Dag lieve fokkers, ik heb vandaag mijn kamer opgeruimd en er zijn wat spullen die ik weg wil hebben maar die ik niet weg wil gooien
dus leef u uit.
Als je mijn vraag prijs te hoog vindt, bieden mag uiteraard altijd!!!Aion Game activation card:Ofwel een cdkey waarmee je aion kan spelen.
kost in de winkel 50 euro, let wel er zitten geen cd's bij het is enkel de key.
afbeeldingIk kwam er achter dat je per maand moet betalen en dat wil ik niet...
http://uk.aiononline.com/Vraagprijs: 25,-Fan controller:Van mijn broer gekocht, maar kan niet op mijn PC.
12 volt DC, regelbaar van 50 tot 100% zodat je hem niet op 0 zet en je processor er uit knalt.
- DC input +12V
- DC output 5V - 11.70V
Max current 0.12A
Nieuw in verpakking ik doe hem weg omdat hij niet op mij pc kan.
Vraagprijs: 7,50,-2x 512MB PC2-5300 SODIMMKomt uit mijn macbook, goed bewaard in een doosje moet weg!
Vraagprijs: 7,50,- p/s2.5" External ATA HDD case:- USB 2.0
- Firewire
- MAX 120 GB
![]()
compleet met kabeltjes en schroefjes, ik had de verkeerde besteld ik moest een sata case hebben.
Handig voor al je nog een oude laptop hebt liggen!
Vraagprijs: 15,-4x Leuke Breaklights:Branden ongeveer 20 uur, zijn dikke niet van die simpele!
Kleuren:
1x rood
1x blauw
2x groen
Vraagprijs: 1,- P/SVolt/stroom meter:![]()
![]()
Kan in erg veel standen ooit gekocht maar ik heb er totaal geen verstand van dus heb hem nooit gebruikt.
Heeft een leuk verlicht scherm en werk nog prima.
Destijds ook nog extra kabeltjes bij gekocht die preciezer begeleiden E.D
inc batterijen.
Vraagprijs: 15,-USB 2.0 Nerwork Link:Een usb kabel waarmee je 2 pc's met elkaar kan verbinden waardoor je en Hi-speed nerwerk verbinding kan maken van wel 480Mb/s Tot wel 5 keer sneller! (aldus de verpakking)
nooit getest nog nieuw in verpakking, er zit geen driver cd bij of iets dergelijks dus ik heb geen idee hoe of wat.
Vraagprijs: 15,-
Trust Webcam:Nooit gebruikt, moet weg.
Vraagprijs: 5,-Apple DVI naar VGA adapter.Moet weg want ik heb geen Apple meer.
Vraagprijs: 5,-Nog wat nieuwe producten:
256MB pc133 ram geheugen: 5,-
Westen Digital HDD: WD400 (40GB) IDE HD 10,-
Westen Digital HDD: WD800(80GB) IDE HD 20,-
128MB videokaartje 10,-
Doos Stimorol Fresh zone kauwgom 28
zakjes 14 per zakje. 15,-
![]()
foto's op aanvraag!
Als je mijn vraag prijs te hoog vindt, bieden mag uiteraard altijd!!![ Bericht 2% gewijzigd door NanKing op 29-11-2009 20:25:43 ]