Oh, ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, als ze van zo iets een soort van historisch pretpark maken. Het ergste vond ik de Maria Laach abdij in Duitsland. Compleet met tuincentrum en bioscoop...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik ook toen ik er was, wel gezellig, maar je kunt net zo goed naar een openluchtmuseum gaan...
En toen ik op het centrale plein mensen verkleed als een soort musketier zag lopen had ik moeite om mn lachen in te houden
Ik ga dan liever naar Ameland, daar is het ook nog zo klein en oud
Zie, allergischquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kleinerend? Ik vergeleek het alleen met het formaat plantsoenen wat ik ken.
En dat zijn stukjes gras van max. 100m2, met, als je mazzel hebt, een boom er op.
Weet ik veel dat er in het noorden parken zijn die plantsoen heten.
Geeft niksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, allergisch![]()
Maarre, kom vooral naar Noorderzon, kan ik iedereen aanraden![]()
Is tien dagen lang, en gratis
Ik ruik een meetmogelijkheid
Wanneer is het, wat is er te doen, en heb je een slaapplek?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, allergisch![]()
Maarre, kom vooral naar Noorderzon, kan ik iedereen aanraden![]()
Is tien dagen lang, en gratis
Ik ruik een meetmogelijkheid
Ohjaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks![]()
Dat worden dan 2 meets in Groningen dit jaar. Noorderzon en Serious Request.
Check de websitequote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wanneer is het, wat is er te doen, en heb je een slaapplek?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohjahet glazen huis komt hier he?
Men, ik ben benieuwd hoe druk het hier dan wordt
Jammer... maar waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wie plant dat nou ook als ik op vakantie ben.
Om vervolgens op je gat te gaan als men 5 dagen lang live op tv kan zien dat het niet zo is. Lijkt me geen goede reclame voor de stad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maarja, als burgemeester is het een beetje je taak om super (veel te) optimistisch te zijn toch?
Het is wel een eind weg, maar ik heb tegen die tijd toch geen zak te doen, ik wil ook wel een dagje die kant opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om vervolgens op je gat te gaan als men 5 dagen lang live op tv kan zien dat het niet zo is. Lijkt me geen goede reclame voor de stad.
Maar....... Ik kom dan zeker een dag naar Groningen.
Politici, landelijk of lokaal, zijn op enkele uitzonderingen na incompetente klunzen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maarja, als burgemeester is het een beetje je taak om super (veel te) optimistisch te zijn toch?
Dealquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we dan vooral bij het Glazen Huis afspreken en gezamenlijk een duit in het zakje doen, vergezeld van een bordje met daarop AKQ SC to the rescue!!
Deal!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we dan vooral bij het Glazen Huis afspreken en gezamenlijk een duit in het zakje doen, vergezeld van een bordje met daarop AKQ SC to the rescue!!
Deze gek gaat het wel proberen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Als men de burgemeester mag geloven, drukker dan in Breda en Utrecht. Als geloof ik daar niet veel van. Ik zie niet veel mensen uit de randstad "even" naar Groningen rijden voor het Glazen Huis.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, dan ga ik, na al deze bijzonder nuttige input, nu toch echt boodschappen doen en me naar het park plantsoen begeven![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, dan ga ik, na al deze bijzonder nuttige input, nu toch echt boodschappen doen en me naar het park plantsoen begeven![]()
quote:
Ik zeker één dag. Misschien meer, maar dat ligt er helemaal aan wie er in het huis gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze gek gaat het wel proberen...
Niet een dag, maar misschien meerdere dagen.
Het weekeinde zal ik niet aanwezig zijn, maar ik probeer het tenminste een dag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik durf te wedden dat er meerdere mensen uit de 3FM-topicreeks hun tent in Groningen gaan stallen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zeker één dag. Misschien meer, maar dat ligt er helemaal aan wie er in het huis gaan.
quote:
26 december zullen dat er hooguit 24 wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er meerdere mensen uit de 3FM-topicreeks hun tent in Groningen gaan stallen.
Het worden een drukke 12 dagen. Van 21 tot 24 december jaag ik er ongeveer 2000 km doorheen (als de situatie het toelaat) en 26 december probeer ik zoveel mogelijk uren van de 144 uur Top2000 mee te krijgen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
26 december zullen dat er hooguit 24 worden
'abendquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mannen die hun geslachtsdeel een naam geven![]()
leuke vraag voor de rest, geven jullie 'hem' een naam?
...klabanus, tampeloeresquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou je? Als je er geen naam aan geeft kan je elke dag afwisselen.
Het puzzelwoordenboek geeft alvast een paar opties:
brandweerslang, geweer, handvat, lid, lul, roede, phallus, pielemuis, piem, piemel, pik, plasser, rampetamper, snikkel, taas, zwans, teeldeel, derde beentje, jongeheer, fallus....
En daarna rentenieren!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
Alvast even een zwaai voordat ik teruglees
ben doodop en moet morgen van 12 tot 21 werken![]()
en ook zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag
Het woordje 'vanaf' miste nog, de Top 2000 is van 26 tot 31 december.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
26 december zullen dat er hooguit 24 worden
Ik vrees dat het gaat om de minieme kans dat je met je kop op tv komt...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie zo interessant aan het glazen huis?
Dat is juist een hele goede reden om die hele poppenkast te mijden als de pest tacohoest.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gaat om de minieme kans dat je met je kop op tv komt...
Die kans is anders 's nachts behoorlijk grootquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gaat om de minieme kans dat je met je kop op tv komt...
Ik vind het de leukste week radio kijken van het jaar. En mooi om te zien dat veel mensen een eigen initiatief ontplooien om zich in te zetten voor een goed doel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie zo interessant aan het glazen huis? Is echt niet boeiend hooren drukte in de stad valt hartstikke mee, er bleven alleen wat meer dronken mensen op de Neude hangen 's nachts dan anders
![]()
Op tv is het ook leuk om naar te kijken, maar om naar het glazen huis toe te gaan snap ik niet, je ziet alleen wat dudes in een huisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste week radio kijken van het jaar. En mooi om te zien dat veel mensen een eigen initiatief ontplooien om zich in te zetten voor een goed doel.
Saffie?
Ik vind het persoonlijk mooier om te zien dat mensen op een tochtige september-avond collectes lopen; dat is pas je inzetten denk ik... dat hele 3FM-gedoe komt nogal egotripperig over (zoals veel van dit soort initiatieven trouwens).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste week radio kijken van het jaar. En mooi om te zien dat veel mensen een eigen initiatief ontplooien om zich in te zetten voor een goed doel.
Daar zit bij mij het probleem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op tv is het ook leuk om naar te kijken, maar om naar het glazen huis toe te gaan snap ik niet, je ziet alleen wat dudes in een huisEn echt goed kun je het niet eens zien...
hell yeah
Veel mensen hebben een duwtje in de rug nodig om zulke initiatieven te ontplooien. 3FM is goed in staat om dat te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk mooier om te zien dat mensen op een tochtige september-avond collectes lopen; dat is pas je inzetten denk ik... dat hele 3FM-gedoe komt nogal egotripperig over (zoals veel van dit soort initiatieven trouwens).
Good has won from the evilquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens van mijn meest vrouwelijke kant laten zien.
Gewinkeld. > 1 uur. En schoenen gekocht.
Gelukkig ben ik er voorlopig dus weer vanaf
Over winkelen gesproken. Is mr-a al terug van zijn quest voor het kassameisje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens van mijn meest vrouwelijke kant laten zien.
Gewinkeld. > 1 uur. En schoenen gekocht.
Gelukkig ben ik er voorlopig dus weer vanaf
laatste post?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn nichtje uit de creche ophalen...
Speelt zijn nichtje cassiere?quote:
Crap, ik ben zo slecht in crypto'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie weer helpen met mijn puzzel?
niet geinteresseerd in sonja bakker. Antwoord: m**e*
volgeling. Antwoord: *t***e*
bij de rest heb ik maar 1 letter of minder
Als dat het geval is begin ik het een beetje eng te vinden. Komt hij toevallig uit Volendam of Urk?quote:
Geen dieet maar meeet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie weer helpen met mijn puzzel?
niet geinteresseerd in sonja bakker. Antwoord: m**e*
volgeling. Antwoord: *t***e*
bij de rest heb ik maar 1 letter of minder
dat is een hele lange meet?quote:
Een meet met eten.quote:
Nee, dat is felipe massaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Die dude die crashte bij de formule 1 heet toch massa? Als zijn voornaam met een D begint dan zou dieet wel kunnen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Die dude die crashte bij de formule 1 heet toch massa? Als zijn voornaam met een D begint dan zou dieet wel kunnen
nee. Mijn nicht belde dat ze het druk had en haar man ook maar hun dochtertje het zat was op het kinderdagverblijf of ik haar wilde ophalen. Ze ligt nu te slapen in mijn bed.quote:
En je gaat ons nu vertellen dat je een date hebt met het kassameisje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nee. Mijn nicht belde dat ze het druk had en haar man ook maar hun dochtertje het zat was op het kinderdagverblijf of ik haar wilde ophalen. Ze ligt nu te slapen in mijn bed.
Samen met mijn nichtje boodschappen wezen doen maar ze was er weer niet.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je gaat ons nu vertellen dat je een date hebt met het kassameisje.
Nichtjes neem je ook niet mee naar de supermarktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen met mijn nichtje boodschappen wezen doen maar ze was er weer niet.....
Ben je al ver?quote:
Wat moest ik dan doen haar bij die panfluitband stallen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nichtjes neem je ook niet mee naar de supermarktDat schrikt af.
Neem haar mee naar de kroeg, dan is het een echte babe magnet.
Nee, bij de service balie afgeven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moest ik dan doen haar bij die panfluitband stallen?
Die hebben ze niet.... Ik hoopte dat als ik mijn nichtje mee nam en Kassameisje was er dat we dan een langer gesprek zou ontstaan dan Hoi daar ben ik weer, heb je me gemist.....quote:
Truste Cobraquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ik ben al sinds 0130 uur op.
Aardig op wegquote:
Wel je paper PMen of mailen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aardig op wegik hoop het vanavond af te krijgen aangezien ik morgen vrijwel de hele dag moet werken
Ben benieuwd of je die vraag krijgt over religie in de VS. En of je het dan ook niet eens bent met het antwoord dat die quiz geeftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben quizzen
of wel, maar dan in de isoleer, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb niet echt voorkeuren, maar zolang Sander Lantinga maar niet opgesloten wordt...
+ dwangbuisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of wel, maar dan in de isoleer, toch?
Welterusten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn nichtje wil dat ik nog een verhaaltje voorlees..... Tot morgen
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aardig op wegik hoop het vanavond af te krijgen aangezien ik morgen vrijwel de hele dag moet werken
3e geworden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je die vraag krijgt over religie in de VS. En of je het dan ook niet eens bent met het antwoord dat die quiz geeft
Wij hadden ook christendom. Lag wel wat voor de hand, maar protestantisme vond ik ook weer zo wat om op te schrijven. En bij die quiz willen ze de ene keer het heel erg voor de hand liggende antwoord en de andere keer niet. Maar blijkbaar hebben jullie op dinsdag steeds de quiz die hier in Leeuwarden de woensdag er voor is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?
[..]
3e geworden.
Als mijn team niet eigenwijs was en naar mijn enorme hersenkronkel had geluisterd, dan hadden we hem goed gehad. Wij hebben netjes christendom ingevuld terwijl ikzelf er vanuit ging dat dát nogal voor de hand lag en ze wilde weten welke subcategorie. Maargoed, de vraag was nou eenmaal zo gesteld.
Als ik naar londen was gegaan jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat ding niet vandaag al in moeten leveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |