszaak gekomen, waarbij de andere partij niet is komen opdagen. het vonnis is geveld en men moet mij terug gaan betalen. Voor de geīnteresseerden is het hele verhaal hier te lezen.
Het ging (nadat ik een LCD scherm had ontvangen) nog om een bedrag van ¤ 650, maar door de proceskosten etc. zijn deze kosten nu al opgelopen tot bijna ¤ 2000. Indien men nog steeds niet meewerkt, zullen deze kosten alleen nog maar hoger worden (denk ook aan rente).
Dus voor iedereen die ook maar aan oplichten denkt: doe het niet! Indien er iets is gebeurd met het geld of het product, ben dan altijd eerlijk en volledig tegen de koper. Zoals ook in mijn verhaal te lezen is, heb ik als gedupeerde, nog vaak proberen mee te werken aan een afbetalingsregeling, echter zonder succes.
Wat een verhaal zegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef duffet1 het volgende:
Op verzoek van de mods plaats ik dit bericht. Zoals enkele van jullie wellicht weten ben ik begin mei via fok! opgelicht voor een bedrag van ¤ 800. Door het inschakelen van een advocaat is er een rechtszaak gekomen, waarbij de andere partij niet is komen opdagen. het vonnis is geveld en men moet mij terug gaan betalen. Voor de geīnteresseerden is het hele verhaal hier te lezen.
Het ging (nadat ik een LCD scherm had ontvangen) nog om een bedrag van ¤ 650, maar door de proceskosten etc. zijn deze kosten nu al opgelopen tot bijna ¤ 2000. Indien men nog steeds niet meewerkt, zullen deze kosten alleen nog maar hoger worden (denk ook aan rente).
Dus voor iedereen die ook maar aan oplichten denkt: doe het niet! Indien er iets is gebeurd met het geld of het product, ben dan altijd eerlijk en volledig tegen de koper. Zoals ook in mijn verhaal te lezen is, heb ik als gedupeerde, nog vaak proberen mee te werken aan een afbetalingsregeling, echter zonder succes.
Jup, sorry nog daarvoor. Had het spel van Ferry ook snel binnen, toppertjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:41 schreef ferryb86 het volgende:
Leonos is een goede verkoper! ging wat mis met de ruil ( gamedisc zat vol krassen) maar heeft de ruilgame die hij van mij ontvangen heeft betaald.
Leonos, bedankt!
DIt gaat over user: last_samurai.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Over welke andere user gaat dit? De kosten kunnen wel oplopen, maar als het een gevalletje kale kip is, dan valt er niks te halen.
Ik krijg van een of andere lul via Tweakers V&A nog een camera of geld terug, maar die eikel heeft alle schepen achter zich verbrand; e-mail werkt niet meer, hij komt niet meer op Tweakers, zijn website is uit de lucht, telefoonnummer werkt niet meer etc.
Voor de mensen die hem kennen; Roald Meerhof.
je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef DJO. het volgende:
[TK]ABN Amro Koelkluis
&
[TK]BP Wasstraatmuntjes
both may close.
Dito ervaring met densmee, netjes pm verkeer en snelle betaling, een aanrader en bedankt voor de klandizie!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef densmee het volgende:
prima handelen met motar, zondag avond bieden dinsdag in huis, zeer degelijk verpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |