abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73923514
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Net het hele topic op het andere forum doorgelezen. Hulde voor je vastberadenheid en doorzettingsvermogen!

Laat even weten wanneer jij en je advocaat het geld hebben ontvangen!
Zal ik zeker doen. Bedankt voor jullie positieve comments.
pi_73944518
Goede ervaring met prgferrari in [GEZ] Blue Dragon
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_73956455
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef Schunckelstar het volgende:
goede ervaring met impact010 in dit topic
spel in nieuwstaat ontvangen
bovenstaande geldt ook voor BaretKalayciyan
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73956633
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

bovenstaande geldt ook voor BaretKalayciyan
It was a pleasure.
pi_73992192
Goede en snelle service van Motar. Cd's waren ook erg goed verpakt!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:23:58 #231
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_73992303
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:19 schreef Dwoezel het volgende:
Goede en snelle service van Motar. Cd's waren ook erg goed verpakt!
Jij ook bedankt Dwoezel!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:29:44 #232
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_73992428
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef duffet1 het volgende:
Op verzoek van de mods plaats ik dit bericht. Zoals enkele van jullie wellicht weten ben ik begin mei via fok! opgelicht voor een bedrag van ¤ 800. Door het inschakelen van een advocaat is er een rechtszaak gekomen, waarbij de andere partij niet is komen opdagen. het vonnis is geveld en men moet mij terug gaan betalen. Voor de geīnteresseerden is het hele verhaal hier te lezen.

Het ging (nadat ik een LCD scherm had ontvangen) nog om een bedrag van ¤ 650, maar door de proceskosten etc. zijn deze kosten nu al opgelopen tot bijna ¤ 2000. Indien men nog steeds niet meewerkt, zullen deze kosten alleen nog maar hoger worden (denk ook aan rente).

Dus voor iedereen die ook maar aan oplichten denkt: doe het niet! Indien er iets is gebeurd met het geld of het product, ben dan altijd eerlijk en volledig tegen de koper. Zoals ook in mijn verhaal te lezen is, heb ik als gedupeerde, nog vaak proberen mee te werken aan een afbetalingsregeling, echter zonder succes.
Over welke andere user gaat dit? De kosten kunnen wel oplopen, maar als het een gevalletje kale kip is, dan valt er niks te halen.

Ik krijg van een of andere lul via Tweakers V&A nog een camera of geld terug, maar die eikel heeft alle schepen achter zich verbrand; e-mail werkt niet meer, hij komt niet meer op Tweakers, zijn website is uit de lucht, telefoonnummer werkt niet meer etc.

Voor de mensen die hem kennen; Roald Meerhof.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:38:14 #233
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_73992579
Zoals ik van duffet1 heb begrepen (op het andere forum) kan de wanbetaler bezoek verwachten van de deurwaarder. Als daar niets valt te halen dan kan er beslag op het loon worden gelegd.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_73995202
Go Duffet1 !

Man wat een gedoe .. ik hoop dat alles nu goed komt
Sig
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:50:45 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_73996689
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef duffet1 het volgende:
Op verzoek van de mods plaats ik dit bericht. Zoals enkele van jullie wellicht weten ben ik begin mei via fok! opgelicht voor een bedrag van ¤ 800. Door het inschakelen van een advocaat is er een rechtszaak gekomen, waarbij de andere partij niet is komen opdagen. het vonnis is geveld en men moet mij terug gaan betalen. Voor de geīnteresseerden is het hele verhaal hier te lezen.

Het ging (nadat ik een LCD scherm had ontvangen) nog om een bedrag van ¤ 650, maar door de proceskosten etc. zijn deze kosten nu al opgelopen tot bijna ¤ 2000. Indien men nog steeds niet meewerkt, zullen deze kosten alleen nog maar hoger worden (denk ook aan rente).

Dus voor iedereen die ook maar aan oplichten denkt: doe het niet! Indien er iets is gebeurd met het geld of het product, ben dan altijd eerlijk en volledig tegen de koper. Zoals ook in mijn verhaal te lezen is, heb ik als gedupeerde, nog vaak proberen mee te werken aan een afbetalingsregeling, echter zonder succes.
Wat een verhaal zeg
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:39:10 #236
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74014719
Gitaarmat snelle verzending, goed verpakt en idd in goede staat zoals beloofd.
[TK] DVD's, CD's, andere rommel.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_74021173
Leonos is een goede verkoper! ging wat mis met de ruil ( gamedisc zat vol krassen) maar heeft de ruilgame die hij van mij ontvangen heeft betaald.

Leonos, bedankt!
pi_74021249
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:41 schreef ferryb86 het volgende:
Leonos is een goede verkoper! ging wat mis met de ruil ( gamedisc zat vol krassen) maar heeft de ruilgame die hij van mij ontvangen heeft betaald.

Leonos, bedankt!
Jup, sorry nog daarvoor. Had het spel van Ferry ook snel binnen, toppertje
pi_74034901
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Over welke andere user gaat dit? De kosten kunnen wel oplopen, maar als het een gevalletje kale kip is, dan valt er niks te halen.

Ik krijg van een of andere lul via Tweakers V&A nog een camera of geld terug, maar die eikel heeft alle schepen achter zich verbrand; e-mail werkt niet meer, hij komt niet meer op Tweakers, zijn website is uit de lucht, telefoonnummer werkt niet meer etc.

Voor de mensen die hem kennen; Roald Meerhof.
DIt gaat over user: last_samurai.
En idd, meneer heeft nu met een deurwaarder te maken...!
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:49:38 #240
179869 Motar
pi_74042154
Goede ervaring met Glijdt_licht in dit topic:

[TK] Snes, Xbox,Gamecube N64 games

Net pm verkeer en snel betaald.

bedankt!
pi_74044593
Zelfde met Motar.
Goed pm verkeer. Snelle levering en goed verpakt . En goede staat van de carts.

Bedankt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_74093464
Zeer goede ervaring met XcUZ_ME. ze is de jas die ik te koop had op komen halen, heeft gewoon de vraagprijs betaald en heeft er zelfs voor gezorgd dat het topic een slotje kreeg! super!
pi_74107667
Omdat het topic al dicht was, wil ik hier van de gelegenheid gebruik maken om SilverBolt te bedanken voor de zeer snelle afwikkeling. De EEE-pc is al binnen, keurig verpakt en zeer compleet.
pi_74110674
Goede ervaring met kavorka ( [TK] Freecom 35 mediaspeler inclusief 40GB harde schijf

Hij was bereid om iets langer te wachten na vastgestelde datum voordat ik het geld overgemaakt had. Dit door persoonlijke omstandigheden aan mijn kant. Dit terwijl hij inmiddels wel al een hoger bod had ontvangen.

Mediaschijf netjes verpakt en in goede staat ontvangen !
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_74116118
quote:
je zit in het verkeerde topic
ik heb ze geslot
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:52:44 #247
255013 Wanda_de_Panda
Kick ass and chew bubblegum
pi_74120664
[TK] Wii, Gamecube en PSP games.
Top ervaring met knoest99 In perfecte staat afgeleverd met mooi inpakpapier, goed zaken gedaan.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9Ed50mZ6464&feature=channel_page[/youtube]
pi_74124584
prima handelen met motar, zondag avond bieden dinsdag in huis, zeer degelijk verpakt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:06:38 #249
179869 Motar
pi_74135285
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef densmee het volgende:
prima handelen met motar, zondag avond bieden dinsdag in huis, zeer degelijk verpakt
Dito ervaring met densmee, netjes pm verkeer en snelle betaling, een aanrader en bedankt voor de klandizie!
pi_74138175
prima ervaring met delano.888, snel betaald en goede communicatie mee gehad, toppie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')