Ook perfecte ervaring met Borjoyzeequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:37 schreef TheUnoriginal het volgende:
Goeie ervaring met Borjoyzee in [TK] Snes starters pakket: Mario kart, Donkey kong 1,2,3
vrijdag betaald, zaterdag in huis, was erg goed verpakt.
Vandaag de CamPack ontvangen. Helaas mist er wel een onderdeel, niet essentieel maar hoop dit nog te kunnen bemachtigen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Folkwin het volgende:
Problemen met koop van product van: o0smoke0o.
Wel betaald, en morgen een week geen contact meer gehad. Product nog niet ontvangen.
Als ik morgen nog niks gehoord heb PM richting VAcrew.
Op hoop van zegen.
Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels nog wat gehoord? Hij is 3 uur geleden op FOK! geweest dus ben benieuwd of hij contact met je heeft opgenomen.
Ik probeer even contact met hem op te nemen, zodra ik iets hoor laat ik het je weten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.
CamPack is verstuurd met alle onderdelen die ik erbij heb gekregen. Heb tevens ook gevraagd welk onderdeel je denkt te missen, echter nog niets op terug gekregen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Vandaag de CamPack ontvangen. Helaas mist er wel een onderdeel, niet essentieel maar hoop dit nog te kunnen bemachtigen.
Goed pm contact met Pureshadow, alles ging erg netjes!quote:Op maandag 7 september 2009 14:33 schreef PureShadow het volgende:
[TK] Monster Hunter Freedom
Alles snel afgehandeld 2 daagjes na betaling had ik het spel al binnen, en was erg goed verpakt!
Motar is erg betrouwbaar (mijn mening!)
Ik heb hem eindelijk binnen, snap niet waarom het zo lang moest duren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.
Mooiquote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb hem eindelijk binnen, snap niet waarom het zo lang moest duren.
quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef SpookY22 het volgende:
top ervaring met Oversight in [TK] Monty Python's Flying Circus
Vandaag de dvd's ontvangen in een leuke smiley papiertje en onbeschadigd en MET EEN CHOCO-REEP
Dit bericht zonder smiley, dus zonder ondertoon. En ook geen aanhef/afsluiting zoals hij die eerder wel gebruikte.quote:nee nog niet gedaan....
pm is verstuurdquote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dinsdag 8 september gaf Keffo aan interesse te hebben in een smartcard uit het topic [TK] Samsung Digitenne ontvangers (2 stuks).
Ik gaf aan dat ik er 6 euro inclusief verzenden voor wilde hebben en hij stuurde mij een PM met zijn adresgegevens. Daarop stuurde ik een reactie met mijn bankgegevens.
Ik heb de smartcard woensdag 9 september, zonder het bedrag te hebben ontvangen dus in vertrouwen, naar hem opgestuurd. Deze zal hij dan ook op donderdag 10 september hebben ontvangen.
Ik stuurde hem een PM met de vraag of hij het geld al heeft overgemaakt, omdat ik nog niks had ontvangen.
Ik kom zojuist thuis en lees de volgende reactie:
[..]
Dit bericht zonder smiley, dus zonder ondertoon. En ook geen aanhef/afsluiting zoals hij die eerder wel gebruikte.
Ik heb het vermoeden dat hij niet de intentie heeft om te betalen. Daar heeft hij namelijk al 60 uur de tijd voor gehad.
Bedankt.quote:
Inmiddels na een hoop gedoe heeft Mitchell me de videokaart opgestuurd, excuses aangeboden en hij zegt mij 20 euro terug te storten als compensatie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:44 schreef Taxman het volgende:
Helaas mijn eerste echt negatieve ervaring op Fok!![]()
In [ url ] [TK] Sapphire-hd-4830 [ /url ] topic van user Mitchelll een videokaart gekocht. Op 4-8-09 geld (40 euro) overgemaakt, maar sindsdien heeft hij niets verstuurd. Laatste contact via PM is op 7-8-09 waarbij hij zei op 8-8-09 een track&trace nummer te zullen geven.
Ondertussen is hij al zes dagen niet meer op Fok!. Ben benieuwd of ik de 40 euro kwijt ben, of alsnog de videokaart ontvang.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |