Kun je me vertellen wat voor wasgoed ik erbij krijg? Zijn het handdoeken, lakens of bijv. onderbroeken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:34 schreef kesj het volgende:
Inhoud 5 kilo wasgoed.
flauw.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Kun je me vertellen wat voor wasgoed ik erbij krijg? Zijn het handdoeken, lakens of bijv. onderbroeken?
Energielabel weet ik niet. Hij is wel al wat ouder. Jaartje of 9 schat ik. Maar we gebruiken hem tot op heden naar volle tevredenheid.quote:
Ok, dealquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:17 schreef Michelinmannetje het volgende:
Hierbij een bod van 50 euro.. Incl ophalen
Wordt vanavond opgehaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:07 schreef kesj het volgende:
[..]
Ok, deal![]()
Ik stuur je ook even een PB.
Top!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:58 schreef Michelinmannetje het volgende:
En hij staat al de was te drogen
Mod --> Slotje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop