Daar zit bij mij het probleem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op tv is het ook leuk om naar te kijken, maar om naar het glazen huis toe te gaan snap ik niet, je ziet alleen wat dudes in een huisEn echt goed kun je het niet eens zien...
hell yeah
Veel mensen hebben een duwtje in de rug nodig om zulke initiatieven te ontplooien. 3FM is goed in staat om dat te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk mooier om te zien dat mensen op een tochtige september-avond collectes lopen; dat is pas je inzetten denk ik... dat hele 3FM-gedoe komt nogal egotripperig over (zoals veel van dit soort initiatieven trouwens).
Good has won from the evilquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens van mijn meest vrouwelijke kant laten zien.
Gewinkeld. > 1 uur. En schoenen gekocht.
Gelukkig ben ik er voorlopig dus weer vanaf
Over winkelen gesproken. Is mr-a al terug van zijn quest voor het kassameisje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens van mijn meest vrouwelijke kant laten zien.
Gewinkeld. > 1 uur. En schoenen gekocht.
Gelukkig ben ik er voorlopig dus weer vanaf
laatste post?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn nichtje uit de creche ophalen...
Speelt zijn nichtje cassiere?quote:
Crap, ik ben zo slecht in crypto'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie weer helpen met mijn puzzel?
niet geinteresseerd in sonja bakker. Antwoord: m**e*
volgeling. Antwoord: *t***e*
bij de rest heb ik maar 1 letter of minder
Als dat het geval is begin ik het een beetje eng te vinden. Komt hij toevallig uit Volendam of Urk?quote:
Geen dieet maar meeet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie weer helpen met mijn puzzel?
niet geinteresseerd in sonja bakker. Antwoord: m**e*
volgeling. Antwoord: *t***e*
bij de rest heb ik maar 1 letter of minder
dat is een hele lange meet?quote:
Een meet met eten.quote:
Nee, dat is felipe massaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Die dude die crashte bij de formule 1 heet toch massa? Als zijn voornaam met een D begint dan zou dieet wel kunnen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Die dude die crashte bij de formule 1 heet toch massa? Als zijn voornaam met een D begint dan zou dieet wel kunnen
nee. Mijn nicht belde dat ze het druk had en haar man ook maar hun dochtertje het zat was op het kinderdagverblijf of ik haar wilde ophalen. Ze ligt nu te slapen in mijn bed.quote:
En je gaat ons nu vertellen dat je een date hebt met het kassameisje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nee. Mijn nicht belde dat ze het druk had en haar man ook maar hun dochtertje het zat was op het kinderdagverblijf of ik haar wilde ophalen. Ze ligt nu te slapen in mijn bed.
Samen met mijn nichtje boodschappen wezen doen maar ze was er weer niet.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je gaat ons nu vertellen dat je een date hebt met het kassameisje.
Nichtjes neem je ook niet mee naar de supermarktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen met mijn nichtje boodschappen wezen doen maar ze was er weer niet.....
Ben je al ver?quote:
Wat moest ik dan doen haar bij die panfluitband stallen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nichtjes neem je ook niet mee naar de supermarktDat schrikt af.
Neem haar mee naar de kroeg, dan is het een echte babe magnet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |