abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73774861
Voor mijn verzameling ben ik op zoek naar het 360 spel Blue Dragon. Niet echt een topper, maar toch wel een spel wat ik in mijn verzameling wil hebben.

Als iemand er van af wil heb ik er mits compleet en krasvrij zo'n 15,- voor over.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_73775275
http://www.gcshop.nl/product.php?id=4641

Misschien handig als je hem niet 2e hands kan krijgen
pi_73775423
Ik heb hem voor je!

Samen een keer met pgr4 gekocht en nooit gespeeld vanwege andere games/ tijdgebrek.

Dus eigenlijk is hij nog helemaal nieuw.

Voor de prijs van ¤15,- excl. Verzenden mag je hem hebben!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:37:57 #4
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73775717
Overigens moet je volgens mij best veel moeite doen om de titel ergens NIET afgeprijsd tegen te komen. Zelfs bij de FRS ligt ie voor een schamele 30 euro.

ik denk overigens ook dat het spel ietwat underrated is. Infinite undiscovery bijvoorbeeld had goede recencies, en volgens mij is blue dragon een beetje ondergesneeuwd omdat de tijd van release neit zo gunstig was. Wel jammer, heb de demo van live gespeeld (met tijdslimiet) en dat was op zich wel aardig. jammer dat ik niet echt de tijd heb om zulke games te spelen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73776410
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb hem voor je!

Samen een keer met pgr4 gekocht en nooit gespeeld vanwege andere games/ tijdgebrek.

Dus eigenlijk is hij nog helemaal nieuw.

Voor de prijs van ¤15,- excl. Verzenden mag je hem hebben!
Deal wat mij betreft, pm me je gegevens maar dan maak ik het geld over. Verzendkosten zijn iets van 1.70 ofzo dacht ik?
pi_73780104
Pm verzonden!
pi_73782905
Pm terug!
pi_73885786
Deze kan dicht.

Heb Blue Dragon verzonden aan CID.
pi_73886090
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:37 schreef neo2000 het volgende:
Overigens moet je volgens mij best veel moeite doen om de titel ergens NIET afgeprijsd tegen te komen. Zelfs bij de FRS ligt ie voor een schamele 30 euro.

ik denk overigens ook dat het spel ietwat underrated is. Infinite undiscovery bijvoorbeeld had goede recencies, en volgens mij is blue dragon een beetje ondergesneeuwd omdat de tijd van release neit zo gunstig was. Wel jammer, heb de demo van live gespeeld (met tijdslimiet) en dat was op zich wel aardig. jammer dat ik niet echt de tijd heb om zulke games te spelen.
ik vond hem ook erg goed
net als infinite undiscovery trouwens, maar ik heb dan ook een zwak voor jrpg's
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73886101
slot
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')