maar had je wel betaald, of niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:46 schreef ColtZ40 het volgende:
Slechte ervaring met blue2t
Vorige week vrijdag een deal gemaakt met blue2t via pm voor deze notebook:
[TK]Acer Aspire ONE A150 Blauw
Hij zou op dinsdag in Eindhoven zijn waar ik hem op kon halen. Helaas geen reactie meer op pm berichten. Ik heb de notebook opgezocht via MP en hem dinsdag gebeld. Stotterend stond hij mij te woord en hij zou mij donderdag bellen voor de levering. Weer geen reactie.... Ik heb maar een nieuwe notebook besteld. Hij mag dan wel beleeft reageren maar handelen is hem vreemd.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef Poepoog het volgende:
Alle lof voor Sigmund666
Dank voor de mp3spelert.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:58 schreef DragonFire het volgende:
Pakje net binnen van Sigmund666.
Dank dank
Idem hier,... snel geleverd en het spel was zo goed als nieuw! Veel dank!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef ferryb86 het volgende:
prima ervaring ( eigenlijk geweldig) met Chocobo!
Ruil voor zijn Batman Dark Asylum verliep super snel en alles in goede staat ontvangen, dank Chocobo!
Fijn om te horen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef Lamon. het volgende:
[TK] Nintendo ds lite + ttds + 4 gig microsd
Zeer goede ervaring met BaretKalayciyan, levert netjes wat hij belooft, snel opgestuurd, heeft nog de moeite genomen er wat extra dingen op te zetten en wat informatie te geven.
Erg netjes en goed en snel afgehandeld.
je zit in het verkeerde topic én we hebben al contact via pmquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef Together-Alone het volgende:
Ik snap niet helemaal wat er zojuist gebeurd is. Ik open een topic om kaartjes te verkopen voor de Efteling die wij niet meer gaan gebruiken, gewoon gekocht voor het normale tarief. Ik kijk even later en het topic is meteen dichtgegooid. Omdat ''ik ze met winst zou willen verkopen''![]()
Er staat een prijs van ¤ 28 op de kaartjes en ik wil ze verkopen voor ¤ 25, wat si hier in godesnaam mis mee?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Taxman het volgende:
[..]
Inmiddels na een hoop gedoe heeft Mitchell me de videokaart opgestuurd, excuses aangeboden en hij zegt mij 20 euro terug te storten als compensatie.
Al met al vind ik het zo netjes opgelost
Ditquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef Oblivion het volgende:
Goede ervaring met P.F.
[TK] Jurkjes & shirtjes! [3 euro!] *update*
Geen actie ondernemen? Dat zou mooi zijn... nee ik zal hem niet achter zijn kont aan zitten maar een enkeltje prullebak of ban zal zeker aangevraagd wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:54 schreef Taxman het volgende:
Update: door user Mitchelll toegezegde 20 euro heb ik nooit ontvangen, ook niet na bevestiging Mitchelll op 30-9-09.
Ik laat het hierbij, moderater hoeft ook geen actie te ondernemen. Trek je eigen conclusies over deze user![]()
[..]
Heb handleiding al via internet gevonden dus geen probleem hoor! Ben allang blij dat ik er dat wireless ding heb!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef crazygamers13 het volgende:
goede ervaring met larry flint geld stond volgende dag erop thumbs up
ps.soz voor de boekjes had ze niet meer
heb je link van het betreffende topic?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Ergens vorige week heb ik geld overgemaakt naar Loontjahh, voor een gamecube met nog wat.
Ze heeft het ontvangen, maar ik heb al een halve week (of meer:O) er niks meer van gehoord!
Jullie horen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |