laatst iets verstuurd op maandag, was donderdag pas binnen tien km verder....quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Geduldigheidsoefening met Buitendam. Afgelopen maandag geld voor [TK] Xbox 360 games + accesoires. . Afgelopen donderdag geloof ik nog een PM gestuurd vanaf mijn vakantie-adres. PM gekregen dat hij morgen absoluut op de bus zou gaan. Vandaag vol verwachting klopt mijn hart bij de brievenbus gezeten. En ja hoor: Niks gekregen
Het is nou niet per se dat ik meteen een irritante neuroot ben die meteen zijn spullen wil hebben, maar na een week moet er toch e.e.a. op de bus zijn? Vooral ook omdat ik standaard een printscreen maak waar de storting al netjes op staat zodat een pakketje/game/whatever diezelfde of een van de daarop volgende dagen de deur uit kan.
Wel jammer dat ik pas serieus wordt genomen na ingrijpen van een V&A moderator. Je had ook kunnen zeggen dat het geld onderweg was, maar dat je even andere prioriteiten had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef Keffo het volgende:
Remon, excuses, had even andere prioriteiten en dus geen tijd. Geld is net overgemaakt.
Wat een topservice!quote:Op zondag 13 september 2009 10:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vliegensvlugge en goeie ervaring met ColtZ40 ..
Met een stukje omrijden, heb ik een digitaal cameraatje afgeleverd!
Veel plezier ermee ColtZ !
Nu ken ik toevallig nog iemand die een colour uitvoering voor heel weinig te koop heeftquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[TK] Nintendo Gameboy Classic,opbergtasje,Donkey Kong game
Helaas geen goede ervaring met verkoper Spunks en zijn verkochte Gameboy.
Prijs was oké, maar de gameboy kwam zeer karig en schraal verpakt bij me aan, gewoon los in een doosje gedaan zonder bescherming o.i.d. , de gameboy kon los rammelen.
Verder viel er direct een frontje van het apparaat en had er oxidatie plaatsgevonden bij de batterijenhouder. Ook het achterklepje zat los omdat het palletje afgebroken was, en dit terwijl de gameboy ZGAN in de advertentie aangeprijst stond.
erg jammer.
Ik wacht trouwens nog steeds op een betaling van jou uit 2007quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Geduldigheidsoefening met Buitendam. Afgelopen maandag geld voor [TK] Xbox 360 games + accesoires. . Afgelopen donderdag geloof ik nog een PM gestuurd vanaf mijn vakantie-adres. PM gekregen dat hij morgen absoluut op de bus zou gaan. Vandaag vol verwachting klopt mijn hart bij de brievenbus gezeten. En ja hoor: Niks gekregen
Het is nou niet per se dat ik meteen een irritante neuroot ben die meteen zijn spullen wil hebben, maar na een week moet er toch e.e.a. op de bus zijn? Vooral ook omdat ik standaard een printscreen maak waar de storting al netjes op staat zodat een pakketje/game/whatever diezelfde of een van de daarop volgende dagen de deur uit kan.
Dan zou ik nog eens flink de kast in moeten duiken. Had je echt nog interesse dan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
O ja
PM het rekeningnummer even door, dan maak ik het serieus nog over als je de bladen nog hebt
Volgens mij had ik ze destijds in een discrete envelop in een la van mijn bureau op het werk gelegd. Was als de dood dat collega's ze onder ogen kregen en hele rare ideeen van mij zouden krijgenquote:Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze zijn eigenlijk voor mijn vader, maar ik heb hem er toen nooit meer over gehoord![]()
Wou hem er nog mee verrassen.
Heb het bedrag dan eindelijk ontvangen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik pas serieus wordt genomen na ingrijpen van een V&A moderator. Je had ook kunnen zeggen dat het geld onderweg was, maar dat je even andere prioriteiten had.
Ik heb het bedrag op moment van schrijven nog niet ontvangen, wellicht veroorzaakt door afwijkende banken en het weekeind.
Dito ervaring met Der_Rudi, fijne communicatie en alles netjes afgehandeld, bedankt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:29 schreef Der_Rudi het volgende:
Geweldige ervaring met Motar!
Snel verzonden, super verpakt, helemaal geweldig!
Kan je mij per pm jullie communicatie even toesturen, dus pm's enzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef mrPanerai het volgende:
Minder goede ervaring met Crazygamers13.
Ruil gedaan voor een bepaald PS3 spel, kreeg direct een mailtje dat het zou kunnen dat het onvoldoende gefrankeerd was. Spel nooit aangekregen, nu ook geen antwoord meer.
Tja totaalwaarde misschien 20 euro kan erger, wel jammer.
ben bang dat je je geld kwijt bentquote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef mrPanerai het volgende:
Ruil gedaan voor een bepaald PS3 spel, kreeg direct een mailtje dat het zou kunnen dat het onvoldoende gefrankeerd was. Spel nooit aangekregen, nu ook geen antwoord meer.
sorry schunckelstarquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben bang dat je je geld kwijt bent![]()
mij heeft ie ook nooit betaald, gelukkig had ik mijn spul nog niet opgestuurd omdat ik het meteen al niet vertrouwde (zijn achternaam was hetzelfde als zijn straatnaam, maar dan achterstevoren)
Uhu, jij plakt er toch te weinig opquote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef crazygamers13 het volgende:
en dan ben ik nu hier de pineut en dat het misschien geen eens mijn fout is.
ja kan ik er wat aan doen dat de naam omgekeerd hetzelfde is maar in ieder geval nogmaals mijn excuses daar voor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben bang dat je je geld kwijt bent![]()
mij heeft ie ook nooit betaald, gelukkig had ik mijn spul nog niet opgestuurd omdat ik het meteen al niet vertrouwde (zijn achternaam was hetzelfde als zijn straatnaam, maar dan achterstevoren)
RECHTZETTING!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef mrPanerai het volgende:
excuses aanvaard hoorquote:Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef crazygamers13 het volgende:
[..]
ja kan ik er wat aan doen dat de naam omgekeerd hetzelfde is maar in ieder geval nogmaals mijn excuses daar voor.
en als je me niet geloofd vraag musticus maar die heeft gestort op diezelfde naam
dus bij deze dat je het niet vertrouwd dat is jouw recht,maar nergens in die deal was besproken dat jij het als eerste op bus zou doen IK zou eerst storten en dan pas de rest.
Ligt ergens bij TNT. Komt omdat je een zwaarder product aan TNT levert waardoor zijn moeten kijken of het wel goed is gefrankeerd, aangezien veel mensen er voor 2.20 aan zegels op plakken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Afgelopen zaterdag een PS3 game met delano.888 geruild. Voor hem was het geen probleem dat het dinsdag verstuurd is, dus heb ik hem maandagavond pas op de bus gedaan. Dinsdag was het spel er nog niet bij hem, dat was de laatste keer dat ik iets gehoord heb. Hij zegt het zaterdag verstuurd te hebben, maar ik heb nog niks. Ik weet niet of het aan TNT ligt of aan hem. Ik heb er geen probleem mee dat het wat later komt, maar ik heb wel graag dat het gemeld wordt.
Tot nog toe nog geen probleem, maar als ik zondag niks van hem hoor is er echt iets mis.
Maar doet de TNT daar drie dagen over?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ligt ergens bij TNT. Komt omdat je een zwaarder product aan TNT levert waardoor zijn moeten kijken of het wel goed is gefrankeerd, aangezien veel mensen er voor 2.20 aan zegels op plakken.
Dat wil wonderwel lang duren soms. En anders moet je A_A ff PM'en met alle correspondentie en lost hij het opquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar doet de TNT daar drie dagen over?
Gaat om dit topic neem ik aan: [TK] Fallout 3 voor de xbox 360. ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
Nog steeds niks van LitmanenAFCA ontvangen en hij negeert me pm ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |