17 euro incl. hebben we een deal, denk dat godfather collectie niet door de brievenbus dus zal als pakket verstuurd moeten worden vrees ik. PM maar over de afhandelingquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef Sigmund666 het volgende:
One Flew over Cuckoo's Nest+ Godfather box, 15 incl.
deal, pm maar even over adres enzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:38 schreef SnookieMJ het volgende:
Bottom Serie 1
Bottom Serie 2
Bottom Serie 3
15 incl geboden
Ik zal hier morgen even naar kijken, ben vandaag en morgen niet thuis.quote:Op maandag 9 november 2009 13:06 schreef Hork het volgende:
Die DVD's van Little Britain, zijn dat 2 discs per stuk ? ... en wat is de speelduur per DVD ?
2 discs per seizoen. Seizoen 1 heeft 8 afleveringen a 30 minuten en seizoen 2 heeft 6 afleveringen a 30 minuten.quote:Op maandag 9 november 2009 13:06 schreef Hork het volgende:
Die DVD's van Little Britain, zijn dat 2 discs per stuk ? ... en wat is de speelduur per DVD ?
voor 4 euro hebben we een dealquote:Op maandag 9 november 2009 14:28 schreef powerlite het volgende:
fear and loathing wil ik wel graag hebben
Powerlite was in principe eerder voor Fear and Loathing in Las Vegas, die anderen hebben we een deal voor voor 8 euro.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:39 schreef Babbatuur het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas, Donnie Brasco en Boondock Saints 12 euro ophalen in Groningen?
Hij heeft nog steeds niet gereageerd zie ik, hoelang geef je hem de tijd?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Powerlite was in principe eerder voor Fear and Loathing in Las Vegas, die anderen hebben we een deal voor voor 8 euro.
kheb ts net een pm gestuurdquote:Op donderdag 12 november 2009 18:57 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd zie ik, hoelang geef je hem de tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |