je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef DJO. het volgende:
Deze kan close aub.
[TK]Fiat Cinquecento 1100 sporting Abarth uitvoering
Dank je wel. Het is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:55 schreef AceC het volgende:
Uitstekende ervaring met ymme, alles verliep vlot, goede communicatie, ze was erg behulpzaam. Aanrader!
betreft [TK] Nieuwe Nokia N85
goed ervaring met magic-ircquote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef Magic-IRC het volgende:
Erg goede ervaring met crazygamers13 in de topic [TK] Compaq Evo N610c + XBOX 360 hardware en games
Prijs voor de laptop erg snel overeengekomen, goede en prettige contact via de PM.
Laptop is (met gemelde en zeer zeker begrijpelijke) vertraging keurig aangekomen.
crazygamers13 heeft zelfs als excuus voor de vertraging wat extra in het pakket gedaan.
Met andere woorden in mijn ogen een perfecte verkoper.
De communicatie met user Tjalle verloopt uiterst moeizaam en hij is vervolgens nu al een week offline. Ik ben met hem niet verder gekomen dan dat ik het spel maar op een andere xbox moet testen; iets waarvan ik heb aangegeven dat ik niemand met xbox ken en dat ik het kapotte spel gewoon naar hem terug wil sturen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb bij user Tjalle het spel Mortal Combat vs DC Universe voor de xbox360 gekocht voor 19 incl., alleen na ontvangst bleek dat het spel het niet deed in mijn xbox (loopt op hetzelfde stuk vast in het begin + kopieren naar harde schijf is niet mogelijk omdat xbox aangeeft dat de disc vies of bekrast zou zijn).
Ik probeer hem nu al 3 dagen via de PM te bereiken maar hij reageert niet, terwijl die gister nog online was??
Hij gaf in eerste instantie zelf ook aan om tot een oplossing te komen, alleen als je niet reageert komt die er ook niet natuurlijk.
ik doe even mee, misschien (hopelijk!) zit het morgen bij de post...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef parapono het volgende:
hai, ik heb gemengde gevoelens bijhttp://forum.fok.nl/topic/1359067/1/25#74662148 dit topic met kleding. lees maar: ik wil n rokje, krijg antwoord van zijn vriendin , Dan gaat alles heel vlot, ik betaal, zij verpakt t super en gisteren komt t. ik stuur n bedankje direct maar t passen blijft erbij. savonds blijkt het niet mijn bestelde rokje tezijn maar n andere rok in een kleinere maat. staat zonder tekst boven mijn rok in zijn topic? ik mail vriendin met pics, heb nog geen bericht. wil posten op topic. pm is dicht en perruche heeftnog niks ontvangen is de laatste post. kwee nie...Kan een modje even kijken? mvg parapono
niksquote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef parapono het volgende:
helaas, geen mailtje, niks nada
en jij perruche? Mvg parapono
quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef parapono het volgende:
helaas, geen mailtje, niks nada
en jij perruche? Mvg parapono
Jullie hebben beide pmquote:Op zondag 15 november 2009 12:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
niks![]()
hoop dat er nog wat van terecht komt. Neem aan dat je ook al betaald had?
Heb je een linkje over hoe en wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:59 schreef M-unit het volgende:
Slechte ervaring met Woofer,
hij reageert niet op posts of pm's
Ik ga er even achteraan voor je. Ik houd je op de hoogte.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Slechte ervaring aan de gang met AlwaysHappy.
Via PM heeft hij mij zijn HTC Hero smartphone aangeboden. Geld overgemaakt op vrijdag 6 november. Hij laat maandag 9 november het snel te gaan versturen en woensdag 11 november dat het 'vanmiddag verstuurd zal worden'.
Vandaag niks ontvangen, ook geen reactie op PMs, ook al is hij op vrijdag 13 november nog online geweest.
vandaag ontvangenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
geen batman ontvangen van Silv, maar vermoed, en hoop voor zn nageslacht, dat ie t wel echt opgestuurd heeft
Ben je weer terug bij v&a?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga er even achteraan voor je. Ik houd je op de hoogte.
Ik heb meteen je geld terug gestort toen je er om vroeg. Vermeldt dat er dan ook bij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Snarf het volgende:
Anderhalve week geleden het geld van een jurkje van P.F. teruggevraagd en maandag gekregen. Ik zag het niet meer gebeuren dat mijn pakketje aan zou komen ondanks de twee berichtjes dat het pakketje "vandaag" op de post was gegaan. Voor de eerste vertraging was een plausibel excuus gemaakt. De rest klopt niet helemaal.
wederzijdsquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Nhow het volgende:
goede ruildeal gehad met Schunckelstar in dit topic [CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 37
Ehm.. als je het mij vraagt zijn die 2 rokjes die jij bedoelt, dezelfde rokjes hoor. Alleen de lichtval is op beide foto's anders, waardoor de onderste rok blauw(er) lijkt..quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik doe even mee, misschien (hopelijk!) zit het morgen bij de post...
Hey JK,quote:Op woensdag 25 november 2009 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ehm.. als je het mij vraagt zijn die 2 rokjes die jij bedoelt, dezelfde rokjes hoor. Alleen de lichtval is op beide foto's anders, waardoor de onderste rok blauw(er) lijkt..
Voor de modjes: is het geen idee om een alphabetisch overzicht te maken met de namen van users, verdeeld over 3 categoriën; goede, slechte en wisselende ervaringen?
Dan is er misschien wat meer overzicht. Als ik nu wat van iemand kan kopen, hoe kan ik dan zo 1-2-3 zien of dat wel of niet aan te raden is? Kan ook moeilijk alle usernamen gaan onthouden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |