Oh, ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, als ze van zo iets een soort van historisch pretpark maken. Het ergste vond ik de Maria Laach abdij in Duitsland. Compleet met tuincentrum en bioscoop...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik ook toen ik er was, wel gezellig, maar je kunt net zo goed naar een openluchtmuseum gaan...
En toen ik op het centrale plein mensen verkleed als een soort musketier zag lopen had ik moeite om mn lachen in te houden
Ik ga dan liever naar Ameland, daar is het ook nog zo klein en oud
Zie, allergischquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kleinerend? Ik vergeleek het alleen met het formaat plantsoenen wat ik ken.
En dat zijn stukjes gras van max. 100m2, met, als je mazzel hebt, een boom er op.
Weet ik veel dat er in het noorden parken zijn die plantsoen heten.
Geeft niksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, allergisch![]()
Maarre, kom vooral naar Noorderzon, kan ik iedereen aanraden![]()
Is tien dagen lang, en gratis
Ik ruik een meetmogelijkheid
Wanneer is het, wat is er te doen, en heb je een slaapplek?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, allergisch![]()
Maarre, kom vooral naar Noorderzon, kan ik iedereen aanraden![]()
Is tien dagen lang, en gratis
Ik ruik een meetmogelijkheid
Ohjaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks![]()
Dat worden dan 2 meets in Groningen dit jaar. Noorderzon en Serious Request.
Check de websitequote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wanneer is het, wat is er te doen, en heb je een slaapplek?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohjahet glazen huis komt hier he?
Men, ik ben benieuwd hoe druk het hier dan wordt
Jammer... maar waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wie plant dat nou ook als ik op vakantie ben.
Om vervolgens op je gat te gaan als men 5 dagen lang live op tv kan zien dat het niet zo is. Lijkt me geen goede reclame voor de stad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maarja, als burgemeester is het een beetje je taak om super (veel te) optimistisch te zijn toch?
Het is wel een eind weg, maar ik heb tegen die tijd toch geen zak te doen, ik wil ook wel een dagje die kant opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om vervolgens op je gat te gaan als men 5 dagen lang live op tv kan zien dat het niet zo is. Lijkt me geen goede reclame voor de stad.
Maar....... Ik kom dan zeker een dag naar Groningen.
Politici, landelijk of lokaal, zijn op enkele uitzonderingen na incompetente klunzen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maarja, als burgemeester is het een beetje je taak om super (veel te) optimistisch te zijn toch?
Dealquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we dan vooral bij het Glazen Huis afspreken en gezamenlijk een duit in het zakje doen, vergezeld van een bordje met daarop AKQ SC to the rescue!!
Deal!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we dan vooral bij het Glazen Huis afspreken en gezamenlijk een duit in het zakje doen, vergezeld van een bordje met daarop AKQ SC to the rescue!!
Deze gek gaat het wel proberen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Als men de burgemeester mag geloven, drukker dan in Breda en Utrecht. Als geloof ik daar niet veel van. Ik zie niet veel mensen uit de randstad "even" naar Groningen rijden voor het Glazen Huis.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, dan ga ik, na al deze bijzonder nuttige input, nu toch echt boodschappen doen en me naar het park plantsoen begeven![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, dan ga ik, na al deze bijzonder nuttige input, nu toch echt boodschappen doen en me naar het park plantsoen begeven![]()
quote:
Ik zeker één dag. Misschien meer, maar dat ligt er helemaal aan wie er in het huis gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze gek gaat het wel proberen...
Niet een dag, maar misschien meerdere dagen.
Het weekeinde zal ik niet aanwezig zijn, maar ik probeer het tenminste een dag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik durf te wedden dat er meerdere mensen uit de 3FM-topicreeks hun tent in Groningen gaan stallen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zeker één dag. Misschien meer, maar dat ligt er helemaal aan wie er in het huis gaan.
quote:
26 december zullen dat er hooguit 24 wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er meerdere mensen uit de 3FM-topicreeks hun tent in Groningen gaan stallen.
Het worden een drukke 12 dagen. Van 21 tot 24 december jaag ik er ongeveer 2000 km doorheen (als de situatie het toelaat) en 26 december probeer ik zoveel mogelijk uren van de 144 uur Top2000 mee te krijgen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
26 december zullen dat er hooguit 24 worden
'abendquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mannen die hun geslachtsdeel een naam geven![]()
leuke vraag voor de rest, geven jullie 'hem' een naam?
...klabanus, tampeloeresquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou je? Als je er geen naam aan geeft kan je elke dag afwisselen.
Het puzzelwoordenboek geeft alvast een paar opties:
brandweerslang, geweer, handvat, lid, lul, roede, phallus, pielemuis, piem, piemel, pik, plasser, rampetamper, snikkel, taas, zwans, teeldeel, derde beentje, jongeheer, fallus....
En daarna rentenieren!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
Alvast even een zwaai voordat ik teruglees
ben doodop en moet morgen van 12 tot 21 werken![]()
en ook zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag
Het woordje 'vanaf' miste nog, de Top 2000 is van 26 tot 31 december.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
26 december zullen dat er hooguit 24 worden
Ik vrees dat het gaat om de minieme kans dat je met je kop op tv komt...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie zo interessant aan het glazen huis?
Dat is juist een hele goede reden om die hele poppenkast te mijden als de pest tacohoest.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gaat om de minieme kans dat je met je kop op tv komt...
Die kans is anders 's nachts behoorlijk grootquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gaat om de minieme kans dat je met je kop op tv komt...
Ik vind het de leukste week radio kijken van het jaar. En mooi om te zien dat veel mensen een eigen initiatief ontplooien om zich in te zetten voor een goed doel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie zo interessant aan het glazen huis? Is echt niet boeiend hooren drukte in de stad valt hartstikke mee, er bleven alleen wat meer dronken mensen op de Neude hangen 's nachts dan anders
![]()
Op tv is het ook leuk om naar te kijken, maar om naar het glazen huis toe te gaan snap ik niet, je ziet alleen wat dudes in een huisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste week radio kijken van het jaar. En mooi om te zien dat veel mensen een eigen initiatief ontplooien om zich in te zetten voor een goed doel.
Saffie?
Ik vind het persoonlijk mooier om te zien dat mensen op een tochtige september-avond collectes lopen; dat is pas je inzetten denk ik... dat hele 3FM-gedoe komt nogal egotripperig over (zoals veel van dit soort initiatieven trouwens).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste week radio kijken van het jaar. En mooi om te zien dat veel mensen een eigen initiatief ontplooien om zich in te zetten voor een goed doel.
Daar zit bij mij het probleem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op tv is het ook leuk om naar te kijken, maar om naar het glazen huis toe te gaan snap ik niet, je ziet alleen wat dudes in een huisEn echt goed kun je het niet eens zien...
hell yeah
Veel mensen hebben een duwtje in de rug nodig om zulke initiatieven te ontplooien. 3FM is goed in staat om dat te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk mooier om te zien dat mensen op een tochtige september-avond collectes lopen; dat is pas je inzetten denk ik... dat hele 3FM-gedoe komt nogal egotripperig over (zoals veel van dit soort initiatieven trouwens).
Good has won from the evilquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens van mijn meest vrouwelijke kant laten zien.
Gewinkeld. > 1 uur. En schoenen gekocht.
Gelukkig ben ik er voorlopig dus weer vanaf
Over winkelen gesproken. Is mr-a al terug van zijn quest voor het kassameisje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens van mijn meest vrouwelijke kant laten zien.
Gewinkeld. > 1 uur. En schoenen gekocht.
Gelukkig ben ik er voorlopig dus weer vanaf
laatste post?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn nichtje uit de creche ophalen...
Speelt zijn nichtje cassiere?quote:
Crap, ik ben zo slecht in crypto'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie weer helpen met mijn puzzel?
niet geinteresseerd in sonja bakker. Antwoord: m**e*
volgeling. Antwoord: *t***e*
bij de rest heb ik maar 1 letter of minder
Als dat het geval is begin ik het een beetje eng te vinden. Komt hij toevallig uit Volendam of Urk?quote:
Geen dieet maar meeet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie weer helpen met mijn puzzel?
niet geinteresseerd in sonja bakker. Antwoord: m**e*
volgeling. Antwoord: *t***e*
bij de rest heb ik maar 1 letter of minder
dat is een hele lange meet?quote:
Een meet met eten.quote:
Nee, dat is felipe massaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Die dude die crashte bij de formule 1 heet toch massa? Als zijn voornaam met een D begint dan zou dieet wel kunnen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Die dude die crashte bij de formule 1 heet toch massa? Als zijn voornaam met een D begint dan zou dieet wel kunnen
nee. Mijn nicht belde dat ze het druk had en haar man ook maar hun dochtertje het zat was op het kinderdagverblijf of ik haar wilde ophalen. Ze ligt nu te slapen in mijn bed.quote:
En je gaat ons nu vertellen dat je een date hebt met het kassameisje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nee. Mijn nicht belde dat ze het druk had en haar man ook maar hun dochtertje het zat was op het kinderdagverblijf of ik haar wilde ophalen. Ze ligt nu te slapen in mijn bed.
Samen met mijn nichtje boodschappen wezen doen maar ze was er weer niet.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je gaat ons nu vertellen dat je een date hebt met het kassameisje.
Nichtjes neem je ook niet mee naar de supermarktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen met mijn nichtje boodschappen wezen doen maar ze was er weer niet.....
Ben je al ver?quote:
Wat moest ik dan doen haar bij die panfluitband stallen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nichtjes neem je ook niet mee naar de supermarktDat schrikt af.
Neem haar mee naar de kroeg, dan is het een echte babe magnet.
Nee, bij de service balie afgeven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moest ik dan doen haar bij die panfluitband stallen?
Die hebben ze niet.... Ik hoopte dat als ik mijn nichtje mee nam en Kassameisje was er dat we dan een langer gesprek zou ontstaan dan Hoi daar ben ik weer, heb je me gemist.....quote:
Truste Cobraquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ik ben al sinds 0130 uur op.
Aardig op wegquote:
Wel je paper PMen of mailen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aardig op wegik hoop het vanavond af te krijgen aangezien ik morgen vrijwel de hele dag moet werken
Ben benieuwd of je die vraag krijgt over religie in de VS. En of je het dan ook niet eens bent met het antwoord dat die quiz geeftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben quizzen
of wel, maar dan in de isoleer, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb niet echt voorkeuren, maar zolang Sander Lantinga maar niet opgesloten wordt...
+ dwangbuisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of wel, maar dan in de isoleer, toch?
Welterusten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn nichtje wil dat ik nog een verhaaltje voorlees..... Tot morgen
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aardig op wegik hoop het vanavond af te krijgen aangezien ik morgen vrijwel de hele dag moet werken
3e geworden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je die vraag krijgt over religie in de VS. En of je het dan ook niet eens bent met het antwoord dat die quiz geeft
Wij hadden ook christendom. Lag wel wat voor de hand, maar protestantisme vond ik ook weer zo wat om op te schrijven. En bij die quiz willen ze de ene keer het heel erg voor de hand liggende antwoord en de andere keer niet. Maar blijkbaar hebben jullie op dinsdag steeds de quiz die hier in Leeuwarden de woensdag er voor is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?
[..]
3e geworden.
Als mijn team niet eigenwijs was en naar mijn enorme hersenkronkel had geluisterd, dan hadden we hem goed gehad. Wij hebben netjes christendom ingevuld terwijl ikzelf er vanuit ging dat dát nogal voor de hand lag en ze wilde weten welke subcategorie. Maargoed, de vraag was nou eenmaal zo gesteld.
Als ik naar londen was gegaan jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?
Nee, lekker liggen slapen dit keer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen C4.
Nog wezen wandelen vannacht?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verrek net een spiertje in mijn schouder. Hoogst irritant. Nu voel ik weer twee dagen precies waar die spier zit.![]()
Niet te ver deze keer, Noord-Frankrijk en Midden-Duitsland. Waar precies weet ik nog niet, maar Vezelay, Fontenay, Beaune, Colmar, Heidelberg en Bad Mergentheim staan iig op het programmaquote:
risico van het vakquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moet zeggen dat de spierpijn na gister totaal niet aanwezig is
Mogguh!quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Tuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Tuurlijk.![]()
![]()
De vraag was wat de religie met het meeste aantal aanhangers was in de VS. Mijn team had vorige week Christendom gegeven als antwoord, volgens de quiz was het protestantismequote:Op woensdag 29 juli 2009 01:29 schreef zebaz het volgende:
Eigenlijk moeten ze hier even de vraag posten zodat we massaal kunnen zeggen "goh, hadden jullie dat fout, wat DOM zeg!"
Mja, daar kan ik met goed fatsoen geen 'wat dom zeg' op zeggen, dat is volkomen willekeurig... zeker omdat je binnen het protestantisme nog tig stromingen hebt, zeker in de VS.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vraag was wat de religie met het meeste aantal aanhangers was in de VS. Mijn team had vorige week Christendom gegeven als antwoord, volgens de quiz was het protestantisme
Ik werk vandaag tot 1500 uur. Dan lekker morgen vrij en vrijdag pas om 2300 uur beginnen met de nachdienst.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
tot hoe laat moet je werken? Ik heb een lang dagje voor de boegmaar wel extra centjes
![]()
Binnen de AKQ had ik het goed gerekendquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vraag was wat de religie met het meeste aantal aanhangers was in de VS. Mijn team had vorige week Christendom gegeven als antwoord, volgens de quiz was het protestantisme
Bij mij ook. Katholicisme is niet hetzelfde als Protestantisme..... Beide christelijke stromingen maar totaal verschillend.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Binnen de AKQ had ik het goed gerekendMaar in een andere quiz is het vaak net wat specifieker. Onderscheid tussen katholieken en protestanten is, ook in de VS, vaak nog wel een heikel punt.
Ja, dat bedoel ik, ik snap best dat ze dat onderscheid willen maken. Aan de andere kant is het lastig te zien wanneer je moet ophouden met onderverdelingen danquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mij ook. Katholicisme is niet hetzelfde als Protestantisme..... Beide christelijke stromingen maar totaal verschillend.
Ik ben katholiek. Hoewel ik uit een Protestants gezin kom trek ik al van jongs af aan naar de katholieke kerk. Vaak ging ik mee met vriendjes naar bijbelles. MIjn ouders hebben dat altijd toegestaan. Omdat ze niet zo erg actief waren met geloven en omdat ze het prima vonden dat ik mijn kennis over het geloof liever van een vrolijke priester kreeg dan van een saaie dominee. Ik ben nu al jaren niet meer in een kerk geweest maar ik ben nog wel steeds katholiek.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, ik snap best dat ze dat onderscheid willen maken. Aan de andere kant is het lastig te zien wanneer je moet ophouden met onderverdelingen dan
Hoezo trouwens 'bij jou ook'? Ben je zelf gelovig, of heb je kennissen in Noord-Ierland of iets dergelijks?
Duidelijk. Dan kan ik me ook goed voorstellen dat het onderscheid voor jou sterk aanwezig is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben katholiek. Hoewel ik uit een Protestants gezin kom trek ik al van jongs af aan naar de katholieke kerk. Vaak ging ik mee met vriendjes naar bijbelles. MIjn ouders hebben dat altijd toegestaan. Omdat ze niet zo erg actief waren met geloven en omdat ze het prima vonden dat ik mijn kennis over het geloof liever van een vrolijke priester kreeg dan van een saaie dominee. Ik ben nu al jaren niet meer in een kerk geweest maar ik ben nog wel steeds katholiek.
Gek genoeg is er altijd discussie mogelijk bij onze quizmasters maar deze keer nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet zo sterk aanwezig maar het is wel dat ik de fine line beter zie dan buitenstaanders misschien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan kan ik me ook goed voorstellen dat het onderscheid voor jou sterk aanwezig is.
Ik weet niet of het bij ons is goed gerekend of niet, dit keer hebben we geen schaduwadministratie van de punten bijgehoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg is er altijd discussie mogelijk bij onze quizmasters maar deze keer niet
Ach gister hadden we ook een discussie in AKQ over de Oeraalse taalfamilie.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:04 schreef MaJo het volgende:
Christendom hadden ze gewoon goed moeten rekenen. Protestantisme valt daar gewoon onder. Als ze het echt zo specifiek wilden dan is protestantisme ook niet goed maar eerder presbyterianisme of methodisme
De vraag in deze was gewoon overduidelijk en er was overduidelijk maar één antwoord mogelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach gister hadden we ook een discussie in AKQ over de Oeraalse taalfamilie.....
Mja, waar je moet ophouden is inderdaad lastig, maar het hangt heel erg van je eigen standplaats hoor. In Nederland is het onderscheid niet aanwezig (anno nu, althans) maar in Noord-Ierland of Schotland moet je echt niet zeggen dat dat dezelfde religie is. En in Amerika zitten veel mensen van Ierse afkomst..quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:04 schreef MaJo het volgende:
Christendom hadden ze gewoon goed moeten rekenen. Protestantisme valt daar gewoon onder. Als ze het echt zo specifiek wilden dan is protestantisme ook niet goed maar eerder presbyterianisme of methodisme
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/us.htmlquote:Protestant 51.3%, Roman Catholic 23.9%, Mormon 1.7%, other Christian 1.6%, Jewish 1.7%, Buddhist 0.7%, Muslim 0.6%, other or unspecified 2.5%, unaffiliated 12.1%, none 4% (2007 est.)
In feite wel maar daar is het verschil nog wel groter dan hier. En in vele staten is het Protestantisme erg aanwezig dus op zich is het antwoord niet onlogisch. Maar het had beter anders gesteld kunnen worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag in deze was gewoon overduidelijk en er was overduidelijk maar één antwoord mogelijk.
Succesgarantie van vastgekoekte aderen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
Nem, je had me nooit die link van roadfood moeten geven. Ik krijg gewoon honger als ik die verslagen lees en de foto's zie.
Ehm, ja, ik laat het onderwerp rusten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In feite wel maar daar is het verschil nog wel groter dan hier. En in vele staten is het Protestantisme erg aanwezig dus op zich is het antwoord niet onlogisch. Maar het had beter anders gesteld kunnen worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Succesgarantie van vastgekoekte aderen.
Groot gelijk, had ik ook gedaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach een beetje SC'en kan geen kwaad hoor. Ik maak me er niet druk om maar ik moest deze wel effe inknikken.
Kinderen in Afrika ook niet, kun je beter een beetje genieten, dunkt me.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]De schrijvers van de uitgebreide roadtrip verslagen zullen niet echt lang leven.
Misschien is dat maar beter ook. Anders komt er misschien mot.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, ja, ik laat het onderwerp rusten.
En als je supergezond leeft maar je komt onder een bus heb je daar ook niets meer aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika ook niet, kun je beter een beetje genieten, dunkt me.
orgaandonatie.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je supergezond leeft maar je komt onder een bus heb je daar ook niets meer aan
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is dat maar beter ook. Anders komt er misschien mot.
Okay dan.quote:
Dat genieten komt wel goed als ik al die voorbeelden zie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika ook niet, kun je beter een beetje genieten, dunkt me.
nou lekker danquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dan.Bij mijn maats kan soms een discussie over verkeerd inspelen van een bal al tot ruzie leiden. Vandaar.
Dan bel je toch af? Alleen heb je dan geen extra centjes.quote:
En als je pech hebt leef je zelfs nog een paar jaar langer als je supergezond leeft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je supergezond leeft maar je komt onder een bus heb je daar ook niets meer aan
Ach we zijn een goede vriendclub hoor maar met voetbal willen we gewoon winnen. We gaan nooit vechten, schelden of dreigen hoor, maar we kunnen wel een verhitte discussie voeren over een lullig momentje. Waar we na afloop onder het genot van een pilsje wel hard om lachen.quote:
Dat zou een beetje aso zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan bel je toch af? Alleen heb je dan geen extra centjes.
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou een beetje aso zijnben bovendien al in amsterdam
vind ook dat je alleen af moet zeggen als je echt ziek bent, aangezien je collega's het op moeten vangen als er personeel ontbreekt dus dat is weinig loyaal om dan af te zeggen omdat je geen zin hebt...
Zou je dat misschien een keer aan mijn collega's willen komen vertellen ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou een beetje aso zijnben bovendien al in amsterdam
vind ook dat je alleen af moet zeggen als je echt ziek bent, aangezien je collega's het op moeten vangen als er personeel ontbreekt dus dat is weinig loyaal om dan af te zeggen omdat je geen zin hebt...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou je dat misschien een keer aan mijn collega's willen komen vertellen ?![]()
Werkse. En tot het volgende saffie.quote:
Ciao MaJo Werk zequote:
Vezelay! Daar wil ik altijd nog een keer heen, sinds ik mijn bachelorscriptie over Maria Magdalena heb geschrevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet te ver deze keer, Noord-Frankrijk en Midden-Duitsland. Waar precies weet ik nog niet, maar Vezelay, Fontenay, Beaune, Colmar, Heidelberg en Bad Mergentheim staan iig op het programma
Ja mevrouw.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vezelay! Daar wil ik altijd nog een keer heen, sinds ik mijn bachelorscriptie over Maria Magdalena heb geschrevenWel even vertellen wat je ervan vond he
![]()
te regenen? Hier zo her en der een wolkje en veel zon. 25 °C. Gewoon warm.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
En toen moest ik ook alweer werken......![]()
Helemaal geen zin, ik moet deze week 3x 's middags werken, bovenop de 5 ochtenden die ik altijd werk. Heb nu al een gebroken rug, en sinds vanochtend ook een enorm zere keel
En nu begint het ook nog te regenen!![]()
[/klaagmodus]
Met als bijwerking dat je blauw kleurt... wordt het LadyBlue.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik las gisteren dat de blauwe kleurstof in M&M's goed schijnt te werekn bij eht herstel van een gebroken rug
Ach, bruin ben je toch al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef Nesle het volgende:
Hier is het bagger weer, geen straaltje zon en nouja geen zomerweer zoals voorspeld
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef iamredleader het volgende:* leeft nog
![]()
druk druk druk op werk, dus groetjes aan iedereen hier
Met dit weer is dat er snel weer af hoor!quote:
Heb ik nog iets gemist?quote:
ons toch?quote:
Alleen ik jou maar dat is nu weer over....quote:
Altijdquote:
Dus, niks gebeurd in de supermarkt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen ik jou maar dat is nu weer over....
Nee, gister was ze er ook niet....quote:
Zou ze hier meelezen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gister was ze er ook niet....
Heh, jammer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gister was ze er ook niet....
Misschien wel..... Ik denk dat Etcie eigenlijk kassameisje is.......Verklaard ook direct waarom ze er gister en eergister niet was....quote:
Ja, dan hoef je qua kassameisje de komende week niet naar de supermarkt te gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wel..... Ik denk dat Etcie eigenlijk kassameisje is.......Verklaard ook direct waarom ze er gister en eergister niet was....
Shit mijn eigen graf gegraven.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je qua kassameisje de komende week niet naar de supermarkt te gaan.
En na het rondsturen van je foto was het voor haar natuurlijk allemaal meteen duidelijk
Geen hand vol maar een land vol tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shit mijn eigen graf gegraven.....
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen hand vol maar een land vol toch
Jij hebt je foto rondgemaild? Was dat in de hoop dat de dames dat dan ook gingen doen of zo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shit mijn eigen graf gegraven.....
Ik hoefde nergens op te hopen. Het gebeurde gewoon.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij hebt je foto rondgemaild? Was dat in de hoop dat de dames dat dan ook gingen doen of zo?
Ah een gelijk gestemde... I used to be a schizophrenic but we're okay now......quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
Stemmen? Voices? You're just jealous that the voices in my head don't talk to you
The voices in my head are telling me to kill youquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah een gelijk gestemde... I used to be a schizophrenic but we're okay now......
I tried being normal but it sucked....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The voices in my head are telling me to kill you
You know what sucks?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
I tried being normal but it sucked....
Nee en neequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
Trouwens, die scriptie, is die het lezen waard (eerlijk zeggen) en online beschikbaar?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee en nee
Serieus, ik schaam me dood als ik dat teruglees![]()
It's a sick world and I am a happy guyquote:
Hoiquote:
Niet echt neequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zit bij de Macniet echt Lush verantwoord
Ligt er hier aan hoe lang je werktquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet echt nee
Maarja, niemand is heilig heWel lekker dat je een uur pauze hebt. Ik had hier bij de ijssalon altijd maar een halfuurtje, vond ik zo achterlijk
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Gelukkig ben ik uit mijn werk nog wel even bij de huisarts langs geweest; vrijdag heb ik een afspraak.
4 weken duizelig begint me wel wat te gek te wordenEn de rare plekken in mijn nek zijn ook weer terug van weggeweest.
Zit zeker wel een max aan? Anders had ik sushi gehaaldquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ligt er hier aan hoe lang je werktmeer dan 4,5 krijg je een half uur pauze. Meer dan 7 uur krijg je een uur pauze. Meer dan 8 uur ook dinervergoeding
Lush betaalt dus mijn bezoek aan de mac
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef wyccie het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je scriptie, LB. Volgens mij is zoiets best leuk om te lezen, mits er niet al te veel vakjargon instaat. En anders kan ik altijd nog de plaatjes bekijken.
Ijzergebrek misschien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vakjargon valt denk ik wel mee hoor. Of zal uit de context te verklaren zijn.
Ik zal m snel eens afmakenen dan online zetten
Heb jij een idee hoe ik zo duizelig kom? Ik denk zelf aan een lage bloeddruk, maar waarom ik dat opeens heb...
Goed geregeld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef MaJo het volgende:
Ligt er hier aan hoe lang je werktmeer dan 4,5 krijg je een half uur pauze. Meer dan 7 uur krijg je een uur pauze. Meer dan 8 uur ook dinervergoeding
Lush betaalt dus mijn bezoek aan de mac
![]()
Als je een lage bloeddruk heb, zal het duizelig worden vaak gebeuren bij het opstaan (of van lig naar zit, van zit naar staan, van hurken naar staan etc.) Maar vaak wordt het dan ook zwart voor je ogen. Toen ik dat nog wel eens had, moest ik me echt ergens aan vasthouden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
Heb jij een idee hoe ik zo duizelig kom? Ik denk zelf aan een lage bloeddruk, maar waarom ik dat opeens heb...
Dat is vreemd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Het rare is dat ik net gecheckt was door de bloedbank; hbgehalte en bloeddruk ok
Kan het 70/120 zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is vreemd.![]()
Was je bloeddruk ok, als in 'niet te hoog'? Weet je nog hoeveel het was?
Met een te lage bloeddruk mag je namelijk best bloed geven.
Ah...let dan goed op je ademhaling. Als je gaat 'hyperventileren' kun je ook duizelig worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ergens ga ik er van uit dat dit een stressverschijnsel is, zoals bij mij meestal alle kwaaltjes zijn
Ik dacht iets van eind volgende maand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:49 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, wanneer vertrekt PS naar Amerika?
Meerdere nog wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit momenteel vol spanning te wachten op wat partners...
some guys have all the luck.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit momenteel vol spanning te wachten op wat partners...
Het valt wel mee.quote:
studie/werk/hobby (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het valt wel mee.
Ik ben bezig met een digitale vertrektijdenbord, twee anderen zijn met eenzelfde project bezig en kunnen geholpen worden door mij.
is die kikker ook wit (ik zie niets, mis ik een driver) ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.konami-play.com/games/game/gid/1/aid/5
Net geen 7000 punten. Maar dat ga ik nog verbeteren zo.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is die kikker ook wit (ik zie niets, mis ik een driver) ?
Nou ik ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Groot avontuur, ik vind het heel knap dat ze zoiets aandurft.
Hobby (met eventuele intentie tot doorverkoop)quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
studie/werk/hobby (doorhalen wat niet van toepassing is)
Wat pas een groot avontuur is...quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Groot avontuur, ik vind het heel knap dat ze zoiets aandurft.
Ik wens je succesquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat pas een groot avontuur is...
stap 55 volgen bij google maps:
http://bit.ly/Mc5PB
of 117 of 133
[ afbeelding ]
Ik was al iets eerder afgehaaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz... bij 20034 kreeg ik game over, terwijl ik nog 3 levens over had, en naar het volgende veld zou gaan. Kut spel
aaaawwwquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Het gaat trouwens helemaal niet goed met onze kat![]()
Hij begint nu echt last te krijgen van die tumor, dus ik denk dat het zeer binnenkort einde verhaal is![]()
![]()
Verwen je kat nu het nog kan...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Het gaat trouwens helemaal niet goed met onze kat![]()
Hij begint nu echt last te krijgen van die tumor, dus ik denk dat het zeer binnenkort einde verhaal is![]()
![]()
Ik ben the hangover aan het kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
Of zijn er SCers op vakantie zonder dat we het weten?
Da's toch gewoon een kwestie van een kratje bier achterover slaan en de volgende ochtend wakker worden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben the hangover aan het kijken
Dat is een hangover ervarenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een kwestie van een kratje bier achterover slaan en de volgende ochtend wakker worden?
en dan bij een anderquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een kwestie van een kratje bier achterover slaan en de volgende ochtend wakker worden?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS is weg, voor de rest niet, toch?
Dat ligt er aan bij wie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:34 schreef wyccie het volgende:
En Etcie op CZ toch?
Slaap lekker en werk ze morgenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:38 schreef Nesle het volgende:
Net naar de bios geweest met een vriendin, was gezellig.
Nu slapen zodat ik om 08u weer fris op het werk kan staan, slaap lekkerrrrrrrrrrr
Jammer, ik vind het ook spannend.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je het zeker?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:57 schreef MaJo het volgende:
Het is AF![]()
![]()
nu kan ik dan eindelijk van een studievrije maand gaan genieten
![]()
Nee, nog nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey TradeMarkie
Heb je nou al gestemd?
Morning Dukequote:
Bijna......quote:
Al bijna 2 wekenquote:
En op AD.nlquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op NU.nl
http://www.nu.nl/games/2051242/campzone-trapt-af.html
geloof dat we nog iemand vergeten zijn...quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat Etcie maar niet lezen dat ik haar vergeten ben!
![]()
Etcie het spijt me enorm.![]()
Ik zal nooit meer een schip met jouw naam (laten) kelderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Soempie niet vergeten. Ze zit naast me.Dus je bent Sven. Ik wist niet dat hij de Vierdaagse liepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |