Met zo een achternaam zou ik je niet vertrouwen hoor..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Goedemorgen medefokkers,
Ik zoek the orange box voor de ps3, ik kan het overkopen of een ander spel te ruil aanbieden.
Met vriendelijke groeten,
Baret Kalayciyan.
Gelukkig maar, tevens wil ik jou persoonlijk bedanken voor de entertainment waarde van jou post. Doet me goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met zo een achternaam zou ik je niet vertrouwen hoor..
Waarom steel koop je niet gewoon the orange box in de winkel..?
Fixed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, tevens wil ik jou persoonlijk bedanken voor de entertainmentwaarde van jou post. Doet me goed.
En nu opflikkeren, ga iemand anders vervelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fixed.
Tja, FOK! moet ergens op draaien
10 euro inc is helemaal oke, ik heb ook wel wat spellen te ruil als dat je interesseerd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb The Orange box liggen hier. Voor 10euro inclusief verzenden stuur ik hem naar je op.
Nee dank je wel. Stuur je me een PM met je adresgegevens?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
10 euro inc is helemaal oke, ik heb ook wel wat spellen te ruil als dat je interesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |