abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72412756
[TK] HTC Hero

Snel en vriendelijk. Top! eer-ik
  donderdag 3 september 2009 @ 21:43:27 #77
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_72413931
Wederzijds.
Nooit eerder iets online verkocht, maar 't ging perfect zo. Hulde.
Signature.
pi_72430196
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:37 schreef TheUnoriginal het volgende:
Goeie ervaring met Borjoyzee in [TK] Snes starters pakket: Mario kart, Donkey kong 1,2,3
vrijdag betaald, zaterdag in huis, was erg goed verpakt.
Ook perfecte ervaring met Borjoyzee Goed verpakt.
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:37:07 #79
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_72439448
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Folkwin het volgende:
Problemen met koop van product van: o0smoke0o.

Wel betaald, en morgen een week geen contact meer gehad. Product nog niet ontvangen.
Als ik morgen nog niks gehoord heb PM richting VAcrew.

Op hoop van zegen.
Vandaag de CamPack ontvangen. Helaas mist er wel een onderdeel, niet essentieel maar hoop dit nog te kunnen bemachtigen.

Rene van V&A heeft zich ermee bemoeit waarna ik dus de toezegging kreeg dat hij vandaag zou komen, met excuses dat het zo heeft moeten gaan. De reden is, helaas, achterwege gebleven. Misschien dat er dan nog op enig begrip gerekend had kunnen worden, nu niet in ieder geval.

Jammer dat het zo heeft moeten gaan, maar eind goed al goed.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_72439660
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je inmiddels nog wat gehoord? Hij is 3 uur geleden op FOK! geweest dus ben benieuwd of hij contact met je heeft opgenomen.
Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.
pi_72442049
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik had op 01-09 een PM gekregen dat hij door prive omstandigheden was verhinderd en hij zou het spel dag erop opsturen maar nog steeds niks en nog geen reactie gehad via pm.
Ik probeer even contact met hem op te nemen, zodra ik iets hoor laat ik het je weten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72460606
Omdat het topic gesloten is wegens een ban van TS, doe ik het hier even: Heb goede zaken gedaan met Liefde_, dvd is al enige dagen in mijn bezit
  maandag 7 september 2009 @ 12:56:20 #83
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_72516383
Goeie zaken met Gonzo1979. Gamecube is, met enige vertraging en net op tijd voor ik met vakantie ga, op mijn adres aangekomen! Netjes verpakt, top!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_72518082
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef Folkwin het volgende:

[..]
Vandaag de CamPack ontvangen. Helaas mist er wel een onderdeel, niet essentieel maar hoop dit nog te kunnen bemachtigen.
CamPack is verstuurd met alle onderdelen die ik erbij heb gekregen. Heb tevens ook gevraagd welk onderdeel je denkt te missen, echter nog niets op terug gekregen.
pi_72518659
[TK] Monster Hunter Freedom

Alles snel afgehandeld 2 daagjes na betaling had ik het spel al binnen, en was erg goed verpakt!

Motar is erg betrouwbaar (mijn mening!)
XboxLive: PureShadowChaos
PSN: PureShadow
  maandag 7 september 2009 @ 14:46:27 #86
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_72519004
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:33 schreef PureShadow het volgende:
[TK] Monster Hunter Freedom

Alles snel afgehandeld 2 daagjes na betaling had ik het spel al binnen, en was erg goed verpakt!

Motar is erg betrouwbaar (mijn mening!)
Goed pm contact met Pureshadow, alles ging erg netjes!

aanrader!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_72530019
[TK] Gitaarband met Grolschrubbers

Had de band gekocht en geld overgemaakt. Maar hij zag dat er een scheur in de band zat en besloot dat hij het niet kon maken deze naar mij te sturen. Vind ik zeer netjes! Wel ervaringen gehad waarbij dit niet zo gaat.
pi_72553134
Perfect ervaring met RemcoDelft. Zeer directe levering, en zeer goed verpakt! Hulde
pi_72561204
[TK] Nintendo Gameboy Classic,opbergtasje,Donkey Kong game

Helaas geen goede ervaring met verkoper Spunks en zijn verkochte Gameboy.

Prijs was oké, maar de gameboy kwam zeer karig en schraal verpakt bij me aan, gewoon los in een doosje gedaan zonder bescherming o.i.d. , de gameboy kon los rammelen.

Verder viel er direct een frontje van het apparaat en had er oxidatie plaatsgevonden bij de batterijenhouder. Ook het achterklepje zat los omdat het palletje afgebroken was, en dit terwijl de gameboy ZGAN in de advertentie aangeprijst stond.

erg jammer.
pi_72579008
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik heb hem eindelijk binnen, snap niet waarom het zo lang moest duren.
pi_72585659
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik heb hem eindelijk binnen, snap niet waarom het zo lang moest duren.
Mooi
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72588494
[TK/TR] Nokia E71 zilver

AeonFlux31, thnx snelle en goede levering, helemaal top
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_72614298
top ervaring met Oversight in [TK] Monty Python's Flying Circus
Vandaag de dvd's ontvangen in een leuke smiley papiertje en onbeschadigd en MET EEN CHOCO-REEP
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_72621405
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef SpookY22 het volgende:
top ervaring met Oversight in [TK] Monty Python's Flying Circus
Vandaag de dvd's ontvangen in een leuke smiley papiertje en onbeschadigd en MET EEN CHOCO-REEP
Veel plezier ermee !
◢◤
  donderdag 10 september 2009 @ 23:55:54 #95
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_72631135
Dinsdag 8 september gaf Keffo aan interesse te hebben in een smartcard uit het topic [TK] Samsung Digitenne ontvangers (2 stuks).

Ik gaf aan dat ik er 6 euro inclusief verzenden voor wilde hebben en hij stuurde mij een PM met zijn adresgegevens. Daarop stuurde ik een reactie met mijn bankgegevens.

Ik heb de smartcard woensdag 9 september, zonder het bedrag te hebben ontvangen dus in vertrouwen, naar hem opgestuurd. Deze zal hij dan ook op donderdag 10 september hebben ontvangen.

Ik stuurde hem een PM met de vraag of hij het geld al heeft overgemaakt, omdat ik nog niks had ontvangen.

Ik kom zojuist thuis en lees de volgende reactie:
quote:
nee nog niet gedaan....
Dit bericht zonder smiley, dus zonder ondertoon. En ook geen aanhef/afsluiting zoals hij die eerder wel gebruikte.

Ik heb het vermoeden dat hij niet de intentie heeft om te betalen. Daar heeft hij namelijk al 60 uur de tijd voor gehad.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_72631323
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dinsdag 8 september gaf Keffo aan interesse te hebben in een smartcard uit het topic [TK] Samsung Digitenne ontvangers (2 stuks).

Ik gaf aan dat ik er 6 euro inclusief verzenden voor wilde hebben en hij stuurde mij een PM met zijn adresgegevens. Daarop stuurde ik een reactie met mijn bankgegevens.

Ik heb de smartcard woensdag 9 september, zonder het bedrag te hebben ontvangen dus in vertrouwen, naar hem opgestuurd. Deze zal hij dan ook op donderdag 10 september hebben ontvangen.

Ik stuurde hem een PM met de vraag of hij het geld al heeft overgemaakt, omdat ik nog niks had ontvangen.

Ik kom zojuist thuis en lees de volgende reactie:
[..]

Dit bericht zonder smiley, dus zonder ondertoon. En ook geen aanhef/afsluiting zoals hij die eerder wel gebruikte.

Ik heb het vermoeden dat hij niet de intentie heeft om te betalen. Daar heeft hij namelijk al 60 uur de tijd voor gehad.
pm is verstuurd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:15:53 #97
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_72631668
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

pm is verstuurd
Bedankt.

Wat staat er in die PM? Heb je misschien een CC'tje voor me?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_72649817
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:44 schreef Taxman het volgende:
Helaas mijn eerste echt negatieve ervaring op Fok!
In [ url ] [TK] Sapphire-hd-4830 [ /url ] topic van user Mitchelll een videokaart gekocht. Op 4-8-09 geld (40 euro) overgemaakt, maar sindsdien heeft hij niets verstuurd. Laatste contact via PM is op 7-8-09 waarbij hij zei op 8-8-09 een track&trace nummer te zullen geven.
Ondertussen is hij al zes dagen niet meer op Fok!. Ben benieuwd of ik de 40 euro kwijt ben, of alsnog de videokaart ontvang.....
Inmiddels na een hoop gedoe heeft Mitchell me de videokaart opgestuurd, excuses aangeboden en hij zegt mij 20 euro terug te storten als compensatie.
Al met al vind ik het zo netjes opgelost
pi_72653696
Remon, excuses, had even andere prioriteiten en dus geen tijd. Geld is net overgemaakt.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_72667359
Goede ervaring met Manga

[TK] 2100 Microsoft Points

Snelle communicatie en na betaling van mijn kant netjes de code ontvangen.

Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')