Daar zit bij mij het probleem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op tv is het ook leuk om naar te kijken, maar om naar het glazen huis toe te gaan snap ik niet, je ziet alleen wat dudes in een huisEn echt goed kun je het niet eens zien...
hell yeah
Veel mensen hebben een duwtje in de rug nodig om zulke initiatieven te ontplooien. 3FM is goed in staat om dat te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk mooier om te zien dat mensen op een tochtige september-avond collectes lopen; dat is pas je inzetten denk ik... dat hele 3FM-gedoe komt nogal egotripperig over (zoals veel van dit soort initiatieven trouwens).
Good has won from the evilquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens van mijn meest vrouwelijke kant laten zien.
Gewinkeld. > 1 uur. En schoenen gekocht.
Gelukkig ben ik er voorlopig dus weer vanaf
Over winkelen gesproken. Is mr-a al terug van zijn quest voor het kassameisje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens van mijn meest vrouwelijke kant laten zien.
Gewinkeld. > 1 uur. En schoenen gekocht.
Gelukkig ben ik er voorlopig dus weer vanaf
laatste post?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn nichtje uit de creche ophalen...
Speelt zijn nichtje cassiere?quote:
Crap, ik ben zo slecht in crypto'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie weer helpen met mijn puzzel?
niet geinteresseerd in sonja bakker. Antwoord: m**e*
volgeling. Antwoord: *t***e*
bij de rest heb ik maar 1 letter of minder
Als dat het geval is begin ik het een beetje eng te vinden. Komt hij toevallig uit Volendam of Urk?quote:
Geen dieet maar meeet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie weer helpen met mijn puzzel?
niet geinteresseerd in sonja bakker. Antwoord: m**e*
volgeling. Antwoord: *t***e*
bij de rest heb ik maar 1 letter of minder
dat is een hele lange meet?quote:
Een meet met eten.quote:
Nee, dat is felipe massaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Die dude die crashte bij de formule 1 heet toch massa? Als zijn voornaam met een D begint dan zou dieet wel kunnen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Die dude die crashte bij de formule 1 heet toch massa? Als zijn voornaam met een D begint dan zou dieet wel kunnen
nee. Mijn nicht belde dat ze het druk had en haar man ook maar hun dochtertje het zat was op het kinderdagverblijf of ik haar wilde ophalen. Ze ligt nu te slapen in mijn bed.quote:
En je gaat ons nu vertellen dat je een date hebt met het kassameisje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nee. Mijn nicht belde dat ze het druk had en haar man ook maar hun dochtertje het zat was op het kinderdagverblijf of ik haar wilde ophalen. Ze ligt nu te slapen in mijn bed.
Samen met mijn nichtje boodschappen wezen doen maar ze was er weer niet.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je gaat ons nu vertellen dat je een date hebt met het kassameisje.
Nichtjes neem je ook niet mee naar de supermarktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen met mijn nichtje boodschappen wezen doen maar ze was er weer niet.....
Ben je al ver?quote:
Wat moest ik dan doen haar bij die panfluitband stallen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nichtjes neem je ook niet mee naar de supermarktDat schrikt af.
Neem haar mee naar de kroeg, dan is het een echte babe magnet.
Nee, bij de service balie afgeven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moest ik dan doen haar bij die panfluitband stallen?
Die hebben ze niet.... Ik hoopte dat als ik mijn nichtje mee nam en Kassameisje was er dat we dan een langer gesprek zou ontstaan dan Hoi daar ben ik weer, heb je me gemist.....quote:
Truste Cobraquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ik ben al sinds 0130 uur op.
Aardig op wegquote:
Wel je paper PMen of mailen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aardig op wegik hoop het vanavond af te krijgen aangezien ik morgen vrijwel de hele dag moet werken
Ben benieuwd of je die vraag krijgt over religie in de VS. En of je het dan ook niet eens bent met het antwoord dat die quiz geeftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben quizzen
of wel, maar dan in de isoleer, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb niet echt voorkeuren, maar zolang Sander Lantinga maar niet opgesloten wordt...
+ dwangbuisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of wel, maar dan in de isoleer, toch?
Welterusten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn nichtje wil dat ik nog een verhaaltje voorlees..... Tot morgen
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aardig op wegik hoop het vanavond af te krijgen aangezien ik morgen vrijwel de hele dag moet werken
3e geworden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je die vraag krijgt over religie in de VS. En of je het dan ook niet eens bent met het antwoord dat die quiz geeft
Wij hadden ook christendom. Lag wel wat voor de hand, maar protestantisme vond ik ook weer zo wat om op te schrijven. En bij die quiz willen ze de ene keer het heel erg voor de hand liggende antwoord en de andere keer niet. Maar blijkbaar hebben jullie op dinsdag steeds de quiz die hier in Leeuwarden de woensdag er voor is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?
[..]
3e geworden.
Als mijn team niet eigenwijs was en naar mijn enorme hersenkronkel had geluisterd, dan hadden we hem goed gehad. Wij hebben netjes christendom ingevuld terwijl ikzelf er vanuit ging dat dát nogal voor de hand lag en ze wilde weten welke subcategorie. Maargoed, de vraag was nou eenmaal zo gesteld.
Als ik naar londen was gegaan jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |